abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 april 2010 @ 14:41:39 #101
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79831081
quote:
Op donderdag 1 april 2010 14:38 schreef Mini_rulez het volgende:
Voor mensen buiten de Randstad is het openbaar vervoer vaak echt geen optie. Ok, er zijn veel mensen die in één of ander dorp blijven wonen en heel ergens anders werken en dus elke dag hele afstanden afleggen, maar je kunt ook moeilijk verwachten dat al die mensen naar de Randstad verhuizen. Daar is gewoon geen plaats voor en bovendien zit de gemiddelde Randstedeling ook niet te wachten op een invasie van Limburgers.
Laat dan een deel van de kosten naar de baas gaan ofzo.
er is meer in de randstad dan alleen grote steden, en er is ook werk in de provincie... en waarom zou je niet met je auto naar een station gaan en verder gaan met het openbaar vervoer?
Kwak
pi_79831127
quote:
Op donderdag 1 april 2010 14:33 schreef conleche het volgende:

[..]

Het is echt idioot. Ik betaal nu al ongeveer 5x zoveel aan zorg dan vroegah. Heb vorig jaar ook precies het eigen risico opgemaakt aan de nuvaring en wat inentingen en zo. Laten ze de kinderbijslag maar afschaffen. Wil je een kind? Kijk maar of je het kan betalen. Zoniet dan neem je het niet. Goed voor de overbevolking ook nog eens.

Goed idee, dan bestaan er straks alleen nog maar rijke kindjes.
En huursubsidie ook maar afschaffen, dan maar buiten slapen als je niet rijk genoeg bent.
  donderdag 1 april 2010 @ 14:43:00 #103
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79831137
quote:
Op donderdag 1 april 2010 14:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
Boven de 50 ben je als verpleegkundige niet verplicht om nachtdiensten te draaien geloof ik. Dat scheelt wel.
Aow deels naar dienstjaren lijkt me zo gek nog niet, veel mensen zijn lang nog niet toe aan
stoppen met werken, qua geest en fysiek. Als je nog leuk vindt wat je doet lijkt me er dan totaal geen probleem mee om wat langer te werken.
mijn vader, bijna 65, steenhouwer, wilde dolgraag doorwerken, halve dagen ofzo. financieel is dat ook nodig namelijk... maar er was geen plek/geld. gelukkig kan hij nu toch nog drie jaarcontracten krijgen bij het bedrijf waar hij nu werkt, voor een halve baan ongeveer. (hij was vroeger eigen baas en heeft niet bepaald een denderend pensioen)
Kwak
pi_79831153
quote:
Op donderdag 1 april 2010 14:42 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

En huursubsidie ook maar afschaffen, dan maar buiten slapen als je niet rijk genoeg bent.
Lieverd, zag je het tongetje?

Hoewel ik het wel vrij dioot vind dat rijke mensen die het niet nodig hebben ook gewoon KB krijgen en AOW.
pi_79831189
quote:
Op donderdag 1 april 2010 14:38 schreef Mini_rulez het volgende:
Voor mensen buiten de Randstad is het openbaar vervoer vaak echt geen optie.
?
Het is niet of er voorbij Utrecht niets meer is ofzo hoor.
Ik reis mijn hele leven al met het OV.
Okay, waar mijn ouders nu wonen moet ik een half uur fietsen naar het dichtsbijzijnde station maar dat is een kwestie van wennen.
  donderdag 1 april 2010 @ 14:44:38 #106
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79831199
quote:
Op donderdag 1 april 2010 14:42 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

kinderbijslag is niet zo veel geld... en t kost de staat ook niet extreem veel. van de 10 miljard die aan kinderen wordt besteed gaat maar 1/3e naar kinderbijslag (las ik net nog in de krant) de rest is voor belastingkorting etc voor mensen met kinderen, erg veel naar de kinderopvang en allerlei combinatiekortingen etc.
Kwak
pi_79831239
quote:
Op donderdag 1 april 2010 14:41 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

er is meer in de randstad dan alleen grote steden, en er is ook werk in de provincie... en waarom zou je niet met je auto naar een station gaan en verder gaan met het openbaar vervoer?
Er rijdt geen openbaar vervoer op tijden dat ik & mijn liefste naar ons werk in de provincie moeten..
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 1 april 2010 @ 14:46:20 #108
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79831259
ik vind deze discussie wel mooi trouwens. dit is precies war politiek om gaat: een compromis vinden waarmee zo min mogelijk mensen gekwetst worden/zo veel mogelijk mensen geholpen. iedereen betaalt wel érgens voor iets wat ze niet nodig hebben of onzin vinden, maar iedereen gebruikt ook wel weer dingen die andere mensen onzin of overbodig vinden.
Kwak
  donderdag 1 april 2010 @ 14:47:07 #109
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79831286
quote:
Op donderdag 1 april 2010 14:45 schreef sigme het volgende:

[..]

Er rijdt geen openbaar vervoer op tijden dat ik & mijn liefste naar ons werk in de provincie moeten..
voor mijn part maken ze een kilometerheffing die alleen geldt op snelwegen en provinciale wegen in de randstad, en een aparte tax voor de binnenstad van alle grote steden. of voornamelijk in de spits ofzo
Kwak
pi_79831293
quote:

[..]

Schande
pi_79831339
quote:
Op donderdag 1 april 2010 14:41 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Voor hoogopgeleiden is er erg weinig werk in de provincie. Waar ik vandaan kom is het dichtstbijzijnde station vaak nog een eindje rijden, en dan moet je al met een stoptrein langs tig andere dorpen en hopen dat je eindbestemming wél enigszins in de buurt van een station is. Als je gedurende de dag nog ergens naartoe moet, zoals een afspraak met een klant, moet je gewoon een auto in de buurt hebben omdat in veel gevallen óf de plaats waar je werkt, óf de plaats waar je naartoe moet niet goed bereikbaar is met het OV, of omdat je er dan uren langer over zou doen doordat er één buslijn is die komt waar jij moet zijn en die ene bus eens per uur de halve provincie doorrijdt.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_79831422
Ik ga er eens een lijstje ingooien.
O: 2x geroosterd brood met filet A. en ui
S: stepshape interval
T: ananas
L: koude wrap. (met gehakt/ui/tomaat/mais)
T: wodka, noten
D: groene asperges met ei en ham en boterbouillonjus en een karbonaadje.
pi_79831428
quote:

[..]

Ik heb voor de grap even gekeken hoe mijn vader op z'n werk zou moeten komen met het openbaar vervoer. Hij zou er 1 uur en drie kwartier over doen, met drie verschillende bussen moeten en een half uur lopen. En de allervroegste mogelijkheid dat 'ie er dan kan zijn is een half uur nadat 'ie moet beginnen.

Met de auto is het een kwartier.

.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_79831443
quote:
Op donderdag 1 april 2010 14:41 schreef AKnynke het volgende:

[..]

uitje bakken, wat eitjes kloppen...spinazie erbj: voila, spinazieommelet.
Lekker
pi_79831462
Hoi ladies

en neen en nachtwacht

tvp en gelijk weer weg!
pi_79831514
quote:
Op donderdag 1 april 2010 14:43 schreef conleche het volgende:

[..]

Lieverd, zag je het tongetje?
Ik zag geen tongetje.
  donderdag 1 april 2010 @ 14:54:38 #117
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79831572
quote:
Op donderdag 1 april 2010 14:50 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik heb voor de grap even gekeken hoe mijn vader op z'n werk zou moeten komen met het openbaar vervoer. Hij zou er 1 uur en drie kwartier over doen, met drie verschillende bussen moeten en een half uur lopen. En de allervroegste mogelijkheid dat 'ie er dan kan zijn is een half uur nadat 'ie moet beginnen.

.
ja dat is dus niet praktisch. maar ik denk dat als je vader 15 minuten met de auto moet, zijn kilometerheffingskosten niet hoger zullen zijn dan zijn wegenbelasting. ;-)

maar de helft van die file op de A4 en de ring amsterdam en de A12 's morgens, zou volgens mij zonder al te veel moeite met een trein en of bus op het werk kunnen komen. dan meot er natuurlijk wel geinvesteerd worden in openbaar vervoer zodat je neit zoals ik elke maandagmorgen zwetend met 30 man op het balkon van de trein staat (de gang, dat heet toch balkon)
Kwak
  Vis een optie? donderdag 1 april 2010 @ 14:55:18 #118
70532 loveli
N
pi_79831597
Work. Reageer/lees vanavond wel bij. Als dat nog nodig is
crap in = crap out
  donderdag 1 april 2010 @ 14:55:46 #119
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79831617
quote:
Op donderdag 1 april 2010 14:50 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

.
Mijn vader zou er met de bus een 10 minuten langer over doen. Maar, hij heeft veel afspraken door het hele land, in kleine dorpjes en grote steden en zou dan denk ik half zo weinig (is dat een normale uitdrukking) werk gedaan krijgen...

Maar, ondanks dat ze in een dorp wonen wil mijn moeder uit principe geen tweede auto, en dat vind ik wel knap. Ze kunnen het zich makkelijk veroorloven en het zou mijn moeder veel meer bewegingsruimte geven, maar ze vindt het grote onzin..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_79831636
Ik denk dat er aardig geïnvesteerd zal moeten worden als meer mensen met OV naar het werk gaan, het is niet alsof er plek over is in de spits.
  donderdag 1 april 2010 @ 14:57:50 #121
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79831710
quote:
Op donderdag 1 april 2010 14:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik denk dat er aardig geïnvesteerd zal moeten worden als meer mensen met OV naar het werk gaan, het is niet alsof er plek over is in de spits.
bezuinigen betekent ook niet dat er niet meer geinvesteerd moet worden, vind ik.

maar goed, ik weet nu helemaal zeker dat ik naar het D66 congres ga, om mee te stemmen over het verkiezingsprogramma enzo
Kwak
pi_79831718
quote:
Op donderdag 1 april 2010 14:44 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

?
Het is niet of er voorbij Utrecht niets meer is ofzo hoor.
Ik reis mijn hele leven al met het OV.
Okay, waar mijn ouders nu wonen moet ik een half uur fietsen naar het dichtsbijzijnde station maar dat is een kwestie van wennen.
Denk je dat ik dat niet weet? Ik kom zelf uit het diepe zuiden van Limburg.
Ik moest laatst van mijn ouders naar de Universiteit Maastricht, dat zou met de auto een half uurtje ofzo zijn maar met het openbaar vervoer zou ik er ruim anderhalf uur over gedaan hebben (drie kwartier trein en net zoiets om met de bus naar het station te komen, plus wachttijd), terwijl de universiteit zelf nog naast een station ligt. Dat is gewoon zoveel onefficiënter, als je zo een paar keer per dag ergens naartoe moet omdat je bijvoorbeeld afspraken hebt kun je gewoon niet volhouden dat er een reëel alternatief voor de auto is. Ik denk bijvoorbeeld even aan mijn vader, als die vanuit zijn kantoor naar een afspraak moet. In de tijd die het kost om naar de dichtstbijzijnde bushalte te lopen was hij met de auto vaak al halverwege, en vanaf die halte gaat dan 1 bus die misschien ook nog eens de verkeerde kant op gaat. Fietsen is ook niet echt een optie als je veel spullen moet meenemen en ondanks de heuvels nog toonbaar op je afspraak wilt verschijnen.
pi_79831861
Hè shit, is het toch nog een lang verhaal geworden.

Nu ga ik toch echt inpakken!
pi_79831878
quote:
Op donderdag 1 april 2010 14:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Een van de voorstellen is ook het duurder maken van reizen in de spits met het OV. Ik denk niet dat dat treinreizen veel populairder gaat maken.
  donderdag 1 april 2010 @ 15:03:40 #125
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79831902
quote:
Op donderdag 1 april 2010 15:02 schreef anna82 het volgende:

[..]

Een van de voorstellen is ook het duurder maken van reizen in de spits met het OV. Ik denk niet dat dat treinreizen veel populairder gaat maken.
ja dat vind ik dan ook een belachelijk voorstel...
Kwak
  donderdag 1 april 2010 @ 15:05:44 #126
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79831968
quote:
Op donderdag 1 april 2010 15:03 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ja dat vind ik dan ook een belachelijk voorstel...
Ik ook. Ik heb geen flexibele werktijden en kán niet buiten de spits reizen. Believe you me, als dat zou kunnen had ik het allang gedaan. Alsof ik me elke dag voor m'n lol in een propvolle trein en tram prop.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 1 april 2010 @ 15:07:12 #127
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79832027
maar nogmaals, deze voorstellen zijn allemaal bedacht om open discussie te houden en nieuwe ideeën te verzinnen... zonder vooraf oogkleppen op te zetten...
Kwak
  donderdag 1 april 2010 @ 15:09:46 #128
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79832120
Ja, als ik op tijd op het werk wil zijn met het ov dan moet ik 's avonds om 22.00 uur weg

Lijst:
O: yoghurt met aardbeien
T's: appel, peer, boterham rauwe ham, worteltjes,cherrytomaatjes, komkommer
L: Grote kom mosterdsoep met spekjes, 2 boterhammen ham, beker melk
T's: boterham rauwe ham, sinaasappel, blokje choco, blokje kaas
D: Witlof ham/kaas uit de oven, beetje pasta, stukje kabeljauw
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 1 april 2010 @ 15:09:54 #129
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79832127
quote:
Op donderdag 1 april 2010 15:07 schreef kwakz0r het volgende:
maar nogmaals, deze voorstellen zijn allemaal bedacht om open discussie te houden en nieuwe ideeën te verzinnen... zonder vooraf oogkleppen op te zetten...
Ja dat weet ik wel, maar dat betekent niet dat ik me er niet al aan mag ergeren / me er over mag opwinden
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_79832306
Oh dammit, ik heb al 5 paaseitjes op!! Dan maar geen avondeten vanavond.

Ik ben wel voor de verhoging van de AOW-leeftijd en de pensioengerechtigde leeftijd. En voor het afschaffen van de hypotheekrente in de hoogste belastingschaal (52%) en volledig voor huizen vanaf exorbitant hoge bedragen (1 mln ofzo).

Maar ja: al het bovenstaande raakt mij niet (direct), dus dan is het makkelijk praten.
pi_79832346
-

[ Bericht 99% gewijzigd door anna82 op 01-04-2010 15:15:34 ]
  donderdag 1 april 2010 @ 15:20:21 #132
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79832534
Je gaat toch zeker wel warm eten Anna?
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_79832559
quote:
Op donderdag 1 april 2010 14:58 schreef Mini_rulez het volgende:
Denk je dat ik dat niet weet? Ik kom zelf uit het diepe zuiden van Limburg.
Ik moest laatst van mijn ouders naar de Universiteit Maastricht, dat zou met de auto een half uurtje ofzo zijn maar met het openbaar vervoer zou ik er ruim anderhalf uur over gedaan hebben (drie kwartier trein en net zoiets om met de bus naar het station te komen, plus wachttijd), terwijl de universiteit zelf nog naast een station ligt. Dat is gewoon zoveel onefficiënter, als je zo een paar keer per dag ergens naartoe moet omdat je bijvoorbeeld afspraken hebt kun je gewoon niet volhouden dat er een reëel alternatief voor de auto is. Ik denk bijvoorbeeld even aan mijn vader, als die vanuit zijn kantoor naar een afspraak moet. In de tijd die het kost om naar de dichtstbijzijnde bushalte te lopen was hij met de auto vaak al halverwege, en vanaf die halte gaat dan 1 bus die misschien ook nog eens de verkeerde kant op gaat. Fietsen is ook niet echt een optie als je veel spullen moet meenemen en ondanks de heuvels nog toonbaar op je afspraak wilt verschijnen.
Ja, reizen met OV kost meestal veel meer tijd en is doorgaans niet zo efficiënt.
Ik ben wel blij dat ik lekker dicht bij het station woon en werk, dat scheelt een boel.
  donderdag 1 april 2010 @ 15:21:26 #134
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79832576
doe normaal anna! vijf paaseitjes does not equal avondeten, en ik kan je op een blaadje geven dat je, als je je avondeten overslaat, vanavond nog een stuk of 10 paaseitjes zult eten, minstens.

regel nummer 1: nooit maaltijden vervangen door/vanwege snoepmomenten
Kwak
  donderdag 1 april 2010 @ 15:21:38 #135
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79832583
Ik heb er vandaag al wel meer dan 5 op .
pi_79832656
* Mini_rulez heeft extra pure chocolade.
pi_79832691
quote:
Op donderdag 1 april 2010 15:21 schreef kwakz0r het volgende:
doe normaal anna! vijf paaseitjes does not equal avondeten, en ik kan je op een blaadje geven dat je, als je je avondeten overslaat, vanavond nog een stuk of 10 paaseitjes zult eten, minstens.

regel nummer 1: nooit maaltijden vervangen door/vanwege snoepmomenten
1 april!

muhahahahahaha!

sorry, maar ik had er nog geen 1 gemaakt vandaag!
  donderdag 1 april 2010 @ 15:24:44 #138
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79832698
ik heb nog maar drie paaseitjes op, dit hele jaar... goed he? dit weekend bij mn ouders zal ik er wel een paar eten...
Kwak
  donderdag 1 april 2010 @ 15:31:11 #139
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79832925
quote:
Op donderdag 1 april 2010 15:24 schreef anna82 het volgende:

[..]

1 april!

muhahahahahaha!

sorry, maar ik had er nog geen 1 gemaakt vandaag!
ik wilde ook al reageren!

En Kwak, 3 nog maar: you rock!!! Ik kan me echt niet beheersen met die dingen Ik had ze in huis gehaald vorige week toen ik zoveel logees kreeg, toen zijn er echt heel veel doorgegaan en dit weekend ben ik bij mn moeder en die heeft ook altijd genoeg in huis zeg maar
  donderdag 1 april 2010 @ 15:32:24 #140
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79832966
Ik heb dit jaar nog geen enkel paaseitje op .
Your body. Your soul. Your rituals.
  donderdag 1 april 2010 @ 15:34:31 #141
236335 neen
schone schijn
pi_79833030
quote:
Op donderdag 1 april 2010 15:32 schreef Rituals het volgende:
Ik heb dit jaar nog geen enkel paaseitje op .
Ik ook niet
het lijkt niet wat het is
pi_79833121
Volgens mij heb ik vannacht gedroomd over Justin Zaaijer

Op foto's is ie niet zo maar in beeld
  donderdag 1 april 2010 @ 15:37:48 #143
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79833149
Eergisteren een paaseitje, wit..
Vandaag in de kantine ook hele kommen vol maar niks gehad.. Lang leve sociale controle
  donderdag 1 april 2010 @ 15:39:18 #144
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79833195
Ja dat klopt wel, ik snoep ook stukken minder als er andere mensen bij zijn!
pi_79833250
Ik heb dit jaar 8 paaseitjes op of zo. En ik heb vandaag ontbeten met ieder een roze bordje.. en roze chinees kommetje met chinese thee.. een kitch klein blaadje voor de theezakjes.. en de paashaas op tafel. maar die mag sowieso pas op na pasen. het was echt heel genant toen de kozijnenman aanbelde en ons zo zag zitten

mn vriendje zei namelijk net.. oo meneer paashaas mag ook een stukje cracker.. nomnomnom
pi_79833257
Het is hopeloos.
SOG-activiteit 2: bubbeltjesplastic knijpen.
SOG-activiteit 3: ruimen. Nu ligt er zoveel zooi overal dat ik er ook niet in kan studeren dus die activiteit duurt nog wel ff...
SOG-activiteit 4: omdat het weer is opgeknapt ga ik ook een lesje evy doen.
  donderdag 1 april 2010 @ 15:43:56 #147
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79833346
quote:
Op donderdag 1 april 2010 15:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het is hopeloos.
SOG-activiteit 2: bubbeltjesplastic knijpen.

Ik heb dat laatst ook gedaan toen ik vet gestressd ergens over was! Heeeeerlijke hersenloze ontspanning
pi_79833362
ik ben mijn administratie aan het doen. sog sog sog !
pi_79833431
zo.. college zit erop, was weer leuk en ik kon toch gewoon meepraten en nuttige dingen zeggen

en ik had even met de docente gepraat, en die zei dat ik heus heul niet te oud zou zijn om te kunnen promoveren / UD te worden! En ze zei dat ik 't gewoon moest doen als ik 't wilde (het proberen dan dus) en ze raadde me ook aan om vanaf volgend jaar eens wat te gaan scouten voor studentassistentschappen dus dat ga ik ook maar 's doen dan denk ik.. vind mijn huidige baan nuttig voor zo lang 't nu nog duurt met bestuur enzo, maar ik vind 't gewoon niet LEUK, en dan doe ik liever iets aan de universiteit als het even zou kunnen... maargoed, ik gooi geen oude schoenen weg voor ik nieuwe heb gevonden!

Zo maar even relaxen en dan vanavond en morgenochtend de essay voor American Studies afmaken. Ben al halverwege, en mijn beste ideeën komen met de deadline in zicht, dus dat komt vast goed.

Nu een biertje dat bevordert de inspiratie vast wel...
Ja doei.
  donderdag 1 april 2010 @ 15:47:53 #150
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79833471
quote:
Op donderdag 1 april 2010 15:46 schreef motorbloempje het volgende:
en ik had even met de docente gepraat, en die zei dat ik heus heul niet te oud zou zijn om te kunnen programmeren / UD te worden! En ze zei dat ik 't gewoon moest doen als ik 't wilde (het proberen dan dus) en ze raadde me ook aan om vanaf volgend jaar eens wat te gaan scouten voor studentassistentschappen
Wat een toffe docente!!!! Vooral naar haar luisteren en niet naar die andere
pi_79833533
euh, ik tikte programmeren ik bedoelde promoveren
Ja doei.
pi_79833572
jezus christus mijn omelet is groooooot
ik dacht.. 3 eieren.. een bakje spinazie.... 2 uien.. teentje knoflook..

maar echt.. omg
  donderdag 1 april 2010 @ 15:51:04 #153
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79833578
Meh wat een enorme kutdag! . Ik heb hoofdpijn en ik heb zin om te janken. Lln maakten vandaag onaardige opmerkingen en dit was ook nog de gemakkelijkste klas.
Filmdate gaat ook niet door, maar dat is maar goed ook met het oog op m'n kuthumeur nu
Niet meer actief op Fok!
pi_79833611
Aww, Vik. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_79833666
quote:
Op donderdag 1 april 2010 15:50 schreef P.F het volgende:

maar echt.. omg
Eet smakelijk!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_79833677
quote:
Op donderdag 1 april 2010 15:50 schreef P.F het volgende:

maar echt.. omg
!

goede reis!
Ja doei.
pi_79833706
Vik, ga maar snel iets doen waar je blij van wordt.
pi_79833737
quote:
Op donderdag 1 april 2010 15:54 schreef Mini_rulez het volgende:
Ja doei.
pi_79833784
Mo, leuk om te horen! Fijne opsteker.
pi_79833792
quote:
Op donderdag 1 april 2010 15:53 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

!

goede reis!
hehe ik heb hem al bijna op.. er zaten ook nog pijnboompitjes in

Ik hoop dat het een beetje gezond is (vast wel) want ik had net een actieplan bedacht met t vriendje (ik dunnere benen en gespierdere armen, hij gespierdere onderbenen en polsen en een dikkere kont maar dat laatste vond ik vooral )
pi_79833816
Ja maar PF, jouw vriendje is sowieso een lekker ding!
pi_79833838
Jay voor Mo trouwens! Zie je wel dat het goed gaat komen !
pi_79833894
quote:
Op donderdag 1 april 2010 15:56 schreef Ewelina het volgende:
Mo, leuk om te horen! Fijne opsteker.
Oja, dat ook!
pi_79833902
dank jullie
Weet natuurlijk nog niet of ik 't ook ga doen / hoe ik mn master in ga delen, maar dat de optie er heus nog wel is, is wel fijn, zodat er niet ineens veel minder overblijft

en nu ga ik even een biertje drinken, die heb ik verdiend, vind ik!
Ja doei.
pi_79833947
quote:
Op donderdag 1 april 2010 15:56 schreef Ewelina het volgende:
Ja maar PF, jouw vriendje is sowieso een lekker ding!
En ik dan

Maar zijn bovenbenen zijn nu echt heel groot hij zelf houdt wel van breed en gespierd ik meer van smal en skinnyjeans (bij hem) und... hij is ook niet super super strak hoor, mijn buik is dunner !

hij is gelukkig ook nooit beledigd en ik vind het ook wel fijn als ie eerlijk is (ja je benen kunnen wel dunner .. ja je armen ook natuurlijk alles kan dunner.. maar zo zijn ze goed hoor.. ze kunnen beter gespierder..)
pi_79833967
quote:
Op donderdag 1 april 2010 15:59 schreef motorbloempje het volgende:
dank jullie
Weet natuurlijk nog niet of ik 't ook ga doen / hoe ik mn master in ga delen, maar dat de optie er heus nog wel is, is wel fijn, zodat er niet ineens veel minder overblijft

en nu ga ik even een biertje drinken, die heb ik verdiend, vind ik!
Ergens op de wereld is het nu 17.00
  donderdag 1 april 2010 @ 16:01:37 #167
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79833998
quote:
Op donderdag 1 april 2010 15:51 schreef Viking84 het volgende:
Meh wat een enorme kutdag! . Ik heb hoofdpijn en ik heb zin om te janken. Lln maakten vandaag onaardige opmerkingen en dit was ook nog de gemakkelijkste klas.
Filmdate gaat ook niet door, maar dat is maar goed ook met het oog op m'n kuthumeur nu

Was je wel in staat om die leerlingen terecht te wijzen?
pi_79834077
quote:
Op donderdag 1 april 2010 16:00 schreef P.F het volgende:

[..]

En ik dan

Maar zijn bovenbenen zijn nu echt heel groot hij zelf houdt wel van breed en gespierd ik meer van smal en skinnyjeans (bij hem) und... hij is ook niet super super strak hoor, mijn buik is dunner !

hij is gelukkig ook nooit beledigd en ik vind het ook wel fijn als ie eerlijk is (ja je benen kunnen wel dunner .. ja je armen ook natuurlijk alles kan dunner.. maar zo zijn ze goed hoor.. ze kunnen beter gespierder..)
Oh sorry, zo bedoelde ik hem niet

Maar je weet best dat er met jou figuur niks mis is.
pi_79834114
quote:
Op donderdag 1 april 2010 16:03 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Oh sorry, zo bedoelde ik hem niet

Maar je weet best dat er met jou figuur niks mis is.
ik maakte maar een geintje je krijgt mij niet zomaar op de kast hoor
pi_79834117
En promoveren... volgens mij selecteren ze alleen maar studenten uit de onderzoeksmaster daarvoor. Waar ik niet in aanmerking voor kom

[ Bericht 0% gewijzigd door Ewelina op 01-04-2010 16:09:38 ]
pi_79834147
Die omelet was echt veel. Ik ben misselijk
pi_79834158
1 april grap van de NS

pi_79834213
quote:
Op donderdag 1 april 2010 16:00 schreef P.F het volgende:

[..]

Ergens op de wereld is het nu 17.00
Mo heeft dat biertje gewoon verdiend!

Wel fijn dat je er zo met je vriendje over kunt praten, als jullie het een beetje eens zijn tenminste.
  donderdag 1 april 2010 @ 16:08:18 #174
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79834253
quote:
Op donderdag 1 april 2010 16:01 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Was je wel in staat om die leerlingen terecht te wijzen?
Zulke opmerkingen waren het niet.

Even tussen spoilertags ivm herkenbaarheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet meer actief op Fok!
pi_79834292
quote:
Op donderdag 1 april 2010 16:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat naar.

Overigens bleek er wel uit een onderzoek dat leerlingen strengere docenten over het algemeen meer waarderen.
pi_79834314
quote:
Op donderdag 1 april 2010 15:54 schreef Mini_rulez het volgende:
  donderdag 1 april 2010 @ 16:12:13 #177
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79834377
quote:
Op donderdag 1 april 2010 16:09 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Wat naar.

Overigens bleek er wel uit een onderzoek dat leerlingen strengere docenten over het algemeen meer waarderen.
Ja, dat is wel zo, maar daar heeft dit niet zoveel mee te maken. Die andere docent is ook streng als het nodig is, maar hij geeft gewoon minder werk op en ze krijgen bij hem vooral veel schrijfopdrachten (maar dat is nu klaar, zegt hij). En woensdag moet ik ook al individuele gesprekjes gaan voeren met twee lln die niets willen doen bij mij in de les. Nu wil het geval dat ik interpersoonlijk niet zo sterk ben, dus ik ben als de dood dat ik iets zeg waarmee ik de leerling demotiveer ipv motiveer en dat het dan alleen maar erger wordt .
Niet meer actief op Fok!
pi_79834380
SPOILER
  donderdag 1 april 2010 @ 16:12:57 #179
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79834404
quote:

[..]

SPOILER
SPOILER
Kwak
  donderdag 1 april 2010 @ 16:13:37 #180
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79834426
quote:

[..]

SPOILER
Oh damn, dat zijn ook wel weer van die typische opmerkingen té stereotype voor pubers
Maarja, dat kun je ze ook niet gaan zeggen natuurlijk!

Ik zou het me inderdaad maar niet persoonlijk aantrekken. Van jou leren ze dus tenminste wat, en je kunt beter te streng zijn dan te slap!
  donderdag 1 april 2010 @ 16:15:31 #181
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79834488
nou ja, ook wat LB zegt: pubers hebben nu eenmaal geen zin om te leren, en je kan een les best gezelig maken, of als ze echt geen zin hebben ze belonen voor hard werk door aan het eind een leuke of gezellige opdracht te doen, of een rondje "vertellen wat je hebt meegemaakt" ofzo.

ik denk dat je de leerlingen een beetje te dichtbij laat komen. zij hóeven niet goed te keuren wat je doet, ze zijn je leerlingen niet je vriendinnen... uiteindelijk waarderen ze je denk ik des te meer omdat ze echt wat van je leren...
Kwak
pi_79834490
Vikje, begrijp dat je je daar rot over voelt maar dit zijn pubers, was waarschijnlijk een van de laatste lessen voor hun lange weekend...en hoewel ik school niet zo leuk vond/vind Ben ik blij met docenten die zich nuttig maken en waar je wat van leert!
  donderdag 1 april 2010 @ 16:15:57 #183
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79834510
quote:
Op donderdag 1 april 2010 16:12 schreef P.F het volgende:
SPOILER
SPOILER
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 1 april 2010 @ 16:16:46 #184
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79834541
Vik -0-

Politie, leraar e.d. kutberoepen waar je gewoon niks persoonlijk op moet vatten
  donderdag 1 april 2010 @ 16:16:53 #185
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79834545
quote:
Op donderdag 1 april 2010 16:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]
SPOILER
@vik: het si toch speciaal onderwijs niet vanwege leer- of opvoedingsmoeilijkheden? of ook dat? dan nog zou ik toch wat meer afstand bewaren... persoonlijk
Kwak
pi_79834580
quote:
Op donderdag 1 april 2010 16:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
  donderdag 1 april 2010 @ 16:19:10 #187
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79834638
quote:
Op donderdag 1 april 2010 16:16 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

@vik: het si toch speciaal onderwijs niet vanwege leer- of opvoedingsmoeilijkheden? of ook dat? dan nog zou ik toch wat meer afstand bewaren... persoonlijk
Wat meer afstand is misschien wel een goed idee. Ik ben nog steeds teveel bezig met aardig gevonden willen worden Echt lastig hoor: bepalen wat je wel en niet vertelt. Want je wilt ook weer niet afstandelijk overkomen. Gisteren werd me gevraagd of ik een vriend had. Nee dus. Of ik dan aan het daten was. Ook niet dus. En toen begon ik over wat anders, want mijn seksuele voorkeur is wel iets wat ik voor mezelf wil houden.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 1 april 2010 @ 16:20:10 #188
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79834673
Ik voel me nu alweer iets beter trouwens, door het even eruit te kunnen gooien.
Niet meer actief op Fok!
pi_79834719
docenten die heel graag aardig gevonden willen worden zijn vaak een beetje sneu niet persoonlijk hoor! maar dat merk je heus wel als LL!

gewoon zelfverzekerd zijn! en als je goed bent vinden de LL je veel toffer dan als je vooral aardig gevonden wil worden..
  donderdag 1 april 2010 @ 16:22:01 #190
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79834734
Hun vaste docent zei trouwens dat ik moest zeggen: Bij mij moet je wel werken, jammer dan!
Maar ik wil de les ook zo leuk mogelijk maken en als iemand echt binnen komt met de opmerking dat ze het geen leuke les vindt, dan is het kennelijk iets structureels. Terwijl het in het begin gewoon hartstikke goed ging. Dit is iets van de laatste weken.
Niet meer actief op Fok!
pi_79834775
als je binnenkomt met dat dit geen leuke les is dan heb je gewoon een klote humeur en nergens zin in!

en goeie opmerking van die vaste docent!
pi_79834822
Vik, ik zou toch echt gewoon even doorzetten. Jij bepaalt wat er in de les gebeurt en het criterium is uiteindelijk niet wat zij het leukste vinden, maar waar ze het meeste van leren. Als er echt over een tijd nog steeds een probleem zou zijn zou je misschien aan je leerlingen kunnen vragen wat zij anders zouden willen, maar als je er nu teveel op ingaat krijgen ze alleen maar het idee dat zij de dienst uit kunnen maken. Ze moeten ook gewoon leren om zich neer te leggen bij de keuzes van iemand die de baas is.
  donderdag 1 april 2010 @ 16:25:52 #193
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79834851
quote:
Op donderdag 1 april 2010 16:20 schreef Viking84 het volgende:
Ik voel me nu alweer iets beter trouwens, door het even eruit te kunnen gooien.

Ik ben het met PF eens verder hoor; docenten die niet aardig gevonden willen worden (zonder nou een ijskonijn te lijken) zijn vaak toffer dan degenen die zo lief mogelijk proberen te zijn. Op de middelbare school is het nou eenmaal niet cool om je docenten leuk te vinden
Maar ik snap dat het voor jou aan de andere kant van het lokaal heel lastig is... Het wordt vast steeds beter!
  donderdag 1 april 2010 @ 16:26:59 #194
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79834884
@ mini: dat zei de vaste docent ook. Dat ik moet uitgaan van het uitgangspunt dat ik mijn keuzes kan verantwoorden aan de directeur. En dat kan ik nu zeker .

En nu heb ik wel weer genoeg aandacht gehad hoor .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 1 april 2010 @ 16:27:22 #195
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79834902
quote:
Op donderdag 1 april 2010 16:22 schreef Viking84 het volgende:
Hun vaste docent zei trouwens dat ik moest zeggen: Bij mij moet je wel werken, jammer dan!
Maar ik wil de les ook zo leuk mogelijk maken en als iemand echt binnen komt met de opmerking dat ze het geen leuke les vindt, dan is het kennelijk iets structureels. Terwijl het in het begin gewoon hartstikke goed ging. Dit is iets van de laatste weken.
dat zou ik ook gezegd hebben. en danze als ze goed werken als verrassing de laatste tien minuutjes wat leuks gaan doen, bijvoorbeeld. als het iets structureels is (omdat ze blijkbaar door die andere leraar ertussendoor niet kunnen wennen aan harder werken) kan zoiets net even een oppepper geven...

maar ik vermoed dat je ll gewoon chaggo was, en waarschijnlijk wél moe van het schoolfeest maar dat niet willen toegeven zo'n vraag is misshcien ook wel een beetje vragen om problemen...

wij hebben op therpaie iemand die bij de laatste activiteit van de dag, dietetiek heel vaak moe en nukkig is en dan gewoon heel boos nee gaat zitten schreeuwen tegen de dietsite. die zegt dan met een grote glimlach "ooohhh wat ben je weer lekker chagerijnig X! ik ga net zo tegen jou doen! hahhahahah" en meestal krijgt ze dan een hele dikke glimlach terug.
Kwak
pi_79834915
docenten die keihard lachen om hun eigen grappen en soms de LL op een leuke manier te kijk zetten zijn eigenlijk het leukst niet tot op de grond afbranden, maar als je te brutaal wordt, ben jij opeens het onderwerp van de grap
  donderdag 1 april 2010 @ 16:29:20 #197
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79834970
Leerlingen voelen onzekerheid feilloos aan en maken daar ook dankbaar gebruik van. Keep that in mind.
  donderdag 1 april 2010 @ 16:32:14 #198
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79835091
oh ik ben trouwens chagerijnig merk ik net... ik heb honger... maar ik heb al 6 boterhammen op vandaag en een grote eierkoek en een hele komkommer (normaal echt geen last van carbs ofzo hoor, maar denk dat t komt omdat ik ongesteld moet worden, dan heb ik altijd meer honger). vanavond gehaktballetjes met ovenfrietjes en twee puntpaprikas, chocolademousse toe, en dan zit ik nog maar aan 1650 kcal.

misshcien neem ik zo thuis nog wel een cracker met pindakaas voor het eten ofzo. of een appel... of uitjes en augurkjes...
Kwak
pi_79835694
lijstje:

O: 2 boterhammen pindakaas
T: 1 boterham appelstroop
L: 1 pistoletje ei met rauwkost
T: een x-aantal paaseitjes
D: gevulde broccolisoep en een stukje stokbrood erbij

Nu nog even bedenken waarmee ik de broccolisoep ga vullen.
pi_79835739
Lijstje:

O: 1 boterham met selleriesalade
T: appel en een banaan
L: pistoletje hete kip met chilisaus
T: banaan
D: nog onbekend, iig iets met aardappeltjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')