Ik ook. Ik heb geen flexibele werktijden en kán niet buiten de spits reizen. Believe you me, als dat zou kunnen had ik het allang gedaan. Alsof ik me elke dag voor m'n lol in een propvolle trein en tram prop.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:03 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja dat vind ik dan ook een belachelijk voorstel...
Ja dat weet ik wel, maar dat betekent niet dat ik me er niet al aan mag ergeren / me er over mag opwindenquote:Op donderdag 1 april 2010 15:07 schreef kwakz0r het volgende:
maar nogmaals, deze voorstellen zijn allemaal bedacht om open discussie te houden en nieuwe ideeën te verzinnen... zonder vooraf oogkleppen op te zetten...
Ja, reizen met OV kost meestal veel meer tijd en is doorgaans niet zo efficiënt.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:58 schreef Mini_rulez het volgende:
Denk je dat ik dat niet weet? Ik kom zelf uit het diepe zuiden van Limburg.
Ik moest laatst van mijn ouders naar de Universiteit Maastricht, dat zou met de auto een half uurtje ofzo zijn maar met het openbaar vervoer zou ik er ruim anderhalf uur over gedaan hebben (drie kwartier trein en net zoiets om met de bus naar het station te komen, plus wachttijd), terwijl de universiteit zelf nog naast een station ligt. Dat is gewoon zoveel onefficiënter, als je zo een paar keer per dag ergens naartoe moet omdat je bijvoorbeeld afspraken hebt kun je gewoon niet volhouden dat er een reëel alternatief voor de auto is. Ik denk bijvoorbeeld even aan mijn vader, als die vanuit zijn kantoor naar een afspraak moet. In de tijd die het kost om naar de dichtstbijzijnde bushalte te lopen was hij met de auto vaak al halverwege, en vanaf die halte gaat dan 1 bus die misschien ook nog eens de verkeerde kant op gaat. Fietsen is ook niet echt een optie als je veel spullen moet meenemen en ondanks de heuvels nog toonbaar op je afspraak wilt verschijnen.
1 april!quote:Op donderdag 1 april 2010 15:21 schreef kwakz0r het volgende:
doe normaal anna! vijf paaseitjes does not equal avondeten, en ik kan je op een blaadje geven dat je, als je je avondeten overslaat, vanavond nog een stuk of 10 paaseitjes zult eten, minstens.
regel nummer 1: nooit maaltijden vervangen door/vanwege snoepmomenten
quote:Op donderdag 1 april 2010 15:24 schreef anna82 het volgende:
[..]
1 april!
muhahahahahaha!
sorry, maar ik had er nog geen 1 gemaakt vandaag!![]()
Ik ook nietquote:Op donderdag 1 april 2010 15:32 schreef Rituals het volgende:
Ik heb dit jaar nog geen enkel paaseitje op.
quote:Op donderdag 1 april 2010 15:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het is hopeloos.
SOG-activiteit 2: bubbeltjesplastic knijpen.
Wat een toffe docente!!!! Vooral naar haar luisteren en niet naar die anderequote:Op donderdag 1 april 2010 15:46 schreef motorbloempje het volgende:
en ik had even met de docente gepraat, en die zei dat ik heus heul niet te oud zou zijn om te kunnen programmeren / UD te worden! En ze zei dat ik 't gewoon moest doen als ik 't wilde (het proberen dan dus)en ze raadde me ook aan om vanaf volgend jaar eens wat te gaan scouten voor studentassistentschappen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |