quote:Op donderdag 1 april 2010 15:54 schreef Mini_rulez het volgende:Vik, ga maar snel iets doen waar je blij van wordt.
Ja, dat is wel zo, maar daar heeft dit niet zoveel mee te maken. Die andere docent is ook streng als het nodig is, maar hij geeft gewoon minder werk op en ze krijgen bij hem vooral veel schrijfopdrachten (maar dat is nu klaar, zegt hij). En woensdag moet ik ook al individuele gesprekjes gaan voeren met twee lln die niets willen doen bij mij in de les. Nu wil het geval dat ik interpersoonlijk niet zo sterk ben, dus ik ben als de dood dat ik iets zeg waarmee ik de leerling demotiveer ipv motiveer en dat het dan alleen maar erger wordtquote:Op donderdag 1 april 2010 16:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat naar.![]()
Overigens bleek er wel uit een onderzoek dat leerlingen strengere docenten over het algemeen meer waarderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 april 2010 16:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zulke opmerkingen waren het niet.
Even tussen spoilertags ivm herkenbaarheid:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op donderdag 1 april 2010 16:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zulke opmerkingen waren het niet.
Even tussen spoilertags ivm herkenbaarheid:Oh damn, dat zijn ook wel weer van die typische opmerkingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.té stereotype voor pubers
Maarja, dat kun je ze ook niet gaan zeggen natuurlijk!
Ik zou het me inderdaad maar niet persoonlijk aantrekken. Van jou leren ze dus tenminste wat, en je kunt beter te streng zijn dan te slap!
quote:Op donderdag 1 april 2010 16:12 schreef P.F het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op donderdag 1 april 2010 16:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]@vik: het si toch speciaal onderwijs niet vanwege leer- of opvoedingsmoeilijkheden? of ook dat? dan nog zou ik toch wat meer afstand bewaren... persoonlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
quote:Op donderdag 1 april 2010 16:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat meer afstand is misschien wel een goed idee. Ik ben nog steeds teveel bezig met aardig gevonden willen wordenquote:Op donderdag 1 april 2010 16:16 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
@vik: het si toch speciaal onderwijs niet vanwege leer- of opvoedingsmoeilijkheden? of ook dat? dan nog zou ik toch wat meer afstand bewaren... persoonlijk
quote:Op donderdag 1 april 2010 16:20 schreef Viking84 het volgende:
Ik voel me nu alweer iets beter trouwens, door het even eruit te kunnen gooien.
dat zou ik ook gezegd hebben. en danze als ze goed werken als verrassing de laatste tien minuutjes wat leuks gaan doen, bijvoorbeeld. als het iets structureels is (omdat ze blijkbaar door die andere leraar ertussendoor niet kunnen wennen aan harder werken) kan zoiets net even een oppepper geven...quote:Op donderdag 1 april 2010 16:22 schreef Viking84 het volgende:
Hun vaste docent zei trouwens dat ik moest zeggen: Bij mij moet je wel werken, jammer dan!
Maar ik wil de les ook zo leuk mogelijk maken en als iemand echt binnen komt met de opmerking dat ze het geen leuke les vindt, dan is het kennelijk iets structureels. Terwijl het in het begin gewoon hartstikke goed ging. Dit is iets van de laatste weken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |