abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79834314
quote:
Op donderdag 1 april 2010 15:54 schreef Mini_rulez het volgende:
Vik, ga maar snel iets doen waar je blij van wordt.
  donderdag 1 april 2010 @ 16:12:13 #177
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79834377
quote:
Op donderdag 1 april 2010 16:09 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Wat naar.

Overigens bleek er wel uit een onderzoek dat leerlingen strengere docenten over het algemeen meer waarderen.
Ja, dat is wel zo, maar daar heeft dit niet zoveel mee te maken. Die andere docent is ook streng als het nodig is, maar hij geeft gewoon minder werk op en ze krijgen bij hem vooral veel schrijfopdrachten (maar dat is nu klaar, zegt hij). En woensdag moet ik ook al individuele gesprekjes gaan voeren met twee lln die niets willen doen bij mij in de les. Nu wil het geval dat ik interpersoonlijk niet zo sterk ben, dus ik ben als de dood dat ik iets zeg waarmee ik de leerling demotiveer ipv motiveer en dat het dan alleen maar erger wordt .
Niet meer actief op Fok!
pi_79834380
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 1 april 2010 @ 16:12:57 #179
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79834404
quote:
Op donderdag 1 april 2010 16:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zulke opmerkingen waren het niet.

Even tussen spoilertags ivm herkenbaarheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Kwak
  donderdag 1 april 2010 @ 16:13:37 #180
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79834426
quote:
Op donderdag 1 april 2010 16:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zulke opmerkingen waren het niet.

Even tussen spoilertags ivm herkenbaarheid:
SPOILER
Oh damn, dat zijn ook wel weer van die typische opmerkingen té stereotype voor pubers
Maarja, dat kun je ze ook niet gaan zeggen natuurlijk!

Ik zou het me inderdaad maar niet persoonlijk aantrekken. Van jou leren ze dus tenminste wat, en je kunt beter te streng zijn dan te slap!
  donderdag 1 april 2010 @ 16:15:31 #181
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79834488
nou ja, ook wat LB zegt: pubers hebben nu eenmaal geen zin om te leren, en je kan een les best gezelig maken, of als ze echt geen zin hebben ze belonen voor hard werk door aan het eind een leuke of gezellige opdracht te doen, of een rondje "vertellen wat je hebt meegemaakt" ofzo.

ik denk dat je de leerlingen een beetje te dichtbij laat komen. zij hóeven niet goed te keuren wat je doet, ze zijn je leerlingen niet je vriendinnen... uiteindelijk waarderen ze je denk ik des te meer omdat ze echt wat van je leren...
Kwak
pi_79834490
Vikje, begrijp dat je je daar rot over voelt maar dit zijn pubers, was waarschijnlijk een van de laatste lessen voor hun lange weekend...en hoewel ik school niet zo leuk vond/vind Ben ik blij met docenten die zich nuttig maken en waar je wat van leert!
  donderdag 1 april 2010 @ 16:15:57 #183
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79834510
quote:
Op donderdag 1 april 2010 16:12 schreef P.F het volgende:
SPOILER
SPOILER
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 1 april 2010 @ 16:16:46 #184
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79834541
Vik -0-

Politie, leraar e.d. kutberoepen waar je gewoon niks persoonlijk op moet vatten
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 1 april 2010 @ 16:16:53 #185
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79834545
quote:
Op donderdag 1 april 2010 16:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]
SPOILER
@vik: het si toch speciaal onderwijs niet vanwege leer- of opvoedingsmoeilijkheden? of ook dat? dan nog zou ik toch wat meer afstand bewaren... persoonlijk
Kwak
pi_79834580
quote:
Op donderdag 1 april 2010 16:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
  donderdag 1 april 2010 @ 16:19:10 #187
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79834638
quote:
Op donderdag 1 april 2010 16:16 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

@vik: het si toch speciaal onderwijs niet vanwege leer- of opvoedingsmoeilijkheden? of ook dat? dan nog zou ik toch wat meer afstand bewaren... persoonlijk
Wat meer afstand is misschien wel een goed idee. Ik ben nog steeds teveel bezig met aardig gevonden willen worden Echt lastig hoor: bepalen wat je wel en niet vertelt. Want je wilt ook weer niet afstandelijk overkomen. Gisteren werd me gevraagd of ik een vriend had. Nee dus. Of ik dan aan het daten was. Ook niet dus. En toen begon ik over wat anders, want mijn seksuele voorkeur is wel iets wat ik voor mezelf wil houden.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 1 april 2010 @ 16:20:10 #188
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79834673
Ik voel me nu alweer iets beter trouwens, door het even eruit te kunnen gooien.
Niet meer actief op Fok!
pi_79834719
docenten die heel graag aardig gevonden willen worden zijn vaak een beetje sneu niet persoonlijk hoor! maar dat merk je heus wel als LL!

gewoon zelfverzekerd zijn! en als je goed bent vinden de LL je veel toffer dan als je vooral aardig gevonden wil worden..
  donderdag 1 april 2010 @ 16:22:01 #190
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79834734
Hun vaste docent zei trouwens dat ik moest zeggen: Bij mij moet je wel werken, jammer dan!
Maar ik wil de les ook zo leuk mogelijk maken en als iemand echt binnen komt met de opmerking dat ze het geen leuke les vindt, dan is het kennelijk iets structureels. Terwijl het in het begin gewoon hartstikke goed ging. Dit is iets van de laatste weken.
Niet meer actief op Fok!
pi_79834775
als je binnenkomt met dat dit geen leuke les is dan heb je gewoon een klote humeur en nergens zin in!

en goeie opmerking van die vaste docent!
pi_79834822
Vik, ik zou toch echt gewoon even doorzetten. Jij bepaalt wat er in de les gebeurt en het criterium is uiteindelijk niet wat zij het leukste vinden, maar waar ze het meeste van leren. Als er echt over een tijd nog steeds een probleem zou zijn zou je misschien aan je leerlingen kunnen vragen wat zij anders zouden willen, maar als je er nu teveel op ingaat krijgen ze alleen maar het idee dat zij de dienst uit kunnen maken. Ze moeten ook gewoon leren om zich neer te leggen bij de keuzes van iemand die de baas is.
Are you pondering what I'm pondering?
  donderdag 1 april 2010 @ 16:25:52 #193
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79834851
quote:
Op donderdag 1 april 2010 16:20 schreef Viking84 het volgende:
Ik voel me nu alweer iets beter trouwens, door het even eruit te kunnen gooien.

Ik ben het met PF eens verder hoor; docenten die niet aardig gevonden willen worden (zonder nou een ijskonijn te lijken) zijn vaak toffer dan degenen die zo lief mogelijk proberen te zijn. Op de middelbare school is het nou eenmaal niet cool om je docenten leuk te vinden
Maar ik snap dat het voor jou aan de andere kant van het lokaal heel lastig is... Het wordt vast steeds beter!
  donderdag 1 april 2010 @ 16:26:59 #194
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79834884
@ mini: dat zei de vaste docent ook. Dat ik moet uitgaan van het uitgangspunt dat ik mijn keuzes kan verantwoorden aan de directeur. En dat kan ik nu zeker .

En nu heb ik wel weer genoeg aandacht gehad hoor .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 1 april 2010 @ 16:27:22 #195
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79834902
quote:
Op donderdag 1 april 2010 16:22 schreef Viking84 het volgende:
Hun vaste docent zei trouwens dat ik moest zeggen: Bij mij moet je wel werken, jammer dan!
Maar ik wil de les ook zo leuk mogelijk maken en als iemand echt binnen komt met de opmerking dat ze het geen leuke les vindt, dan is het kennelijk iets structureels. Terwijl het in het begin gewoon hartstikke goed ging. Dit is iets van de laatste weken.
dat zou ik ook gezegd hebben. en danze als ze goed werken als verrassing de laatste tien minuutjes wat leuks gaan doen, bijvoorbeeld. als het iets structureels is (omdat ze blijkbaar door die andere leraar ertussendoor niet kunnen wennen aan harder werken) kan zoiets net even een oppepper geven...

maar ik vermoed dat je ll gewoon chaggo was, en waarschijnlijk wél moe van het schoolfeest maar dat niet willen toegeven zo'n vraag is misshcien ook wel een beetje vragen om problemen...

wij hebben op therpaie iemand die bij de laatste activiteit van de dag, dietetiek heel vaak moe en nukkig is en dan gewoon heel boos nee gaat zitten schreeuwen tegen de dietsite. die zegt dan met een grote glimlach "ooohhh wat ben je weer lekker chagerijnig X! ik ga net zo tegen jou doen! hahhahahah" en meestal krijgt ze dan een hele dikke glimlach terug.
Kwak
pi_79834915
docenten die keihard lachen om hun eigen grappen en soms de LL op een leuke manier te kijk zetten zijn eigenlijk het leukst niet tot op de grond afbranden, maar als je te brutaal wordt, ben jij opeens het onderwerp van de grap
  donderdag 1 april 2010 @ 16:29:20 #197
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79834970
Leerlingen voelen onzekerheid feilloos aan en maken daar ook dankbaar gebruik van. Keep that in mind.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 1 april 2010 @ 16:32:14 #198
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79835091
oh ik ben trouwens chagerijnig merk ik net... ik heb honger... maar ik heb al 6 boterhammen op vandaag en een grote eierkoek en een hele komkommer (normaal echt geen last van carbs ofzo hoor, maar denk dat t komt omdat ik ongesteld moet worden, dan heb ik altijd meer honger). vanavond gehaktballetjes met ovenfrietjes en twee puntpaprikas, chocolademousse toe, en dan zit ik nog maar aan 1650 kcal.

misshcien neem ik zo thuis nog wel een cracker met pindakaas voor het eten ofzo. of een appel... of uitjes en augurkjes...
Kwak
pi_79835694
lijstje:

O: 2 boterhammen pindakaas
T: 1 boterham appelstroop
L: 1 pistoletje ei met rauwkost
T: een x-aantal paaseitjes
D: gevulde broccolisoep en een stukje stokbrood erbij

Nu nog even bedenken waarmee ik de broccolisoep ga vullen.
pi_79835739
Lijstje:

O: 1 boterham met selleriesalade
T: appel en een banaan
L: pistoletje hete kip met chilisaus
T: banaan
D: nog onbekend, iig iets met aardappeltjes
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')