Eet smakelijk!quote:Op donderdag 1 april 2010 15:50 schreef P.F het volgende:
jezus christus mijn omelet is groooooot
ik dacht.. 3 eieren.. een bakje spinazie.... 2 uien.. teentje knoflook..
maar echt.. omg![]()
quote:Op donderdag 1 april 2010 15:50 schreef P.F het volgende:
jezus christus mijn omelet is groooooot
ik dacht.. 3 eieren.. een bakje spinazie.... 2 uien.. teentje knoflook..
maar echt.. omg![]()
quote:Op donderdag 1 april 2010 15:54 schreef Mini_rulez het volgende:
Vik, ga maar snel iets doen waar je blij van wordt.
hehequote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 15:56 schreef Ewelina het volgende:
Ja maar PF, jouw vriendje is sowieso een lekker ding!
Ergens op de wereld is het nu 17.00quote:Op donderdag 1 april 2010 15:59 schreef motorbloempje het volgende:
dank jullie![]()
Weet natuurlijk nog niet of ik 't ook ga doen / hoe ik mn master in ga delen, maar dat de optie er heus nog wel is, is wel fijn, zodat er niet ineens veel minder overblijft![]()
en nu ga ik even een biertje drinken, die heb ik verdiend, vind ik!
quote:Op donderdag 1 april 2010 15:51 schreef Viking84 het volgende:
Meh wat een enorme kutdag!. Ik heb hoofdpijn en ik heb zin om te janken. Lln maakten vandaag onaardige opmerkingen en dit was ook nog de gemakkelijkste klas.
Filmdate gaat ook niet door, maar dat is maar goed ook met het oog op m'n kuthumeur nu
Oh sorry, zo bedoelde ik hem nietquote:Op donderdag 1 april 2010 16:00 schreef P.F het volgende:
[..]En ik dan
Maar zijn bovenbenen zijn nu echt heel groothij zelf houdt wel van breed en gespierd ik meer van smal en skinnyjeans (bij hem) und... hij is ook niet super super strak hoor, mijn buik is dunner
!
hij is gelukkig ook nooit beledigd en ik vind het ook wel fijn als ie eerlijk is (ja je benen kunnen wel dunner .. ja je armen ook natuurlijk alles kan dunner.. maar zo zijn ze goed hoor.. ze kunnen beter gespierder..)
ik maakte maar een geintjequote:Op donderdag 1 april 2010 16:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Oh sorry, zo bedoelde ik hem niet![]()
Maar je weet best dat er met jou figuur niks mis is.
Mo heeft dat biertje gewoon verdiend!quote:
Zulke opmerkingen waren het niet.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Was je wel in staat om die leerlingen terecht te wijzen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op donderdag 1 april 2010 16:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zulke opmerkingen waren het niet.
Even tussen spoilertags ivm herkenbaarheid:Wat naar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Overigens bleek er wel uit een onderzoek dat leerlingen strengere docenten over het algemeen meer waarderen.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |