quote:Op donderdag 1 april 2010 13:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, slinger Radio Gennep ook ff de nationale ether in. Van de week ook @ KX
.
Megahit !quote:Op donderdag 1 april 2010 13:40 schreef alors het volgende:
Wat waren dat voor rare lui?Ik schakelde net in.
Yeasayer
quote:Op donderdag 1 april 2010 13:38 schreef Sirolf het volgende:
Zijn er daadwerkelijke lokale radiostations die dit uitzenden...?
Dit is nog erger dan Radio Bergeijk...
Idem hier.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:41 schreef alors het volgende:
[..]Ja dat Bergeijk is ook zooo niet grappig, ik snap echt niet wat mensen daar aan vinden
Feestje gehad ?quote:Wordt een gezellige show: Sander is niet lekker, ik voel me als een natte krant. Gaat helemaal goed komen!
Ja, hun radiobaas Dave Kentie is vertrokken bij BNN, dus ze hadden een afscheidsfeestje gisteravond.quote:
gister was toch dat afscheid van Dave Kenty(of hoe je het ook schrijft)?quote:
gemistquote:Op donderdag 1 april 2010 14:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een ge-wel-dig nummer blijft dit toch. Al dan niet in de Jacques Lu Cont's Thin White Duke Remix.![]()
![]()
.
Kun je dan instellen dat ie bij matige platen automatisch overschakelt op je eigen muziekquote:Op donderdag 1 april 2010 15:00 schreef Sirolf het volgende:
Was ik eerder overgeschakeld vanwege Caro Emerald... mis ik nu The Killers.
Ik moet toch maar eens gaan opschieten met die reclame- en songskipper. Dan overkomt me dit niet meer.
Dat was wel mijn bedoeling ja, maar vooralsnog wil ik 'm alleen voor mezelf ontwikkelen en jullie watertandend laten toekijken.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:04 schreef alors het volgende:
[..]
Kun je dan instellen dat ie bij matige platen automatisch overschakelt op je eigen muziek
Sadist!quote:Op donderdag 1 april 2010 15:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat was wel mijn bedoeling ja, maar vooralsnog wil ik 'm alleen voor mezelf ontwikkelen en jullie watertandend laten toekijken.
Het is namelijjk qua performance erg lastig om dit goed te doen en dus niet de 3FM-server te DDoSsen... en zelf heb ik ook niet gigantisch veel dataverkeer.
Als ze dat toch eens zouden kunnen maken... Daar kan je goud mee verdienen!quote:
Jaquote:Op donderdag 1 april 2010 15:46 schreef Paul-89 het volgende:
Huh ? Telde hij nou Jeroen van Inkel als man achter de Vengaboys goed ?
was toch wessel van diepen? ik luister niet btwquote:Op donderdag 1 april 2010 15:46 schreef Paul-89 het volgende:
Huh ? Telde hij nou Jeroen van Inkel als man achter de Vengaboys goed ?
Lijkt me geen rocket science, dus doen!quote:Op donderdag 1 april 2010 15:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als ze dat toch eens zouden kunnen maken... Daar kan je goud mee verdienen!
Het bestaat al. Dat heet de Beertender.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als ze dat toch eens zouden kunnen maken... Daar kan je goud mee verdienen!
Maar daar kan je weer geen "koffie" mee zetten.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het bestaat al. Dat heet de Beertender.
Ja, en met een Blackberry kan je je niet scheren.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Maar daar kan je weer geen "koffie" mee zetten.
Als je water kan verwarmen, kan je het zonder al te grote problemen ook koelen. Goed, het apparaat zal iets groter worden waarschijnlijk, maar da's niet onoverkomelijk. Het is da'k niet zo'n handige sodemieter ben, maar anders...quote:Op donderdag 1 april 2010 15:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, en met een Blackberry kan je je niet scheren.
Sowieso... uit een Senseo komt heet water en dat lijkt me niet lekker als bier...
Thnxquote:Op donderdag 1 april 2010 16:59 schreef -Hans- het volgende:
Mensen, Roel gaat hardlopen! Succes Roel
Zal voor je duimen dat het droog blijft al is in de regen rennen soms ook best prettigquote:Op donderdag 1 april 2010 17:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Thnx. Zo de deur uit. Hopen dat 't droog blijft
.
Zonder regen geredquote:Op donderdag 1 april 2010 17:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal voor je duimen dat het droog blijft al is in de regen rennen soms ook best prettig. 't is heir inmiddels al een stuk lichter geworden, maar er schijnt nog wel het e.e.a. aan te komen.
Het was een 'grap'.quote:Op donderdag 1 april 2010 18:27 schreef miieejj het volgende:
weten jullie wie de vriend van gerard joling is?.. begint met een j?
Niks mis mee.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:07 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik weet het zeker, Aura Dione staat op nummer 1.
Mja, niets zo onvoorspelbaar als de Nederlandse muziek'liefhebber'...quote:Op donderdag 1 april 2010 19:07 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik weet het zeker, Aura Dione staat op nummer 1.
Ik heb MP3FM maar even aangeslingerd. Die zenden de plaat wel uit.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:23 schreef Ofyles2 het volgende:
* Ofyles2 zich grof misrekend heeft, toevallig op deze dag...
Ik had mijn grap in de nacht geplaatst, dan zou het minder snel opvallen.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb MP3FM maar even aangeslingerd. Die zenden de plaat wel uit.
ja, inderdaadquote:Op donderdag 1 april 2010 19:54 schreef Sirolf het volgende:
Mooie overgang tussen The Gossip en Lady Gaga trouwens.
ik ook, chille aparte plaat, niks mis meequote:Op donderdag 1 april 2010 20:57 schreef Againzender het volgende:
Die nieuwe MGMT vind ik best goed eigenlijk!
dat dus. Anders dan hun vorige album, dat ik erg goed vond, maar dit is ook erg prettig!quote:Op donderdag 1 april 2010 21:11 schreef alors het volgende:
[..]
ik ook, chille aparte plaat, niks mis mee
En die nieuwe van hem is ook best te doen vind ikquote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:29 schreef Vinniiee het volgende:
Goooooooooooooedenavond
Laat die pauper Domien weer niet dat hele nummer horen, leek me wel een apart maar toch leuk nummer
Inderdaad, maar het is ook gewoon geniaalquote:Op donderdag 1 april 2010 22:15 schreef alors het volgende:
[..]
En Eric zelf vindt het elke keer weer prachtig
Ze moeten juist investeren in het onderwijs.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:29 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik snap niet dat ze op het onderwijs kunnen gaan bezuinigen?![]()
VWO naar 5 jaarEr zijn mensen die zeggen dat het goed is als ze de havo naar 6 jaar zetten.. We lopen al achter op de rest van de wereld (zeker op de VS) en zo gaan we alleen maar verder achterlopen. Het onderwijs is al slecht genoeg.
Wat misschien nog wel het ergste is, is dat dit alles komt door wanbeleid van die prutser van een Balkenende.
Idd. Op zo'n manier bezuinigen op het onderwijs is echt het domste wat je kunt doen.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:29 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik snap niet dat ze op het onderwijs kunnen gaan bezuinigen?![]()
VWO naar 5 jaarEr zijn mensen die zeggen dat het goed is als ze de havo naar 6 jaar zetten.. We lopen al achter op de rest van de wereld (zeker op de VS) en zo gaan we alleen maar verder achterlopen. Het onderwijs is al slecht genoeg.
Wat misschien nog wel het ergste is, is dat dit alles komt door wanbeleid van die prutser van een Balkenende.
Inderdaad. Ik kan me nog wel redden met zelfstandig studeren, tenminste als het moetquote:Op donderdag 1 april 2010 22:57 schreef alors het volgende:
[..]
Idd. Op zo'n manier bezuinigen op het onderwijs is echt het domste wat je kunt doen.
Zeker als je je bedenkt dat iedereen die nu in Den Haag zit allemaal meerdere studies hebben kunnen doen voor bijna niks.
quote:Op donderdag 1 april 2010 23:15 schreef Vinniiee het volgende:
Zo, had zin in wat lekkers, gelijk de halve kast leeggetrokkenDrop, chips, koek, maoam snoepies en grote paaseieren met vullig
![]()
Ook al bij SBS Shownieuwsquote:Op donderdag 1 april 2010 23:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Giel met z'n lift'grap' bij Pauw & Witteman.
Eej gijquote:
Flink aan 't bier gezeten?quote:Op vrijdag 2 april 2010 01:15 schreef borisz het volgende:
Net verjaardag in Vogelenzang gehad. Was gezellig
Hertog janquote:Op vrijdag 2 april 2010 01:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Flink aan 't bier gezeten?Of beschaafd een wijntje?
Aww, mag wel hoorquote:Op vrijdag 2 april 2010 01:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Moet ik Bren alweer naar bed dragen? Of is ze nog niet in slaap gevallen?
Die is al opquote:Op vrijdag 2 april 2010 01:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Nah,. ik laat je nog ff je aardbeiensapje opdrinken natuurlijk
.
* Brennel is bang dat Roel zijn rug breektquote:Op vrijdag 2 april 2010 01:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
* Roel_Jewel tilt Bren op en brengt haar naar bedje toe
quote:Op vrijdag 2 april 2010 01:31 schreef Brennel het volgende:
[..]
* Brennel is bang dat Roel zijn rug breekt
Heheh, neh, zo zwaar ben ik ook weer niet.
Ik ga de warmte van m'n kruik opzoeken, ben net een levende vib... eh, ja, dat dus![]()
Truste!![]()
Brenda is dus in Maastrichtquote:Op vrijdag 2 april 2010 01:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Zal toch wel meevallen
.
Trusten. Ik duik er ook in in m'n bed hier in Maastricht dus, voor de duidelijk voor de meelezers
Veenstra meestel wel, Domien af en toe maar verder niet echt volgens mij. Maar ik ben geen stamgast hier hoor.quote:Op vrijdag 2 april 2010 02:19 schreef Zapato het volgende:
Posten die gasten van 3FM hier nou wel eens mee of niet?
Klopt wel aardig wat je zegt hoorquote:Op vrijdag 2 april 2010 02:26 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Veenstra meestel wel, Domien af en toe maar verder niet echt volgens mij. Maar ik ben geen stamgast hier hoor.
Zolang je niet weet wat de nieuwe is vind ik dat toch een gewaagde uitspraak. Misschien is de nieuwe nog wel erger.quote:Op vrijdag 2 april 2010 07:48 schreef -Hans- het volgende:
Laatste dag van de vreselijke 3FM Megahit. Eindelijk! Man, wat een zeikplaat zeg.
Hoop niet dat de nieuwe erger isquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zolang je niet weet wat de nieuwe is vind ik dat toch een gewaagde uitspraak. Misschien is de nieuwe nog wel erger.
* Sirolf hoopt op Aura Dione, met Keane als goede tweede.
Ja, top! Bijna weekend en ben daar ook wel aan toequote:
Dat gebeurt niet heel erg vaakquote:
Zeeland (hier) is al een week bezet gebiedquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet heel erg vaak. Merkte het vanochtend al wel dat het erg rustig was op de weg. Nog weinig Duitsers gezien.. die komen vandaag geloof ik weer naar Groningen om bloemen te kopen. Stad is dus niet echt de place to be
Een week?! pfffff sterkte! Hier zijn ze gelukkig morgen wel weer verdwenenquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Zeeland (hier) is al een week bezet gebied
Ach, hier blijven ze nog wel tot septemberquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Een week?! pfffff sterkte! Hier zijn ze gelukkig morgen wel weer verdwenen
Ah, dat is idd wel een pluspunt van hun bezoek. Ze stimuleren de economie wel goedquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Ach, hier blijven ze nog wel tot september
Maar ze brengen veel euro's hier, dus ik klaag er niet te veel over
Over 2 weken begint het, dus het zal nog wel even doorgaanquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:40 schreef gerbenp het volgende:
Hoelang worden we nog met die 3FM Awards spam erop los gelaten?
jaquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Over 2 weken begint het, dus het zal nog wel even doorgaan
Als ik zie wat de nominaties zijn vrees ik dat de meerderheid van de awards naar Kane of Anouk gaan...quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:45 schreef gerbenp het volgende:
[..]
jade winnaars zullen wel weer 10x niks zijn
Zag opzich wel een paar leuke namen, maar het is ook niet mijn ding iddquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:45 schreef gerbenp het volgende:
[..]
jade winnaars zullen wel weer 10x niks zijn
Tim Knolquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tim Knol.
3FM, altijd de laatste met nieuwe muziek.
Sommige namen zijn wel OK, maar sommige zijn weer om te huilenquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zag opzich wel een paar leuke namen, maar het is ook niet mijn ding idd.
Hoi Maurice.
Eensquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:52 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Sommige namen zijn wel OK, maar sommige zijn weer om te huilen
quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Eindelijk 3g ontvangst hier om 3fm te kunnen luisteren zonder storing
3G ontvangst om 3FM te luisteren? Ik gebruik daar gewoon een oldschool FM-radio voor.quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kijk, 't begint nog wat te wordenquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die is niet opvraagbaar via het internet hierquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
3G ontvangst om 3FM te luisteren? Ik gebruik daar gewoon een oldschool FM-radio voor.
Laat je dan krabben! Kom op zeg, zo moeilijk is het niet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zit net op plekje waar ik niet bij kom
http://backupstream.3fmfan.nl/ loopt gewoon via poort 80, dus zou je gewoon moeten kunnen luisteren.quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die is niet opvraagbaar via het internet hieren 3fm op radio stoort enorm door de zendappartuur die hier naast op het dak staat (gsm)
quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
http://backupstream.3fmfan.nl/ loopt gewoon via poort 80, dus zou je gewoon moeten kunnen luisteren.
quote:erver is currently down
Goedemorgen Brennelquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:37 schreef Brennel het volgende:
Een hele goede morgen op deze zonnige morgen
Goede Vrijdagquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:37 schreef Brennel het volgende:
Een hele goede morgen op deze zonnige morgen
Apart. Die server is toch zeker een paar jaar up geweest, maar lijkt het nu niet meer te doen...quote:
Heldquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Apart. Die server is toch zeker een paar jaar up geweest, maar lijkt het nu niet meer te doen...
Dan is er ook nog de Windows Media-server die via poort 80 bereikbaar is, maar door de hotlink-protectie werkt dat niet meer standaard... Moet ik dus maar eens een scriptje voor maken.
"Zo'n bril had ik ook... Bij scheikunde"quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
"Zo'n bril had ik ook... Bij scheikunde"
Jij ook! En iedereen in Nederland wel. Lief van mij dat ik dat iedereen toewens hequote:
Op de HLO hadden we tenminste design lab brillenquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Iddquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |