gemistquote:Op donderdag 1 april 2010 14:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een ge-wel-dig nummer blijft dit toch. Al dan niet in de Jacques Lu Cont's Thin White Duke Remix.![]()
![]()
.
Kun je dan instellen dat ie bij matige platen automatisch overschakelt op je eigen muziekquote:Op donderdag 1 april 2010 15:00 schreef Sirolf het volgende:
Was ik eerder overgeschakeld vanwege Caro Emerald... mis ik nu The Killers.
Ik moet toch maar eens gaan opschieten met die reclame- en songskipper. Dan overkomt me dit niet meer.
Dat was wel mijn bedoeling ja, maar vooralsnog wil ik 'm alleen voor mezelf ontwikkelen en jullie watertandend laten toekijken.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:04 schreef alors het volgende:
[..]
Kun je dan instellen dat ie bij matige platen automatisch overschakelt op je eigen muziek
Sadist!quote:Op donderdag 1 april 2010 15:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat was wel mijn bedoeling ja, maar vooralsnog wil ik 'm alleen voor mezelf ontwikkelen en jullie watertandend laten toekijken.
Het is namelijjk qua performance erg lastig om dit goed te doen en dus niet de 3FM-server te DDoSsen... en zelf heb ik ook niet gigantisch veel dataverkeer.
Als ze dat toch eens zouden kunnen maken... Daar kan je goud mee verdienen!quote:
Jaquote:Op donderdag 1 april 2010 15:46 schreef Paul-89 het volgende:
Huh ? Telde hij nou Jeroen van Inkel als man achter de Vengaboys goed ?
was toch wessel van diepen? ik luister niet btwquote:Op donderdag 1 april 2010 15:46 schreef Paul-89 het volgende:
Huh ? Telde hij nou Jeroen van Inkel als man achter de Vengaboys goed ?
Lijkt me geen rocket science, dus doen!quote:Op donderdag 1 april 2010 15:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als ze dat toch eens zouden kunnen maken... Daar kan je goud mee verdienen!
Het bestaat al. Dat heet de Beertender.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als ze dat toch eens zouden kunnen maken... Daar kan je goud mee verdienen!
Maar daar kan je weer geen "koffie" mee zetten.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het bestaat al. Dat heet de Beertender.
Ja, en met een Blackberry kan je je niet scheren.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Maar daar kan je weer geen "koffie" mee zetten.
Als je water kan verwarmen, kan je het zonder al te grote problemen ook koelen. Goed, het apparaat zal iets groter worden waarschijnlijk, maar da's niet onoverkomelijk. Het is da'k niet zo'n handige sodemieter ben, maar anders...quote:Op donderdag 1 april 2010 15:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, en met een Blackberry kan je je niet scheren.
Sowieso... uit een Senseo komt heet water en dat lijkt me niet lekker als bier...
Thnxquote:Op donderdag 1 april 2010 16:59 schreef -Hans- het volgende:
Mensen, Roel gaat hardlopen! Succes Roel
Zal voor je duimen dat het droog blijft al is in de regen rennen soms ook best prettigquote:Op donderdag 1 april 2010 17:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Thnx. Zo de deur uit. Hopen dat 't droog blijft
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |