Inderdaad, maar het is ook gewoon geniaalquote:Op donderdag 1 april 2010 22:15 schreef alors het volgende:
[..]
En Eric zelf vindt het elke keer weer prachtig
Ze moeten juist investeren in het onderwijs.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:29 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik snap niet dat ze op het onderwijs kunnen gaan bezuinigen?![]()
VWO naar 5 jaarEr zijn mensen die zeggen dat het goed is als ze de havo naar 6 jaar zetten.. We lopen al achter op de rest van de wereld (zeker op de VS) en zo gaan we alleen maar verder achterlopen. Het onderwijs is al slecht genoeg.
Wat misschien nog wel het ergste is, is dat dit alles komt door wanbeleid van die prutser van een Balkenende.
Idd. Op zo'n manier bezuinigen op het onderwijs is echt het domste wat je kunt doen.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:29 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik snap niet dat ze op het onderwijs kunnen gaan bezuinigen?![]()
VWO naar 5 jaarEr zijn mensen die zeggen dat het goed is als ze de havo naar 6 jaar zetten.. We lopen al achter op de rest van de wereld (zeker op de VS) en zo gaan we alleen maar verder achterlopen. Het onderwijs is al slecht genoeg.
Wat misschien nog wel het ergste is, is dat dit alles komt door wanbeleid van die prutser van een Balkenende.
Inderdaad. Ik kan me nog wel redden met zelfstandig studeren, tenminste als het moetquote:Op donderdag 1 april 2010 22:57 schreef alors het volgende:
[..]
Idd. Op zo'n manier bezuinigen op het onderwijs is echt het domste wat je kunt doen.
Zeker als je je bedenkt dat iedereen die nu in Den Haag zit allemaal meerdere studies hebben kunnen doen voor bijna niks.
quote:Op donderdag 1 april 2010 23:15 schreef Vinniiee het volgende:
Zo, had zin in wat lekkers, gelijk de halve kast leeggetrokkenDrop, chips, koek, maoam snoepies en grote paaseieren met vullig
![]()
Ook al bij SBS Shownieuwsquote:Op donderdag 1 april 2010 23:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Giel met z'n lift'grap' bij Pauw & Witteman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |