quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Eindelijk 3g ontvangst hier om 3fm te kunnen luisteren zonder storing
3G ontvangst om 3FM te luisteren? Ik gebruik daar gewoon een oldschool FM-radio voor.quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kijk, 't begint nog wat te wordenquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die is niet opvraagbaar via het internet hierquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
3G ontvangst om 3FM te luisteren? Ik gebruik daar gewoon een oldschool FM-radio voor.
Laat je dan krabben! Kom op zeg, zo moeilijk is het niet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zit net op plekje waar ik niet bij kom
http://backupstream.3fmfan.nl/ loopt gewoon via poort 80, dus zou je gewoon moeten kunnen luisteren.quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die is niet opvraagbaar via het internet hieren 3fm op radio stoort enorm door de zendappartuur die hier naast op het dak staat (gsm)
quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
http://backupstream.3fmfan.nl/ loopt gewoon via poort 80, dus zou je gewoon moeten kunnen luisteren.
quote:erver is currently down
Goedemorgen Brennelquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:37 schreef Brennel het volgende:
Een hele goede morgen op deze zonnige morgen
Goede Vrijdagquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:37 schreef Brennel het volgende:
Een hele goede morgen op deze zonnige morgen
Apart. Die server is toch zeker een paar jaar up geweest, maar lijkt het nu niet meer te doen...quote:
Heldquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Apart. Die server is toch zeker een paar jaar up geweest, maar lijkt het nu niet meer te doen...
Dan is er ook nog de Windows Media-server die via poort 80 bereikbaar is, maar door de hotlink-protectie werkt dat niet meer standaard... Moet ik dus maar eens een scriptje voor maken.
"Zo'n bril had ik ook... Bij scheikunde"quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
"Zo'n bril had ik ook... Bij scheikunde"
Jij ook! En iedereen in Nederland wel. Lief van mij dat ik dat iedereen toewens hequote:
Op de HLO hadden we tenminste design lab brillenquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
"Zo'n bril had ik ook... Bij scheikunde"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |