Veenstra meestel wel, Domien af en toe maar verder niet echt volgens mij. Maar ik ben geen stamgast hier hoor.quote:Op vrijdag 2 april 2010 02:19 schreef Zapato het volgende:
Posten die gasten van 3FM hier nou wel eens mee of niet?
Klopt wel aardig wat je zegt hoorquote:Op vrijdag 2 april 2010 02:26 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Veenstra meestel wel, Domien af en toe maar verder niet echt volgens mij. Maar ik ben geen stamgast hier hoor.
Zolang je niet weet wat de nieuwe is vind ik dat toch een gewaagde uitspraak. Misschien is de nieuwe nog wel erger.quote:Op vrijdag 2 april 2010 07:48 schreef -Hans- het volgende:
Laatste dag van de vreselijke 3FM Megahit. Eindelijk! Man, wat een zeikplaat zeg.
Hoop niet dat de nieuwe erger isquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zolang je niet weet wat de nieuwe is vind ik dat toch een gewaagde uitspraak. Misschien is de nieuwe nog wel erger.
* Sirolf hoopt op Aura Dione, met Keane als goede tweede.
Ja, top! Bijna weekend en ben daar ook wel aan toequote:
Dat gebeurt niet heel erg vaakquote:
Zeeland (hier) is al een week bezet gebiedquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet heel erg vaak. Merkte het vanochtend al wel dat het erg rustig was op de weg. Nog weinig Duitsers gezien.. die komen vandaag geloof ik weer naar Groningen om bloemen te kopen. Stad is dus niet echt de place to be
Een week?! pfffff sterkte! Hier zijn ze gelukkig morgen wel weer verdwenenquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Zeeland (hier) is al een week bezet gebied
Ach, hier blijven ze nog wel tot septemberquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Een week?! pfffff sterkte! Hier zijn ze gelukkig morgen wel weer verdwenen
Ah, dat is idd wel een pluspunt van hun bezoek. Ze stimuleren de economie wel goedquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Ach, hier blijven ze nog wel tot september
Maar ze brengen veel euro's hier, dus ik klaag er niet te veel over
Over 2 weken begint het, dus het zal nog wel even doorgaanquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:40 schreef gerbenp het volgende:
Hoelang worden we nog met die 3FM Awards spam erop los gelaten?
jaquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Over 2 weken begint het, dus het zal nog wel even doorgaan
Als ik zie wat de nominaties zijn vrees ik dat de meerderheid van de awards naar Kane of Anouk gaan...quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:45 schreef gerbenp het volgende:
[..]
jade winnaars zullen wel weer 10x niks zijn
Zag opzich wel een paar leuke namen, maar het is ook niet mijn ding iddquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:45 schreef gerbenp het volgende:
[..]
jade winnaars zullen wel weer 10x niks zijn
Tim Knolquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tim Knol.
3FM, altijd de laatste met nieuwe muziek.
Sommige namen zijn wel OK, maar sommige zijn weer om te huilenquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zag opzich wel een paar leuke namen, maar het is ook niet mijn ding idd.
Hoi Maurice.
Eensquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:52 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Sommige namen zijn wel OK, maar sommige zijn weer om te huilen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |