quote:Op donderdag 1 april 2010 10:30 schreef Dribbel_ het volgende:
ARGHGHGGH M'n gitaar in m'n slaap van de muur getrokken, gevallen en nu is de kop afgebroken![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
1 april huhuhu
Nou dat was de eerste voor vandaag
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
1 april huhuhu
Nou dat was de eerste voor vandaag
[ afbeelding ]
Jammer dat maar bij zo weinig vids kan, maar wel geniaalquote:Op donderdag 1 april 2010 10:37 schreef BoerBert het volgende:
Haha, moet je bij youtube-filmpjes eens kiezen voor 'textp' kiezen ipv 360p of 480p
quote:Martijn zegt:
ik ga
Anouk zegt:
succes, doei x
Martijn zegt:
HAHAHAHA IK GA NOG NIET
1 APRIL
huuuuu
Anouk zegt:
Godver het is weer zo ver
Martijn zegt:
ja nu moet ik alsnog gaan
anders ga ik m'n trein nog missen ook
Anouk zegt:
Okee byeee x
Martijn zegt:
HAHAHAH IK GA NOG NIET
1 APRIL
Anouk zegt:
kut martijn
Het gaat wel snel zo in ieder geval.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:24 schreef The_Dean het volgende:
Ik sla dit topic vandaag wel even over.
Grapje zeker?quote:Op donderdag 1 april 2010 11:24 schreef The_Dean het volgende:
Wij hebben voor de band alles verzekerdquote:Op donderdag 1 april 2010 11:31 schreef Cynic het volgende:
Hebben er hier trouwens mensen ervaring met het verzekeren van hun instrumentarium? Lijkt me ergens toch wel plezierig om dat te doen voor het geval er iets mee gebeurd, thuis maar ook bij een optreden of onderweg.
Graag!quote:Op donderdag 1 april 2010 11:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wij hebben voor de band alles verzekerd
Schade, transport, diefstal, brand, alles geloof ik.
Mijn zus heeft het geregeld, ga het vanavond wel even voor je navragen hoe en wat het precies zit.
Ik trapte erinquote:Op donderdag 1 april 2010 11:40 schreef guitarist het volgende:
Gitarist gezocht:
http://twitter.com/ikissedcharles/status/11416432066
Dat is veel te aannemelijkquote:Op donderdag 1 april 2010 11:41 schreef Cynic het volgende:
Ik ga denk ik maar een gerucht verspreiden dat al onze opnames kwijt zijn en dat we helemaal opnieuw moeten beginnen.
Dat je muzikaal moet zijnquote:Op donderdag 1 april 2010 11:55 schreef Witchfynder het volgende:
Wat is de grap; dat ze een gitarist zoeken of dat ze synthpop spelen?
Omdat Charlotte een lekker wijf is. Logisch toch?quote:Op donderdag 1 april 2010 11:55 schreef genakt het volgende:
waarom eigenlijk i kissed charles ?
Dat heeft Green Day indertijd toch ook gedaan?? Naja, niet voor 1 april, maar wel dat alle opnames vóór American Idiot waren gestolen, en ze daarna American Idiot hebben geschreven.quote:
Matige grap was dat, inderdaadquote:Op donderdag 1 april 2010 12:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
...... en ze daarna American Idiot hebben geschreven......
Dat bedoelde ik nietquote:
En toch moet ik dat straks maar even naar onze zanger sms-enquote:
Het heeft zo zijn nummers opzichquote:Op donderdag 1 april 2010 12:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet
Ik vind het een erg goede plaat
Er komt een dag en dan lig ik onder de zodenquote:Op donderdag 1 april 2010 12:30 schreef KaMo het volgende:
[..]
Het heeft zo zijn nummers opzich
Maar ik ben er al mee dood gegooit, dus ik hoef het niet meer
nee ik vind het echt een kutband. Vroeger ging het nog wel maar hoe ze er nu uitzienquote:
me chef die op werk zit op msn:') hij ging nog echt kijken ookquote:Genakt zegt:
He blabla je vet zit los
BLABLA zegt:
':0
'
hoe zie jij dat nou weer....
oh wacht
1 april natuurlijk... xD
quote:Op donderdag 1 april 2010 13:38 schreef -Menn0- het volgende:
John Mayer Strat is mine!!! All mine!!!!
Volgende week Hot Rod ophalen
Moet wel een topbedrijf/afdeling zijn, zegquote:Op donderdag 1 april 2010 12:39 schreef genakt het volgende:
[..]
me chef die op werk zit op msn:') hij ging nog echt kijken ook
Picsquote:Op donderdag 1 april 2010 13:38 schreef -Menn0- het volgende:
Wat een grap!11!!!!!EINZ!11!!!!quote:Op donderdag 1 april 2010 13:38 schreef -Menn0- het volgende:
Or frog in the arse!quote:
NIET KLIKKEN!!!!!!! Rick Roll!!!quote:Op donderdag 1 april 2010 15:10 schreef Daantke het volgende:
Overzicht met online 1 April grappen: http://tinyurl.com/yeto93c
ja vet is ie he!quote:Op donderdag 1 april 2010 12:23 schreef The_Dean het volgende:
Hebben jullie de nieuwe Joe Bonamassa al gehoord?
Binnenkort even 'kopen'quote:Op donderdag 1 april 2010 15:40 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ja vet is ie he!
of Joyland van Andy McKee! ook niet slecht![]()
quote:Op donderdag 1 april 2010 11:55 schreef Witchfynder het volgende:
Wat is de grap; dat ze een gitarist zoeken of dat ze synthpop spelen?
quote:Op donderdag 1 april 2010 11:24 schreef The_Dean het volgende:
Testen inderdaad. Verder niks mis met tweedehands versterkers hoor. Wel even goed navragen hoe hij gebruikt is. Vaak en veel op vol vermogen moet je wel ff bij rekenen dat je binnenkort even de buizen vervangt. Afhankelijk van hoelang die er in zittenquote:Op donderdag 1 april 2010 17:56 schreef -Menn0- het volgende:
Kan 2e hands die versterker kopen voor 475. Hoe weet ik hoe de staat van de buizen is? Hij is en blijft natuurlijk 2e hands...
Thanksquote:Op donderdag 1 april 2010 18:11 schreef genakt het volgende:
mooie collectie heb je daar zeg en dikke nieuwe gitaar
Mooooi!quote:Op donderdag 1 april 2010 17:43 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 april 2010 18:40 schreef Gitaarmat het volgende:
nice strat menn0-!
Heb je je versterker wel aangesloten op een geaard stopcontact?quote:Op donderdag 1 april 2010 18:11 schreef genakt het volgende:
mooie collectie heb je daar zeg en dikke nieuwe gitaar
algemene vraag: tijdens solo's enz als ik dan van snel van snaar naar andere snaar aanslaat komt het vaak voor dat er een kleine ruis
komt door de gitaar of door instellingen van me amp of druk ik niet hard genoeg op de fretten ofzo ?
jahquote:Op donderdag 1 april 2010 19:15 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Heb je je versterker wel aangesloten op een geaard stopcontact?
quote:Op donderdag 1 april 2010 17:43 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 april 2010 11:33 schreef KaMo het volgende:
Ik krijg hier beneden een ad voor een vacature in Zeist.
Bij een bedrijf dat Group 4 Securicor heet, G4S
We praten te veel over werkeloosheid en GAS gok ik zomaar
quote:Op donderdag 1 april 2010 20:23 schreef Neraice het volgende:
Yeah! Heb met 2 vrienden (eentje speelt gitaar en eentje speelt keyboard en kan redelijk zingen) afgesproken om 1 keer per week samen wat te gaan raggen. Een band is het voorlopig nog niet, maar het is een begin.
Tsja, een band zal het voorlopig niet worden (heb zelfs nog nooit elektrisch gespeeldquote:
Haha met een drummachinequote:Op donderdag 1 april 2010 20:33 schreef cafca het volgende:
Tja, in mijn ervaring zijn drummers vaak het lastigst te vinden.
Anders verdiep je je eens in de historie van Echo & the Bunnymen
en het lastigst om mee te repeteren. een gitaar heb je nl zo meegenomen...quote:Op donderdag 1 april 2010 20:33 schreef cafca het volgende:
Tja, in mijn ervaring zijn drummers vaak het lastigst te vinden.
Anders verdiep je je eens in de historie van Echo & the Bunnymen
En die versterker en pedalboard past zo in je binnenzakquote:Op donderdag 1 april 2010 22:12 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
en het lastigst om mee te repeteren. een gitaar heb je nl zo meegenomen...
quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 23:22 schreef brother52 het volgende:
Dan vind ik Beaker er toch beter uit zien.![]()
Er zijn er niet veel van gemaakt.quote:Op vrijdag 2 april 2010 07:42 schreef brother52 het volgende:
Die MIII's zijn toch behoorlijk zeldzaam?
Altijd leuk om te doenquote:Op donderdag 1 april 2010 23:33 schreef Witchfynder het volgende:
Net mij weer heerlijk vermaakt met Toneport, Reaper en Drumkit from hell. Nu nog iets van een toetsenlijn er aan plakken en dan de band ermee spammen
.
Ik heb zelfs solo's gespeeld die enigzins aan te horen zijn. Niet slecht voor een bassist he?
![]()
.
Deze bedoel je?quote:Op donderdag 1 april 2010 22:01 schreef Aresdreams het volgende:
wie had er laatst zo een foto van een pedalboard waarbij alles aangedreven werd middels 1 component?
Ja, goede vrijdag is geen officiële feestdagquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:14 schreef genakt het volgende:
moet gewoon werken vanaaf. Is dat eigenlijk wel toegestaan want alle winkels enz moeten wel dicht
Je laat er geen gras over groeienquote:
En morgen samples postenquote:
2e hands kunnen vinden voor 450 dus scheelt me 250 euro met nieuwquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je laat er geen gras over groeien
Goed bezig
Ja, inderdaadquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:09 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
2e hands kunnen vinden voor 450 dus scheelt me 250 euro met nieuwdus tja die moet je dan zo snel mogelijk halen
Die lijkt mij ook zeer interessant! Kun jij die niet toevallig even gaan testen en het iedereen laten weten?quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:11 schreef BoerBert het volgende:
Iemand die toevallig al een Digitech Jamman Solo heeft? Ik zit er al een paar dagen aan te denken, maar ik twijfel nog een beetje
ik moet nog tot 10 uur zit er pas sinds 16:00 maar er heeft nog niemand gebeltquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:18 schreef Metalfreak het volgende:
Vrijdagmiddag, verveel me op het werkZou eventueel al aan mijn ITIL boek kunnen beginnen dat hier naast em ligt, maar kom op, het is vrijdagmiddag
Hehe, ik las alleen ergens dat er nog geen software voor is.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:24 schreef GossoKing het volgende:
[..]
Die lijkt mij ook zeer interessant! Kun jij die niet toevallig even gaan testen en het iedereen laten weten?
punkquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:47 schreef Dribbel_ het volgende:
http://www.myspace.com/bannerpilot
Vette band
Een vriend van me beweerde laatst dat een goeie Turkse pizaa beter was dan seks, hij durfde het alleen niet te herhalen toen zijn vriendin erbij wasquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:19 schreef genakt het volgende:
[..]
ik moet nog tot 10 uur zit er pas sinds 16:00 maar er heeft nog niemand gebelt
zit ik dan met me turkse pizza
nee hoorquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:24 schreef Daantke het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon een verkapte punker met je haat aan alles.
Ik kan een portie deathmetal best waarderen maar dit is gewoon ongeïnspireerde bagger.quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik kan een portie deathmetal best waarderen maar dit is gewoon ongeïnspireerde bagger.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:12 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Een vriend van me beweerde laatst dat een goeie Turkse pizaa beter was dan seks, hij durfde het alleen niet te herhalen toen zijn vriendin erbij was
dan heeftie nog nooit goeie seks gehadquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:12 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Een vriend van me beweerde laatst dat een goeie Turkse pizaa beter was dan seks, hij durfde het alleen niet te herhalen toen zijn vriendin erbij was
Of jij nog nooit een goeie Turkse pizza...quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:44 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
dan heeftie nog nooit goeie seks gehad
ja nog beetje weinig maar kan wel vette site worden jahquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:46 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
http://www.tonesettings.com
nog wat summier, maar kan natuurlijk goede site gaan worden...!
Beide denk ik zoquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:54 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Of jij nog nooit een goeie Turkse pizza...
misschien had het geholpen als ze alles gestemd zouden hebbenquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik kan een portie deathmetal best waarderen maar dit is gewoon ongeïnspireerde bagger.
mis H&Kquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:46 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
Ik denk het niet. Het is meer dat ze niet wisten wat ze moesten schrijven en dus maar alle clichés uit de deathmetal in 1 nummer hebben gepropt. En de drummer lijkt me een beetje aan de slome kant voor deathmetal.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:20 schreef Aresdreams het volgende:
misschien had het geholpen als ze alles gestemd zouden hebben
Zit nog in de auto, morgen filmpje. Kan op dit tijdstip geen herrie maken ivm slapende buurkindjes....quote:
En daarnaast staan nota bene filmpjes van Behemoth en dan ga je deze post-screamo bagger luisteren jaquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Het is meer dat ze niet wisten wat ze moesten schrijven en dus maar alle clichés uit de deathmetal in 1 nummer hebben gepropt. En de drummer lijkt me een beetje aan de slome kant voor deathmetal.
Is het je al gelukt met je toneport dat je je ook hoort tijdens het opnemen ?>quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:11 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En daarnaast staan nota bene filmpjes van Behemoth en dan ga je deze post-screamo bagger luisteren ja.
Dit is sowieso toffer:.
Je speelt beter bas dan dat je zingt. Tof hoor!quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:33 schreef KaMo het volgende:
Ik op de bas, owjee wat zijn de blazers vals, en wat staan de toetsen hard
Toetsen moeten verboden wordenquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:33 schreef KaMo het volgende:
Gelukkig wel jaquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:50 schreef guitarist het volgende:
[..]
Je speelt beter bas dan dat je zingt. Tof hoor!
Nee, ik monitor hem ook via een amp. Werkt prima eigenlijk. Routen via je geluidskaart ofzo zorgt voor enorme latency en ik heb geen zin om speakers om te pluggen, dus dit is primaquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Is het je al gelukt met je toneport dat je je ook hoort tijdens het opnemen ?>
weber massquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:25 schreef -Menn0- het volgende:
That's the one! Was op zoek naar hoe dat heette
vid's mp3's wav'squote:Op zaterdag 3 april 2010 09:01 schreef Aresdreams het volgende:
wordt nu met een buizenbak in mijn bezit ook wat interessanter om te zoeken, zo nen ding
het is vooral interessant voor amps die gewoon hard moeten staan willen ze goed klinken. ik had er dus een voor me plexi. voor de orange heb ik er geen nodig, dus heb het ding alweer verkocht! als je buizengeluid op slaapkamer niveau wilt kun je beter een kleiner ampje erbij kopen vind ik (marshall class5 ofzo, al gaat dat ook nog best hard)quote:Op zaterdag 3 april 2010 09:01 schreef Aresdreams het volgende:
wordt nu met een buizenbak in mijn bezit ook wat interessanter om te zoeken, zo nen ding
Gelukkig hebben de versterkerbouwers nu eindelijk door dat het handig is om ook buizencombo's te maken met minder output vermogen en zie je nu al een stuk of 8 buizenkombo's te koop met 5 wattquote:Op zaterdag 3 april 2010 09:55 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
het is vooral interessant voor amps die gewoon hard moeten staan willen ze goed klinken. ik had er dus een voor me plexi. voor de orange heb ik er geen nodig, dus heb het ding alweer verkocht! als je buizengeluid op slaapkamer niveau wilt kun je beter een kleiner ampje erbij kopen vind ik (marshall class5 ofzo, al gaat dat ook nog best hard)
Klinkt lekker in de basis.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:33 schreef KaMo het volgende:
Ik maak de GAS ook mee. Maandje geleden nog een nieuwe elektrische gitaar gekocht maar nu wil ik toch wel erg graag een Semi Hollow / Jazzgitaarquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:18 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Veel meer zelfs![]()
Zie link;
http://www.thomann.de/nl/cat.html?gf=rieten_gitaren_combos&oa=pra
Keuze zat aan laag wattage combo's en al vanaf 88 euro![]()
![]()
* Ik voel GAS opkomen
vids onmogelijk, mp3's ook nog niet mogelijk, komt pas als ik klaar ben met bestellen van alle dingen die ik nog moet hebben.quote:
maar die geven me niet de zelfde mogelijkheden als mijn nieuwe amp, het is meer dat ik thuis aan de slag kan gaan met het instellen van de amp, zoals ik heb wil hebben, en dan in de oefenruimte alleen plug en play hoef te doen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 09:55 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
het is vooral interessant voor amps die gewoon hard moeten staan willen ze goed klinken. ik had er dus een voor me plexi. voor de orange heb ik er geen nodig, dus heb het ding alweer verkocht! als je buizengeluid op slaapkamer niveau wilt kun je beter een kleiner ampje erbij kopen vind ik (marshall class5 ofzo, al gaat dat ook nog best hard)
thuis gewoon een transistor bakje staan, line 6 M13 ervoor, en klinkt voor thuis inderdaad aardigquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:27 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
je kunt natuurlijk ook gewoon een line6 versterkertje kiezen, klinkt goed genoeg voor thuis en op lage volumes..! buizen amps zijn daarvoor gewoon niet echt handig
Ik denk toch dat die amp op volume anders gaat klinken. Sowieso zullen je speakers ook heel anders gaan reageren, dus op woonkamerniveau je live-sounds instellen is best lastig.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:00 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
maar die geven me niet de zelfde mogelijkheden als mijn nieuwe amp, het is meer dat ik thuis aan de slag kan gaan met het instellen van de amp, zoals ik heb wil hebben, en dan in de oefenruimte alleen plug en play hoef te doen.
[..]
Alleen settings op versterkers zegt toch helemaal niks! De gitaar, de elementen, de stemming, de snaren, de speler, de kabel, de effecten ertussen, de speakers, de speakerkast zelf en zelfs de plectrums hebben invloed op het geluid.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:46 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
Pfff voor thuis heb je dat toch niet nodig joh! In het oefenhok heb ik ook een 120 watt Orange top staan, maar voor thuis wat te pielen plug ik gewoon in mijn Vox AmPlug hoor. Werkt perfect!quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:01 schreef Witchfynder het volgende:
Ik las eens van een gast die thuis een Marshall stack had staan met zo'n Power Brake erachter. Best ideaal, maar een beetje overdone wellicht.
das erg waar, maar het kan je natuurlijk wel een stapje in de richting brengen van de sound die je zoektquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:39 schreef GossoKing het volgende:
[..]
Alleen settings op versterkers zegt toch helemaal niks! De gitaar, de elementen, de stemming, de snaren, de speler, de kabel, de effecten ertussen, de speakers, de speakerkast zelf en zelfs de plectrums hebben invloed op het geluid.
er is eerlijk gezegd ook weinig verschil.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:13 schreef TeleluvR het volgende:
Overdrijven kan altijd, als je live speelt hoort men echt het verschil niet tussen een Jazz II of Jazz II pick
Een invloed, maar enorm zou ik het echt niet willen noemen. Als Clapton opeens slechtere kabels gaat gebruiken, klinkt ie nog steeds als Clapton. De optelsom moet goed zijn...quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:17 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
er is eerlijk gezegd ook weinig verschil.
maar het gaat om het idee. kleine dingen zoals bijvoorbeeld speakerkabels hebben een enorme invloed op je geluid...
Zo enorm is de invloed van een speakerkabel niet hoor.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:17 schreef Muchachooo het volgende:
maar het gaat om het idee. kleine dingen zoals bijvoorbeeld speakerkabels hebben een enorme invloed op je geluid...
Het verschil tussen bodysoorten het grootstquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo enorm is de invloed van een speakerkabel niet hoor.
Het verschil tussen een humbucker of een single coil is heeft veel meer invloed op je geluid.
mijn spider line 6 30 wat moet ik toch echt op zijn zachts zetten. Of je hoort bijna niks of het is te hard mjah boeien heb een buurvrouw die het wel kan waarderen die zelf ook maandelijks met een bresband in het huis zit. Woon ook op hoekhuis dusquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:27 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
je kunt natuurlijk ook gewoon een line6 versterkertje kiezen, klinkt goed genoeg voor thuis en op lage volumes..! buizen amps zijn daarvoor gewoon niet echt handig
Een band met een gat er in?quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:08 schreef genakt het volgende:
met een bresband in het huis zit.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:25 schreef Witchfynder het volgende:
Gestemd!
1: -Menno-
2: Okaht (ukulele, yeah!)
3: Motorbloempje (kan haar nog van vroegah enzo).
quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:29 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
1: - Okaht (ukulele, HELL yeah!)
2: -Menno-
3: Motorbloempje
quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:25 schreef Witchfynder het volgende:
Gestemd!
1: -Menno-
2: Okaht (ukulele, yeah!)
3: Motorbloempje (kan haar nog van vroegah enzo).
quote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:17 schreef guitarist het volgende:
1> -Menn0-
2> Miss_Blackberrylove
3> 2Happy4U -> gewoon omdat!!
Zonder schroeven gaat het lastig worden denk ikquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:48 schreef KaMo het volgende:
Erhm, niet straplocks, er kan uberhaupt geen strap op
En dat wil ik wel, maar kan niet zomaar er een strapbutton in schroeven heb ik het idee
Duck-Tape to the rescue !!quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:15 schreef KaMo het volgende:
En als ik schroef, zonder stuk hout erin, houdt het niet gok ik zomaar
Iemand iets van een tutorial? Ik kan enkel tips vinden voor aan de neckzijde
quote:
Ik heb een tijdje geleden even op een Tanglewood van zo'n 500 euro gespeeld, daar was ik behoorlijk van onder de indruk. Speelde erg licht en had een mooie klank.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat gaat mijn volgende doel worden, een echt goeie mooi klinkende akoestische gitaar
budget 5-600e ofzo
Iemand tips alvast?
Niet dat ik nu geld heb ofzo
Steelstring en met amp erin of hoe je dat ding ook noemt
ik ben ook opzoek naar een nieuwe western gitaar. die wie ik nu heb begint slecht te worden, snaren lopen aan enzo, is mijn eerste gitaar dus kan sowieso wel een keer vervangen worden.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat gaat mijn volgende doel worden, een echt goeie mooi klinkende akoestische gitaar
budget 5-600e ofzo
Iemand tips alvast?
Let alleen niet op de kitschy inlaysquote:Op zondag 4 april 2010 09:20 schreef TeleluvR het volgende:
Blueridge. In alle prijsklassen top!
[ afbeelding ]
Ja, dat is inderdaad een beetje jammerquote:Op zondag 4 april 2010 09:31 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Let alleen niet op de kitschy inlays
quote:Op zondag 4 april 2010 09:34 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad een beetje jammer
Zo das nog een behoorlijk grote winkel met best wel veel keuzequote:Op zondag 4 april 2010 09:41 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
morgen denk ik langs vriese in doetinchem, beetje de feedback van de achterhoek, ook helaas over hoe de gitaren erbij hangengitaren van 1k+ met enorm slechte afstelling
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 4 april 2010 10:57 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Ik heb net van 2 gitaren de band ingekort.
Oorzaak 9.1 kilo afvallen![]()
Dan hangt je gitaar ineens een stuk lager
Spontaan? Overnacht?quote:Op zondag 4 april 2010 10:57 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
idem.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:29 schreef Dribbel_ het volgende:
budget 5-600e ofzo
Iemand tips alvast?
Nee een combinatie van sporten en een dieetquote:
Mwa, als je met jack jack kabel in een audiointerface gaat, klinkt dat ook gewoon goed hoorquote:Op zondag 4 april 2010 11:25 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
idem.
even een vraagje trouwens, heeft het hebben van een gebalanceerde XLR out op je western veel voordelen? want het is voor thuis opnemen heel makkelijk, hoef ik niet met mics of DI's te werken. Alleen zit je dan wel bijna altijd vast aan een Ibanez, want zo veel merken hebben deze mogelijkheid niet...
dus ik zou met een jack jack via mijn UX1 gewoon kunnen spelen? ik dacht dat daar ook nog een DI tussen zou moeten... (ik wil nl bij voorkeur geen pod farm of zoiets dergelijks gebruiken, daar heb ik zo'n hekel aan...)quote:Op zondag 4 april 2010 11:35 schreef KaMo het volgende:
[..]
Mwa, als je met jack jack kabel in een audiointerface gaat, klinkt dat ook gewoon goed hoor
En als je live speelt, heeft elke geluidsman wel een DI-box liggen
Maar 9,1?quote:Op zondag 4 april 2010 10:57 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Dan hangt je gitaar ineens een stuk lager
Ik ben ongeveer op de helftquote:
Ben 8 weken bezig te snel afvallen is ook geen goed plan.quote:Dat is gemakkelijk in 4 weekjes te doen, heb je geeneens een dieet of sport voor nodig.
Diëten werken sowieso niet, zodra je daar mee stopt zit je binnen de kortste keren weer op je oude gewicht.
Ah, gaat de goede kant op dusquote:
Te snel afvallen is inderdaad niet goed maar ongeveer 0,5 kilo per week is wel erg weinig als je een dieet volgt en er ook nog bij sport.quote:Ben 8 weken bezig te snel afvallen is ook geen goed plan.
Nee, diëten is gewoon klinkklare onzin, kijk maar eens hoe veel mensen er zijn die continue op dieet zijn. Maar bij een enkeling heeft het een blijvend effect, en de dieetgoeroes varen er wel bij. Je eetpatroon blijvend aanpassen en er goed bij nadenken wat je allemaal in je lichaam propt werkt veel beter.quote:En je gedrag na het dieet is bepalend voor succes dus afbouwen en opletten.
Omdat ik weet dat jij ook meeleestquote:
quote:Op zondag 4 april 2010 13:25 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Omdat ik weet dat jij ook meeleest
Ja, dat gaat prima, meestal kan je op je preamp (ook zonder XLR) wel wat Equalizen, kijk je gewoon wat je beste vindt klinkenquote:Op zondag 4 april 2010 12:13 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
dus ik zou met een jack jack via mijn UX1 gewoon kunnen spelen? ik dacht dat daar ook nog een DI tussen zou moeten... (ik wil nl bij voorkeur geen pod farm of zoiets dergelijks gebruiken, daar heb ik zo'n hekel aan...)
zit ik hier op het viva forum?quote:Op zondag 4 april 2010 13:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah, gaat de goede kant op dus
[..]
Te snel afvallen is inderdaad niet goed maar ongeveer 0,5 kilo per week is wel erg weinig als je een dieet volgt en er ook nog bij sport.
[..]
Nee, diëten is gewoon klinkklare onzin, kijk maar eens hoe veel mensen er zijn die continue op dieet zijn. Maar bij een enkeling heeft het een blijvend effect, en de dieetgoeroes varen er wel bij. Je eetpatroon blijvend aanpassen en er goed bij nadenken wat je allemaal in je lichaam propt werkt veel beter.
Ik heb zelf ook een blueridge, echt geweldige gitaren, klinken top en heerlijk bespeelbaarquote:Op zondag 4 april 2010 09:20 schreef TeleluvR het volgende:
Blueridge. In alle prijsklassen top!
[ afbeelding ]
Ik zie er op de Thomann website nog genoeg staan.quote:Op zondag 4 april 2010 15:28 schreef GuitarJJ het volgende:
Vraagje voor de kenners; worden er geen Ibanez PGM (Paul Gilbert) gitaren meer gemaakt ofzo? Op een enkele site zie je nog het laatste model, maar daar blijft het ook bij![]()
http://www.ibanez.com/ElectricGuitars/Series-pgm
Ik zou namelijk weleens een PGM300 / PGM400 willen proberen
Ah, die site kende ik nietquote:Op zondag 4 april 2010 15:32 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik zie er op de Thomann website nog genoeg staan.
Dan heb je wat gemist.quote:
Qua Duitsland kende ik alleen Musik Produktive (dacht de grootste muziekzaak van Europa)quote:Op zondag 4 april 2010 15:37 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dan heb je wat gemist.
Erg grote winkel met goede prijzen.
van de week bij thomann besteld en geld gestuurd maar de telefoon opnemen ho maar of terug reageren op mailtjesquote:Op zondag 4 april 2010 15:37 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dan heb je wat gemist.
Erg grote winkel met goede prijzen.
Maar heb je die mailtjes zo geschreven zoals je hier altijd post?quote:Op zondag 4 april 2010 15:42 schreef genakt het volgende:
[..]
van de week bij thomann besteld en geld gestuurd maar de telefoon opnemen ho maar of terug reageren op mailtjes
Wat wil je weten dan, bevestiging of het binnen is of wat ?quote:Op zondag 4 april 2010 15:42 schreef genakt het volgende:
[..]
van de week bij thomann besteld en geld gestuurd maar de telefoon opnemen ho maar of terug reageren op mailtjes
quote:Op zondag 4 april 2010 15:43 schreef Cynic het volgende:
[..]
Maar heb je die mailtjes zo geschreven zoals je hier altijd post?
Vrijdag was sowieso een nationale feestdag in Deutschland, dus dan gaan ze echt niet reagerenquote:Op zondag 4 april 2010 15:50 schreef genakt het volgende:
heb woensdag donderdag en vrijdag heel de dag proberen te bellen naar verschillende nummers en nee gewoon nette zakelijke mail gestuurd.
Moest wat dingen weten over iban dingen en gegevens enz. Status kan ik op de site zien van me bestelling
quote:
quote:Op zondag 4 april 2010 16:42 schreef blckbb het volgende:
Ik ga sparen voor een Gretsch
Hopelijk in Augustus genoeg geld
ondanks dat ik denk dat ik er niet uitzie met z'n ding om m'n nek zijn ze zo ontzettend gaaf!quote:
Braddie kan alles... blaaskaak dat het is...quote:Op zondag 4 april 2010 20:51 schreef cafca het volgende:
Hee, maar heren (en dames) gitaristen, we kunnen hier nou wel allemaal zo interessant doen over het bespelen van ons instrument, maar eigenlijk stelt het gewoon helemaal niks voor he?
Ik kan gewoon bas & gitaar spelen!
Ja, leuk ook dat je denkt dat je bas "kunt spelen" als je het baslijntje van another one bites the dust kunt naspelenquote:Op zondag 4 april 2010 21:15 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Braddie kan alles... blaaskaak dat het is...
Of een Epiphone Casino. In ieder geval een hollow body.quote:Op zondag 4 april 2010 20:50 schreef blckbb het volgende:
Alleen even kijken of ik een hollow body gretsch neem of een solid body.
Daar hebben ze er wel wat van in de muziekwinkel hier.. Wat voor type was het?quote:Op zondag 4 april 2010 21:41 schreef cafca het volgende:
Ik heb een tijdje op een Ibanez hollowbody gespeeld, dat was ook wel wat
U bent aan het surfen met de buitenaardsen?quote:
Epiphone Sheraton schijnt ook wel goed te zijnquote:Op zondag 4 april 2010 21:46 schreef blckbb het volgende:
[..]
Daar hebben ze er wel wat van in de muziekwinkel hier.. Wat voor type was het?
Binnenkort maar eens een lijstje maken... Iemand nog aanraders?
Hoeveel effecten gebruik je wel niet?quote:Op zondag 4 april 2010 22:12 schreef Aresdreams het volgende:
zo, net me nieuwe setup thuis in elkaar geknutseld
denk dat het als volgt gaat worden:
Gitaar-> input M13 -> M13 FX send -> input TriAmp -> TriAmp FX send -> FX return M13 -> Output M13 -> FX return TriAmp.
Daarnaast een expressie pedaal op de M13, footswitch van de amp aangesloten en een roland GC-405S cabinetje op de amp (8 ohm).
Ghehequote:Op zondag 4 april 2010 22:41 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
U bent aan het surfen met de buitenaardsen?
Wat voor Jackson is het?quote:Op zondag 4 april 2010 23:22 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ghehe
Tja, het is tijd voor een nieuwe gitaar. (wil mijn Jackson weg doen)
Brute kast! Mad respect!!quote:
AS-73!quote:Op zondag 4 april 2010 21:46 schreef blckbb het volgende:
[..]
Daar hebben ze er wel wat van in de muziekwinkel hier.. Wat voor type was het?
Binnenkort maar eens een lijstje maken... Iemand nog aanraders?
Het ding is dan ook echt fantastisch....quote:Op maandag 5 april 2010 00:54 schreef GossoKing het volgende:
[..]
Brute kast! Mad respect!!![]()
Die Silver Surfer gitaar (Satriani signature of zo?) vind ik dan weer wat minder, maar dat is qua stijl dan ook ver weg van deze prachtige Gretsch.
Moet je teleurstellen. Heb het geld niet dus tenzij je het me op afbetaling laat kopenquote:Op maandag 5 april 2010 01:28 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
AS-73!
[..]
Het ding is dan ook echt fantastisch....![]()
Fijne gitaren! Zeker voor dat geldquote:Op zondag 4 april 2010 09:34 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad een beetje jammer
genoegquote:Op zondag 4 april 2010 23:11 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hoeveel effecten gebruik je wel niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |