ik ben ook opzoek naar een nieuwe western gitaar. die wie ik nu heb begint slecht te worden, snaren lopen aan enzo, is mijn eerste gitaar dus kan sowieso wel een keer vervangen worden.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat gaat mijn volgende doel worden, een echt goeie mooi klinkende akoestische gitaar
budget 5-600e ofzo
Iemand tips alvast?
Niet dat ik nu geld heb ofzo
Steelstring en met amp erin of hoe je dat ding ook noemt
Let alleen niet op de kitschy inlaysquote:Op zondag 4 april 2010 09:20 schreef TeleluvR het volgende:
Blueridge. In alle prijsklassen top!
[ afbeelding ]
Ja, dat is inderdaad een beetje jammerquote:Op zondag 4 april 2010 09:31 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Let alleen niet op de kitschy inlays
quote:Op zondag 4 april 2010 09:34 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad een beetje jammer
Zo das nog een behoorlijk grote winkel met best wel veel keuzequote:Op zondag 4 april 2010 09:41 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
morgen denk ik langs vriese in doetinchem, beetje de feedback van de achterhoek, ook helaas over hoe de gitaren erbij hangengitaren van 1k+ met enorm slechte afstelling
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 4 april 2010 10:57 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Ik heb net van 2 gitaren de band ingekort.
Oorzaak 9.1 kilo afvallen![]()
Dan hangt je gitaar ineens een stuk lager
Spontaan? Overnacht?quote:Op zondag 4 april 2010 10:57 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
idem.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat gaat mijn volgende doel worden, een echt goeie mooi klinkende akoestische gitaar
budget 5-600e ofzo
Iemand tips alvast?
Niet dat ik nu geld heb ofzo
Steelstring en met amp erin of hoe je dat ding ook noemt
Nee een combinatie van sporten en een dieetquote:
Mwa, als je met jack jack kabel in een audiointerface gaat, klinkt dat ook gewoon goed hoorquote:Op zondag 4 april 2010 11:25 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
idem.
even een vraagje trouwens, heeft het hebben van een gebalanceerde XLR out op je western veel voordelen? want het is voor thuis opnemen heel makkelijk, hoef ik niet met mics of DI's te werken. Alleen zit je dan wel bijna altijd vast aan een Ibanez, want zo veel merken hebben deze mogelijkheid niet...
dus ik zou met een jack jack via mijn UX1 gewoon kunnen spelen? ik dacht dat daar ook nog een DI tussen zou moeten... (ik wil nl bij voorkeur geen pod farm of zoiets dergelijks gebruiken, daar heb ik zo'n hekel aan...)quote:Op zondag 4 april 2010 11:35 schreef KaMo het volgende:
[..]
Mwa, als je met jack jack kabel in een audiointerface gaat, klinkt dat ook gewoon goed hoor
En als je live speelt, heeft elke geluidsman wel een DI-box liggen
Maar 9,1?quote:Op zondag 4 april 2010 10:57 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Dan hangt je gitaar ineens een stuk lager
Ik ben ongeveer op de helftquote:
Ben 8 weken bezig te snel afvallen is ook geen goed plan.quote:Dat is gemakkelijk in 4 weekjes te doen, heb je geeneens een dieet of sport voor nodig.
Diëten werken sowieso niet, zodra je daar mee stopt zit je binnen de kortste keren weer op je oude gewicht.
Ah, gaat de goede kant op dusquote:
Te snel afvallen is inderdaad niet goed maar ongeveer 0,5 kilo per week is wel erg weinig als je een dieet volgt en er ook nog bij sport.quote:Ben 8 weken bezig te snel afvallen is ook geen goed plan.
Nee, diëten is gewoon klinkklare onzin, kijk maar eens hoe veel mensen er zijn die continue op dieet zijn. Maar bij een enkeling heeft het een blijvend effect, en de dieetgoeroes varen er wel bij. Je eetpatroon blijvend aanpassen en er goed bij nadenken wat je allemaal in je lichaam propt werkt veel beter.quote:En je gedrag na het dieet is bepalend voor succes dus afbouwen en opletten.
Omdat ik weet dat jij ook meeleestquote:
quote:Op zondag 4 april 2010 13:25 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Omdat ik weet dat jij ook meeleest
Ja, dat gaat prima, meestal kan je op je preamp (ook zonder XLR) wel wat Equalizen, kijk je gewoon wat je beste vindt klinkenquote:Op zondag 4 april 2010 12:13 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
dus ik zou met een jack jack via mijn UX1 gewoon kunnen spelen? ik dacht dat daar ook nog een DI tussen zou moeten... (ik wil nl bij voorkeur geen pod farm of zoiets dergelijks gebruiken, daar heb ik zo'n hekel aan...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |