Of jij nog nooit een goeie Turkse pizza...quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:44 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
dan heeftie nog nooit goeie seks gehad
ja nog beetje weinig maar kan wel vette site worden jahquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:46 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
http://www.tonesettings.com
nog wat summier, maar kan natuurlijk goede site gaan worden...!
Beide denk ik zoquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:54 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Of jij nog nooit een goeie Turkse pizza...
misschien had het geholpen als ze alles gestemd zouden hebbenquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik kan een portie deathmetal best waarderen maar dit is gewoon ongeïnspireerde bagger.
mis H&Kquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:46 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
http://www.tonesettings.com
nog wat summier, maar kan natuurlijk goede site gaan worden...!
Ik denk het niet. Het is meer dat ze niet wisten wat ze moesten schrijven en dus maar alle clichés uit de deathmetal in 1 nummer hebben gepropt. En de drummer lijkt me een beetje aan de slome kant voor deathmetal.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:20 schreef Aresdreams het volgende:
misschien had het geholpen als ze alles gestemd zouden hebben
Zit nog in de auto, morgen filmpje. Kan op dit tijdstip geen herrie maken ivm slapende buurkindjes....quote:
En daarnaast staan nota bene filmpjes van Behemoth en dan ga je deze post-screamo bagger luisteren jaquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Het is meer dat ze niet wisten wat ze moesten schrijven en dus maar alle clichés uit de deathmetal in 1 nummer hebben gepropt. En de drummer lijkt me een beetje aan de slome kant voor deathmetal.
Is het je al gelukt met je toneport dat je je ook hoort tijdens het opnemen ?>quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:11 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En daarnaast staan nota bene filmpjes van Behemoth en dan ga je deze post-screamo bagger luisteren ja.
Dit is sowieso toffer:.
Je speelt beter bas dan dat je zingt. Tof hoor!quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:33 schreef KaMo het volgende:
Ik op de bas, owjee wat zijn de blazers vals, en wat staan de toetsen hard
Toetsen moeten verboden wordenquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:33 schreef KaMo het volgende:
Ik op de bas, owjee wat zijn de blazers vals, en wat staan de toetsen hard
Gelukkig wel jaquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:50 schreef guitarist het volgende:
[..]
Je speelt beter bas dan dat je zingt. Tof hoor!
Nee, ik monitor hem ook via een amp. Werkt prima eigenlijk. Routen via je geluidskaart ofzo zorgt voor enorme latency en ik heb geen zin om speakers om te pluggen, dus dit is primaquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Is het je al gelukt met je toneport dat je je ook hoort tijdens het opnemen ?>
weber massquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:25 schreef -Menn0- het volgende:
That's the one! Was op zoek naar hoe dat heette
vid's mp3's wav'squote:Op zaterdag 3 april 2010 09:01 schreef Aresdreams het volgende:
wordt nu met een buizenbak in mijn bezit ook wat interessanter om te zoeken, zo nen ding
het is vooral interessant voor amps die gewoon hard moeten staan willen ze goed klinken. ik had er dus een voor me plexi. voor de orange heb ik er geen nodig, dus heb het ding alweer verkocht! als je buizengeluid op slaapkamer niveau wilt kun je beter een kleiner ampje erbij kopen vind ik (marshall class5 ofzo, al gaat dat ook nog best hard)quote:Op zaterdag 3 april 2010 09:01 schreef Aresdreams het volgende:
wordt nu met een buizenbak in mijn bezit ook wat interessanter om te zoeken, zo nen ding
Gelukkig hebben de versterkerbouwers nu eindelijk door dat het handig is om ook buizencombo's te maken met minder output vermogen en zie je nu al een stuk of 8 buizenkombo's te koop met 5 wattquote:Op zaterdag 3 april 2010 09:55 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
het is vooral interessant voor amps die gewoon hard moeten staan willen ze goed klinken. ik had er dus een voor me plexi. voor de orange heb ik er geen nodig, dus heb het ding alweer verkocht! als je buizengeluid op slaapkamer niveau wilt kun je beter een kleiner ampje erbij kopen vind ik (marshall class5 ofzo, al gaat dat ook nog best hard)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |