quote:Op donderdag 1 april 2010 10:30 schreef Dribbel_ het volgende:
ARGHGHGGH M'n gitaar in m'n slaap van de muur getrokken, gevallen en nu is de kop afgebroken![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
1 april huhuhu
Nou dat was de eerste voor vandaag
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
1 april huhuhu
Nou dat was de eerste voor vandaag
[ afbeelding ]
Jammer dat maar bij zo weinig vids kan, maar wel geniaalquote:Op donderdag 1 april 2010 10:37 schreef BoerBert het volgende:
Haha, moet je bij youtube-filmpjes eens kiezen voor 'textp' kiezen ipv 360p of 480p
quote:Martijn zegt:
ik ga
Anouk zegt:
succes, doei x
Martijn zegt:
HAHAHAHA IK GA NOG NIET
1 APRIL
huuuuu
Anouk zegt:
Godver het is weer zo ver
Martijn zegt:
ja nu moet ik alsnog gaan
anders ga ik m'n trein nog missen ook
Anouk zegt:
Okee byeee x
Martijn zegt:
HAHAHAH IK GA NOG NIET
1 APRIL
Anouk zegt:
kut martijn
Het gaat wel snel zo in ieder geval.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:24 schreef The_Dean het volgende:
Ik sla dit topic vandaag wel even over.
Grapje zeker?quote:Op donderdag 1 april 2010 11:24 schreef The_Dean het volgende:
Ik sla dit topic vandaag wel even over.
Wij hebben voor de band alles verzekerdquote:Op donderdag 1 april 2010 11:31 schreef Cynic het volgende:
Hebben er hier trouwens mensen ervaring met het verzekeren van hun instrumentarium? Lijkt me ergens toch wel plezierig om dat te doen voor het geval er iets mee gebeurd, thuis maar ook bij een optreden of onderweg.
Graag!quote:Op donderdag 1 april 2010 11:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wij hebben voor de band alles verzekerd
Schade, transport, diefstal, brand, alles geloof ik.
Mijn zus heeft het geregeld, ga het vanavond wel even voor je navragen hoe en wat het precies zit.
Ik trapte erinquote:Op donderdag 1 april 2010 11:40 schreef guitarist het volgende:
Gitarist gezocht:
http://twitter.com/ikissedcharles/status/11416432066
Dat is veel te aannemelijkquote:Op donderdag 1 april 2010 11:41 schreef Cynic het volgende:
Ik ga denk ik maar een gerucht verspreiden dat al onze opnames kwijt zijn en dat we helemaal opnieuw moeten beginnen.
Dat je muzikaal moet zijnquote:Op donderdag 1 april 2010 11:55 schreef Witchfynder het volgende:
Wat is de grap; dat ze een gitarist zoeken of dat ze synthpop spelen?
Omdat Charlotte een lekker wijf is. Logisch toch?quote:Op donderdag 1 april 2010 11:55 schreef genakt het volgende:
waarom eigenlijk i kissed charles ?
Dat heeft Green Day indertijd toch ook gedaan?? Naja, niet voor 1 april, maar wel dat alle opnames vóór American Idiot waren gestolen, en ze daarna American Idiot hebben geschreven.quote:
Matige grap was dat, inderdaadquote:Op donderdag 1 april 2010 12:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
...... en ze daarna American Idiot hebben geschreven......
Dat bedoelde ik nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |