En waar doel je op?quote:Op maandag 5 april 2010 22:28 schreef Prowl het volgende:
Misschien als de vernieuwde stok er is dat er dan ook aan de regels gehouden kan worden?
Zover die er nog zijn....
Ach, dat valt allemaal wel mee. Zwarte_hand komt hier altijd zeiken over de regels. (Maar frustreert vervolgens iedereen met zijn lange stiltes na het verplaatsen van de stok en zijn onduidelijke foto's)quote:Op maandag 5 april 2010 22:28 schreef Prowl het volgende:
Misschien als de vernieuwde stok er is dat er dan ook aan de regels gehouden kan worden?
Zover die er nog zijn....
Amen!quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ach, dat valt allemaal wel mee. Zwarte_hand komt hier altijd zeiken over de regels. (Maar frustreert vervolgens iedereen met zijn lange stiltes na het verplaatsen van de stok en zijn onduidelijke foto's)
Ik heb ook wel eens alleen de stok opgehaald, maar verplaatst met iemand anders samen ofzo.
Daarbij, swarma en nijnja zijn er zelf ook achter gekomen dat het niet zo handig was dat de stok werd doorgegeven terwijl de ander ook niet veel tijd had. Inderdaad, hang hem dan aan een bord van Deventer. Maar er is geen man overboord.
Regels zijn simpel en worden over het algemeen goed aan gehouden, dat het een keertje mis loopt betekend niet dat niemand zich meer aan de regels houdt. Dus als iedereen ophoudt met janken hierover en gewoon weer normaal verder gaat dan is het toch gewoon klaar?
Smakelijk!quote:
ik weet niet of je al geweest bent anders zou ik het niet doen .....quote:Op dinsdag 6 april 2010 04:13 schreef JJH het volgende:....
Noordeinde - Oldebroek is wel te doen vanuit Zwolle, morgen eens kijken.
waarom moet er een nieuwe stok komen of deze 2 stokken naar Friesland??quote:Op maandag 5 april 2010 22:28 schreef Prowl het volgende:
Misschien als de vernieuwde stok er is ......
als je nu het (zwarte) kabelslot aan de ijzeren stok vastmaakt zoals Ninja dat gedaan heeft kan die toch gewoon zo door Nederland reizen??quote:
?????quote:Op woensdag 7 april 2010 10:50 schreef zwarte_hand het volgende:
ik weet niet of je al geweest bent anders zou ik het niet doen .....
Nou?quote:Op dinsdag 6 april 2010 04:13 schreef JJH het volgende:
Bestaat dit topic nog steeds?![]()
Noordeinde - Oldebroek is wel te doen vanuit Zwolle, morgen eens kijken.
Wantquote:Op woensdag 7 april 2010 13:19 schreef Richfield het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat hij weer onderweg naar limburg is
Welke toffe UIquote:Op woensdag 7 april 2010 14:08 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik voorspel een zwarte_hand....
Waar is je toffe nijnja-UI?
Hoe komt het dat jij die zomaar hebtquote:
Ghehequote:Op woensdag 7 april 2010 14:18 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hoe komt het dat jij die zomaar hebt? Ik heb er een heleboel, en ik heb nu OF een vechtende nijnja, die vond ik tof. OF ik heb een paas-nijn
.
quote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 10:50 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
ik weet niet of je al geweest bent anders zou ik het niet doen .....
quote:Op woensdag 7 april 2010 10:50 schreef zwarte_hand het volgende:
waarom moet er een nieuwe stok komen of deze 2 stokken naar Friesland??
als je nu het (zwarte) kabelslot aan de ijzeren stok vastmaakt zoals Ninja dat gedaan heeft kan die toch gewoon zo door Nederland reizen??
Dan hoeft die houtenplank en die zware staalkabel niet meer mee te reizen![]()
Is wel een logisch gevolg, er wordt niet aangekondigd dat 'ie wel gaat en wel aangekondigd dat 'ie niet gaat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |