Zeg ik ergens dat ik geloof wil verbieden, nee toch?quote:Op maandag 5 april 2010 21:28 schreef KoosVogels het volgende:
Zienswijze, jij bent onmogelijk serieus te nemen. Ja, de islam is op indirecte wijze verantwoordelijk voor vreselijke dingen. Dat geldt ook van andere vormen van religie. En nu? Geloof in zn geheel verbieden?
Als je de verschillen tussen religies onderling niet kent, bijv. boeddhisme vs. islam, dan moet je toch echt terug naar de basisschool en een les geschiedenis + hedendaagse praktijktoestanden nemen.quote:Prima, want dan ben je tenminste consequent.
Wegwuiven + argumentatie van mijn kant. Waarom kan jij dan niet met argumenten op mij terugreageren?quote:En dat jij mijn laatste zin wegwuift als onzin, zegt veel over jezelf.
Wellicht wil hij zich met andere zaken bezighouden en het boerkavoorstel in een later tijdperk verder vormgeven. Tegelijkertijd afwachtend hoe de zaak zich in Belgie en Frankrijk, die boerkaverboden overwegen, ontwikkelt.quote:Op maandag 5 april 2010 21:29 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Als iemand daardoor zijn eigen voorstel zelf onvakkundig om zeep helpt zegt dat misschien iets over de kwaliteiten van Wilders en de rest van de PVV.
Je moet beginnen zelf argumenten te hebben. Die heb je niet.quote:Op maandag 5 april 2010 21:32 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Zeg ik ergens dat ik geloof wil verbieden, nee toch?
[..]
Als je de verschillen tussen religies onderling niet kent, bijv. boeddhisme vs. islam, dan moet je toch echt terug naar de basisschool en een les geschiedenis + hedendaagse praktijktoestanden nemen.
[..]
Wegwuiven + argumentatie van mijn kant. Waarom kan jij dan niet met argumenten op mij terugreageren?
Tip van het uur:
Ga eens op mijn argumenten inhoudelijk in.
http://www.watwilwilders.nl/Wilderswilracisme.htmlquote:Op maandag 5 april 2010 21:15 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Heb je ooit gehoord dat Wilders moslims minderwaardig heeft genoemd? Nee toch, hou je verzonnen stellingen of opmerkingen dus maar voor je.
M'n 1e post in dit topic vandaag staat bol van argumenten. Waarschijnlijk is KoosVogels die gaan lezen, aangezien hij niet meteen reageert.quote:Op maandag 5 april 2010 21:36 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Je moet beginnen zelf argumenten te hebben. Die heb je niet.
Wellicht dat je helderziend bent, maar ik kan het zinnetje dat Wilders moslims minderwaardig noemt echt niet vinden.quote:Op maandag 5 april 2010 21:37 schreef ruimteaapje het volgende:
[..]
http://www.watwilwilders.nl/Wilderswilracisme.html
"de Nederlandse cultuur is duizend keer beter dan de islam" - Geert Wilders, de Spits, 9 november 2006
"Waarom durven wij niet te zeggen dat moslims zich aan ons moeten aanpassen, omdat onze normen en waarden nu eenmaal van een hoger, beter, prettiger en humaner beschavingsniveau zijn? Niks integratie, assimilatie! En laat daarna de hoofddoekjes maar wapperen op het Malieveld. Ik lust ze rauw." - Geert Wilders, HP/De Tijd, 6 februari 2004
Ja, die zocht ik..quote:Op maandag 5 april 2010 21:37 schreef ruimteaapje het volgende:
http://www.watwilwilders.nl/Wilderswilracisme.html
"de Nederlandse cultuur is duizend keer beter dan de islam" - Geert Wilders, de Spits, 9 november 2006
"Waarom durven wij niet te zeggen dat moslims zich aan ons moeten aanpassen, omdat onze normen en waarden nu eenmaal van een hoger, beter, prettiger en humaner beschavingsniveau zijn? Niks integratie, assimilatie! En laat daarna de hoofddoekjes maar wapperen op het Malieveld. Ik lust ze rauw." - Geert Wilders, HP/De Tijd, 6 februari 2004
Juist. Wilders heeft niks tegen moslims, hij wil ze juist bevrijden van het onmenselijke juk dat Islam heet. Wilders is voor moslims een geschenk uit de hemel.quote:Op maandag 5 april 2010 21:41 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Wellicht dat je helderziend bent, maar ik kan het zinnetje dat Wilders moslims minderwaardig noemt echt niet vinden.
Zoals ik zei;quote:Op maandag 5 april 2010 21:41 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Wellicht dat je helderziend bent, maar ik kan het zinnetje dat Wilders moslims minderwaardig noemt echt niet vinden.
Oftewel: bullshit.. Er is geen islam zonder moslims..quote:haha Nee, want Wilders heeft het alsmaar over de "Islam" en niet over moslims![]()
Als ik zeg dat ik het Communisme achterlijk vind, dan vind ik toch ook niet gelijk alle communisten achterlijk? Als ik zeg dat ik het Nazisme achterlijk vind, dan vind ik toch ook niet gelijk alle nazi's achterlijk?quote:Op maandag 5 april 2010 21:46 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Zoals ik zei;
[..]
Oftewel: bullshit.. Er is geen islam zonder moslims..
Edit: @voice-over:
[kuch] Ja, precies... [/kuch]
Ok, dan spreek ik voor mezelf.quote:Op maandag 5 april 2010 21:48 schreef Zienswijze het volgende:
Als ik zeg dat ik het Communisme achterlijk vind, dan vind ik toch ook niet gelijk alle communisten achterlijk? Als ik zeg dat ik het Nazisme achterlijk vind, dan vind ik toch ook niet gelijk alle nazi's achterlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk wel. Iemand die het communisme of nazisme heeft omarmd noem jij dan wel degelijk achterlijk.quote:Op maandag 5 april 2010 21:48 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik het Communisme achterlijk vind, dan vind ik toch ook niet gelijk alle communisten achterlijk? Als ik zeg dat ik het Nazisme achterlijk vind, dan vind ik toch ook niet gelijk alle nazi's achterlijk?
LOL ja vast. Dat is het zelfde als stellen dat je niets tegen christenen hebt zolang ze maar niet christelijk zijnquote:Op maandag 5 april 2010 21:43 schreef voice-over het volgende:
[..]
Juist. Wilders heeft niks tegen moslims, hij wil ze juist bevrijden van het onmenselijke juk dat Islam heet. Wilders is voor moslims een geschenk uit de hemel.
Nee je vindt de ideologie achterlijk, niet de mensen. Helemaal als je bedenkt dat 99% v/d moslims niet zelf voor de islam gekozen heeft, maar deze met de geboorte heeft meegekregen (net zoals 99% van alle andere gelovigen) en verder wetend dat de islamitische ideologie afvalligheid bestraft, waardoor het voor moslims dus moeilijk is om hun geloof te verlaten.quote:Op maandag 5 april 2010 21:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Iemand die het communisme of nazisme heeft omarmd noem jij dan wel degelijk achterlijk.
Klopt. Maar jij hamert er toch op dat de islam een gevaar vormt? Die opvatting deelt Wilders met jou en hij gebruikt dat als reden om de rechten van de doorsnee moslim in te perken. Misschien houd jij er een andere kijk op na, maar dit topic gaat over Wilders. Natuurlijk kun je ervoor kiezen om gelovigen bepaalde rechten te ontnemen. Ik stel alleen dat je dan consequent moet zijn.quote:Op maandag 5 april 2010 21:32 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Zeg ik ergens dat ik geloof wil verbieden, nee toch?
Ik ben mij juist heel bewust van onze geloofsgeschiedenis. Dat is juist de reden dat ik roep dat niet alleen de islam een verderfelijke religie is.quote:Als je de verschillen tussen religies onderling niet kent, bijv. boeddhisme vs. islam, dan moet je toch echt terug naar de basisschool en een les geschiedenis + hedendaagse praktijktoestanden nemen.
Excuus, maar jij hebt helemaal geen argumenten aangevoerd. Ik stel dat Wilders moslims beschouwt als inferieure wezen. Ik heb daarvoor een argument aangedragen. Dat heb ik jou nog niet zien doen.quote:Wegwuiven + argumentatie van mijn kant. Waarom kan jij dan niet met argumenten op mij terugreageren?
Welke argumenten?quote:Tip van het uur:
Ga eens op mijn argumenten inhoudelijk in.
Je kunt islam en moslims niet van elkaar scheiden. Het is toch logisch dat wanneer Wilders de islam beledigt, hij de aanhangers automatisch ook beledigt?quote:Op maandag 5 april 2010 21:56 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nee je vindt de ideologie achterlijk, niet de mensen. Helemaal als je bedenkt dat 99% v/d moslims niet zelf voor de islam gekozen heeft, maar deze met de geboorte heeft meegekregen (net zoals 99% van alle andere gelovigen) en verder wetend dat de islamitische ideologie afvalligheid bestraft, waardoor het voor moslims dus moeilijk is om hun geloof te verlaten.
Als Communisme achterlijk is moet je dan niet achterlijk zijn om het aan te hangen dus ben je dan als communist achterlijkquote:Op maandag 5 april 2010 21:48 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Want de islam is hetzelfde als elke andere levensbeschouwing..? Als de islam hetzelfde zou zijn als elke andere levensbeschouwing dan dien je consequent te handelen ja..quote:Op maandag 5 april 2010 21:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt. Maar jij hamert er toch op dat de islam een gevaar vormt? Die opvatting deelt Wilders met jou en hij gebruikt dat als reden om de rechten van de doorsnee moslim in te perken. Misschien houd jij er een andere kijk op na, maar dit topic gaat over Wilders. Natuurlijk kun je ervoor kiezen om gelovigen bepaalde rechten te ontnemen. Ik stel alleen dat je dan consequent moet zijn.
Uiteraad, mag je vinden. Maar het christendom heeft al haar gezellige tijd gehad in Europa. Voor de islam is Europa "nieuw", verleidelijk om OOK hier in Europa de islam te verspreiden en uiteindlijk islamitische wetten toe te passen.quote:Ik ben mij juist heel bewust van onze geloofsgeschiedenis. Dat is juist de reden dat ik roep dat niet alleen de islam een verderfelijke religie is.
Ik zeg dat Wilders moslims nooit inferieur of minderwaardig heeft genoemd. Nu jij weer.quote:Excuus, maar jij hebt helemaal geen argumenten aangevoerd. Ik stel dat Wilders moslims beschouwt als inferieure wezen. Ik heb daarvoor een argument aangedragen. Dat heb ik jou nog niet zien doen.
Welke argumenten?
Blijf dan maar Harry Potter kijkenquote:Overigens reageer ik niet om de vijf minuten. Harry Potter is op de buis
Hoe lang nog? Wilders wil de Koran verbieden, en daarmee effectief het gebruik van de Koran in de moskeeën in Nederland. Hij wil het gelijkheidsbeginsel uit de Nederlandse grondwet slopen en vervangen door iets waar Joodse en Christelijke cultuur voorrang krijgt op de Moslim cultuur. Hij wil Halal slachten verbieden, maar tegelijkertijd het identieke Koosjer slachten toelaten.quote:Op maandag 5 april 2010 20:49 schreef voice-over het volgende:
De joden werden destijds door de Duitse overheid vermoord, de huidige moslims worden door onze Nederlandse wetten beschermd.
Nee, je valt de ideologie aan. Niet elke aanhanger volgt 100% die ideologie. Gematigde moslims weten van zichzelf dat ze niet 100% de islam volgen.quote:Op maandag 5 april 2010 21:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kunt islam en moslims niet van elkaar scheiden. Het is toch logisch dat wanneer Wilders de islam beledigt, hij de aanhangers automatisch ook beledigt?
Die mening mag je natuurlijk gewoon hebben in Nederland.quote:Op maandag 5 april 2010 21:48 schreef Zienswijze het volgende:
Dat noemt hij "onderbouwen".quote:Op maandag 5 april 2010 22:05 schreef ethiraseth het volgende:
Het is wel schrijnend dat verschuilen achter retorisch mierenneuken het enige is wat Voice-over kan.
Klopt. Christenen zijn OK, maar hun geloof is gebaseerd op hekserij ("Jezus liep op water", "Jezus is uit de dood herrezen") en dus merkwaardig te noemen. Jammer dat linksen niet in staat zijn onderscheid te maken tussen leer en leerlingen.quote:Op maandag 5 april 2010 21:51 schreef ruimteaapje het volgende:
[..]
LOL ja vast. Dat is het zelfde als stellen dat je niets tegen christenen hebt zolang ze maar niet christelijk zijn
Terecht. De Koran staat bol van overwegingen met een fascistisch karakter. Een keer bezet worden door nazi's is meer dan genoeg.quote:Op maandag 5 april 2010 22:03 schreef maartena het volgende:
[..]
Hoe lang nog? Wilders wil de Koran verbieden, en daarmee effectief het gebruik van de Koran in de moskeeën in Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |