abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79981676
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:28 schreef KoosVogels het volgende:
Zienswijze, jij bent onmogelijk serieus te nemen. Ja, de islam is op indirecte wijze verantwoordelijk voor vreselijke dingen. Dat geldt ook van andere vormen van religie. En nu? Geloof in zn geheel verbieden?
Zeg ik ergens dat ik geloof wil verbieden, nee toch?
quote:
Prima, want dan ben je tenminste consequent.
Als je de verschillen tussen religies onderling niet kent, bijv. boeddhisme vs. islam, dan moet je toch echt terug naar de basisschool en een les geschiedenis + hedendaagse praktijktoestanden nemen.
quote:
En dat jij mijn laatste zin wegwuift als onzin, zegt veel over jezelf.
Wegwuiven + argumentatie van mijn kant. Waarom kan jij dan niet met argumenten op mij terugreageren?

Tip van het uur:
Ga eens op mijn argumenten inhoudelijk in.
pi_79981773
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:29 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

Als iemand daardoor zijn eigen voorstel zelf onvakkundig om zeep helpt zegt dat misschien iets over de kwaliteiten van Wilders en de rest van de PVV.
Wellicht wil hij zich met andere zaken bezighouden en het boerkavoorstel in een later tijdperk verder vormgeven. Tegelijkertijd afwachtend hoe de zaak zich in Belgie en Frankrijk, die boerkaverboden overwegen, ontwikkelt.
  maandag 5 april 2010 @ 21:36:15 #203
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_79981891
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:32 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

[..]

Als je de verschillen tussen religies onderling niet kent, bijv. boeddhisme vs. islam, dan moet je toch echt terug naar de basisschool en een les geschiedenis + hedendaagse praktijktoestanden nemen.
[..]

Wegwuiven + argumentatie van mijn kant. Waarom kan jij dan niet met argumenten op mij terugreageren?

Tip van het uur:
Je moet beginnen zelf argumenten te hebben. Die heb je niet.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_79981960
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:15 schreef Zienswijze het volgende:
[..]

Heb je ooit gehoord dat Wilders moslims minderwaardig heeft genoemd? Nee toch, hou je verzonnen stellingen of opmerkingen dus maar voor je.
http://www.watwilwilders.nl/Wilderswilracisme.html
"de Nederlandse cultuur is duizend keer beter dan de islam" - Geert Wilders, de Spits, 9 november 2006

"Waarom durven wij niet te zeggen dat moslims zich aan ons moeten aanpassen, omdat onze normen en waarden nu eenmaal van een hoger, beter, prettiger en humaner beschavingsniveau zijn? Niks integratie, assimilatie! En laat daarna de hoofddoekjes maar wapperen op het Malieveld. Ik lust ze rauw." - Geert Wilders, HP/De Tijd, 6 februari 2004
pi_79982098
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:36 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Je moet beginnen zelf argumenten te hebben. Die heb je niet.
M'n 1e post in dit topic vandaag staat bol van argumenten. Waarschijnlijk is KoosVogels die gaan lezen, aangezien hij niet meteen reageert.

Edit: hij is (even) offline zie ik.
pi_79982149
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:37 schreef ruimteaapje het volgende:

[..]

"de Nederlandse cultuur is duizend keer beter dan de islam" - Geert Wilders, de Spits, 9 november 2006

"Waarom durven wij niet te zeggen dat moslims zich aan ons moeten aanpassen, omdat onze normen en waarden nu eenmaal van een hoger, beter, prettiger en humaner beschavingsniveau zijn? Niks integratie, assimilatie! En laat daarna de hoofddoekjes maar wapperen op het Malieveld. Ik lust ze rauw." - Geert Wilders, HP/De Tijd, 6 februari 2004
Wellicht dat je helderziend bent, maar ik kan het zinnetje dat Wilders moslims minderwaardig noemt echt niet vinden.
  maandag 5 april 2010 @ 21:41:40 #207
297168 Kikopuz
I like goats
pi_79982163
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:37 schreef ruimteaapje het volgende:

Ja, die zocht ik..

Quote van het uur.
  maandag 5 april 2010 @ 21:43:28 #208
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_79982255
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:41 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Wellicht dat je helderziend bent, maar ik kan het zinnetje dat Wilders moslims minderwaardig noemt echt niet vinden.
Juist. Wilders heeft niks tegen moslims, hij wil ze juist bevrijden van het onmenselijke juk dat Islam heet. Wilders is voor moslims een geschenk uit de hemel.

[ Bericht 2% gewijzigd door voice-over op 05-04-2010 21:49:20 ]
  maandag 5 april 2010 @ 21:46:25 #209
297168 Kikopuz
I like goats
pi_79982402
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:41 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Zoals ik zei;
quote:
haha Nee, want Wilders heeft het alsmaar over de "Islam" en niet over moslims
Oftewel: bullshit.. Er is geen islam zonder moslims..

Edit: @voice-over:
[kuch] Ja, precies... [/kuch]
pi_79982528
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:46 schreef Kikopuz het volgende:

[..]

Zoals ik zei;
[..]

Oftewel: bullshit.. Er is geen islam zonder moslims..

Edit: @voice-over:
[kuch] Ja, precies... [/kuch]
Als ik zeg dat ik het Communisme achterlijk vind, dan vind ik toch ook niet gelijk alle communisten achterlijk? Als ik zeg dat ik het Nazisme achterlijk vind, dan vind ik toch ook niet gelijk alle nazi's achterlijk?
  maandag 5 april 2010 @ 21:51:05 #211
297168 Kikopuz
I like goats
pi_79982641
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:48 schreef Zienswijze het volgende:

Als ik zeg dat ik het Communisme achterlijk vind, dan vind ik toch ook niet gelijk alle communisten achterlijk? Als ik zeg dat ik het Nazisme achterlijk vind, dan vind ik toch ook niet gelijk alle nazi's achterlijk?
Ok, dan spreek ik voor mezelf.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_79982657
quote:

[..]

Natuurlijk wel. Iemand die het communisme of nazisme heeft omarmd noem jij dan wel degelijk achterlijk.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_79982658
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:43 schreef voice-over het volgende:
[..]
Juist. Wilders heeft niks tegen moslims, hij wil ze juist bevrijden van het onmenselijke juk dat Islam heet. Wilders is voor moslims een geschenk uit de hemel.
LOL ja vast. Dat is het zelfde als stellen dat je niets tegen christenen hebt zolang ze maar niet christelijk zijn
pi_79982918
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. Iemand die het communisme of nazisme heeft omarmd noem jij dan wel degelijk achterlijk.
Nee je vindt de ideologie achterlijk, niet de mensen. Helemaal als je bedenkt dat 99% v/d moslims niet zelf voor de islam gekozen heeft, maar deze met de geboorte heeft meegekregen (net zoals 99% van alle andere gelovigen) en verder wetend dat de islamitische ideologie afvalligheid bestraft, waardoor het voor moslims dus moeilijk is om hun geloof te verlaten.
pi_79982920
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:32 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Klopt. Maar jij hamert er toch op dat de islam een gevaar vormt? Die opvatting deelt Wilders met jou en hij gebruikt dat als reden om de rechten van de doorsnee moslim in te perken. Misschien houd jij er een andere kijk op na, maar dit topic gaat over Wilders. Natuurlijk kun je ervoor kiezen om gelovigen bepaalde rechten te ontnemen. Ik stel alleen dat je dan consequent moet zijn.
quote:
Ik ben mij juist heel bewust van onze geloofsgeschiedenis. Dat is juist de reden dat ik roep dat niet alleen de islam een verderfelijke religie is.
quote:
Excuus, maar jij hebt helemaal geen argumenten aangevoerd. Ik stel dat Wilders moslims beschouwt als inferieure wezen. Ik heb daarvoor een argument aangedragen. Dat heb ik jou nog niet zien doen.
quote:
Tip van het uur:
Welke argumenten?

Overigens reageer ik niet om de vijf minuten. Harry Potter is op de buis
pi_79983001
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:56 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Nee je vindt de ideologie achterlijk, niet de mensen. Helemaal als je bedenkt dat 99% v/d moslims niet zelf voor de islam gekozen heeft, maar deze met de geboorte heeft meegekregen (net zoals 99% van alle andere gelovigen) en verder wetend dat de islamitische ideologie afvalligheid bestraft, waardoor het voor moslims dus moeilijk is om hun geloof te verlaten.
Je kunt islam en moslims niet van elkaar scheiden. Het is toch logisch dat wanneer Wilders de islam beledigt, hij de aanhangers automatisch ook beledigt?
pi_79983129
quote:

[..]

Als Communisme achterlijk is moet je dan niet achterlijk zijn om het aan te hangen dus ben je dan als communist achterlijk

net als bepaalde christennen die iets belachelijks over homo's zeggen "love the sinner, hate the sin"
ik haat wat je doet maar verder ben je oké hoor
pi_79983169
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Klopt. Maar jij hamert er toch op dat de islam een gevaar vormt? Die opvatting deelt Wilders met jou en hij gebruikt dat als reden om de rechten van de doorsnee moslim in te perken. Misschien houd jij er een andere kijk op na, maar dit topic gaat over Wilders. Natuurlijk kun je ervoor kiezen om gelovigen bepaalde rechten te ontnemen. Ik stel alleen dat je dan consequent moet zijn.
Want de islam is hetzelfde als elke andere levensbeschouwing..? Als de islam hetzelfde zou zijn als elke andere levensbeschouwing dan dien je consequent te handelen ja..
quote:
Ik ben mij juist heel bewust van onze geloofsgeschiedenis. Dat is juist de reden dat ik roep dat niet alleen de islam een verderfelijke religie is.
Uiteraad, mag je vinden. Maar het christendom heeft al haar gezellige tijd gehad in Europa. Voor de islam is Europa "nieuw", verleidelijk om OOK hier in Europa de islam te verspreiden en uiteindlijk islamitische wetten toe te passen.
quote:
Excuus, maar jij hebt helemaal geen argumenten aangevoerd. Ik stel dat Wilders moslims beschouwt als inferieure wezen. Ik heb daarvoor een argument aangedragen. Dat heb ik jou nog niet zien doen.

Welke argumenten?
Ik zeg dat Wilders moslims nooit inferieur of minderwaardig heeft genoemd. Nu jij weer.
quote:
Overigens reageer ik niet om de vijf minuten. Harry Potter is op de buis
Blijf dan maar Harry Potter kijken
  maandag 5 april 2010 @ 22:03:17 #219
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_79983274
quote:
Op maandag 5 april 2010 20:49 schreef voice-over het volgende:
De joden werden destijds door de Duitse overheid vermoord, de huidige moslims worden door onze Nederlandse wetten beschermd.
Hoe lang nog? Wilders wil de Koran verbieden, en daarmee effectief het gebruik van de Koran in de moskeeën in Nederland. Hij wil het gelijkheidsbeginsel uit de Nederlandse grondwet slopen en vervangen door iets waar Joodse en Christelijke cultuur voorrang krijgt op de Moslim cultuur. Hij wil Halal slachten verbieden, maar tegelijkertijd het identieke Koosjer slachten toelaten.

Ja, het is maar goed dat de huidige Nederlandse grondwet alle groeperingen in Nederland beschermd. Mocht Wilders uiteindelijk een meerderheid krijgen in de 2e Kamer en de 1e Kamer, dan zou het nog wel eens anders kunnen lopen met die bescherming.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_79983417
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je kunt islam en moslims niet van elkaar scheiden. Het is toch logisch dat wanneer Wilders de islam beledigt, hij de aanhangers automatisch ook beledigt?
Nee, je valt de ideologie aan. Niet elke aanhanger volgt 100% die ideologie. Gematigde moslims weten van zichzelf dat ze niet 100% de islam volgen.

Zoals ik net als zei kan ik het Communisme achterlijk vinden. Maar een politicus die kleine kenmerken van het Communisme juist vind, hoef ik niet achterlijk te vinden.
  maandag 5 april 2010 @ 22:05:50 #221
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_79983429
quote:
Die mening mag je natuurlijk gewoon hebben in Nederland. (en dat is maar goed ook!)

Een belangrijker vraagstuk hier is of de Koran verboden moet worden omdat Wilders vind dat de Islam achterlijk is.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  maandag 5 april 2010 @ 22:05:52 #222
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_79983430
Het is wel schrijnend dat verschuilen achter retorisch mierenneuken het enige is wat Voice-over kan.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  maandag 5 april 2010 @ 22:12:08 #223
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_79983764
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:05 schreef ethiraseth het volgende:
Het is wel schrijnend dat verschuilen achter retorisch mierenneuken het enige is wat Voice-over kan.
Dat noemt hij "onderbouwen".
-
  maandag 5 april 2010 @ 22:21:22 #224
268409 voice-over
pi_79984245
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:51 schreef ruimteaapje het volgende:

[..]

LOL ja vast. Dat is het zelfde als stellen dat je niets tegen christenen hebt zolang ze maar niet christelijk zijn
Klopt. Christenen zijn OK, maar hun geloof is gebaseerd op hekserij ("Jezus liep op water", "Jezus is uit de dood herrezen") en dus merkwaardig te noemen. Jammer dat linksen niet in staat zijn onderscheid te maken tussen leer en leerlingen.
  maandag 5 april 2010 @ 22:24:02 #225
268409 voice-over
pi_79984376
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:03 schreef maartena het volgende:

[..]

Hoe lang nog? Wilders wil de Koran verbieden, en daarmee effectief het gebruik van de Koran in de moskeeën in Nederland.
Terecht. De Koran staat bol van overwegingen met een fascistisch karakter. Een keer bezet worden door nazi's is meer dan genoeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')