abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 april 2010 @ 23:18:13 #101
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_80327016
zou helemaal gers zijn als je distance controlled cruise control zou inbouwen. Dan kan je lekker strak achter vrachtwagens hangen (beetje straf afstellen he )
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 15 april 2010 @ 10:34:47 #102
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_80335033
Leuk project om te volgen! Respect wat je allemaal doet!
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
pi_80347594
quote:
Op woensdag 14 april 2010 23:11 schreef AliKebap het volgende:

[..]

Ik denk dat er vooral in het begin veel winst is geboekt; zeg maar van 18km/L naar bijv 21km/L en dat je verbruik later in kleinere stapjes omlaag zal gaan. Bovendien wil ik jou wel eens een soortgelijk verbruik zien krijgen.

OT:
Met mijn oude suzuki swift 1993 haalde ik per tank ongeveer 1 op 18, met een uitschieter van 1 op 20,1, net nadat er nieuwe luchtfilters en weet ik veel wat geinstalleerd was.
Het gaat hier wel om een benzine auto.
pi_80356572
floris.sp, lekkere vergelijking ook weer. Jij haalt 1 op 17 dus stelt 1 op 26 niks voor
Fabrieksopgaves... gaap... als er iets niet representatief is zijn het de fabriekscijfers wel.

De beste stuurlui staan aan wal en dat is bij dit project absoluut van toepassing.

Maar goed, ik ga rustig door. Ik ben op het moment druk bezig met het regelen van de schade (geld van de tegenpartij is er nog steeds niet), ik wil tegelijkertijd twee cleane bumpers mee laten spuiten.

Catch22, dat is een mooie optie, maar je rechtervoetje is de beste cruise control
De zuinigste Golf IV in wording:
www.mijnbluemotion.nl
  donderdag 15 april 2010 @ 22:26:22 #105
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_80364316
beetje zuinig aan doen lukt iedereen wel, maar echt zuinig aan doen en dat ook nog eens zo lang volhouden is wel knap. Ik hou der niet van maargoed, ik heb een 6 in lijn dus zuinig aan doen is er toch niet bij.

Morgen naar a'dam met een Passat uit 2003 met een TDI op 130 of 140pk, kijken wat ik over die 400km kan doen. Met cruise control kan ik nog wel rustig aan doen trouwens, dan heb ik er geen last van, maar met het pootje op het gas kan ik maar moeilijk rustig aan doen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_80377355
quote:
Op donderdag 15 april 2010 20:06 schreef Yoan het volgende:
floris.sp, lekkere vergelijking ook weer. Jij haalt 1 op 17 dus stelt 1 op 26 niks voor
Fabrieksopgaves... gaap... als er iets niet representatief is zijn het de fabriekscijfers wel.

De beste stuurlui staan aan wal en dat is bij dit project absoluut van toepassing.

Maar goed, ik ga rustig door. Ik ben op het moment druk bezig met het regelen van de schade (geld van de tegenpartij is er nog steeds niet), ik wil tegelijkertijd twee cleane bumpers mee laten spuiten.

Catch22, dat is een mooie optie, maar je rechtervoetje is de beste cruise control
Nee het stelt inderdaad niks voor vind ik met al de aanpassingen die je hebt gedaan.1op18inmiddels met een benzine auto van 21jaar oud zonder aanpassingen is toch een betere prestatie dan een aangepaste diesel van 9jaar oud te laten rijden. De golf4 rijd al standaard 1op23(mn moeder heeft er 1 dus ik kan het weten) op de snelweg met 120.
pi_80378174
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 11:27 schreef floris.sp het volgende:

[..]

Nee het stelt inderdaad niks voor vind ik met al de aanpassingen die je hebt gedaan.1op18inmiddels met een benzine auto van 21jaar oud zonder aanpassingen is toch een betere prestatie dan een aangepaste diesel van 9jaar oud te laten rijden. De golf4 rijd al standaard 1op23(mn moeder heeft er 1 dus ik kan het weten) op de snelweg met 120.
1 op 18 rijden met een oud barrel is helemaal geen kunst, ik haal ook de 1:17 met mn renault 5, en 1:20 met mn Renault Express Diesel. Maar daar gaat het hier helemaal ook niet over.

Ik vind het een leuk project! Zou het er zelf niet voor over hebben, maar ik ben toch wel heel benieuwd of wanneer je de 1:30 haalt
pi_80378239
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 11:27 schreef floris.sp het volgende:

[..]

De golf4 rijd al standaard 1op23(mn moeder heeft er 1 dus ik kan het weten) op de snelweg met 120.
GEEN GECOMBINEERD VERBRUIK OVER EEN GEHELE TANK, DROL.

JEzus, wat snap je daar niet aan?
  vrijdag 16 april 2010 @ 12:59:31 #109
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_80380744
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 11:27 schreef floris.sp het volgende:

[..]

Nee het stelt inderdaad niks voor vind ik met al de aanpassingen die je hebt gedaan.1op18inmiddels met een benzine auto van 21jaar oud zonder aanpassingen is toch een betere prestatie dan een aangepaste diesel van 9jaar oud te laten rijden. De golf4 rijd al standaard 1op23(mn moeder heeft er 1 dus ik kan het weten) op de snelweg met 120.



Mijn hybride rijd 0liter op 100km.

Ga ergens anders trollen kneus.
pi_80397111
Inderdaad!
Mijn Clio 1.6 16v doet met 100 km/h op de teller ook 5,0L/100KM maar dat is alleen op dat moment
Ik heb er nog geen betere tank als 1:13 kunnen scoren
pi_80444136
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 11:27 schreef floris.sp het volgende:De golf4 rijd al standaard 1op23(mn moeder heeft er 1 dus ik kan het weten) op de snelweg met 120.
Een Golf IV TDI rijdt echt geen 1:23 met 120km/u.

Ik heb gisteren van Brussel naar Antwerpen 1 op 29 gereden (50km), maar dat is een momentopname:


(teller geeft 0,1 teveel aan). Ik heb dus heel rustig gereden, constant rechterbaan. Per tank zit ik nog steeds rond de 1 op 25. Woon werkverkeer ritjes meestal 1:24, 25. De motor was trouwens niet helemaal afgekoeld toen ik wegreed.

Wat ik hiermee ook wil aangeven is dat je met zo'n momentopname van alles kunt gaan roepen. Dat ik bijvoorbeeld mijn doelstelling bijna gehaald heb. Maar ik ben er nog lang niet. Dit is zomaar een uitschieter. Toen ik thuis was stond er 3.7 op de teller.
De zuinigste Golf IV in wording:
www.mijnbluemotion.nl
pi_80445574
Gisteren een carbon motorkap opgehaald in Brussel: http://www.mijnbluemotion.nl/carbon-motorkap-ligt-klaar-49



Hij kan op de originele punten bevestigd worden, dus wil er niet te lang mee wachten!
De zuinigste Golf IV in wording:
www.mijnbluemotion.nl
  zondag 18 april 2010 @ 15:16:00 #113
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_80446426
Ga je hem nog spuiten?
pi_80446771
quote:
Op zondag 18 april 2010 15:16 schreef Erasmo het volgende:
Ga je hem nog spuiten?
Ik neem aan van niet, dan had hij ook een polyester kap kunnen kopen.
  zondag 18 april 2010 @ 16:33:25 #115
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_80448888
quote:
Op zondag 18 april 2010 15:26 schreef Wartahl het volgende:

[..]

Ik neem aan van niet, dan had hij ook een polyester kap kunnen kopen.
het is tegen de roest
Iedere gram is er een, dus zou zelf deze kap niet spuiten.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_80450626
Inderdaad ga hem niet spuiten. Ik vind carbon juist hartstikke mooi, dat mag gezien worden
De zuinigste Golf IV in wording:
www.mijnbluemotion.nl
  dinsdag 20 april 2010 @ 09:57:23 #117
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_80510625
quote:
Op zondag 18 april 2010 15:16 schreef Erasmo het volgende:
Ga je hem nog spuiten?
Carbon spuiten is een doodzonde.
  dinsdag 20 april 2010 @ 14:58:19 #118
93040 casejunkie
Mazda freak
pi_80521550
Hoe ver ben je al met gewichtsbesparing?
Driving:
Mazda 626 Coupe GT 2.0i 16v
Mazda MX-6 GT 4WS 2.2i 12v turbo intercooled
Mazda MX-5 1.6i 16v
pi_80533492
Nog niet ver. Het enige wat ik gedaan heb tot nu toe is reserewiel eruit (15 kg), lichtere velgen, wat spul onder de motorkap verwijderd (7kg) en de rvs uitlaat is ook paar kilo lichter.
Grote klap zal het interieur zijn, achterbank eruit (26 kg) en twee kuipstoelen (besparing 30 kg), carbon deurpanelen achter, carbon kofferklep, kunststof ruiten.
De zuinigste Golf IV in wording:
www.mijnbluemotion.nl
pi_80571466
Het maakt de auto nu niet zuiniger, maar ik heb een nieuwe schroefset aangeschaft: http://www.mijnbluemotion.nl/nieuwe-verlagingsset-50



Die gaat de huidige versleten set vervangen:



Zaterdag wordt ie gemonteerd!
De zuinigste Golf IV in wording:
www.mijnbluemotion.nl
pi_80578920
quote:
]. Daarnaast helpt de verbeterde wegligging (minder overhellen) dat je harder door de bochten kunt, of beter gezegd: dat je beter je snelheid kunt vasthouden in de bochten
maar wel harder remmen voor drempels denk ik? MK4 ligt normaal gesproken al redelijk laag toch? (iig de carter )
  woensdag 21 april 2010 @ 23:05:10 #122
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_80580439
als hij lager is heb je ook minder luchtweerstand toch?

Is je bodem al glad/vlak ?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_80607675
Klopt, drempels zijn wat minder
Inderdaad minder luchtweerstand door de verlaging. Maar hij is nu al verlaagd, dus hij wordt a.s. zaterdag niet zuiniger door de nieuwe set.
Bodem is nog niet vlak, onder de motor wel, heb net toevallig nog naar aluminium beplating aan het zoeken geweest.

Vandaag getankt en weer precies 1 op 25 gehaald: http://www.mijnbluemotion.nl/tankbeurt-22-april-51

Volgende week zal ik een paar interessante updates kunnen melden als het goed is. Updates waar de auto zuiniger van wordt
De zuinigste Golf IV in wording:
www.mijnbluemotion.nl
pi_80607884
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:35 schreef LastClick het volgende:

[..]

maar wel harder remmen voor drempels denk ik? MK4 ligt normaal gesproken al redelijk laag toch? (iig de carter )
plaatje daar overheen
pi_80694426
Gisteren is de schroefset gemonteerd: http://www.mijnbluemotion.nl/schroefset-en-motorkap-gemonteerd-52



Het vervangen van de oude was geen overbodige luxe:



Ook heb ik van de week de carbon kap gemonteerd, maar de pasvorm is slecht. Ik moet met hood pins gaan werken of een andere kap regelen. In ieder geval gaat morgen de originele motorkap er weer op.

De zuinigste Golf IV in wording:
www.mijnbluemotion.nl
pi_80697390
Ik geef je 2 tientjes voor je oude schroefset
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_80698832
Ik hoop dat je die motorkap nog goed krijgt, met zulke kieren schiet het niet op kan ik me voorstellen.
  † In Memoriam † zondag 25 april 2010 @ 17:45:20 #128
25682 2cv
Niet subtiel
pi_80699506
Die oude ophanging ziet er in mijn ogen alleen maar vies uit eigenlijk ...
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_80735202
toen ik vanmorgen ZEER rustig naar huis reed, heb ik 1 op 22 gehaald ongeveer.

Dat was over een afstand van 200km op de snelweg, veel zuiniger kan ik niet.

Dit laat gelijk weer zien, hoe moeilijk het is, om de verbruikscijfers die jij haalt om die te halen, dat is met mijn auto (ook diesel) gewoon onmogelijk! helemaal gecombineerd!


Leuke kap, die karbonkap, nu nog dat ie mooi zit en past, en dan ist super!

zag bij je oude schroefset dat je nog wel stuk lager kon!

wanneer kom je trouwens in Welk autoblad?!
pi_80737262
@Turquaz: de oude set ligt bij het grof vuil.

De motorkap kan nog wel goed komen, dan moet ik met hood pins gaan werken. Er zijn hele platte aerodynamische pins te krijgen.

@garnage-patrick: de set kon lager, maar de auto niet, anders gingen mijn banden aanlopen in de wielkasten.

In week 18 (6 mei) komt het in de AutoWeek. Wow da's trouwens volgende week al!
De zuinigste Golf IV in wording:
www.mijnbluemotion.nl
pi_80740117
wielkasten omrollen geen optie?
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  maandag 26 april 2010 @ 21:18:16 #132
161944 Mr_Moon
Virtual Insanity
pi_80742523
quote:
Op maandag 26 april 2010 18:16 schreef garnage-patrick het volgende:
toen ik vanmorgen ZEER rustig naar huis reed, heb ik 1 op 22 gehaald ongeveer.

Dat was over een afstand van 200km op de snelweg, veel zuiniger kan ik niet.

Dit laat gelijk weer zien, hoe moeilijk het is, om de verbruikscijfers die jij haalt om die te halen, dat is met mijn auto (ook diesel) gewoon onmogelijk! helemaal gecombineerd!

Ik heb er nu bijna 6000 kilometer op zitten met een Golf VI Bluemotion en die staat nu op 1 op 18 over die totale kilometerstand, dus inderdaad een knappe prestatie! (nu rijd ik wel gewoon door met dat ding, maar de fabrieksopgave van 1 op 26 zie ik mezelf niet halen)
The secret of creativity is knowing how to hide your sources
pi_80745137
quote:
Op maandag 26 april 2010 20:20 schreef Turquaz52 het volgende:
wielkasten omrollen geen optie?
Nee, die smalle wieltjes raken niet de randen vd wielkasten, maar de binnenzijde. Dat is nu opgelost met die nieuwe set. Die oude set sloeg te ver door bij drempels, gare zooi.
De zuinigste Golf IV in wording:
www.mijnbluemotion.nl
pi_80745170
laat je hem ook ff uitlijnen na het monteren van je nieuwe schroefzet zodat je bandjes niet wegfikken en meer weerstand geven ????
pi_80753021
quote:
Op maandag 26 april 2010 22:11 schreef Yoan het volgende:

[..]

Nee, die smalle wieltjes raken niet de randen vd wielkasten, maar de binnenzijde. Dat is nu opgelost met die nieuwe set. Die oude set sloeg te ver door bij drempels, gare zooi.
omrollen doen ze ook aan de binnenkant lieve schat
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  dinsdag 27 april 2010 @ 01:28:00 #136
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_80753181
Bedoelt ts niet de schokdemperkant ipv de buitenkant? Wat te middelen zou zijn met et-waarde of spoorverbreders.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_80753404
Spoorverbreders gebruiken indien ie de schroefset raakt....
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  † In Memoriam † dinsdag 27 april 2010 @ 03:50:51 #138
25682 2cv
Niet subtiel
pi_80753854
Ik denk dat Yoan (dat is zijn nickname hier op het forum) bedoelt dat de gehele breedte van het loopvlak de binnenkant van de wielkas raakt. Tenminste, dat denk ik. Kan ik best mis mee zitten.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  dinsdag 27 april 2010 @ 10:08:19 #139
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_80757223
quote:
Op donderdag 15 april 2010 10:34 schreef caspervc het volgende:
Leuk project om te volgen! Respect wat je allemaal doet!
Dit dus..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_80761587
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 03:50 schreef 2cv het volgende:
Ik denk dat Yoan (dat is zijn nickname hier op het forum) bedoelt dat de gehele breedte van het loopvlak de binnenkant van de wielkas raakt. Tenminste, dat denk ik. Kan ik best mis mee zitten.
Geloof je het zelf met zijn scooter bandjes??

Check Kevin20V's Golf IV maar of een elk ander willekeurig Golf IV met Coilovers..
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_80786409
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 03:50 schreef 2cv het volgende:
Ik denk dat Yoan (dat is zijn nickname hier op het forum) bedoelt dat de gehele breedte van het loopvlak de binnenkant van de wielkas raakt. Tenminste, dat denk ik. Kan ik best mis mee zitten.
Klopt, bij het te ver inveren raakte hij wel eens de binnenkant met het gehele loopvlak. Dat kwam omdat de oude dempers hun werk niet meer goed deden.

A.s. donderdag wordt ie uitgelijnd!
De zuinigste Golf IV in wording:
www.mijnbluemotion.nl
  † In Memoriam † dinsdag 27 april 2010 @ 22:44:30 #142
25682 2cv
Niet subtiel
pi_80787175
Uitlijnen is altijd goed. maar houd je er rekening mee dat de rolweerstand daarvan zo weinig verandert dat je dat niet in je verbruik terug gaat zien ?
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_80787610
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 12:13 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Geloof je het zelf met zijn scooter bandjes??
Waarschijnlijk post ik nu tegen een muur, maar krijg je er nu zelf voldoening uit om steeds zo tegen alles aan te schoppen? Wat een geldingsdrang heb jij zeg.

OT: Yoan, tof dat je op het 205 forum ook even kwam kijken. Ik ga de wijzigingen niet zo ingrijpend maken als jij, maar ik gok de 1 op 20 gemiddeld wel te kunnen halen met relatief weinig moeite!
pi_80859407
@2cv: maar alle kleine beetjes helpen :-)

@Wiebelkont: het is een hele uitdaging om met zo weinig mogelijk kosten zo zuinig mogelijk te rijden. Dat was eigenlijk eerst mijn insteek ook, maar is iets anders gelopen...

De wagen is vandaag haarscherp uitgelijnd: http://www.mijnbluemotion.nl/auto-uitgelijnd-bij-korst-banden-53



Van het weekend nog een mooie update, morgen meer hier over!
De zuinigste Golf IV in wording:
www.mijnbluemotion.nl
  vrijdag 30 april 2010 @ 02:41:36 #145
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_80864525
Waarom heb je die ouwe schroefset eigenlijk weggegooid? Je kunt toch de dempers los van de set vervangen neem ik aan?
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_80865570
quote:
Op donderdag 29 april 2010 22:52 schreef Yoan het volgende:
@2cv: maar alle kleine beetjes helpen :-)

@Wiebelkont: het is een hele uitdaging om met zo weinig mogelijk kosten zo zuinig mogelijk te rijden. Dat was eigenlijk eerst mijn insteek ook, maar is iets anders gelopen...

De wagen is vandaag haarscherp uitgelijnd: http://www.mijnbluemotion.nl/auto-uitgelijnd-bij-korst-banden-53

[ afbeelding ]

Van het weekend nog een mooie update, morgen meer hier over!
Het is morgen (en ik ben nieuwsgierig...)
pi_80866580
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 02:41 schreef Barcaconia het volgende:
Waarom heb je die ouwe schroefset eigenlijk weggegooid? Je kunt toch de dempers los van de set vervangen neem ik aan?
Sponsor dat nieuwe aansmeerde?
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_80867874
De set die eronder zat was spotgoedkoop, daar ga ik zeker geen losse onderdelen van vervangen. Ik was allang al blij dat ik van die gare troep af was. Ik heb het nog nooit lekker vinden rijden.
Schroefset is niet gesponsord hoor, zo mooi is het nou ook weer niet.
De zuinigste Golf IV in wording:
www.mijnbluemotion.nl
pi_80868075
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 11:09 schreef Yoan het volgende:
De set die eronder zat was spotgoedkoop, daar ga ik zeker geen losse onderdelen van vervangen. Ik was allang al blij dat ik van die gare troep af was. Ik heb het nog nooit lekker vinden rijden.
Schroefset is niet gesponsord hoor, zo mooi is het nou ook weer niet.
Hoe bedoel je spotgoedkoop, of je hebt geld te veel of je mist een 0 in je bedrag.. maar het goedkoopste schroefset voor een GOLF IV zit toch zo tegen de 250-300 euro?
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_80892273
Klopt, die set kost 250 euro en dat vind ik spotgoedkoop voor een nieuwe ophanging.

Morgen gaat de auto op de rollenbank bij Van Vught Tuning en wordt het motormanagement aangepast op de gewijzigde in- en uitlaat: http://www.mijnbluemotion(...)-van-vught-tuning-55

Vagtechniek heeft het beleid geen auto's te tunen met mechanische aanpassingen. Om die reden is in goed overleg met Vagtechniek besloten de motormanagementafstelling elders te doen. VVT is bereid genomen dit op zich te nemen.

Wordt dus een dagje Groningen morgen!
De zuinigste Golf IV in wording:
www.mijnbluemotion.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')