Het gaat hier wel om een benzine auto.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:11 schreef AliKebap het volgende:
[..]
Ik denk dat er vooral in het begin veel winst is geboekt; zeg maar van 18km/L naar bijv 21km/L en dat je verbruik later in kleinere stapjes omlaag zal gaan. Bovendien wil ik jou wel eens een soortgelijk verbruik zien krijgen.
OT:
Met mijn oude suzuki swift 1993 haalde ik per tank ongeveer 1 op 18, met een uitschieter van 1 op 20,1, net nadat er nieuwe luchtfilters en weet ik veel wat geinstalleerd was.
Nee het stelt inderdaad niks voor vind ik met al de aanpassingen die je hebt gedaan.1op18inmiddels met een benzine auto van 21jaar oud zonder aanpassingen is toch een betere prestatie dan een aangepaste diesel van 9jaar oud te laten rijden. De golf4 rijd al standaard 1op23(mn moeder heeft er 1 dus ik kan het weten) op de snelweg met 120.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:06 schreef Yoan het volgende:
floris.sp, lekkere vergelijking ook weer. Jij haalt 1 op 17 dus stelt 1 op 26 niks voor![]()
Fabrieksopgaves... gaap... als er iets niet representatief is zijn het de fabriekscijfers wel.
De beste stuurlui staan aan wal en dat is bij dit project absoluut van toepassing.
Maar goed, ik ga rustig door. Ik ben op het moment druk bezig met het regelen van de schade (geld van de tegenpartij is er nog steeds niet), ik wil tegelijkertijd twee cleane bumpers mee laten spuiten.
Catch22, dat is een mooie optie, maar je rechtervoetje is de beste cruise control
1 op 18 rijden met een oud barrel is helemaal geen kunst, ik haal ook de 1:17 met mn renault 5, en 1:20 met mn Renault Express Diesel. Maar daar gaat het hier helemaal ook niet over.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:27 schreef floris.sp het volgende:
[..]
Nee het stelt inderdaad niks voor vind ik met al de aanpassingen die je hebt gedaan.1op18inmiddels met een benzine auto van 21jaar oud zonder aanpassingen is toch een betere prestatie dan een aangepaste diesel van 9jaar oud te laten rijden. De golf4 rijd al standaard 1op23(mn moeder heeft er 1 dus ik kan het weten) op de snelweg met 120.
GEEN GECOMBINEERD VERBRUIK OVER EEN GEHELE TANK, DROL.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:27 schreef floris.sp het volgende:
[..]
De golf4 rijd al standaard 1op23(mn moeder heeft er 1 dus ik kan het weten) op de snelweg met 120.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:27 schreef floris.sp het volgende:
[..]
Nee het stelt inderdaad niks voor vind ik met al de aanpassingen die je hebt gedaan.1op18inmiddels met een benzine auto van 21jaar oud zonder aanpassingen is toch een betere prestatie dan een aangepaste diesel van 9jaar oud te laten rijden. De golf4 rijd al standaard 1op23(mn moeder heeft er 1 dus ik kan het weten) op de snelweg met 120.
Een Golf IV TDI rijdt echt geen 1:23 met 120km/u.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:27 schreef floris.sp het volgende:De golf4 rijd al standaard 1op23(mn moeder heeft er 1 dus ik kan het weten) op de snelweg met 120.
het is tegen de roestquote:Op zondag 18 april 2010 15:26 schreef Wartahl het volgende:
[..]
Ik neem aan van niet, dan had hij ook een polyester kap kunnen kopen.
maar wel harder remmen voor drempels denk ik? MK4 ligt normaal gesproken al redelijk laag toch? (iig de carterquote:]. Daarnaast helpt de verbeterde wegligging (minder overhellen) dat je harder door de bochten kunt, of beter gezegd: dat je beter je snelheid kunt vasthouden in de bochten
plaatje daar overheenquote:Op woensdag 21 april 2010 22:35 schreef LastClick het volgende:
[..]
maar wel harder remmen voor drempels denk ik? MK4 ligt normaal gesproken al redelijk laag toch? (iig de carter)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |