Ik heb er nu bijna 6000 kilometer op zitten met een Golf VI Bluemotion en die staat nu op 1 op 18 over die totale kilometerstand, dus inderdaad een knappe prestatie! (nu rijd ik wel gewoon door met dat ding, maar de fabrieksopgave van 1 op 26 zie ik mezelf niet halen)quote:Op maandag 26 april 2010 18:16 schreef garnage-patrick het volgende:
toen ik vanmorgen ZEER rustig naar huis reed, heb ik 1 op 22 gehaald ongeveer.
Dat was over een afstand van 200km op de snelweg, veel zuiniger kan ik niet.
Dit laat gelijk weer zien, hoe moeilijk het is, om de verbruikscijfers die jij haalt om die te halen, dat is met mijn auto (ook diesel) gewoon onmogelijk! helemaal gecombineerd!
Nee, die smalle wieltjes raken niet de randen vd wielkasten, maar de binnenzijde. Dat is nu opgelost met die nieuwe set. Die oude set sloeg te ver door bij drempels, gare zooi.quote:
omrollen doen ze ook aan de binnenkant lieve schatquote:Op maandag 26 april 2010 22:11 schreef Yoan het volgende:
[..]
Nee, die smalle wieltjes raken niet de randen vd wielkasten, maar de binnenzijde. Dat is nu opgelost met die nieuwe set. Die oude set sloeg te ver door bij drempels, gare zooi.
Dit dus..quote:Op donderdag 15 april 2010 10:34 schreef caspervc het volgende:
Leuk project om te volgen! Respect wat je allemaal doet!
Geloof je het zelf met zijn scooter bandjes??quote:Op dinsdag 27 april 2010 03:50 schreef 2cv het volgende:
Ik denk dat Yoan (dat is zijn nickname hier op het forum) bedoelt dat de gehele breedte van het loopvlak de binnenkant van de wielkas raakt. Tenminste, dat denk ik. Kan ik best mis mee zitten.
Klopt, bij het te ver inveren raakte hij wel eens de binnenkant met het gehele loopvlak. Dat kwam omdat de oude dempers hun werk niet meer goed deden.quote:Op dinsdag 27 april 2010 03:50 schreef 2cv het volgende:
Ik denk dat Yoan (dat is zijn nickname hier op het forum) bedoelt dat de gehele breedte van het loopvlak de binnenkant van de wielkas raakt. Tenminste, dat denk ik. Kan ik best mis mee zitten.
Waarschijnlijk post ik nu tegen een muur, maar krijg je er nu zelf voldoening uit om steeds zo tegen alles aan te schoppen? Wat een geldingsdrang heb jij zeg.quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:13 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Geloof je het zelf met zijn scooter bandjes??![]()
Het is morgen (en ik ben nieuwsgierig...)quote:Op donderdag 29 april 2010 22:52 schreef Yoan het volgende:
@2cv: maar alle kleine beetjes helpen :-)
@Wiebelkont: het is een hele uitdaging om met zo weinig mogelijk kosten zo zuinig mogelijk te rijden. Dat was eigenlijk eerst mijn insteek ook, maar is iets anders gelopen...
De wagen is vandaag haarscherp uitgelijnd: http://www.mijnbluemotion.nl/auto-uitgelijnd-bij-korst-banden-53
[ afbeelding ]
Van het weekend nog een mooie update, morgen meer hier over!
Sponsor dat nieuwe aansmeerde?quote:Op vrijdag 30 april 2010 02:41 schreef Barcaconia het volgende:
Waarom heb je die ouwe schroefset eigenlijk weggegooid? Je kunt toch de dempers los van de set vervangen neem ik aan?
Hoe bedoel je spotgoedkoop, of je hebt geld te veel of je mist een 0 in je bedrag.. maar het goedkoopste schroefset voor een GOLF IV zit toch zo tegen de 250-300 euro?quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:09 schreef Yoan het volgende:
De set die eronder zat was spotgoedkoop, daar ga ik zeker geen losse onderdelen van vervangen. Ik was allang al blij dat ik van die gare troep af was. Ik heb het nog nooit lekker vinden rijden.
Schroefset is niet gesponsord hoor, zo mooi is het nou ook weer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |