ik zeg: goeie zaak.. nu nederland nog!quote:AMSTERDAM - De Belgische politiek steunt unaniem een plan om het dragen van de boerka en nikab in het openbaar te verbieden in heel België. De parlementscommissie voor Binnenlandse Zaken heeft woensdag voor het plan gestemd.
© AFPNaar verwachting stemt het voltallige parlement half april ook in met het voorstel van Waalse liberale parlementsleden.
Dan zou België het eerste Europese land zijn met een nationaal verbod op de kleding die het gehele lichaam en bijna het hele gezicht van islamitische vrouwen bedekt.
Ja precies. Erg jammer dat het niet anders kan maar in publieke ruimten moet je herkenbaar zijn.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:47 schreef Beregd het volgende:
Logisch ook, want je mag niet onherkenbaar over straat gaan.
Nederland verbieden?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:40 schreef ghb-tampon het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)oerka-verbieden.html
[..]
ik zeg: goeie zaak.. nu nederland nog!![]()
![]()
signaalpolitiek die weergeeft hoe het Westen over de toenemende islamisering denkt; niets mis mee; en beter dat , dan geen mening daaromtrentquote:
Welke toenemende islamisering?quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:11 schreef misteriks het volgende:
[..]
signaalpolitiek die weergeeft hoe het Westen over de toenemende islamisering denkt; niets mis mee; en beter dat , dan geen mening daaromtrent
Dit heeft niks met de Islam te maken. Dit gaat om identificatie van het gezicht in openbare ruimten.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:11 schreef misteriks het volgende:
[..]
signaalpolitiek die weergeeft hoe het Westen over de toenemende islamisering denkt; niets mis mee; en beter dat , dan geen mening daaromtrent
misschien niet onder de steen waar jij leeft.quote:
Ja schelden op links, daar los je zeker problemen mee opquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:16 schreef ghb-tampon het volgende:
[..]
nee want links doet zeker niet aan symbolpolitiek![]()
psies en t wordt alleen maar erger: over 25jaar mag je niet meer samen met vrouwen zwemmen,alleen nog maar halaleten, alchoholverbod, islamlessen op alle scholen....en aan de mensen die nu dit baggateliseren:zeg niet dat we je niet gewaarschuwt hebben!!!!!!quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:14 schreef misteriks het volgende:
[..]
misschien niet onder de steen waar jij leeft.
Ik ken veel mensen die in het sociale dienstbetoon zitten; en die bevestigen allen deze trend
Dat zal ze leren, die etterbakjesquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:40 schreef ghb-tampon het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)oerka-verbieden.html
[..]
ik zeg: goeie zaak.. nu nederland nog!![]()
![]()
Wat is het sociale dienstbetoon?quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:14 schreef misteriks het volgende:
[..]
Ik ken veel mensen die in het sociale dienstbetoon zitten; en die bevestigen allen deze trend
Oh mijn god, de sharia is coming! Straks worden we allemaal gestenigd omdat we een biertje drinken in de kroegquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:14 schreef misteriks het volgende:
[..]
Waarom ben je zo'n angsthaas?quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:23 schreef ghb-tampon het volgende:
[..]
psies en t wordt alleen maar erger: over 25jaar mag je niet meer samen met vrouwen zwemmen,alleen nog maar halaleten, alchoholverbod, islamlessen op alle scholen....en aan de mensen die nu dit baggateliseren:zeg niet dat we je niet gewaarschuwt hebben!!!!!!
eerste stap tegen de ondergang van het vrije westenquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zal ze leren, die etterbakjes![]()
Effe vraagje, vanwaar deze blijdschap? Gaat jouw leven nu drastisch veranderen?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:23 schreef ghb-tampon het volgende:
[..]
psies en t wordt alleen maar erger: over 25jaar mag je niet meer samen met vrouwen zwemmen,alleen nog maar halaleten, alchoholverbod, islamlessen op alle scholen....en aan de mensen die nu dit baggateliseren:zeg niet dat we je niet gewaarschuwt hebben!!!!!!
angst? realisme + voorzichtigheidquote:
zo denken we al heel lang,alleen nu is er iemand die zegt wat iedereen denktquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geert heeft je goed in je broek laten schijten, is het niet?
Nee de mensen die de islam niets in de weg leggen zijn geen angsthazen. Het kan hen gewoon allemaal geen reet schelen. Met andere woorden: zij zijn niet bang.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:29 schreef ghb-tampon het volgende:
[..]
angst? realisme + voorzichtigheid![]()
weet je wie er angsthazen zijn? al die mensen die de islam niks in de weg leggen omdat ze bang zijn om te kwetsen of nog erger!!!
da zijn landen met veel olie en zandquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik raad je aan hulp te zoeken. Het is niet gezond om in angst te leven. Vooral irreële angst. Waarom zou het westen veranderen in een islamitische heilstaat terwijl zelfs landen in het M-O dat niet zijn?
Ik lees de krant, met daarin het nieuws. Ik lees het nieuws niet, maar dat terzijde. Dit is natuurlijk geen antwoord op mijn vraag. Waarom gaan landen als Egypte en Turkije niet gebukt onder een islamitisch regime?quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:33 schreef ghb-tampon het volgende:
[..]
da zijn landen met veel olie en zandlees je t nieuws niet? steek je kop maar in het zand hoor
en mn voorzichtigheid is reeel!
Fijn, dan ben ik geen angsthaas.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:29 schreef ghb-tampon het volgende:
[..]
angst? realisme + voorzichtigheid![]()
weet je wie er angsthazen zijn? al die mensen die de islam niks in de weg leggen omdat ze bang zijn om te kwetsen of nog erger!!!
Ik kijk om mij heen, en dan? Wat moet ik precies zien dan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:35 schreef ghb-tampon het volgende:
[..]
waarom haal jke marokanen er nu bijjij zit nog in de onkenningsfase,doe je oogkleppen af KIJK OM JE HEEN!
turkije heeft een leger dat dat tegenhoud & egypte is veel te toeristisch om zwaar islamitisch te wordequote:Op woensdag 31 maart 2010 14:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik lees de krant, met daarin het nieuws. Ik lees het nieuws niet, maar dat terzijde. Dit is natuurlijk geen antwoord op mijn vraag. Waarom gaan landen als Egypte en Turkije niet gebukt onder een islamitisch regime?
En toch is de overgrote meerderheid in die landen moslims. Hoe verklaar je dat dan? Jij denkt dat een klein groepje moslims hier de macht grijpt?quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:40 schreef ghb-tampon het volgende:
[..]
turkije heeft een leger dat dat tegenhoud & egypte is veel te toeristisch om zwaar islamitisch te worde
ik heb het niet over 1 school; dat weet je bestquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:37 schreef waht het volgende:
[..]
Oh nee, Een school met 50% niet-westerse allochtonen. Het ultieme bewijs van Islamisering.
Heb je nog wat zinnigs te melden?
Welke concrete hinder ervaar jij persoonlijk als gevolg van de "islamisering"?quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:47 schreef misteriks het volgende:
[..]
ik heb het niet over 1 school; dat weet je best
en ja, nog wat zinnigs . Het heeft trouwens niets met angst te maken; mensen hebben gewoon hun buik vol van moslim (en gerelateerde begrippen) en zien ze liever verdwijnen uit hun oogbeeld. noem het geen angst, noem het rouwen omdat onze maatschappij definitief verloederd is door de multikul die niemand wou.
Wat?quote:
Het heeft alles te maken met angst. Mensen als jij zijn kennelijk als de dood voor "de moslim" en alles wat hij met zich meebrengt. Je kan het noemen wat je wilt, je bent bang en wilt dan iemand deze bron van angst weghaalt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:47 schreef misteriks het volgende:
[..]
ik heb het niet over 1 school; dat weet je best
en ja, nog wat zinnigs . Het heeft trouwens niets met angst te maken; mensen hebben gewoon hun buik vol van moslim (en gerelateerde begrippen) en zien ze liever verdwijnen uit hun oogbeeld. noem het geen angst, noem het rouwen omdat onze maatschappij definitief verloederd is door de multikul die niemand wou.
ik denk aan de toekomst van mijn kinderen, dude. Ik heb het recht op te komen voor mijn Westerse identiteit, en die is imho in niets te verzoenen met de ongevraagde islamisering in kwestiequote:Op woensdag 31 maart 2010 14:54 schreef Mr.K het volgende:
[..]
Welke concrete hinder ervaar jij persoonlijk als gevolg van de "islamisering"?
ik ben een klokkenluider, en die zijn er om angst te vermijden. Waarom zou ik angst moeten hebben, ik zeg gewoon dat moslims in europa niets te zoeken hebben en ik zal daar altijd bij blijven. Ik zie geen meerwaarde of verrijking door deze, eerder het tegenovergestelde..quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:01 schreef waht het volgende:
[..]
Wat?![]()
Armoede bestrijden is zo ongeveer het meest langetermijnsdenken dat wij nog kunnen doen. Maar blijf vooral elke nacht onder je bed kijken of er geen Moslim zit, dat is pas een gevaar.
[..]
Het heeft alles te maken met angst. Mensen als jij zijn kennelijk als de dood voor "de moslim" en alles wat hij met zich meebrengt. Je kan het noemen wat je wilt, je bent bang en wilt dan iemand deze bron van angst weghaalt.
En die generalisaties zijn natuurlijk een grote leugen.
Oke.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:07 schreef Frutsel het volgende:
Kap eens met dat gebash. Anders zal ik jullie eens onder mijn bed verstoppen
Je hebt dus persoonlijk geen last van de "islamisering".quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:03 schreef misteriks het volgende:
[..]
ik denk aan de toekomst van mijn kinderen, dude. Ik heb het recht op te komen voor mijn Westerse identiteit, en die is imho in niets te verzoenen met de ongevraagde islamisering in kwestie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |