ik zeg: goeie zaak.. nu nederland nog!quote:AMSTERDAM - De Belgische politiek steunt unaniem een plan om het dragen van de boerka en nikab in het openbaar te verbieden in heel België. De parlementscommissie voor Binnenlandse Zaken heeft woensdag voor het plan gestemd.
© AFPNaar verwachting stemt het voltallige parlement half april ook in met het voorstel van Waalse liberale parlementsleden.
Dan zou België het eerste Europese land zijn met een nationaal verbod op de kleding die het gehele lichaam en bijna het hele gezicht van islamitische vrouwen bedekt.
Ja precies. Erg jammer dat het niet anders kan maar in publieke ruimten moet je herkenbaar zijn.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:47 schreef Beregd het volgende:
Logisch ook, want je mag niet onherkenbaar over straat gaan.
Nederland verbieden?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:40 schreef ghb-tampon het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)oerka-verbieden.html
[..]
ik zeg: goeie zaak.. nu nederland nog!![]()
![]()
signaalpolitiek die weergeeft hoe het Westen over de toenemende islamisering denkt; niets mis mee; en beter dat , dan geen mening daaromtrentquote:
Welke toenemende islamisering?quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:11 schreef misteriks het volgende:
[..]
signaalpolitiek die weergeeft hoe het Westen over de toenemende islamisering denkt; niets mis mee; en beter dat , dan geen mening daaromtrent
Dit heeft niks met de Islam te maken. Dit gaat om identificatie van het gezicht in openbare ruimten.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:11 schreef misteriks het volgende:
[..]
signaalpolitiek die weergeeft hoe het Westen over de toenemende islamisering denkt; niets mis mee; en beter dat , dan geen mening daaromtrent
misschien niet onder de steen waar jij leeft.quote:
Ja schelden op links, daar los je zeker problemen mee opquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:16 schreef ghb-tampon het volgende:
[..]
nee want links doet zeker niet aan symbolpolitiek![]()
psies en t wordt alleen maar erger: over 25jaar mag je niet meer samen met vrouwen zwemmen,alleen nog maar halaleten, alchoholverbod, islamlessen op alle scholen....en aan de mensen die nu dit baggateliseren:zeg niet dat we je niet gewaarschuwt hebben!!!!!!quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:14 schreef misteriks het volgende:
[..]
misschien niet onder de steen waar jij leeft.
Ik ken veel mensen die in het sociale dienstbetoon zitten; en die bevestigen allen deze trend
Dat zal ze leren, die etterbakjesquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:40 schreef ghb-tampon het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)oerka-verbieden.html
[..]
ik zeg: goeie zaak.. nu nederland nog!![]()
![]()
Wat is het sociale dienstbetoon?quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:14 schreef misteriks het volgende:
[..]
Ik ken veel mensen die in het sociale dienstbetoon zitten; en die bevestigen allen deze trend
Oh mijn god, de sharia is coming! Straks worden we allemaal gestenigd omdat we een biertje drinken in de kroegquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:14 schreef misteriks het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |