Jullie doen de afwas in de badkamer?quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat is helemaal smerig als je vieze vaat er nog in staat
Duhquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jullie doen de afwas in de badkamer?
Geef je mening!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:47 schreef TamaravdS het volgende:
Tering, wat kan ik hierom lachen!![]()
Mijn mening over het onderwerp even daargelaten..
Of op je voeten/buik dus.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:31 schreef frank010 het volgende:
Zoals eerdere bazen boven mij: mikken in het putje.
pfff 2 meter, dan pis je er zo met een boogje in.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb het vanmorgen gedaan en het was best wel relaxt
Maar ik vind het alsnog smerig en lui, de WC zit 2 meter van de douchecabine vandaan
Daar pis ik inderdaad altijd in!quote:
in het glansspoelmiddelbakje?quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:54 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Daar pis ik inderdaad altijd in!
Cyaankali.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Laten we het meteen even over onze stoelgang hebben.
Wat raad jij aan tegen een opgeblazen gevoel?
Heel logisch, heb je vaker dit soort dingen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:00 schreef wallofdolls het volgende:
Ik heb éen keer wel echt iets smerigs gedaan, maar toen was ik ontoerekeningsvatbaar.
In een leeg bierflesje plassen, de minst toegetakelde dop zoeken, erop drukken en recht drukken en het biertje weer in de koelkast leggen. Leggen ook![]()
. 30 seconden later hoor ik degene die blijkbaar de gastvrouw was roepen: "GADVERDAMME ER IS EEN BIERTJE OPENGESPRONGEN IN MN KOELKAST".
Of ga ik nu erg offtopic?
edit: ik ben dr ook niet echt trots op, maar op dat moment leek het me heel logisch![]()
quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:54 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Daar pis ik inderdaad altijd in!
Ik vond het grappigquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:00 schreef wallofdolls het volgende:
Ik heb éen keer wel echt iets smerigs gedaan, maar toen was ik ontoerekeningsvatbaar.
In een leeg bierflesje plassen, de minst toegetakelde dop zoeken, erop drukken en recht drukken en het biertje weer in de koelkast leggen. Leggen ook![]()
. 30 seconden later hoor ik degene die blijkbaar de gastvrouw was roepen: "GADVERDAMME ER IS EEN BIERTJE OPENGESPRONGEN IN MN KOELKAST".
edit: ik ben dr ook niet echt trots op, maar op dat moment leek het me heel logisch![]()
Kingsen, heel veel zuipen, kotsen in de wasbak van de gemeenschappelijke keuken, weer doorzuipen, weer kotsen, weer doorzuipen, weer kotsen... en dan de volgende morgen hoor je een buurmeisje doodleuk zeggen: "jullie moeten voortaan niet meer je eten in de wasbak gooien hoor, ik heb m maar weer even schoongemaakt"quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:09 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Heel logisch, heb je vaker dit soort dingen?
de GASTVROUW? je was ergens op visite. jemig man.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:00 schreef wallofdolls het volgende:
heeft niks met volwassen of jeugd te maken, je bent gewoon een tokkiequote:Op woensdag 31 maart 2010 11:56 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Kingsen, heel veel zuipen, kotsen in de wasbak van de gemeenschappelijke keuken, weer doorzuipen, weer kotsen, weer doorzuipen, weer kotsen... en dan de volgende morgen hoor je een buurmeisje doodleuk zeggen: "jullie moeten voortaan niet meer je eten in de wasbak gooien hoor, ik heb m maar weer even schoongemaakt"
Als ik 40 ben ben ik hoop ik volwassen...
quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:14 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
heeft niks met volwassen of jeugd te maken, je bent gewoon een tokkie
Oké.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:14 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
heeft niks met volwassen of jeugd te maken, je bent gewoon een tokkie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |