Jawel man, even aanstampen enzo. Doe je dat nooit ofzo, n00bquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Maar, dat past toch nooit door het putje?!?!
Ik heb tijdens het slaapwandelen vroeger wel een keer tegen de wasmachine aan gepist, over het bedieningspaneel.quote:
Hij had ook nog dorstquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:22 schreef Lavrock het volgende:
Het is je homeboy uit de OP.
[ afbeelding ]
Ik dacht dat ik hier een TS pownende oneliner binnen gehengeld had todat ik zag dat TS dit ook al in zijn OP had staan.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:20 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Lijkt er wel op, gezien zijn plaatje
Dat is wel relaxt, wanneer je doucht voor het uitgaan.quote:
Ik had daar ooit een topic over!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat is wel relaxt, wanneer je doucht voor het uitgaan.
Zondag morgen wil ik ook wel eens met een kopje Senseo onder de douche staan
Je staat met je eigen voeten in je eigen zeikquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
Wat is daar in godsnaam smerig aan? Het spoelt zo weg, en je bespaart ook nog eens een paar liter water door niet onnodig nog eens de wc door te trekken.
Loopt bij een vrouw dan niet alles langs je benen enzo?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
Wat is daar in godsnaam smerig aan? Het spoelt zo weg, en je bespaart ook nog eens een paar liter water door niet onnodig nog eens de wc door te trekken.
WTFquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:22 schreef Lavrock het volgende:
Het is je homeboy uit de OP.
[ afbeelding ]
Laten we het meteen even over onze stoelgang hebben.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:26 schreef OeJ het volgende:
Opeens vrouwen in klb. Nou, weten we dat ook weer, welk onderwerp aantrekt.
Ik doe het over mijn voeten want het is meestal warmer dan het douchewater.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:26 schreef Stevennn het volgende:
je moet wel in het putje richten trouwens
Gewoon poepen, niet ophouden!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Laten we het meteen even over onze stoelgang hebben.
Wat raad jij aan tegen een opgeblazen gevoel?
TS vind het ook niet smerig, maar TS had dit plaatje gevonden en bedacht zich toen hoe hij hier een origineel topic van kon maken. En toen dacht hij: Ik draai pis en douche in eerste instantie om.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
Dan moet je beter mikken!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Je staat met je eigen voeten in je eigen zeik!
True, true...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:27 schreef Lavrock het volgende:
[..]
Ik doe het over mijn voeten want het is meestal warmer dan het douchewater.
Ik voel altijd eerst even met mijn pink of het veel of weinig is en welke soort.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit:quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Je kunt ook omhoog sassen hoor.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:29 schreef Stevennn het volgende:
[..]
True, true...
Of over je buik is ook chill, maar dan moet je wel eerst gaan liggen (en ruimte voor hebben)
Nee.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:26 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Loopt bij een vrouw dan niet alles langs je benen enzo?
Gewoon op het putje richtenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja ik bedoel, als het nou niet direct weg spoelt
Dankjequote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:31 schreef ynuhh het volgende:
Ik urineer nooit onder de douche, vind ik vies en het toilet staat toch naast de douchecabine.
Ik ga altijd in de kleermakerszit met mijn arie omhoog en den zo sassen dat het langs mijn mondhoek loopt.quote:
Je hebt ook totaal geen verlangen hoe het is om te survivalen op je badkamer zeg.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:31 schreef ynuhh het volgende:
Ik urineer nooit onder de douche, vind ik vies en het toilet staat toch naast de douchecabine.
Haha chill, zal ik es proberen. Proeft dat gek?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:33 schreef Lavrock het volgende:
[..]
Ik ga altijd in de kleermakerszit met mijn arie omhoog en den zo sassen dat het langs mijn mondhoek loopt.
Het schijnt ook te helpen tegen wratten. Vroeger werd nog wel eens geadviseerd om over wratten heen te plassenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:33 schreef Bob-B het volgende:
Het schijnt zelfs door dokters geadviseerd te worden tegen voetschimmel!
Dás juist gezellig manquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:33 schreef -Willempie- het volgende:
Komt toch allemaal uiteindelijk in dezelfde pijp, het is natuurlijk wel ranzig als je met meerdere mensen aan het douchen bent, sportschool/sauna etc. Maar dat lijkt me logisch.
Echt hequote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:33 schreef Lavrock het volgende:
[..]
Je hebt ook totaal geen verlangen hoe het is om te survivalen op je badkamer zeg.
Tenzij het zo'n klein verschrompeld dingetje is, dan kan ik me de klacht van TS voorstellen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:31 schreef Breathtaking het volgende:
Gewoon op het putje richtenjij hebt verdomme een lul, zo moeilijk kan het niet zijn.
Het doet me denken aan zeewater.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:34 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Haha chill, zal ik es proberen. Proeft dat gek?
Hmm, die moet ik onthouden.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het schijnt ook te helpen tegen wratten. Vroeger werd nog wel eens geadviseerd om over wratten heen te plassen..
Er zijn leukere dingen om te doen onder de douche.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:33 schreef Lavrock het volgende:
[..]
Je hebt ook totaal geen verlangen hoe het is om te survivalen op je badkamer zeg.
Vanavond eens proberen met die wrat op m'n tongquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het schijnt ook te helpen tegen wratten. Vroeger werd nog wel eens geadviseerd om over wratten heen te plassen..
Ga door...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:36 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Er zijn leukere dingen om te doen onder de douche.
Gozer...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoezo, je pist altijd toch al over die wratten op je kut?!
Geloof me het werkt. Heel me klauwen zaten onder met die pleurisdingen, 2x overheen gezeken ff tijdje laten intrekken en daarna afspoelen. Binnen een paar weken waren ze weg. Als je al zolang met die tyfusdingen rondloopt doe je alles om ze te laten verdwijnen, geloof me.quote:
Inderdaad. Voordat je de kraan open doet eerst plassen en er even in gaan staan.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:33 schreef Bob-B het volgende:
Het schijnt zelfs door dokters geadviseerd te worden tegen voetschimmel!
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zie je, volgens dit filmpje pissen alleen mannen onder de douchen
Zoals?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:36 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Er zijn leukere dingen om te doen onder de douche.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:19 schreef WillFerrel het volgende:
Ik pis alleen in de wasmachine.
Lichamelijk gehandicapten. In zo'n badstoel.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:36 schreef swarmahoer het volgende:
wie plast er zittend onder de douche?
Ze doelt op seks. De viezerik.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |