Douche, waar alles gewoon wegspoelt he. Je moet je douche aan nakijken..quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Je staat met je eigen voeten in je eigen zeik!
Ja tijdens het douchen naar de wc toe, maar voordat je die hebt bereikt ben je al op je bek gegaan omdat het glad is zonder je af te drogenquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:47 schreef ehqo. het volgende:
Mensen die zich zeiknat naar het toilet begeven.
Dus als je haar klamme dot na de sex vol pist kan je allebei geen aids krijgen??? Dat is godverdomme geniaal!!!quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:19 schreef Cybey het volgende:
Regelmatig onder de douche pissen geneest aids...
Is gewoon goed in die zin.quote:
En dan in je eigen pis weken.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:32 schreef Mido85 het volgende:
Ik doe het alleen in bad. Vooral als het water koud begint te worden.
Wordt lid goedquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:36 schreef Csbs het volgende:
[..]
Is gewoon goed in die zin.
Verder: plassen onder de douche, waarom niet. Maar niet als het water nog niet loopt.
Een goed lid verslapt nooitquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wordt lid goed?
Het is gewoon word lid
Loop lid, niet loopt lid...
Het voordeel daarvan is dat het wel vanzelf gaat schuimen. Dus je hoeft er geen schuimzeep meer bij te gooien.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:58 schreef Stevennn het volgende:
Zo weer even lekker de badkuip volpissen
Waarom gebeurt dat bij mij niet?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:25 schreef Mido85 het volgende:
[..]
Het voordeel daarvan is dat het wel vanzelf gaat schuimen. Dus je hoeft er geen schuimzeep meer bij te gooien.
Gewoon Gazeuse of Sprite, zit meer koolzuur inquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:38 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Waarom gebeurt dat bij mij niet?
Meer cola drinken?
Thanks, even kijken wat er morgen gebeurtquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Gewoon Gazeuse of Sprite, zit meer koolzuur in
Alleen "het" ontbreekt nog.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik plas graag onder de douche hyves
Deze hyves richten wij op, omdat wij ons niet schamen en er graag voor uitkomen, dat wij onder de douche plassen!!!!!
Iedereen die hier mee eens is WORDT LID!!!!!!!
http://ipgodd.hyves.nl/
Eigenwijze drol.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wordt lid goed?
Het is gewoon word lid
Loop lid, niet loopt lid...
Ooit gehoord van gebiedende wijs..?quote:Op donderdag 1 april 2010 09:28 schreef Csbs het volgende:
[..]
Alleen "het" ontbreekt nog.
Verder is de zin gewoon zo: Iedereen die het hier mee eens is, wordt lid.
Nee, nee! Jij trekt het weer naar het belachelijke en surrealistische toe. Het werkt alleen voor jezelf en je moet echt onder de douche staan en dan pissen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:32 schreef Petrolhead het volgende:
[..]
Dus als je haar klamme dot na de sex vol pist kan je allebei geen aids krijgen??? Dat is godverdomme geniaal!!!
En dat pis je dan weer van je been afquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:25 schreef Lavrock het volgende:
Ik doe ook soms de slaaf bevrijden en dan trap ik hem aan in het putje en dan spettert het op mijn been.
Iedereen die het hier mee eens is, wordt lid.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:23 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Gebiedende wijs: loop door! Niet: loopt door!
Ja klopt, sorry! Kon eigenlijk ook niet gezegd worden in dit topic.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:07 schreef Cybey het volgende:
[..]
Nee, nee! Jij trekt het weer naar het belachelijke en surrealistische toe. Het werkt alleen voor jezelf en je moet echt onder de douche staan en dan pissen.
Sommige mensen moet je ook alles uitleggen!
Beiden zijn goed.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:23 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Gebiedende wijs: loop door! Niet: loopt door!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |