De Heuvellandlijn: Maastricht - Kerkrade, alhoewel velen het bij Maastricht - Heerlen laten, adviseer ik ook verder te gaan naar Kerkrade. De trein heeft een kering van 3 minuten, als ik mij niet vergis.quote:Op donderdag 1 april 2010 18:57 schreef RubenK het volgende:
Morgen wil ik een leuk ritje maken met mijn winterweer actie dagkaartHeeft iemand suggesties van een route waar veel te zien is?
Agglomeratie van ciirca 200.000 mensen van wie er velen in Den Haag / Rotterdam etc. werken. Jemoet eens weten hoeveel er iedere keer in Dordt in- en uitstappen...een groot gemis als die trein niet meer rijdt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
Welk belang dient dord dan? Amsterdam is de hoofdstad, den haag zit de regering en rotterdam is ongeveer het centrum van onze economie. Schiphol is de nationale luchthaven...
Och, vast makkelijker dan die dingen voor de ov-chipkaartquote:Op vrijdag 2 april 2010 00:16 schreef dennistd het volgende:
Vandaag meegeweest met de Vrijheidstrein op Enschede-Apeldoorn:
Foto's volgen morgen, mijn kaartlezer doet wat moeilijk vanavond.
Dan wordt het dusquote:Op donderdag 1 april 2010 13:07 schreef James1988 het volgende:
Nou, ik heb gehoord dat men de Betuweroute wil openstellen voor reizigersverkeer... er zouden zelfs al constructieve gesprekken zijn geweest met Thalys en NS Hispeed om een ICE Amsterdam / Nijmegen / Keulen in te leggen
Helaas, 39 minuten te laat.quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:38 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Dan wordt het dus
NS ICE :
Amsterdam - Rotterdam over de HSL en dan naar de betuwe route richting zevenaar...
Dat gaat 'm niet worden, aangezien Woerden - Utrecht gestremd is. Geen idee of ie tot Hmla kan komen en dan via Dvd verder?quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:04 schreef greavy het volgende:
Oja, hij staat stuk in Rotterdam, en moet nog helemaal naar Onnen..
Klopt. Volgens verwachtingen raakt hij er ook niet snel weg; Hij moet weggesleept worden, en in verband met de wisselstoring bij Vleuten rijden er minder treinen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat gaat 'm niet worden, aangezien Woerden - Utrecht gestremd is. Geen idee of ie tot Hmla kan komen en dan via Dvd verder?
quote:9800: Rijdt alleen Gvc - Wd
1700: Rijdt niet tussen Gvc en Ut
500: Rijdt niet tussen Gvc en Ut
2000: Opgeheven
21700 en 20500 lijken vooralsnog wel te rijden.
Quote van Somda:quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:12 schreef RubenK het volgende:
Iemand enig idee in welke ritten benelux de I6/I10 rijtuigen zitten?
Er rijden 2 stammen I6/I10, waar tegenover staat dat er één vingerverf stam minder rijdt.quote:Wel wijzigt deels de omloop met I6/I10 al ingaande 29-03:
ma-vr: 9201/32/37/64 en 9209/40/45/72.
za en zo: 9205/36/41/68 en 9209/40/45/72.
Och, ze slepen wel meer met materieel. Zo gaan de Emmer V'tjes naar Maastricht voor onderhoud en rijden er regelmatig VIRM's vanaf Roosendaal naar Onnen voor onderhoudquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:04 schreef greavy het volgende:
Of zijn telefoon
Ik doe altijd me telefoon opladen, kan ik tenminste normaal internetten zonder me batterij leeg raakt, als ik zo'n hele dag aan het reizen ben
Oja, hij staat stuk in Rotterdam, en moet nog helemaal naar Onnen..
Volgens NS Hispeed kost het met de CityNightLine 53,50 enkele reisquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:56 schreef JDude het volgende:
Godskolere zeg, gewoon even via interwebs een prijsopgave voor Deventer-Praag via Berlijn op de kop tikken is er niet meer bij geloof ik.
Never mind, gelukt via bahn.de. Maar voor 8 personen à 300,- p.p. kunnen we vaak tanken.
We krijgen ook genoeg lege Buffels van Onnen om te tanken in Groningen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Och, ze slepen wel meer met materieel. Zo gaan de Emmer V'tjes naar Maastricht voor onderhoud en rijden er regelmatig VIRM's vanaf Roosendaal naar Onnen voor onderhoud
Veel onderhoud krijgen die toch niet in Onnen? Het meeste wordt volgens mij in Hengelo gedaan.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:29 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
We krijgen ook genoeg lege Buffels van Onnen om te tanken in Groningen.
Ook de stoptrein welquote:En Arriva gebruikt regelmatig de sneltrein Groningen-Leeuwarden om defect spul naar de werkplaats in Leeuwarden te slepen.
Daar zou ik nog eens naar kunnen kijken dan. Al zou een dagverbinding beter uitkomen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:23 schreef dennistd het volgende:
Volgens NS Hispeed kost het met de CityNightLine 53,50 enkele reis
ja, dat klopt, alhoewel er vaak een V"tje defect onderweg achterblijft, of zoals afgelopen week de wissels bij den bosch defect staan.quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Och, ze slepen wel meer met materieel. Zo gaan de Emmer V'tjes naar Maastricht voor onderhoud en rijden er regelmatig VIRM's vanaf Roosendaal naar Onnen voor onderhoud
Geen idee. Daar houd ik me niet mee bezig.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:33 schreef dennistd het volgende:
Heeft Onnen ook Buffeltjes in onderhoud dan? Ik dacht dat deze alleen in Zwolle werden onderhouden. Als Zwolle sluit dan gaat het naar Hengelo als het goed is.
Waar gingen die Plan U's heen danquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:52 schreef dennistd het volgende:
Vanavond de Plan U's in Hengelo gefotografeerd en gefilmd. Helaas met een uur vertraging en een spoorwijziging voor de pimpel -> Schiphol, waardoor mijn filmpje nogal mislukt is... Morgen maar eens een poging doen om er een fatsoenlijk filmpje van te maken...
Oke grappig, nooit geweten.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:59 schreef dennistd het volgende:
Die gaan na dit weekend roestrijden, één bleef er in Hengelo en de ander is naar Oldenzaal gegaan.
Zie http://roestrijden.nl/
Niet slim van die vrachtwagen chauffeur dat die was vergeten rekening mee te houden dat ze trailer uitzwaaid.quote:
Jaa, de koerier was er om 19:30 uur. Viel nog mee dusquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:21 schreef greavy het volgende:
en al thuis guppyfriend?
De gtw"tjes van arriva zijn wwel tof. Lekker over de schouder van mcn meekijken. Vandaag tussen Leeuwarden en Dronrijp gedaan (ri. Harlingen)
Niet slim van die vrachtwagenchauffeur??? Die was de bocht al aan het inzetten toen die personenauto ging rijden. Die personenauto was dus ook niet de snuggerste. Was die namelijk blijven staan dan had het gekund.quote:Op zaterdag 3 april 2010 03:00 schreef sander89 het volgende:
[..]
Niet slim van die vrachtwagen chauffeur dat die was vergeten rekening mee te houden dat ze trailer uitzwaaid.
Dat ook nog precies op dat moment trein langs komt is wel erg ongelukkig, gelukkig wachte de vrachtwagen chauffeur niet 10 sec langer daarmee.
Ohw, was jij dat.quote:Op zaterdag 3 april 2010 07:58 schreef greavy het volgende:
Na dit weekend post ik wat fotootjes van Harlingen Haven, de verbouwing enzo, ben ik gisteravond nog geweest
Had je mij gezien dan (liep er wel met me pa..)?quote:
En dat terwijl ik de reis boek voor aankomende zaterdagquote:Notificatie
* U kunt op dit moment treinreizen boeken vanaf 04/08/2010
Klopt.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:14 schreef JDude het volgende:
Er was laatst toch ook al een filmpje op precies dezelfde plek, waar de bomen meer dan een kwartier gesloten bleven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |