Wat krijg je dan terug bij een half uur vertraging? Toch maar een paar procent (nog niet eens een kwart volgens mij) van de prijs in tegoedbonnenquote:Op donderdag 1 april 2010 14:31 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik stond vanochtend net over de belgische grens stil in de Thalys, rond half tien. De trein moest gereset worden en er moesten enige testen uitgevoerd worden. Uiteindelijke vertraging 28 minuten. Typisch hè, nét weer geen half uur...
Verschrikkelijk die gastquote:Ouwe driek trapt even na![]()
Waren zeker 2 Thalys-stellen elkaar gepasseerd?quote:Op donderdag 1 april 2010 14:31 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik stond vanochtend net over de belgische grens stil in de Thalys, rond half tien. De trein moest gereset worden en er moesten enige testen uitgevoerd worden. Uiteindelijke vertraging 28 minuten. Typisch hè, nét weer geen half uur...
quote:Op donderdag 1 april 2010 14:37 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Wat krijg je dan terug bij een half uur vertraging? Toch maar een paar procent (nog niet eens een kwart volgens mij) van de prijs in tegoedbonnen :X ?
Overigens stond er vanmorgen bij Tilburg ook een mooie Thalys.. stil te staan.
1 2 3 4 5 6 | Hoeveel vertraging had u? Hoeveel compensatie ontvangt u? Minder dan 30 minuten U krijgt geen compensatie 30 t/m 59 minuten 20% van uw ticketprijs enkele reis in Thalys-tegoedbonnen 60 t/m 119 minuten 50% van uw ticketprijs enkele reis in Thalys-tegoedbonnen of 25% van uw ticketprijs enkele reis in geld 120 minuten of meer 100% van uw ticketprijs enkele reis in Thalys-tegoedbonnen of 50% van uw ticketprijs enkele reis in geld |
Eerlijk en slim? Waar ;oquote:Op donderdag 1 april 2010 16:02 schreef James1988 het volgende:
Ik heb mijn voordeelurenkaart binnengekregen, op een OV-chipkaart. Nu staat daar op de voorkant "Eerlijk en slim", srsly? Wat de zwarte balk achterop doet (zoals bij een PIN-pas) is me ook niet helemaal duidelijk...
Overigens kan ik automatisch opladen kennelijk pas activeren als ik er al mee gereisd heb, wat is dat voor bullshit?
Het staat in het hologram... als je 'm schuin tegen het licht houdt, en er van rechtsonderaf op kijkt, zie je het OV-chipkaartlogo overal staan. Middenbovenaan de kaart staat dan ook "OV-chipkaart" en als je de kaart verdraait verandert dat in "Eerlijk en slim".quote:Op donderdag 1 april 2010 16:19 schreef Crientj het volgende:
[..]
Eerlijk en slim? Waar ;o
*Kaart onderzoekt.
Hij heeft in dit geval wel gelijk in mijn ogen.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:00 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
Verschrikkelijk die gastHij is de verpersoonlijking van zeurend, ontevreden over-alles-zeikend Nederland.
Meest negatieve persoon op deze aardkloot!
Eerlijk zal wel, maar het systeem is allesbehalve slim.quote:Op donderdag 1 april 2010 17:33 schreef SingleCoil het volgende:
Wat is er dan niet eerlijk en slim aan?
Dat..quote:Op donderdag 1 april 2010 17:47 schreef James1988 het volgende:
[..]
Eerlijk zal wel, maar het systeem is allesbehalve slim.
En aan 'via-'reizen hebben ze niet gedacht.. en aan het meenemen van mensen met korting.. en aan het maken van een rondreis.. en aan toeslag in (hogesnelheids)treinen.. en aan het meenemen van een fiets of hond.. en aan het reizen naar het buitenland.quote:Op donderdag 1 april 2010 17:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat..
Serieus . 2 chipkaarten, 1 voor met en 1 voor zonder korting. En over 1ste en 2de klas hebben ze ook niet nagedacht
Dat wel. Aleen een beetje grappig dat juist hij zo'n stuk schrijft over Roverquote:Op donderdag 1 april 2010 17:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hij heeft in dit geval wel gelijk in mijn ogen.
En aan een dagmaximum, en aan maandkaarten op je kaart laden, en aan reizen met meerdere vervoerders (NS-Veolia-NS)quote:Op donderdag 1 april 2010 17:53 schreef Ireyon het volgende:
En aan 'via-'reizen hebben ze niet gedacht.. en aan het meenemen van mensen met korting.. en aan het maken van een rondreis.. en aan toeslag in (hogesnelheids)treinen.. en aan het meenemen van een fiets of hond.. en aan het reizen naar het buitenland.
Half hetzelfde als een dagmaximum, maar een automatische 'kies de goedkoopste optie' (dagkaartje bus vs saldo reizen)quote:Op donderdag 1 april 2010 18:28 schreef James1988 het volgende:
[..]
En aan een dagmaximum, en aan maandkaarten op je kaart laden, en aan reizen met meerdere vervoerders (NS-Veolia-NS)
Laatst nog geinformeerd hierover en het schijnt nog minstens 1 jaar en waarschijnlijk 2 jaar te duren voordat dat mogelijk isquote:Op donderdag 1 april 2010 18:28 schreef James1988 het volgende:
[..]
En aan een dagmaximum, en aan maandkaarten op je kaart laden, en aan reizen met meerdere vervoerders (NS-Veolia-NS)
Sittard - Maastricht - Heerlen blijft toch wel favorietquote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:59 schreef Ireyon het volgende:
.. interessante trajecten in Nederland;
- Over verhoogde dijken rijden en zo uitzicht hebben over een halve provincie in Zeeland
- Bijna-dood ervaringen tussen Leiden en Utrecht
- Door uitgestorven bossen rijden tussen Nijmegen en Venlo
- Mooie natuur en uitzicht op twee rivieren tussen Nijmegen en Arnhem
- Prachtig uitzicht op de heuvels van Limburg tussen Maastricht en Heerlen
What the hell?quote:Op donderdag 1 april 2010 18:56 schreef RubenK het volgende:
[..]
Laatst nog geinformeerd hierover en het schijnt nog minstens 1 jaar en waarschijnlijk 2 jaar te duren voordat dat mogelijk is
Ha, dan zal mijn kaart wel oud zijn.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:48 schreef James1988 het volgende:
[..]
Het staat in het hologram... als je 'm schuin tegen het licht houdt, en er van rechtsonderaf op kijkt, zie je het OV-chipkaartlogo overal staan. Middenbovenaan de kaart staat dan ook "OV-chipkaart" en als je de kaart verdraait verandert dat in "Eerlijk en slim".
As if.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |