abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79813620
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 23:17 schreef trainfreak het volgende:
Misschien stond de foto hier al, maar dit zijn dus de GEN stellen voor de NMBS:
[ afbeelding ]
Foto gevonden op HGBTF, fotograaf onbekend
mooier dan onze sletjes
  donderdag 1 april 2010 @ 09:23:24 #102
22818 V2
Deze ruimte is te huur!
pi_79819561
Hm ik vind die sletjes anders best een lekker bekkie hebben ( sorry, maar ik moet 'm even inkoppen)
As far as we know, our computer has never had an undetected error.
  Moderator donderdag 1 april 2010 @ 09:25:18 #103
155227 crew  Guppy
dus
pi_79819610
Brr, ik had net natte sneeuw in Ede... Het is april
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Redactie Sport donderdag 1 april 2010 @ 10:00:48 #104
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_79820533
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 23:02 schreef KapiteinT het volgende:

[..]

Goh, lijkt heel erg op deze. Maar vind jouwe mooier.
Wat is dat trouwens voor een afwijkend sein rechts? Volgens mij zit daar geel boven ipv groen?
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  donderdag 1 april 2010 @ 10:10:14 #105
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_79820829
quote:
Op donderdag 1 april 2010 10:00 schreef dennistd het volgende:

[..]

Wat is dat trouwens voor een afwijkend sein rechts? Volgens mij zit daar geel boven ipv groen?
Restantje van de tijd dat er nog seinbeeld "dubbel geel" bestond, van voor de UIC richtlijnen die groen-geel-rood voorschreven.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_79821001
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 14:48 schreef SingleCoil het volgende:
wat een gezeur weer, over die ovchip. Krijg je dat er ook weer makkelijk af, die cementlijm?
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 14:49 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:

[..]

Ik heb meerdere (RET) OV-chipkaarten dus ik zal het voor de grap eens proberen van de week.
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 15:37 schreef De_Hertog het volgende:
Het wordt nu wel een beetje erg lachwekkend met die chipkaart zeg...
Het wordt zeker lachwekkend, want het was gewoon een 1 APRIL GRAP
Killing as few patients as possible.
  donderdag 1 april 2010 @ 10:21:53 #107
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_79821245
No fucking shit, Sherlock-boy!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_79821255
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 22:22 schreef computergirl het volgende:

[..]

idd. Ik ga altijd eerste klas omdat de tweede stapvol zit. Veel gezinnen van afrikaanse afkomst met ladingen kinderen en koffers etc.
De eerste klas zit tussen Adam en Rdam ook vaak vol in de spits
In de eerste klas is vaak heel veel ruimte, en daar gaat het om: de eerste klas in de Thalys zit vrijwel altijd vol. Tussen Adam en Rdam is gewoon nationaal verkeer.
Mu!
pi_79821301
quote:
Op donderdag 1 april 2010 10:15 schreef davidov2009 het volgende:

[..]


[..]


[..]

Het wordt zeker lachwekkend, want het was gewoon een 1 APRIL GRAP
...en wat een giller zeg! Hoe bedenken ze het! Geniaal!
Mu!
  donderdag 1 april 2010 @ 11:16:11 #110
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_79823026
Thalys in oostelijke richting door Breda. HSL weer kaduuk?
  donderdag 1 april 2010 @ 11:48:23 #111
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_79824277
Er is (alweer) een storing op de HSL, zoals zovaak.
  donderdag 1 april 2010 @ 12:36:13 #112
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_79825965
En dan te bedenken dat Infraspeed een beschikbaarheid van 99,zoveel procent heeft afgegeven

Oh btw:
quote:
Nachtelijke testritten V250 AnsaldoBreda
Geplaatst: 26 maart 2010

In de komende periode worden er 's nachts testritten op het zuidelijke deel van de Hogesnelheidslijn (HSL) tussen Rotterdam en Breda uitgevoerd met een treinstel van het type V250 AnsaoldoBreda (treintype dat in de toekomst onder de productnaam Fyra gaat rijden op de HSL). De maximale snelheid kan daarbij oplopen tot 250 km/u. Tijdens de testen worden diverse technische aspecten en procedures getest.

Nacht en/of dag Tijd Tracé
Vrijdag 2 op zaterdag 3 april 23.00 uur - 05.30 uur Rotterdam–Breda
Zaterdag 3 op zondag 4 april 23.00 uur - 05.00 uur Rotterdam–Breda
(Bron: ProRail)
  donderdag 1 april 2010 @ 12:39:43 #113
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_79826089
Ah, ze hebben ook door dat dat ding zich overdag beter niet buiten kan begeven.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  donderdag 1 april 2010 @ 12:44:36 #114
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_79826294
Het wachten is op de klachtenregen van omwonenden.
  donderdag 1 april 2010 @ 12:46:53 #115
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_79826384
die foto's van die Desiro ML stellen voor het GEN circuleren al langer, dat geloof ik echt wel hoor Die mogen in NL ook wel komen rijden, zijn goeie treintjes
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_79826497
quote:
Op donderdag 1 april 2010 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
die foto's van die Desiro ML stellen voor het GEN circuleren al langer, dat geloof ik echt wel hoor Die mogen in NL ook wel komen rijden, zijn goeie treintjes
Er staat nu ook een foto bij van de voorkant. Nu komt het dus wel geloofwaardiger over
Ik ben benieuwd met wat de rest gaat komen..

(Vorig jaar ofzo stond er een slecht gesoepte in spoorwegjournaal, of de aankondiging van een nieuw type locomotief op spoor 24 in Brussel-Zuid, terwijl dat station er maar 22 heeft ofzo)
  donderdag 1 april 2010 @ 13:05:14 #117
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_79827162
Nou is het ferroviair hobbyisme natuurlijk el bij uitstek de bedrijfstak om 1-aprilgrappen mee uit te halen. Die sociopathen nemen echt ALLES bloedserieus op
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 1 april 2010 @ 13:06:39 #118
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_79827221
Hee heb je het al gehoord? Er gaat een HSL komen van Neerpelt naar Duitsland over de ijzeren Rijn! Er worden speciale gasturbinelocs ontwikkeld om daar 230 km/h met goederentreinen te kunnen rijden! Echt waar! 2014 moet het klaar zijn! Vertel gauw verder!
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 1 april 2010 @ 13:07:50 #119
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_79827273
Nou, ik heb gehoord dat men de Betuweroute wil openstellen voor reizigersverkeer... er zouden zelfs al constructieve gesprekken zijn geweest met Thalys en NS Hispeed om een ICE Amsterdam / Nijmegen / Keulen in te leggen
pi_79827296
Vorig jaar zouden er op 1 april ICE´s rijden door heel het land.
  donderdag 1 april 2010 @ 13:26:17 #121
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_79828055
quote:
Op donderdag 1 april 2010 13:07 schreef James1988 het volgende:
Nou, ik heb gehoord dat men de Betuweroute wil openstellen voor reizigersverkeer... er zouden zelfs al constructieve gesprekken zijn geweest met Thalys en NS Hispeed om een ICE Amsterdam / Nijmegen / Keulen in te leggen
Via de Ponlijn, Kesteren en Groesbeek!
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 1 april 2010 @ 13:29:41 #122
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_79828195
quote:
Keyrail: Ombouw Betuweroute voor reizigersverkeer

Woensdag 31 maart 2010

Zwijndrecht - Keyrail (de exploitant van de Betuwelijn) heeft besloten om de spoorlijn tussen Kijfhoek en de Duitse grens geschikt te maken voor reizigersverkeer. Dit liet woordvoerster Lia Erpen vanmiddag weten.

De tegenvallende vervoersresultaten (op dit moment zo'n 300 treinen per week in plaats van de beoogde 650) hebben Keyrail genoodzaakt op zoek te gaan naar andere inkomsten. Het aanbieden van reizigerstreinen over de spoorlijn is de uitkomst van een intern onderzoek.

Mede door de langdurige buitendienststelling van de westzijde te Arnhem heeft Keyrail besloten hun eigen spoorlijn open te stellen. Hierdoor ontstaat de mogelijkheid om met de ICE vanaf Emmerich via het zogeheten A15-tracé bij Meteren weer af te buigen naar Utrecht en Amsterdam. Ook wordt er samen met Thalys en Deutsche Bahn/NS Hispeed gewerkt aan een verbinding tussen Rotterdam/Antwerpen (via Breda en Meteren) en Keulen. Tot slot wordt er nog gedacht om een verbinding vanaf Amsterdam/Utrecht naar Nijmegen en Kleef/Keulen.

Op korte termijn zullen er enkele aanpassingen gedaan worden aan de tunnels bij Zevenaar, onder het Pannerdensch Kanaal en de Sophiatunnel bij Hendrik Ido Ambacht. Deze zijn noodzakelijk om bij calamiteiten reizigers te kunnen evacueren. Bij Barendrecht zal een aanpassing van de huidige tunnel nodig zijn, op dit moment is Keyrail met IVW bezig voor een tijdelijke ontheffing. Keyrail denkt dat de aanpassingen binnen een jaar gereed kunnen zijn. De aanpassingen van de lijn van Nijmegen naar Kleef worden op dit moment samen met de stadsregio Nijmegen bekeken. Geschat wordt dat de kosten voor de aanpassingen op de Betuwelijn rond de 15 miljoen Euro liggen.

Persbericht Keyrail
Bron: OHIH.



En dit is een mooie column: http://frontpage.fok.nl/c(...)iceert-zichzelf.html
  donderdag 1 april 2010 @ 13:37:25 #123
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_79828481
quote:
Op donderdag 1 april 2010 13:29 schreef James1988 het volgende:
En dit is een mooie column: http://frontpage.fok.nl/c(...)iceert-zichzelf.html
Ouwe driek trapt even na
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 1 april 2010 @ 14:09:55 #124
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_79829783
quote:
Op donderdag 1 april 2010 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:

Via de Ponlijn, Kesteren en Groesbeek!
Met een aftakking naar de Rijn om tijdens de buitendienststelling van Arnhem-West de treinen per binnenvaartschip naar Emmerich te vervoeren.
pi_79830673
quote:
Op donderdag 1 april 2010 11:16 schreef JDude het volgende:
Thalys in oostelijke richting door Breda. HSL weer kaduuk?
Ik stond vanochtend net over de belgische grens stil in de Thalys, rond half tien. De trein moest gereset worden en er moesten enige testen uitgevoerd worden. Uiteindelijke vertraging 28 minuten. Typisch hè, nét weer geen half uur...
Mu!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')