De Heuvellandlijn: Maastricht - Kerkrade, alhoewel velen het bij Maastricht - Heerlen laten, adviseer ik ook verder te gaan naar Kerkrade. De trein heeft een kering van 3 minuten, als ik mij niet vergis.quote:Op donderdag 1 april 2010 18:57 schreef RubenK het volgende:
Morgen wil ik een leuk ritje maken met mijn winterweer actie dagkaartHeeft iemand suggesties van een route waar veel te zien is?
Agglomeratie van ciirca 200.000 mensen van wie er velen in Den Haag / Rotterdam etc. werken. Jemoet eens weten hoeveel er iedere keer in Dordt in- en uitstappen...een groot gemis als die trein niet meer rijdt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
Welk belang dient dord dan? Amsterdam is de hoofdstad, den haag zit de regering en rotterdam is ongeveer het centrum van onze economie. Schiphol is de nationale luchthaven...
Och, vast makkelijker dan die dingen voor de ov-chipkaartquote:Op vrijdag 2 april 2010 00:16 schreef dennistd het volgende:
Vandaag meegeweest met de Vrijheidstrein op Enschede-Apeldoorn:
Foto's volgen morgen, mijn kaartlezer doet wat moeilijk vanavond.
Dan wordt het dusquote:Op donderdag 1 april 2010 13:07 schreef James1988 het volgende:
Nou, ik heb gehoord dat men de Betuweroute wil openstellen voor reizigersverkeer... er zouden zelfs al constructieve gesprekken zijn geweest met Thalys en NS Hispeed om een ICE Amsterdam / Nijmegen / Keulen in te leggen
Helaas, 39 minuten te laat.quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:38 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Dan wordt het dus
NS ICE :
Amsterdam - Rotterdam over de HSL en dan naar de betuwe route richting zevenaar...
Dat gaat 'm niet worden, aangezien Woerden - Utrecht gestremd is. Geen idee of ie tot Hmla kan komen en dan via Dvd verder?quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:04 schreef greavy het volgende:
Oja, hij staat stuk in Rotterdam, en moet nog helemaal naar Onnen..
Klopt. Volgens verwachtingen raakt hij er ook niet snel weg; Hij moet weggesleept worden, en in verband met de wisselstoring bij Vleuten rijden er minder treinen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat gaat 'm niet worden, aangezien Woerden - Utrecht gestremd is. Geen idee of ie tot Hmla kan komen en dan via Dvd verder?
quote:9800: Rijdt alleen Gvc - Wd
1700: Rijdt niet tussen Gvc en Ut
500: Rijdt niet tussen Gvc en Ut
2000: Opgeheven
21700 en 20500 lijken vooralsnog wel te rijden.
Quote van Somda:quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:12 schreef RubenK het volgende:
Iemand enig idee in welke ritten benelux de I6/I10 rijtuigen zitten?
Er rijden 2 stammen I6/I10, waar tegenover staat dat er één vingerverf stam minder rijdt.quote:Wel wijzigt deels de omloop met I6/I10 al ingaande 29-03:
ma-vr: 9201/32/37/64 en 9209/40/45/72.
za en zo: 9205/36/41/68 en 9209/40/45/72.
Och, ze slepen wel meer met materieel. Zo gaan de Emmer V'tjes naar Maastricht voor onderhoud en rijden er regelmatig VIRM's vanaf Roosendaal naar Onnen voor onderhoudquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:04 schreef greavy het volgende:
Of zijn telefoon
Ik doe altijd me telefoon opladen, kan ik tenminste normaal internetten zonder me batterij leeg raakt, als ik zo'n hele dag aan het reizen ben
Oja, hij staat stuk in Rotterdam, en moet nog helemaal naar Onnen..
Volgens NS Hispeed kost het met de CityNightLine 53,50 enkele reisquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:56 schreef JDude het volgende:
Godskolere zeg, gewoon even via interwebs een prijsopgave voor Deventer-Praag via Berlijn op de kop tikken is er niet meer bij geloof ik.
Never mind, gelukt via bahn.de. Maar voor 8 personen à 300,- p.p. kunnen we vaak tanken.
We krijgen ook genoeg lege Buffels van Onnen om te tanken in Groningen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Och, ze slepen wel meer met materieel. Zo gaan de Emmer V'tjes naar Maastricht voor onderhoud en rijden er regelmatig VIRM's vanaf Roosendaal naar Onnen voor onderhoud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |