abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79899283
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 12:53 schreef Ofyles2 het volgende:
Een brainfart van de werkgroep heeft o.a. tot dit geresulteerd:
NS overweegt duurder kaartje tijdens spits
Da's inderdaad een goede manier om reizigers weer uit de trein en in de auto te krijgen.
  zaterdag 3 april 2010 @ 13:09:28 #202
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_79899389
De automobilist pakken is altijd controversieel, maar ik snap niet dat de OV-reiziger weer moet boeten voor iets waarvoor ze niet gekozen hebben.
pi_79899460
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 13:00 schreef Stefanovic83 het volgende:
Och die spotters.. Ik zie er ook geregeld 1 lopen op vrijdagmiddag bij Hilversum Noord, ventje van een jaar of 16-22 (ik kan slecht schatten)

Wie o wie?
Misschien kom je er hier achter:

http://www.somda.nl/forum(...)eb+jij+al+gespot%3F/
pi_79899532
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 13:09 schreef Ofyles2 het volgende:
De automobilist pakken is altijd controversieel, maar ik snap niet dat de OV-reiziger weer moet boeten voor iets waarvoor ze niet gekozen hebben.
Dat is met elke spitsreiziger zo. Of denken ze dat die mensen voor hun lol om half acht een trein in duiken.
  zaterdag 3 april 2010 @ 13:17:25 #205
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_79899611
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 13:14 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat is met elke spitsreiziger zo. Of denken ze dat die mensen voor hun lol om half acht een trein in duiken.
De politiek neemt al jaren de burger op de korrel, ongetwijfeld geholpen door de vertruttingspolitiek die het CDA voert.
  zaterdag 3 april 2010 @ 15:21:40 #206
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_79903565
Ik mag toch hopen dat dit een lolbroek is... laat NS eerst maar eens wat langere treinen inzetten, als 7 of 10 bakken ICRm niet voldoende is gooien ze er maar een VIRM-zesje (eventueel met een viertje erachter) ertegenaan.

Wat ook zou helpen is om de reizigers zich beter te laten spreiden... volgens mij is een heel simpele manier om niet altijd bij het bakbord te stoppen, maar willekeurig ergens langs het perron. Dan weer aan het einde, dan weer aan het begin, dan halverwege, enz.

Daarnaast zou een druktemeter o.i.d. op de nieuwe CTA's ook wel kunnen helpen. Als je daar kunt tonen dat er 10 bakken aankomen waar in de uiteinden minder mensen zitten (kleurcodes misschien, groen = weinig mensen, rood = veel mensen), zou dat ook de spreiding wel helpen denk ik.

Dan moet je alleen wel de informatievoorziening beter zien te krijgen
pi_79903935
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 15:21 schreef James1988 het volgende:
Daarnaast zou een druktemeter o.i.d. op de nieuwe CTA's ook wel kunnen helpen. Als je daar kunt tonen dat er 10 bakken aankomen waar in de uiteinden minder mensen zitten (kleurcodes misschien, groen = weinig mensen, rood = veel mensen), zou dat ook de spreiding wel helpen denk ik.
Jaja......hoe wil je dat meten dan? Warmte sensoren in de zittingen of zo? Het is nu ook al bekend dat voor en achter in meestal (iets) meer plek is, toch stappen daar de minste mensen in.
Ervaren treinreizigers houden rekening met waar op de bestemming de uitgang zit. Niet ervaren treinreizigers verwahten in de spits plek voor 4 bijelkaar (klets vrouwtjes en bejaarden op stap) en gaan door de volle trein heen en weer lopen opzoek naar een vrij 4-tje
pi_79904119
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 15:21 schreef James1988 het volgende:
Wat ook zou helpen is om de reizigers zich beter te laten spreiden... volgens mij is een heel simpele manier om niet altijd bij het bakbord te stoppen, maar willekeurig ergens langs het perron. Dan weer aan het einde, dan weer aan het begin, dan halverwege, enz.
Dat gaat natuurlijk nooit werken, want dan heb je constant een een grote groep mensen die door één deurtje aan een uiteinde van de trein moeten. 'k Denk dat het juist veel zal schelen, als je zeker wist dat de trein telkens op dezelfde plek zou stoppen.

In Ehv lopen in de spits bijv. redelijk wat mensen helemaal naar achteren (toch gauw zo'n 400/500 meter lopen) en bij een 10-baks ICRm stam kun je daar inderdaad fijn instappen. Maar als de zoveelste machinist besluit om verder door te rijden of als er plotseling maar 7 bakken aan komen rijden, dan wordt het toch frustrerend om constant terug te moeten lopen en dan kunnen ze het inderdaad vergeten met hun betere spreiding.
  zaterdag 3 april 2010 @ 15:58:20 #209
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_79904738
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 15:31 schreef computergirl het volgende:

[..]
hoe wil je dat meten dan? Warmte sensoren in de zittingen of zo?
Gewicht Je weet het ledig gewicht van een treinstel, je neemt een gemiddelde voor een persoon (wat zal dat zijn, 75 kg?) en je vermenigvuldigt dat met het aantal zitplaatsen in het stel. Hoe groter het gewicht wordt, hoe minder plaatsen er vrij zijn.
  Redactie Sport zaterdag 3 april 2010 @ 16:47:24 #210
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_79906245
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_79906764
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 11:24 schreef dennistd het volgende:
Hier trouwens nog wat foto's van de vrijheidstrein gisteren:
[ afbeelding ]
Plan T 520
Vrijheidstrein als sprinter uit Apeldoorn, te Enschede

[ afbeelding ]
Plan T 520
Vrijheidstrein als sprinter naar Apeldoorn, te Enschede

[ afbeelding ]
Plan T 520
Filmzaal van de vrijheidstrein

[ afbeelding ]
Plan T 520
Eerste klas-afdeling van de vrijheidstrein

[ afbeelding ]
Plan T 520
Expositie 'niet weggooien' in de vrijheidstrein

[ afbeelding ]
Plan T 520
De vrijheidstrein vanuit de vrijheidstrein, tussen station Deventer en de IJsselbrug
Zo kan het nog is 20 jaar meegaan!
  zaterdag 3 april 2010 @ 17:11:17 #212
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_79907007
Waarom lastig doen met gewicht berekenen en dergelijke?

Als je een betere spreiding wilt moet je het probleem bij de kern aanpakken,dus zorgen dat de entree naar de perrons centraal ligt en niet ergens helemaal voor of achteraan. Eindhoven is in dit opzicht een draak van een station.

Zorg er dan ook voor dat helder wordt gecommuniceerd waar de trein stopt (vakken/letters benutten!) en voila, je hebt spreiding. In Duitsland is dit ideaal geregeld, in Köln Hbf is het een kwestie van kijken op de CTA en je weet waar de trein stopt langs het perron. In Nederland daarentegen krijgt men het gewoon voor elkaar om bijvoorbeeld een trein bestaande uit een enkele Plan V aan te kondigen op een 400 meter lang perron. En dan is het gek dat iedereen bij de trap blijft staan wachten en door die ene deur met z'n allen de trein in wilt...
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_79907112
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 13:09 schreef Ofyles2 het volgende:
De automobilist pakken is altijd controversieel, maar ik snap niet dat de OV-reiziger weer moet boeten voor iets waarvoor ze niet gekozen hebben.
Dat hoort bij de grote crisisbezuinigingsplannen. Reizigers de trein uit jagen zodat er minder geinvesteerd hoeft te worden in het openbaarvervoer.
  zaterdag 3 april 2010 @ 17:16:52 #214
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_79907182



De V250 en de ICE-3 hebben toch wat gemeen... beide zo'n jankgeluid bij het optrekken
pi_79907365
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 17:11 schreef Eix het volgende:
Waarom lastig doen met gewicht berekenen en dergelijke?

Als je een betere spreiding wilt moet je het probleem bij de kern aanpakken,dus zorgen dat de entree naar de perrons centraal ligt en niet ergens helemaal voor of achteraan. Eindhoven is in dit opzicht een draak van een station.
Is s' hertogenbosch bijv. dan beter? daar heb je midden op het perron aan elke kant 1 roltrap (met daarachter een gewone trap verstopt) daamee zorg je niet bepaald voor een betere spreiding in de trein en op het perron.
Je moet zorgen dat je meerdere entrees hebt, zoals bij Adam Centraal
  Redactie Sport zaterdag 3 april 2010 @ 17:39:30 #216
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_79907883
Het spreidingsprobleem is het grootst als op meerdere stations de ingang op hetzelfde punt ligt. Als ik de IC vanuit Enschede bekijkt hebt je vrij veel spreiding:
Enschede: midden en achter
Hengelo: voor/midden
Almelo: achter
Deventer: voor/midden
Apeldoorn: voor
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_79910027
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 17:23 schreef computergirl het volgende:

[..]

Je moet zorgen dat je meerdere entrees hebt, zoals bij Adam Centraal

Waar elke trein van perron a of b vertrekt waardoor nog steeds iedereen aan één kant instapt
  zaterdag 3 april 2010 @ 18:52:16 #218
201952 lezut
et rezut
pi_79910088
Ik heb vaak genoeg gezien dat de IC Almelo - Enschede achterin nog helemaal leeg was, terwijl het voorin proppen was. Mensen zijn moeilijk bestuurbare wezens wat dat betreft.

Iemand hier die nog naar de Rail Carriere dagen gaat?
pi_79910170
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 18:52 schreef lezut het volgende:
Ik heb vaak genoeg gezien dat de IC Almelo - Enschede achterin nog helemaal leeg was, terwijl het voorin proppen was. Mensen zijn moeilijk bestuurbare wezens wat dat betreft.

Iemand hier die nog naar de Rail Carriere dagen gaat?
ja, ik ga er ook heen
pi_79910331
Is dat ook voor banen bij de Nederlandse Spoorwegen?
pi_79911005
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 19:00 schreef Socios het volgende:
Is dat ook voor banen bij de Nederlandse Spoorwegen?
Ik denk het persoonlijk niet...
pi_79911129
Hmmz, jammer. Zat beetje te kijken. Vooral technische vacature´s. Helaas ben ik niet zo technisch.
  zaterdag 3 april 2010 @ 19:27:00 #223
201952 lezut
et rezut
pi_79911136
Ik heb mezelf net aangemeld, maar ik weet nog niet precies wat ik er van moet verwachten. Ik ben wel geïnteresseerd in de railinfra kant van het verhaal, maar voor zover ik het nu zie gaat een groot deel van alle workshops over communicatie en andere zut die mij niet interesseert.

En anders is het een leuk ritje naar Amersfoort

edit: lol, tegenstrijdig tegenover de vorige post
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 3 april 2010 @ 19:35:20 #224
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_79911425
Ik moet ff kijken of het wat voor mij is. Zo ja, dan ben ik er zeker bij
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_79911549
tvp voor de vrijheidstrein!! (waarin mijn allereigenste mannetje het hele interieur heeft gemaakt en geplaatst )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_79911591
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 19:39 schreef Lady-Miekie het volgende:
tvp voor de vrijheidstrein!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zit goed, hoor. Pics, dan wil ik je best aanraken.
pi_79911705
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 19:40 schreef Socios het volgende:

[..]

Je zit goed, hoor. Pics, dan wil ik je best aanraken.
Yeah!
Van de trein of van mezelf?
pi_79911763
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 19:43 schreef Lady-Miekie het volgende:
Yeah!
Van de trein of van mezelf?
Van jezelf.
  Redactie Sport zaterdag 3 april 2010 @ 19:45:20 #229
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_79911767
wat denk je?
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_79911779
Wel zonder kleding he
  zaterdag 3 april 2010 @ 19:46:04 #231
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_79911796
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 19:45 schreef Socios het volgende:

[..]

Van jezelf.
Je tieten welteverstaan. Je kleine teen of je knieholte is doorgaans wat minder belangstelling voor
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 3 april 2010 @ 19:51:26 #232
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_79911986
Guys, guys, komt er eens een vrouw in dit treinautistentopic (nofi), jagen jullie haar meteen weer weg met zulke vuilpraterij.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_79912223
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 19:51 schreef James1988 het volgende:
Guys, guys, komt er eens een vrouw in dit treinautistentopic (nofi), jagen jullie haar meteen weer weg met zulke vuilpraterij.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah joh ik kan wel wat hebben

Voor de liefhebbers: too bad, m'n tieten lijken in de verste verte niet op treinen dus dan zou ik zwaar offtopic gaan
pi_79912242
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 19:58 schreef Lady-Miekie het volgende:
Ah joh ik kan wel wat hebben

Voor de liefhebbers: too bad, m'n tieten lijken in de verste verte niet op treinen dus dan zou ik zwaar offtopic gaan
Haha goedzo, maar welkom hoor. Reis je veel met de trein?
  zaterdag 3 april 2010 @ 20:07:54 #236
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_79912499
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 19:51 schreef James1988 het volgende:
dit treinautistentopic (nofi),[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent een beetje in de war
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 3 april 2010 @ 20:37:32 #237
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_79913519
Ergens in het land is, als gevolg van wat wijzigingen in de infrastructuur, de volgende situatie te vinden. Het gaat met name om het middelste stukje spoor, met een lengte van enkele tientallen meters, zonder aansluiting op wat dan ook. Nu krijg je als Meesterproef voor het diploma Vingerverver Eerste Klasse de volgende opdracht.

Je staat met je kabel op punt A. Je moet een manier bedenken om die kabel van punt A naar punt B te trekken. Hoe doe je dat?

a) Ik kies de groene route, noordelijk om het obstakel heen
b) Ik kies de bruine route, zuidelijk om het obstakel heen
c) Ik kies de blauwe route, er dwars overheen. Dat is de kortste weg.
d) Geen van bovengenoemde antwoorden.



Het juiste antwoord:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En? Geslaagd?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_79914029
Wie zegt dat dat stukje spoor al jaren is opgebroken? Is het niet namelijk.
  zaterdag 3 april 2010 @ 20:53:11 #239
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_79914078
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 20:51 schreef Zug-Chef het volgende:
Wie zegt dat dat stukje spoor al jaren is opgebroken? Is het niet namelijk.
Nee, dat zeg ik ook niet. Maar het was wel opgebroken voordat die kabel er kwam te liggen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_79914118
Ok ja dat veranderd de zaak wel in jouw voordeel inderdaad.
pi_79914338
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 19:59 schreef Socios het volgende:

[..]

Haha goedzo, maar welkom hoor. Reis je veel met de trein?
Bedankt!
Vroegâh ben ik wel veel met de trein het land door gegaan maar sinds begin 2009 heb ik m'n roze pasje en nu is mijn vdu abbo nogal overbodig geworden...
Ik zal begin volgende week eens proberen foto's te posten van de binnenkant van de vrijheidstrein
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 3 april 2010 @ 21:01:36 #242
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_79914369
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ergens in het land is, als gevolg van wat wijzigingen in de infrastructuur, de volgende situatie te vinden. Het gaat met name om het middelste stukje spoor, met een lengte van enkele tientallen meters, zonder aansluiting op wat dan ook. Nu krijg je als Meesterproef voor het diploma Vingerverver Eerste Klasse de volgende opdracht.

Je staat met je kabel op punt A. Je moet een manier bedenken om die kabel van punt A naar punt B te trekken. Hoe doe je dat?

a) Ik kies de groene route, noordelijk om het obstakel heen
b) Ik kies de bruine route, zuidelijk om het obstakel heen
c) Ik kies de blauwe route, er dwars overheen. Dat is de kortste weg.
d) Geen van bovengenoemde antwoorden.

[ afbeelding ]

Het juiste antwoord:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En? Geslaagd?
Altijd leuk die sporen rond Utrecht
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 3 april 2010 @ 21:05:28 #243
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_79914486
Dan nog een paar plaatjes van vandaag.



Barneveld Centrum. Treinstel 867 staat klaar om terug te keren naar Amersfoort. Connexxion rijdt ook op zaterdag 4 keer per uur tussen Amersfoort en Barneveld. Onduidelijk is waarom precies, want er zit geen kat in die trein. Op de achtergrond een aantal o.a. Tsjechische graanwagens en de bekende meelfabriek.



Ede-Wageningen. Een dubbeldeks treinstel type VIRM vertrekt zojuist richting Nijmegen. Rechts een daar al in september 2009 neergezette paal die nog steeds in afwachting is van de bevestiging van een CTA daaraan. Het grootste deel van het beschermende schuimplastic is inmiddels Gone with the Wind.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_79916589
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 16:47 schreef dennistd het volgende:

Met dank aan mijn riante busoverstap (7 min plus bus nog eens 5 min te laat bleek later...) te Oldenzaal heb ik ook even gekeken naar de Plan U die daar stond (113, gaf nog "Aachen" als bestemming ). De foto's van mijn telefoon zijn alleen (zoals ik eigenlijk al wel verwachtte) prut dus die ga ik jullie niet aandoen.
pi_79917365
zeg die dienstregeling van de vrijheidstrein:
zondag 4 april: Amersfoort - niet weggooien

wtf ? is het een wegwerptrein misschien


[ Bericht 18% gewijzigd door spectrumanalyser op 03-04-2010 22:46:33 ]
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Redactie Sport zaterdag 3 april 2010 @ 22:46:36 #246
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_79917543
Niet weggooien is de naam van de expositie van oude voorwerpen uit de oorlog in de trein:
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_79918311
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 22:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
zeg die dienstregeling van de vrijheidstrein:
zondag 4 april: Amersfoort - niet weggooien

wtf ? is het een wegwerptrein misschien
[ afbeelding ]
Beetje verder kijken op de site en je ziet vanzelf het antwoord op je vraag
http://www.stilstaanbijvrijheid.nl/#/Nietweggooien
en voor meer info even doorklikken: http://www.actienietweggooien.nl/
pi_79922710
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 15:21 schreef James1988 het volgende:
Ik mag toch hopen dat dit een lolbroek is... laat NS eerst maar eens wat langere treinen inzetten, als 7 of 10 bakken ICRm niet voldoende is gooien ze er maar een VIRM-zesje (eventueel met een viertje erachter) ertegenaan.
Alsof een VIRM-zesje in de ochtendspits genoeg is
Welk traject reis jij?
Ik moest dagelijk van Dordrecht richting Rotterdan. Daar komt 's ochtends bijna altijd 10 bakken VIRM. 4x in het uur en een beneluxtrein. Alsnog zitten deze allemaal propvol, tot in de gangpaden.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  zondag 4 april 2010 @ 01:44:35 #249
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_79923034
Breda - Rotterdam. Het valt me inderdaad op dat er vanaf Dordrecht mensen blijven staan... 2x VIRM-VI, en dat 6x per uur zou geen overbodige luxe zijn gok ik.
  zondag 4 april 2010 @ 01:51:47 #250
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_79923159
Waar kan je je klachten kwijt over stations ?

Ik sta vrijwel dagelijks op Bijlmer maar waai daar gewoon mijn kleren uit zo koud zelfs in de zomer is dit heel irritant..

/edit


Die paar glazen schermen midden op het perron doen geen goede zaken dus erg veel heb je er niet aan
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_79925073
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 18:49 schreef Ireyon het volgende:
Waar elke trein van perron a of b vertrekt waardoor nog steeds iedereen aan één kant instapt
Nee hoor, de intercities richting Arnhem, Maastricht en Alkmaar (en verder) hebben zowel a als b nodig. Behalve op zondag, maar we hadden het over de spits geloof ik
  zondag 4 april 2010 @ 08:58:47 #252
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_79925136
quote:
Op zondag 4 april 2010 08:46 schreef computergirl het volgende:

[..]

Nee hoor, de intercities richting Arnhem, Maastricht en Alkmaar (en verder) hebben zowel a als b nodig. Behalve op zondag, maar we hadden het over de spits geloof ik
Ik dacht dat de IC naar Maastricht/Heerlen op zondag ook als vleugeltrein reed.
  zondag 4 april 2010 @ 09:05:00 #253
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_79925182
jep, die rijdt ook als vleugeltrein., net als Rotterdam-Leeuwarden samen met Den Haag-Groningen tussen Utrecht/Zwolle. a+b nodig. alkmaar-maastricht/heerlen heeft dat tot ze splitsen/vanaf ze splitsen ook nodig. En zo heb je nog wel een paar treinseries die dat hebben gleoof ik
  zondag 4 april 2010 @ 09:06:33 #254
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_79925194
quote:
Op zondag 4 april 2010 09:05 schreef greavy het volgende:
jep, die rijdt ook als vleugeltrein., net als Rotterdam-Leeuwarden samen met Den Haag-Groningen tussen Utrecht/Zwolle. a+b nodig. alkmaar-maastricht/heerlen heeft dat tot ze splitsen/vanaf ze splitsen ook nodig. En zo heb je nog wel een paar treinseries die dat hebben gleoof ik
Ik zat te denken aan de IC Den Haag/Rotterdam-Enschede.

Ik twijfel nog aan de stoptrein Utrecht-Tiel/Breda (ik weet niet of deze nog bestaat).
pi_79926936
quote:
Op zondag 4 april 2010 09:06 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Ik zat te denken aan de IC Den Haag/Rotterdam-Enschede.

Ik twijfel nog aan de stoptrein Utrecht-Tiel/Breda (ik weet niet of deze nog bestaat).
Diie rijden niet meer gekoppeld.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  Redactie Frontpage / Sport zondag 4 april 2010 @ 12:05:31 #256
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_79928178
quote:
Op zondag 4 april 2010 11:05 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Diie rijden niet meer gekoppeld.
In de late avonduren wel
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_79929456
quote:
Op zondag 4 april 2010 12:05 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

In de late avonduren wel
Dan zijn ze vast niet lang genoeg om het perron van de IC leiden te bevolken.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  Redactie Frontpage / Sport zondag 4 april 2010 @ 12:59:04 #258
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_79929478
quote:
Op zondag 4 april 2010 12:58 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Dan zijn ze vast niet lang genoeg om het perron van de IC leiden te bevolken.
Klopt. Het zijn dan gewoon 2 stelletjes
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 4 april 2010 @ 13:24:47 #259
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_79930201
quote:
Tientallen boetes tijdens treincontroles
Uitgegeven: 4 april 2010 12:03
Laatst gewijzigd: 4 april 2010 12:15

DRIEBERGEN - Tijdens een grote controle in de treinen tussen Rotterdam en Den Haag heeft de spoorwegpolitie in de nacht van zaterdag op zondag tientallen passagiers beboet en enkelen aangehouden.

© ANPDat heeft het Korps landelijke politiediensten (KLPD) bekendgemaakt.

De politie hield twee personen aan omdat ze niet mee wilden werken aan hun staandehouding in de trein. Zij moesten mee naar het bureau om hun identiteit vast te stellen.


Een van hen kreeg een proces-verbaal, de ander moest een nacht doorbrengen in de cel.


Roken

De politie gaf 38 keer een bekeuring wegens roken in de trein, voeten op de bank, geluidsoverlast, openbare dronkenschap en het niet tonen van een identiteitsbewijs.

Ook betrapte de politie vier personen die nog een straf hadden openstaan bij justitie. Verder kregen 83 zwartrijders een boete.

Acht politiemensen hielden de controles tussen tien uur 's avonds en vijf uur 's ochtends. In totaal controleerde de politie zestien treinen.
Bron

Zo, een goede actie vind ik het Moeten ze vaker doen
pi_79930438
Direct een boete voor voeten op de bank is imo belachelijk.
En wat wordt er in deze context onder openbare dronkenschap verstaan?
Ik heb ook wel eens een paar pilsjes op in de trein, moet ik dan direct een boete krijgen.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  zondag 4 april 2010 @ 13:42:27 #261
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_79930773
Ik vind het terecht, want je mag geen voeten op de bank hebben. Van een boete leer je misschien het beste.
Een waarschuwing doe je het later weer, want je hebt geen boete, en tref je een andere agent, die kan niet nakijken of je al een waarschuwing hebt.. En deze geeft je misschien dan wel weer een waarschuwing

Openbare dronkenschap is dat je dronken bent op een openbare plek waar andere mensen staan, lopen, rijden of zitten, zoals een bioscoop, bus, trein, winkels et cetera. Er geld natuurlijk ook een minimale hoeveelheid drank voor; Je bent niet dronken als je 1 pilsje op hebt.
De boete voor het openbare dronkenschap is maximaal 370 euro of 12 dagen celstraf. Bega je binnen 2 jaar opnieuw deze overtreding is de boete maximaal ¤2250,-
quote:
Parallel naast de strafbepaling van openbare dronkenschap van artikel 453 WvSr staat de strafbepaling van artikel 426 WvSr. Deze bepaling stelt strafbaar hij die "in staat van dronkenschap verkeert, hetzij in het openbaar het verkeer belemmert of de orde verstoort, hetzij eens anders veiligheid bedreigt, hetzij enige handeling verricht waarbij, tot voorkoming van gevaar voor leven of gezondheid van derden, bijzondere omzichtigheid of voorzorgen worden vereist."
pi_79930839
Als je voor alles wat niet mag direct een boete krijgt, krijg je een heel vervelende samenleving.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  zondag 4 april 2010 @ 13:47:48 #263
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_79930925
Hiervoor worden al niet veel goede acties voor gehouden, en als er eens een goede actie komt waarbij gelijk boetes worden uitgedeeld, vind ik het meer dan terecht.
Wie zegt dat persoon X het niet vaker doet, in de trein? De nachtnet treinen zijn immers al de lastigste treinen qua passagiers (dronken reizigers die uit zijn gegaan et cetera), en mogen ze dit vaker doen. Regels zijn regels. Af en toe een overtreding is oké, maar het gebeurd in die treinen wel zéér vaak..
Ik heb soms ook de mogelijkheid om met de nachttrein richting huis te gaan, en de laatste 4 km met de taxi, maar ik neem altijd de taxi vanuit Rotterdam, want die nachttreinen zijn echt geen pleziertje.. Een deel is er tuig, omdat ze dronken et cetera zijn
  zondag 4 april 2010 @ 14:05:11 #264
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_79931518
quote:
Op zondag 4 april 2010 13:45 schreef Ascendancy het volgende:
Als je voor alles wat niet mag direct een boete krijgt, krijg je een heel vervelende samenleving.
Door het al decennialang gedogen van jouw soort randgroepvolk, HEBBEN we al een heel vervelende samenleving.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_79931676
quote:
Op zondag 4 april 2010 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Door het al decennialang gedogen van jouw soort randgroepvolk, HEBBEN we al een heel vervelende samenleving.
Ben ik nu opeens randgroepvolk?
Ik zeg alleen maar dat alles direct hard aanpakken niet werkt. Kijk naar de VS.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  zondag 4 april 2010 @ 14:13:41 #266
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_79931799
Regels zijn er gewoon om je aan te houden, klaar. Iedereen weet dat je niet met je voeten op de bank mag zitten, honderd keer kom je er met een waarschuwing vanaf en de honderd-en-eerste keer is het genoeg geweest. Of wou je beweren dat al die lui die in de nachttrein beboet worden voor voeten op de bank, dat toevallig net die ene keer voor het eerst van hun leven deden? Er zijn regels, je breekt ze, face the consequences. Niks meer of minder
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_79931870
quote:
Op zondag 4 april 2010 14:10 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Ben ik nu opeens randgroepvolk?
Ik zeg alleen maar dat alles direct hard aanpakken niet werkt. Kijk naar de VS.
Nee, dat kusjekroel gedrag zoals in Nederland normaal gebeurt werkt lekker.
  Redactie Sport zondag 4 april 2010 @ 14:16:18 #268
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_79931881
En wat is het nou voor moeite om er even een krantje neer te leggen als je zo graag met je voeten op de bank wilt zitten?
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_79932843
quote:
Op zondag 4 april 2010 13:47 schreef greavy het volgende:
Hiervoor worden al niet veel goede acties voor gehouden, en als er eens een goede actie komt waarbij gelijk boetes worden uitgedeeld, vind ik het meer dan terecht.
Wie zegt dat persoon X het niet vaker doet, in de trein? De nachtnet treinen zijn immers al de lastigste treinen qua passagiers (dronken reizigers die uit zijn gegaan et cetera), en mogen ze dit vaker doen. Regels zijn regels. Af en toe een overtreding is oké, maar het gebeurd in die treinen wel zéér vaak..
Ik heb soms ook de mogelijkheid om met de nachttrein richting huis te gaan, en de laatste 4 km met de taxi, maar ik neem altijd de taxi vanuit Rotterdam, want die nachttreinen zijn echt geen pleziertje.. Een deel is er tuig, omdat ze dronken et cetera zijn
De reden ook dat ik 30 april dit land geheel verlaat en niks met dat kut feest te maken wil hebben. Je wilt niet weten wat voor sjonnies er op die dag, vooral na afloop, in de treinen zitten....
  zondag 4 april 2010 @ 15:08:09 #270
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_79933953
quote:
Op zondag 4 april 2010 14:40 schreef Zug-Chef het volgende:

[..]

De reden ook dat ik 30 april dit land geheel verlaat en niks met dat kut feest te maken wil hebben. Je wilt niet weten wat voor sjonnies er op die dag, vooral na afloop, in de treinen zitten....
Ja precies. Uitstekende dag om in België wat kantoorurenlijntjes af te werken
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_79934014
Precies, of Duitsland inderdaad.
pi_79935694
quote:
Op zondag 4 april 2010 14:16 schreef dennistd het volgende:
En wat is het nou voor moeite om er even een krantje neer te leggen als je zo graag met je voeten op de bank wilt zitten?
Dat mag ook niet.

@flash: En waarom kan je dat niet normaal zeggen
Sociaal zijn wat ophoudt bij de publieke ruimte is ook niet echt bevorderlijk
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  Redactie Sport zondag 4 april 2010 @ 16:37:57 #273
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_79937129
quote:
Op zondag 4 april 2010 15:56 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Dat mag ook niet.
Dat doe ik vaak genoeg, en heb er zelfs nog nooit iets over gehoord van een conducteur. Wat kan dat voor kwaad dan (in een rustige trein).
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_79937145
quote:
Op zondag 4 april 2010 16:37 schreef dennistd het volgende:

[..]

Dat doe ik vaak genoeg, en heb er zelfs nog nooit iets over gehoord van een conducteur. Wat kan dat voor kwaad dan (in een rustige trein).
Ik ben er al 2x op gewezen dat dit niet mag.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  zondag 4 april 2010 @ 17:05:32 #275
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_79937930
Ja, dat kan. Maar de een gedoogt het, de ander niet. Hangt van het humeur af van de HC, maar ook hoe streng hij/zij de regels naleeft. Meer dan terecht dat er boetes worden uitgedeeld.
  zondag 4 april 2010 @ 17:46:57 #276
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_79939190
quote:
Op zondag 4 april 2010 15:56 schreef Ascendancy het volgende:

@flash: En waarom kan je dat niet normaal zeggen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 4 april 2010 @ 19:54:40 #277
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_79942903
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_79949677
In Denemarken tuffen ze vrolijk met een stinkdiesel door woonwijken
pi_79950561
quote:
Op zondag 4 april 2010 16:38 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Ik ben er al 2x op gewezen dat dit niet mag.
Ik ook een aantal keren, de ene conducteur vindt het geen probleem (of heeft iets anders aan het hoofd) en de andere kijkt je boos aan. Zelfs al meegemaakt dat de conducteur zei dat ik even een krantje eronder moest leggen. Wellicht een goede vraag om direct aan NS te stellen.
  zondag 4 april 2010 @ 23:14:22 #280
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_79951157
quote:
Op zondag 4 april 2010 22:43 schreef TeringHenkie het volgende:
In Denemarken tuffen ze vrolijk met een stinkdiesel door woonwijken
En er worden ook dieseltreinen of rijtuigen getrokken door diesellocs ingezet op internationale diensten.
  zondag 4 april 2010 @ 23:15:19 #281
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_79951202
quote:
Op zondag 4 april 2010 23:02 schreef Kyoshi het volgende:

[..]

Ik ook een aantal keren, de ene conducteur vindt het geen probleem (of heeft iets anders aan het hoofd) en de andere kijkt je boos aan. Zelfs al meegemaakt dat de conducteur zei dat ik even een krantje eronder moest leggen. Wellicht een goede vraag om direct aan NS te stellen.
Ik ga bij jou thuis toch ook niet met m'n schoenen op je bank zitten? Nou dan.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_79951392
quote:
Op zondag 4 april 2010 23:15 schreef Duvel het volgende:

[..]

Ik ga bij jou thuis toch ook niet met m'n schoenen op je bank zitten? Nou dan.
Nee, want ik heb thuis geen trein

't Gaat ze er toch om dat de stoelen niet vuil worden, als er een krantje onder m'n schoenen ligt gaat dat argument niet op en moeten ze niet zo zeuren hoor.. Als er geen krant onder ligt is een bekeuring natuurlijk meer dan terecht.
pi_79952024
quote:
Op zondag 4 april 2010 23:15 schreef Duvel het volgende:

[..]

Ik ga bij jou thuis toch ook niet met m'n schoenen op je bank zitten? Nou dan.
Ik ga bij jou thuis ook geen kaartjes knippen?
  zondag 4 april 2010 @ 23:42:14 #284
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_79952465
quote:
Op zondag 4 april 2010 23:33 schreef TeringHenkie het volgende:

[..]

Ik ga bij jou thuis ook geen kaartjes knippen?
WTF daar gaat het toch niet over? Waarom moet je zonodig met je poten op de bank tegenover je? Daar moet straks toch ook weer iemand zitten, waar jij net je vieze schoenen neer moest leggen?

Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat mensen niet snappen dat dit soort gedrag gewoon aso is. Ze zouden godverdomme je poten er af moeten zagen met een langzaam draaiende kettingzaag en de stompjes dicht moeten schroeien met zwavelzuur. Of iets van vergelijkbare strekking.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Redactie Frontpage / Sport zondag 4 april 2010 @ 23:43:53 #285
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_79952545
quote:
Op zondag 4 april 2010 23:19 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Nee, want ik heb thuis geen trein

't Gaat ze er toch om dat de stoelen niet vuil worden, als er een krantje onder m'n schoenen ligt gaat dat argument niet op en moeten ze niet zo zeuren hoor.. Als er geen krant onder ligt is een bekeuring natuurlijk meer dan terecht.
ben ik volledig met je eens.
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 4 april 2010 @ 23:44:44 #286
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_79952578
quote:
Op zondag 4 april 2010 23:42 schreef Duvel het volgende:

[..]

WTF daar gaat het toch niet over? Waarom moet je zonodig met je poten op de bank tegenover je? Daar moet straks toch ook weer iemand zitten, waar jij net je vieze schoenen neer moest leggen?

Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat mensen niet snappen dat dit soort gedrag gewoon aso is. Ze zouden godverdomme je poten er af moeten zagen met een langzaam draaiende kettingzaag en de stompjes dicht moeten schroeien met zwavelzuur. Of iets van vergelijkbare strekking.
En als er een krant onder ligt dan is het nog steeds vies voor diegene na je? Doe rustig man.
Hoi
  zondag 4 april 2010 @ 23:46:43 #287
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_79952662
NS is er anders vrij helder in:
quote:
Mag ik wel met mijn voeten op de bank als ik een krant onder mijn voeten leg?

Uw voeten mogen niet op de bank. Ook niet als u een krantje onder uw voeten legt.
(Bron: de helpdeskmiep op NS.nl)
  zondag 4 april 2010 @ 23:49:26 #288
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_79952783
quote:
Op zondag 4 april 2010 23:46 schreef James1988 het volgende:
NS is er anders vrij helder in:
[..]

(Bron: de helpdeskmiep op NS.nl)
Er was een tijdje terug nog een plaatje op geenstijl van een conducteur die met zijn voeten op een bank lag (ook met krant eronder)
Ik zie het probleem niet zo. Als je de hele tijd met je benen zo gewoon zit gaan ze vet zuur worden.
Hoi
  maandag 5 april 2010 @ 00:09:04 #289
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_79953481
In coach-opstelling heb je daar minder last van, dan kun je je benen enigszins strekken Vis-a-vis-opstelling vind ik persoonlijk niet prettig, en laat ik als het mogelijk is ook schieten.
  maandag 5 april 2010 @ 01:31:16 #290
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_79956043
quote:
Op zondag 4 april 2010 22:43 schreef TeringHenkie het volgende:
In Denemarken tuffen ze vrolijk met een stinkdiesel door woonwijken
Ga in Nederland eens kijken bij Born/Holtum, daar rijden diesels ook gewoon door het dorp. En zo zijn er vast en zeker veel meer plekken te vinden.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_79956490
Ahh. Born in Limburg en woonwijken... dat moet natuurlijk gevisualiseerd worden:

Kolenveredelaar Enerco in het Limburgse Born nabij Sittard kreeg in 2009 geregeld bezoek van vervoerder SNCF Fret Benelux, ondertussen overgegaan in Captrain Benelux. De terminal ligt aan de rand van een woonwijk. Foto's: Vrijdag 26 juni 2009


Nadat de trein beladen bij Enerco in Born beladen is, wordt koers gezet naar Sittard, zo'n 4km verderop gelegen. De lijn voert eerst door deze vrij luxe woonwijk van Born. Nadat de trein in Sittard is aangekomen, zal de lok om de trein heen rijden, waarna het wachten begint op vertrektijd. Voor de rangeerder zit het werk erop. De machinist die 's nachts de lege trein in Sittard heeft afgeleverd, zal later in de middag de trein via Eindhoven en Breda richting Roosendaal rijden.

En nog een plaatje van de terminal for-those-who-care:


SNCF Fret bezoekt gemiddeld tweemaal per week de terminal om een sleep kolenwagens met kolen te beladen. Het wolkendek breekt langzaam en de zon komt tevoorschijn, als de SNCF 1616 met 31 beladen Fcs'n gereed staat om te worden gewogen. Helaas heeft men de voorste kraan wat abrupt uitgezet, waardoor die nog een flink eind de hoogte insteekt.
  maandag 5 april 2010 @ 04:43:45 #292
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_79958576
Argh, ik zit allemaal oude treinentopics terug te kijken en zie daar foto's van Fles in Frankrijk... met allerlei SNCF-spul erop. Ik wil ook
  Moderator maandag 5 april 2010 @ 08:33:15 #293
155227 crew  Guppy
dus
pi_79959015
quote:
Op maandag 5 april 2010 00:09 schreef James1988 het volgende:
In coach-opstelling heb je daar minder last van, dan kun je je benen enigszins strekken Vis-a-vis-opstelling vind ik persoonlijk niet prettig, en laat ik als het mogelijk is ook schieten.
Daarom ben ik ook voor de coach opstelling! Geen irritante mensen tegenover je, een klaptafeltje voor je spulletjes, en geen gore bank omdat een of andere aso daar zo nodig zijn poten op moet leggen.

Dat asosociale gedrag altijd. Ik kan met geen goed fatsoen nog een witte broek of rok aan
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 5 april 2010 @ 09:46:36 #294
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_79959537
quote:
Op zondag 4 april 2010 23:44 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

En als er een krant onder ligt dan is het nog steeds vies voor diegene na je? Doe rustig man.
Waarom moet ik rustig doen? Omdat een deel van de mensheid zich verlaagt tot asogedrag hoef ik daar toch niet in mee te gaan?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Redactie Frontpage / Sport maandag 5 april 2010 @ 10:10:40 #295
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_79959892
quote:
Op maandag 5 april 2010 01:47 schreef Zug-Chef het volgende:
Ahh. Born in Limburg en woonwijken... dat moet natuurlijk gevisualiseerd worden:

Kolenveredelaar Enerco in het Limburgse Born nabij Sittard kreeg in 2009 geregeld bezoek van vervoerder SNCF Fret Benelux, ondertussen overgegaan in Captrain Benelux. De terminal ligt aan de rand van een woonwijk. Foto's: Vrijdag 26 juni 2009

[ afbeelding ]
Nadat de trein beladen bij Enerco in Born beladen is, wordt koers gezet naar Sittard, zo'n 4km verderop gelegen. De lijn voert eerst door deze vrij luxe woonwijk van Born. Nadat de trein in Sittard is aangekomen, zal de lok om de trein heen rijden, waarna het wachten begint op vertrektijd. Voor de rangeerder zit het werk erop. De machinist die 's nachts de lege trein in Sittard heeft afgeleverd, zal later in de middag de trein via Eindhoven en Breda richting Roosendaal rijden.

En nog een plaatje van de terminal for-those-who-care:

[ afbeelding ]
SNCF Fret bezoekt gemiddeld tweemaal per week de terminal om een sleep kolenwagens met kolen te beladen. Het wolkendek breekt langzaam en de zon komt tevoorschijn, als de SNCF 1616 met 31 beladen Fcs'n gereed staat om te worden gewogen. Helaas heeft men de voorste kraan wat abrupt uitgezet, waardoor die nog een flink eind de hoogte insteekt.
Tof zoiets
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 5 april 2010 @ 11:14:46 #296
258802 Yreal
henk..!
pi_79961078
quote:
Op maandag 5 april 2010 08:33 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Daarom ben ik ook voor de coach opstelling! Geen irritante mensen tegenover je, een klaptafeltje voor je spulletjes, en geen gore bank omdat een of andere aso daar zo nodig zijn poten op moet leggen.

Dat asosociale gedrag altijd. Ik kan met geen goed fatsoen nog een witte broek of rok aan
Witte rokjes

Lente
  maandag 5 april 2010 @ 12:02:26 #297
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_79962430
quote:
Op maandag 5 april 2010 04:43 schreef James1988 het volgende:
Argh, ik zit allemaal oude treinentopics terug te kijken en zie daar foto's van Fles in Frankrijk... met allerlei SNCF-spul erop. Ik wil ook
Van wanneer? Afgelopen zomer ben ik 1 dag op en neer geweest vanuit Utrecht, kan gewoon hoor Was best een gave rit wel idd Waar moet jij vandaan komen dan?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_79962729
quote:
Op maandag 5 april 2010 01:31 schreef Eix het volgende:

[..]

Ga in Nederland eens kijken bij Born/Holtum, daar rijden diesels ook gewoon door het dorp. En zo zijn er vast en zeker veel meer plekken te vinden.
Of Den Bosch, daar loopt het spoor naar de Heineken Brouwerij ook door een woonwijk. Al is de laatste keer dat dat bereden is ook al heel wat jaar geleden toen de trein met die mega groene bierkratten op het brouwerij terrein is gestald.
  maandag 5 april 2010 @ 12:34:43 #299
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_79963440
Weet iemand trouwens waarom het nachtnet Utrecht - Rotterdam via Gouda binnenkort niet meer rijdt in de nacht van donderdag op vrijdag?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Redactie Sport maandag 5 april 2010 @ 12:36:43 #300
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_79963515
Volgens mij waren er te weinig reizigers
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')