quote:Op zondag 4 april 2010 15:56 schreef Ascendancy het volgende:
@flash: En waarom kan je dat niet normaal zeggen
Ik ook een aantal keren, de ene conducteur vindt het geen probleem (of heeft iets anders aan het hoofd) en de andere kijkt je boos aan. Zelfs al meegemaakt dat de conducteur zei dat ik even een krantje eronder moest leggen. Wellicht een goede vraag om direct aan NS te stellen.quote:Op zondag 4 april 2010 16:38 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik ben er al 2x op gewezen dat dit niet mag.
En er worden ook dieseltreinen of rijtuigen getrokken door diesellocs ingezet op internationale diensten.quote:Op zondag 4 april 2010 22:43 schreef TeringHenkie het volgende:
In Denemarken tuffen ze vrolijk met een stinkdiesel door woonwijken![]()
Ik ga bij jou thuis toch ook niet met m'n schoenen op je bank zitten? Nou dan.quote:Op zondag 4 april 2010 23:02 schreef Kyoshi het volgende:
[..]
Ik ook een aantal keren, de ene conducteur vindt het geen probleem (of heeft iets anders aan het hoofd) en de andere kijkt je boos aan. Zelfs al meegemaakt dat de conducteur zei dat ik even een krantje eronder moest leggen. Wellicht een goede vraag om direct aan NS te stellen.
Nee, want ik heb thuis geen treinquote:Op zondag 4 april 2010 23:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik ga bij jou thuis toch ook niet met m'n schoenen op je bank zitten? Nou dan.
Ik ga bij jou thuis ook geen kaartjes knippen?quote:Op zondag 4 april 2010 23:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik ga bij jou thuis toch ook niet met m'n schoenen op je bank zitten? Nou dan.
WTF daar gaat het toch niet over? Waarom moet je zonodig met je poten op de bank tegenover je? Daar moet straks toch ook weer iemand zitten, waar jij net je vieze schoenen neer moest leggen?quote:Op zondag 4 april 2010 23:33 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Ik ga bij jou thuis ook geen kaartjes knippen?
ben ik volledig met je eens.quote:Op zondag 4 april 2010 23:19 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Nee, want ik heb thuis geen trein![]()
't Gaat ze er toch om dat de stoelen niet vuil worden, als er een krantje onder m'n schoenen ligt gaat dat argument niet op en moeten ze niet zo zeuren hoor.. Als er geen krant onder ligt is een bekeuring natuurlijk meer dan terecht.
En als er een krant onder ligt dan is het nog steeds vies voor diegene na je? Doe rustig man.quote:Op zondag 4 april 2010 23:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
WTF daar gaat het toch niet over? Waarom moet je zonodig met je poten op de bank tegenover je? Daar moet straks toch ook weer iemand zitten, waar jij net je vieze schoenen neer moest leggen?
Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat mensen niet snappen dat dit soort gedrag gewoon aso is. Ze zouden godverdomme je poten er af moeten zagen met een langzaam draaiende kettingzaag en de stompjes dicht moeten schroeien met zwavelzuur. Of iets van vergelijkbare strekking.
(Bron: de helpdeskmiep op NS.nl)quote:Mag ik wel met mijn voeten op de bank als ik een krant onder mijn voeten leg?
Uw voeten mogen niet op de bank. Ook niet als u een krantje onder uw voeten legt.
Er was een tijdje terug nog een plaatje op geenstijl van een conducteur die met zijn voeten op een bank lag (ook met krant eronder)quote:Op zondag 4 april 2010 23:46 schreef James1988 het volgende:
NS is er anders vrij helder in:
[..]
(Bron: de helpdeskmiep op NS.nl)
Ga in Nederland eens kijken bij Born/Holtum, daar rijden diesels ook gewoon door het dorp.quote:Op zondag 4 april 2010 22:43 schreef TeringHenkie het volgende:
In Denemarken tuffen ze vrolijk met een stinkdiesel door woonwijken![]()
Daarom ben ik ook voor de coach opstelling! Geen irritante mensen tegenover je, een klaptafeltje voor je spulletjes, en geen gore bank omdat een of andere aso daar zo nodig zijn poten op moet leggen.quote:Op maandag 5 april 2010 00:09 schreef James1988 het volgende:
In coach-opstelling heb je daar minder last van, dan kun je je benen enigszins strekkenVis-a-vis-opstelling vind ik persoonlijk niet prettig, en laat ik als het mogelijk is ook schieten.
Waarom moet ik rustig doen? Omdat een deel van de mensheid zich verlaagt tot asogedrag hoef ik daar toch niet in mee te gaan?quote:Op zondag 4 april 2010 23:44 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
En als er een krant onder ligt dan is het nog steeds vies voor diegene na je? Doe rustig man.
Tof zoietsquote:Op maandag 5 april 2010 01:47 schreef Zug-Chef het volgende:
Ahh. Born in Limburg en woonwijken... dat moet natuurlijk gevisualiseerd worden:
Kolenveredelaar Enerco in het Limburgse Born nabij Sittard kreeg in 2009 geregeld bezoek van vervoerder SNCF Fret Benelux, ondertussen overgegaan in Captrain Benelux. De terminal ligt aan de rand van een woonwijk. Foto's: Vrijdag 26 juni 2009
[ afbeelding ]
Nadat de trein beladen bij Enerco in Born beladen is, wordt koers gezet naar Sittard, zo'n 4km verderop gelegen. De lijn voert eerst door deze vrij luxe woonwijk van Born. Nadat de trein in Sittard is aangekomen, zal de lok om de trein heen rijden, waarna het wachten begint op vertrektijd. Voor de rangeerder zit het werk erop. De machinist die 's nachts de lege trein in Sittard heeft afgeleverd, zal later in de middag de trein via Eindhoven en Breda richting Roosendaal rijden.
En nog een plaatje van de terminal for-those-who-care:
[ afbeelding ]
SNCF Fret bezoekt gemiddeld tweemaal per week de terminal om een sleep kolenwagens met kolen te beladen. Het wolkendek breekt langzaam en de zon komt tevoorschijn, als de SNCF 1616 met 31 beladen Fcs'n gereed staat om te worden gewogen. Helaas heeft men de voorste kraan wat abrupt uitgezet, waardoor die nog een flink eind de hoogte insteekt.
Witte rokjesquote:Op maandag 5 april 2010 08:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook voor de coach opstelling! Geen irritante mensen tegenover je, een klaptafeltje voor je spulletjes, en geen gore bank omdat een of andere aso daar zo nodig zijn poten op moet leggen.
Dat asosociale gedrag altijd. Ik kan met geen goed fatsoen nog een witte broek of rok aan
Van wanneer? Afgelopen zomer ben ik 1 dag op en neer geweest vanuit Utrecht, kan gewoon hoorquote:Op maandag 5 april 2010 04:43 schreef James1988 het volgende:
Argh, ik zit allemaal oude treinentopics terug te kijken en zie daar foto's van Fles in Frankrijk... met allerlei SNCF-spul erop. Ik wil ook
Of Den Bosch, daar loopt het spoor naar de Heineken Brouwerij ook door een woonwijk. Al is de laatste keer dat dat bereden is ook al heel wat jaar geleden toen de trein met die mega groene bierkratten op het brouwerij terrein is gestald.quote:Op maandag 5 april 2010 01:31 schreef Eix het volgende:
[..]
Ga in Nederland eens kijken bij Born/Holtum, daar rijden diesels ook gewoon door het dorp.En zo zijn er vast en zeker veel meer plekken te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |