Nee hoor, de intercities richting Arnhem, Maastricht en Alkmaar (en verder) hebben zowel a als b nodig. Behalve op zondag, maar we hadden het over de spits geloof ikquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:49 schreef Ireyon het volgende:
Waar elke trein van perron a of b vertrekt waardoor nog steeds iedereen aan één kant instapt
Ik dacht dat de IC naar Maastricht/Heerlen op zondag ook als vleugeltrein reed.quote:Op zondag 4 april 2010 08:46 schreef computergirl het volgende:
[..]
Nee hoor, de intercities richting Arnhem, Maastricht en Alkmaar (en verder) hebben zowel a als b nodig. Behalve op zondag, maar we hadden het over de spits geloof ik
Ik zat te denken aan de IC Den Haag/Rotterdam-Enschede.quote:Op zondag 4 april 2010 09:05 schreef greavy het volgende:
jep, die rijdt ook als vleugeltrein., net als Rotterdam-Leeuwarden samen met Den Haag-Groningen tussen Utrecht/Zwolle. a+b nodig. alkmaar-maastricht/heerlen heeft dat tot ze splitsen/vanaf ze splitsen ook nodig. En zo heb je nog wel een paar treinseries die dat hebben gleoof ik
Diie rijden niet meer gekoppeld.quote:Op zondag 4 april 2010 09:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan de IC Den Haag/Rotterdam-Enschede.
Ik twijfel nog aan de stoptrein Utrecht-Tiel/Breda (ik weet niet of deze nog bestaat).
Dan zijn ze vast niet lang genoeg om het perron van de IC leiden te bevolken.quote:
Klopt. Het zijn dan gewoon 2 stelletjesquote:Op zondag 4 april 2010 12:58 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dan zijn ze vast niet lang genoeg om het perron van de IC leiden te bevolken.
Bronquote:Tientallen boetes tijdens treincontroles
Uitgegeven: 4 april 2010 12:03
Laatst gewijzigd: 4 april 2010 12:15
DRIEBERGEN - Tijdens een grote controle in de treinen tussen Rotterdam en Den Haag heeft de spoorwegpolitie in de nacht van zaterdag op zondag tientallen passagiers beboet en enkelen aangehouden.
© ANPDat heeft het Korps landelijke politiediensten (KLPD) bekendgemaakt.
De politie hield twee personen aan omdat ze niet mee wilden werken aan hun staandehouding in de trein. Zij moesten mee naar het bureau om hun identiteit vast te stellen.
Een van hen kreeg een proces-verbaal, de ander moest een nacht doorbrengen in de cel.
Roken
De politie gaf 38 keer een bekeuring wegens roken in de trein, voeten op de bank, geluidsoverlast, openbare dronkenschap en het niet tonen van een identiteitsbewijs.
Ook betrapte de politie vier personen die nog een straf hadden openstaan bij justitie. Verder kregen 83 zwartrijders een boete.
Acht politiemensen hielden de controles tussen tien uur 's avonds en vijf uur 's ochtends. In totaal controleerde de politie zestien treinen.
quote:Parallel naast de strafbepaling van openbare dronkenschap van artikel 453 WvSr staat de strafbepaling van artikel 426 WvSr. Deze bepaling stelt strafbaar hij die "in staat van dronkenschap verkeert, hetzij in het openbaar het verkeer belemmert of de orde verstoort, hetzij eens anders veiligheid bedreigt, hetzij enige handeling verricht waarbij, tot voorkoming van gevaar voor leven of gezondheid van derden, bijzondere omzichtigheid of voorzorgen worden vereist."
Door het al decennialang gedogen van jouw soort randgroepvolk, HEBBEN we al een heel vervelende samenleving.quote:Op zondag 4 april 2010 13:45 schreef Ascendancy het volgende:
Als je voor alles wat niet mag direct een boete krijgt, krijg je een heel vervelende samenleving.
Ben ik nu opeens randgroepvolk?quote:Op zondag 4 april 2010 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Door het al decennialang gedogen van jouw soort randgroepvolk, HEBBEN we al een heel vervelende samenleving.
Nee, dat kusjekroel gedrag zoals in Nederland normaal gebeurt werkt lekker.quote:Op zondag 4 april 2010 14:10 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ben ik nu opeens randgroepvolk?![]()
Ik zeg alleen maar dat alles direct hard aanpakken niet werkt. Kijk naar de VS.
De reden ook dat ik 30 april dit land geheel verlaat en niks met dat kut feest te maken wil hebben. Je wilt niet weten wat voor sjonnies er op die dag, vooral na afloop, in de treinen zitten....quote:Op zondag 4 april 2010 13:47 schreef greavy het volgende:
Hiervoor worden al niet veel goede acties voor gehouden, en als er eens een goede actie komt waarbij gelijk boetes worden uitgedeeld, vind ik het meer dan terecht.
Wie zegt dat persoon X het niet vaker doet, in de trein? De nachtnet treinen zijn immers al de lastigste treinen qua passagiers (dronken reizigers die uit zijn gegaan et cetera), en mogen ze dit vaker doen. Regels zijn regels. Af en toe een overtreding is oké, maar het gebeurd in die treinen wel zéér vaak..
Ik heb soms ook de mogelijkheid om met de nachttrein richting huis te gaan, en de laatste 4 km met de taxi, maar ik neem altijd de taxi vanuit Rotterdam, want die nachttreinen zijn echt geen pleziertje.. Een deel is er tuig, omdat ze dronken et cetera zijn![]()
Ja precies. Uitstekende dag om in België wat kantoorurenlijntjes af te werkenquote:Op zondag 4 april 2010 14:40 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
De reden ook dat ik 30 april dit land geheel verlaat en niks met dat kut feest te maken wil hebben. Je wilt niet weten wat voor sjonnies er op die dag, vooral na afloop, in de treinen zitten....
Dat mag ook niet.quote:Op zondag 4 april 2010 14:16 schreef dennistd het volgende:
En wat is het nou voor moeite om er even een krantje neer te leggen als je zo graag met je voeten op de bank wilt zitten?
Dat doe ik vaak genoeg, en heb er zelfs nog nooit iets over gehoord van een conducteur. Wat kan dat voor kwaad dan (in een rustige trein).quote:
Ik ben er al 2x op gewezen dat dit niet mag.quote:Op zondag 4 april 2010 16:37 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dat doe ik vaak genoeg, en heb er zelfs nog nooit iets over gehoord van een conducteur. Wat kan dat voor kwaad dan (in een rustige trein).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |