Je bent de "quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik wil ook wel laten laseren, maar ik durf nog niet zo goed.
Ik hoor iemand die marktonderzoek heeft verricht, wat is het verschil en waarom is lensimplantatie beter?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:56 schreef Vogue het volgende:
Ja, da's ook mijn probleem. Ik wil graag laten laseren, of beter nog lensimplantatie, maar het is zo godsgruwelijk duur. Zou dus mooi zijn als ik de prijsvraag win
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen met mijn uilenbrilquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:22 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik wist niet dat er zoveel blinden in de HTL rondhingen.
als ik nou heel klein schrijf, kunnen jullie dat dan lezen?
Menu bar > View > Text Size > Largestquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:22 schreef UIO_AMS het volgende:
Mijn braillescherm maakt geen onderscheid in verschillende tekengroottes.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:22 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat vindt mijn man dus ook. Hij zegt dat mensen veel mooier zijn als hij geen bril op heeft. Het is alleen zo vreselijk lastig als je ergens met 'm hebt afgesproken en hij heeft 'm niet opquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:36 schreef Hik het volgende:
Inmiddels zie ik op de lange afstand echt heel weinig, maar ergens vind ik het ook wel weer rustig zo.
Klinkt als een bijzonder compliment: 'Je bent veel mooier als ik mijn bril niet op heb'.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:37 schreef Gaoxing het volgende:
Dat vindt mijn man dus ook. Hij zegt dat mensen veel mooier zijn als hij geen bril op heeft. Het is alleen zo vreselijk lastig als je ergens met 'm hebt afgesproken en hij heeft 'm niet op
Ha, die Dreft (?) reclame...!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:04 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Klinkt als een bijzonder compliment: 'Je bent veel mooier als ik mijn bril niet op heb'.
Lief is 'ie he? Hoewel ik 'm het nog nooit over mij heb horen zeggen, natuurlijkquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:04 schreef DutchTrain het volgende:
Klinkt als een bijzonder compliment: 'Je bent veel mooier als ik mijn bril niet op heb'.
Je bril voorkwam een veroordeling? Sindsdien was je onherkenbaar?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:18 schreef ultra_ivo het volgende:
M'n bril was wel handig vlak voordat ik 18 werd. Scheelde me toch 9 maanden cel.
Oeh, hier zit een verhaal achter! Verklaar je nader?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:18 schreef ultra_ivo het volgende:
M'n bril was wel handig vlak voordat ik 18 werd. Scheelde me toch 9 maanden cel.
Ik gok op afgekeurd in plaats van dienstweigering.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:47 schreef Vogue het volgende:
[..]
Oeh, hier zit een verhaal achter! Verklaar je nader?
Mag je ook assistenten inhuren?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:57 schreef Vogue het volgende:
Vandaag is echt een goede dag! Ik heb mijn business credit card, mijn blackberry en laptop binnen, ding mee naar een gratis ooglaserbehandeling, en kreeg zojuist ook nog een vrijbrief om zovaak naar Latin America te kunnen reizen als ik denk dat nodig is. En ik heb Spanje als nieuwe klant erbij, dus daar zal ik ook nog wel eens gaan vertoeven dit jaar. Heerlijk, zulke dagen!
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:11 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik gok op afgekeurd in plaats van dienstweigering.
Je mag vast wel d'r handje vasthouden tijdens het ooglaseren.quote:
Bij (pseudo) religieuze redenen voor dienstweigering niet, als je je als gek wilde laten keuren door de dienstweigercommissie ook niet. Wilde je om (deels) politieke redenen weigeren dan restte alleen de cel. (Toendertijd zat dat op 9 maanden Nieuwersluis.)quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:12 schreef Vogue het volgende:
Ultra Ivo moest je vroeger de cel in als je niet in dienst wilde en goedgekeurd was?
Zou ik niet doenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:29 schreef DutchTrain het volgende:
Er gaat nu een telefoon op de lege check-in desk naast mij en er is verder niemand in de buurt. Moet ik die nu opnemen of heb ik nu teveel films gekeken?
Mwa... Voor lezen op afstand (presentaties enzo) en films moet ik echt mijn bril hebben (of heel dichtbij gaan zittenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:12 schreef Vogue het volgende:
Hik heb je er geen last van dat je in de verte niet goed ziet? Met autorijden, lezen enzo? Lijkt mij best lastig!
Ach, het is altijd fijn om een glas-vol houding te hebben ten aanzien van wazige vlekken...quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:12 schreef UIO_AMS het volgende:
En als ze nou niet zwaaiden, maar onbehoorlijke gebaren maakten met hun armen en handen?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:17 schreef UIO_AMS het volgende:
Ja, ik denk ook altijd wanneer een vrouw een middelvinger naar me opsteekt, dat ze dan heel subtiel met mij flirt.
Nee, op de site van Aeroflot niets kunnen vinden maar ik heb toch een soort van wantrouwen. Als ik bij ebookers in eerste instantie zoek krijg ik dezelfde tickets maar als ik op verder druk krijg ik te zien dat de stoelen al vol zitten. Beetje vreemd als Supersaver en Goleif ze nog wel aanbieden toch?quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:34 schreef Thetallguy het volgende:
Allebei redelijk grote scandinavische ticketverkopersNiks mis mee hoor, maar bij de airline zelf niet goedkoper kunnen vinden?
Wat doe jij allemaal dat dat kennelijk geregeld voorkomt?quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:17 schreef UIO_AMS het volgende:
Ja, ik denk ook altijd wanneer een vrouw een middelvinger naar me opsteekt, dat ze dan heel subtiel met mij flirt.
Dat is redelijk standaard in het Amsterdamse verkeer, k_man. De grootstedelijke mentaliteit zo je wilt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:52 schreef k_man het volgende:
Wat doe jij allemaal dat dat kennelijk geregeld voorkomt?
Ja. telefoon niet opgenomen en ben weer terug in het land met de bijna snelste overstap ooit op Gatwick. Koffer had het niet gehaald, maar is wel prettig dat die dan thuisbezorgd wordt en je er niet zelf mee de trein in hoeftquote:
Waar ik nu al twee keer natgeregend ben en het koud is, maar waar ik wel weer veel 'gezond' voedsel bij de AH heb weten te vinden na twee weken junkfood.quote:
bronquote:Passenger strike at Heathrow Airport
London’s central airport, notorious for its delays and recently hit by a British Airways strike, has ground to a halt for a whole new reason: a passenger strike. As officials struggled to contain the mass movement, started seemingly by a single act of recalcitrance at a baggage checkpoint, the entire airport became choked by passengers refusing to open laptops for inspection, taking off only one shoe, loading their pockets with change, and dancing backwards and forwards over security lines.
‘We’d been in the line for two hours,’ said Velma Wheelycase of Basingstoke, who had intended to fly to Thailand for a resort holiday. ‘My husband and I saw a young man who insisted on going through the x-ray machine with his baggage. He just lay down on the conveyer belt and went right through. There was a bit of an uproar, a bit of a kerfuffle, then all the people in the queue behind him followed suit. Then we saw the line next to us seize the stick detectory thing they run over your body. And they started frisking the guards.’
With a single ‘Wheeeeeeeee!’, Mrs Wheelycase took her turn on the x-ray conveyer belt and disappeared into the interior of the machine.
The strike spread in a wave-like movement throughout the airport. Passengers laid down on travellators and in jetways and flooded the food halls, where there was mockery of serving sizes and sharp criticism of the coffee.
In an age where the airline queue has become akin to the breadlines of Soviet Russia, it would appear there is a new revolution in town. Heathrow officials were unavailable for comment.
Alsof die landweg in Roemenie Heathrow moet voorstellen!quote:
Onder het mom van reisverzekering bedoel je? Het is een zakelijke trip, dus zou even moeten checken via die verzekeringquote:Op donderdag 1 april 2010 08:27 schreef Vogue het volgende:Dat had ik vorig jaar ook in Madrid. Ben je verzekerd Blik? Want ik heb het allemaal teruggehad, incl. kosten voor nieuwe pasjes, portemonnee en cash geld. Zelfs de extra kosten voor geld opnemen op een andere manier (ik had het op de rekening van een Spaanse vriend gestort via internetbankieren, en die heeft het voor mij gepind). Zo'n buitenlandse overschrijving kost 15 euro, maar zelfs dat heb ik teruggekregen. Wel even een politierapport opmaken, anders kan je het niet claimen.
Welkom terug DT
Ik ga vanavond naar Leuven! Morgen weer een dagje meekijken op de OK in het ziekenhuis daar.
Reisverzekeringen vergoeden over het algemeen geen geld, tenzij je daarvoor extra bent verzekerd. Owja, en je hebt je eigen risico van 75 of 100 euro.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:43 schreef Blik het volgende:
[..]
Onder het mom van reisverzekering bedoel je? Het is een zakelijke trip, dus zou even moeten checken via die verzekering
Gelukkig heb ik een aardige collega die alles voor me betaald.
Hé, het is dan Pasen. Zoiets doen wij niet op christelijke feestdagen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:25 schreef Vogue het volgende:
En zondag naar Amsterdam, kan ik weer ongegeneerd mijn middelvinger opsteken naar UIO in het verkeer
Ga het heel goed nakijken, zal waarschijnlijk via de reisverzekering van het werk moeten. Heb in ieder geval 2 uur bij de politie gezeten om aangifte te kunnen doen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:25 schreef Vogue het volgende:
Hmm, de reisverzekering die ik had, had geen eigen risico en gewoon een gelddekking tot 300 euro. Dat gold zowel voor zakelijke als personal trips. Ik zou het nog maar even goed nakijken, en toch voor de zekerheid een politierapport laten opmakenIk ben nu overgestapt op een andere omdat ik daar via mijn werk korting op krijg, en die heeft volgens mij dezelfde voorwaarden als mijn oude.
Over businesstrips gesproken, ik ben weer terug uit Leuven en gevloerd! Van 8 AM tot 7 PM aan één stuk in de OK. Kan geen oog meer zien en ga zo lekker languitMorgen in eigen land op pad naar den Bosch, ook leuk. En zondag naar Amsterdam, kan ik weer ongegeneerd mijn middelvinger opsteken naar UIO in het verkeer
Haha die heb ik ook bij mijn sultan kostuum gekocht. Ik heb nog foto's waar ik het kostuum draag in een shisha bar.quote:Op maandag 5 april 2010 12:50 schreef Hik het volgende:
Ook weer terug!![]()
Heerlijk weer gehad, gisteren zelfs met 23 graden met het zonnetje aan de vis gezeten. Vaders was ook onder de indruk van de stad en we hebben ons bezondigd aan de nodige baklava, keramieken schaaltjes (al dan niet handgemaakt) en zilveren sieraden (ow, en hele kleine leren slofjes...
). Raar om na zo'n lange tijd terug te zijn; het was schoner, georganiseerder, duurder en vooral veel toeristischer dan ik me herinnerde. Maar gelukkig waren de vis, sfeer en mensen nog net zo. Erg de moeite waard dus!
quote:
Niet zó klein (maat 18)...quote:Op maandag 5 april 2010 13:37 schreef Individual het volgende:
[..]
Haha die heb ik ook bij mijn sultan kostuum gekocht.
Iberia is geen code share met KLM toch?quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:58 schreef Thetallguy het volgende:
Is die KLM vlucht ook niet in combi met Iberia vanaf Madrid dan? Of ga je Cubana proberen
Van Madrid naar Havana is gewoon KLM zie ik. Van en naar Madrid is AirEurope (mij onbekend).quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:12 schreef Thetallguy het volgende:
Ze kunnen best codesharen op alleen de route naar Havana bijvoorbeeld. Zoveel airlines vliegen er nl. niet op MAD-HAVAls je op een ticketvergelijkingssite kijkt kan er dan best een KLM-Iberia combi uitrollen.
Hotel Meliá Barajas is bv al prima te doen voor een nacht en meen me te herinneren dat het niet zo duur is.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:05 schreef Vogue het volgende:
Eens met TTGNeem gewoon lekker een cheap hotelletje voor die paar uur. In de buurt van Barajas moet wel wat te vinden zijn
Dank je! Nog maar zes jaar en dan is het zover. Afgelopen 2 maart was ik trouwens 2000 dagen als mod van TRV in dienst.quote:Op maandag 5 april 2010 12:45 schreef DutchTrain het volgende:
In dat geval alvast gefeliciteerd met je 40e verjaardag
Inderdaad bijzonderquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:21 schreef Fogel het volgende:
Over hotels gesproken, dit hotel in Zaandam ziet er wel apart uit (stond vandaag in een Noorse netkrant)
[ afbeelding ]
Het is dan wel in Limburg (grenzend aan Gelderland), maar is dit iets voor je? http://www.mookerheide.nl(...)aagsarrangement.htmlquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:21 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Inderdaad bijzonder
Iemand nog een idee voor een romantisch hotel, regio Friesland/Drenthe/Groningen/Overijssel/Utrecht, met uitstekend (!!!) restaurant? Voor een paar dagen zonder kinderen?
Librije staat inderdaad op m'n lijstje, maar -heel stom- ik kwam daar als kind vaak in de buurt (m'n grootouders woonden in Zwolle en later daar in de buurt), en ik was altijd zo bang voor de gevangenis, waar nu het hotel in gevestigd isquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:33 schreef Fogel het volgende:
Het is dan wel in Limburg (grenzend aan Gelderland), maar is dit iets voor je? http://www.mookerheide.nl(...)aagsarrangement.html
Of als je echt heeeeel goed wil eten kan je bij de Librije terecht en hier overnachten http://www.librijeshotel.nl/
Je kunt ook in Campanile, Zwolle overnachten. Simpel hotel, maar je bespaart wel wat geld voor de LIbrijequote:Op dinsdag 6 april 2010 14:44 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Librije staat inderdaad op m'n lijstje, maar -heel stom- ik kwam daar als kind vaak in de buurt (m'n grootouders woonden in Zwolle en later daar in de buurt), en ik was altijd zo bang voor de gevangenis, waar nu het hotel in gevestigd isIk zie me daar al nachtmerries hebben in m'n comfortabele Auping bed
Mookerheide is echt te ver weg
quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:44 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Librije staat inderdaad op m'n lijstje, maar -heel stom- ik kwam daar als kind vaak in de buurt (m'n grootouders woonden in Zwolle en later daar in de buurt), en ik was altijd zo bang voor de gevangenis, waar nu het hotel in gevestigd isIk zie me daar al nachtmerries hebben in m'n comfortabele Auping bed
Mookerheide is echt te ver weg
je bedoelde deze => http://www.dekoperenhoogte.nl/ ?quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:35 schreef UIO_AMS het volgende:
Kon je daar in het noorden niet ergens in een vuurtoren overnachten?
Anders zijn er wel een paar hotelkastelen.
Of iets voordeliger: Librijes Zusje zit naast het hotel en schijnt ook geweldig goed te zijn.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is dan wel in Limburg (grenzend aan Gelderland), maar is dit iets voor je? http://www.mookerheide.nl(...)aagsarrangement.html
Of als je echt heeeeel goed wil eten kan je bij de Librije terecht en hier overnachten http://www.librijeshotel.nl/
Geloof het of niet, daar heb ik al een keer geslapen, toen we een feestje om de hoek haddenquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:54 schreef Blik het volgende:
Je kunt ook in Campanile, Zwolle overnachten. Simpel hotel, maar je bespaart wel wat geld voor de LIbrije
(dat heb ik gedaan toen ik daar in september ging eten)
Die verwachtte ik al jaquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:08 schreef Fogel het volgende:
Mookerheide te ver weg? Wat maken die 100km extra nou uit als je de halve wereld al over bent gekomen?
Dat is ook een goede optie ja, Martinair vliegt naar Havana en Varadero en Arkefly naar Varadero en Holguin. Ook gewoon los als lijnvlucht te boeken dus je hoeft nieteens perse een allin pakketje te kopenquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:16 schreef Individual het volgende:
Zijn er charters in NL die direct naar Cuba gaan? Ik heb 1x een charter naar Gambia genomen en dat was een goede ervaring omdat het de enige manier was om direct te gaan en het was 3x goedkoper dan met 1 stop lijnvlucht.
Anders zou ik denken via Cancun of Mexico DF te gaan.
Heb jij daar een auto dan?quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:26 schreef Fogel het volgende:
Dilemma: volgende week ben ik in Leuven (wat ik een toffe stad vind) en de dag erna heb ik een vergadering in Brussel (wat ik een saaie stad vind)... zal ik in Leuven een hotel boeken of toch maar practisch in Brussel? Hoe is de Belgische spits?
Emile Mpenza vind ik een beetje over z'n top heen, Dembele doet het opzich wel aardig maar scoort niet heel erg veel voor een spits. Sonck is ook een beetje has-been. Dan heb je geloof ik nog Mirallas en Hazard, maar ik weet niet of dat het wel zal zijn.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:26 schreef Fogel het volgende:
Dilemma: volgende week ben ik in Leuven (wat ik een toffe stad vind) en de dag erna heb ik een vergadering in Brussel (wat ik een saaie stad vind)... zal ik in Leuven een hotel boeken of toch maar practisch in Brussel? Hoe is de Belgische spits?
Van een hotel in Leuven naar de vergaderplek in Brussel of van een hotel in Brussel naar de vergaderplek in Brussel?quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gewoon de trein pakken met een kwatier á 20 minuten speling
quote:Florida, inclusief Indycar in StPetersburg
Ah vooruit, dat is niet echt Brussel centrum en ook geen plek waar je bier zult gaan drinken waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:35 schreef Fogel het volgende:
Navigatie heb ik niet nodig, ik volg de borden naar het vliegveld en naar NATO en parkeren is gratis waar ik moet zijn
Maar Ryanair en Easyjet zijn juist de grotere Europese luchtvaartondernemingen en staan bekend om hun betrouwbaarheid en punctualiteitquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:10 schreef Vogue het volgende:
AirEurope heeft geen goede naam in Spanje, is een beetje vergelijkbaar met Easyjet en Ryanair. Staan bekend om hun vertragingen, maar daartegenover wel goedkope prijzen.
Nee, inderdaad, bier drinken ga ik waarschijnlijk in Leuven doen, evt in een hotelbar in Brussel en de dag dat ik in Brussel aan het vergaderen ben drink ik natuurlijk niet en vlieg ik in de avond weer naar huis (na een paar Leffes uit de loungequote:Op dinsdag 6 april 2010 22:39 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ah vooruit, dat is niet echt Brussel centrum en ook geen plek waar je bier zult gaan drinken waarschijnlijk.
Bedankt. die zal ik de/een volgende keer misschien eens proberen (ik verwacht nog enkele keren naar Brussel te moeten dit jaar), deze keer blijf ik in Leuven heb ik nu beslotenquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:16 schreef DutchTrain het volgende:
Ander kan ik nog het Marriot Courtyard hotel in Brussel aanbevelen op de weg vanaf het centrum naar de luchthaven en NATO.
of je portemonneequote:Op dinsdag 6 april 2010 22:32 schreef DutchTrain het volgende:
... en dan mag je nog blij zijn als alle ruiten er nog in zijn blijven zitten.
Sorry. Had ik toch die niqaab uit moeten laten...quote:Op woensdag 7 april 2010 10:41 schreef k_man het volgende:
Zo, weer terug uit Istanbul. Ik moet zeggen dat het behóórlijk tegenviel. Hik en ik zouden tegelijk in Istanbul zijn. Dus ik ben dag na dag die hele stad doorgeweest. De ene prachtige moskee na het andere overweldigende paleis, het ene fantastische restaurant na het andere terras met imposant uitzicht. Van bazaar tot Bosporus, van Taksim tot Topkapi. Maar waar ik ook kwam, waar ik ook keek, geen spoor van Hik. Nou, gezellig hoor...
Ik stond ermee in kwaliteitsblad de Story. Befaamd genoeg?quote:
Tussen de regels door bleek dat al wel, denk ik? Ik heb me in ieder geval prima vermaakt. De stad is boeiend, ligt ook op een fraaie plek, het was lekker weer, je kunt er goed eten, het is er schoon, de sfeer is (grotendeels) relaxed en er zijn overal katten.quote:Op woensdag 7 april 2010 11:35 schreef Vogue het volgende:
Welkom terug K_Man, ben benieuwd wat je nou daadwerkelijk van Istanbul vond.
Die honden zijn allemaal naar Bariloche gekomen volgens mijquote:Op woensdag 7 april 2010 15:12 schreef Hik het volgende:
In Buenos Aires zijn het ook katten (overal), maar in Santiago stikt het van de honden. In Istanbul duidelijk katten inderdaad!
Dan toch liever katten dan honden. Ik loop met een grote boog om een roedel straathonden heen, terwijl van die katten niks bedreigends uitgaat. Die zijn allemaal handtam en liev.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:12 schreef Hik het volgende:
Anyway...
Ik heb trouwens een theorie over die katten: is het jullie wel eens opgevallen dat vrijwel elke grote stad óf zwerfkatten, óf een zwerfhondenprobleem heeft (vrijwel nooit allebei). In Buenos Aires zijn het ook katten (overal), maar in Santiago stikt het van de honden. In Istanbul duidelijk katten inderdaad!
Ligt een beetje aan waar het is. In Missiones Argentinie bv waren de straathonden schurfterig en bang, in Arambol India komen de katten EN honden naar je toe op het strand om met je te spelen. (schoon en gevoed) De koeien zijn weer minder vriendelijk in India.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:10 schreef k_man het volgende:
[..]
Dan toch liever katten dan honden. Ik loop met een grote boog om een roedel straathonden heen, terwijl van die katten niks bedreigends uitgaat. Die zijn allemaal handtam en liev.![]()
Jij en één of meer vriendinnen zijn natuurlijk altijd welkom.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:22 schreef Vogue het volgende:
Uio klinkt goed die brunch! Ik hou het in mijn achterhoofd, nog geen concrete plannen voor koninginnedag. Ga het vieren met een of meer vriendinnen maar we weten nog niet waar we heengaan.
quote:Op donderdag 8 april 2010 10:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Alleen omdat jij het bent, sta ik het deze keer oogluikend toe. Als het flipsen was geweest, was dat een geheel ander verhaal.
Gelukkig heb ik nog nooit van Radio Decibel gehoord... Zie nu wel dat je met de nieuwe prijsvraag een Opel Aguila kan winnen. Ik doe dus niet mee, je zal er maar mee opgezadeld worden, brrrr. Misschien dat de volgende prijs één van de nieuwe individuele reizen naar Argentinië van die Argentinie-specialist is? Dát zou pas een leuke actie zijnquote:Op donderdag 8 april 2010 10:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Alleen omdat jij het bent, sta ik het deze keer oogluikend toe. Als het flipsen was geweest, was dat een geheel ander verhaal.
Liever een ooglaserbehandeling dan een Opel Uglia. Alhoewel, opel verkopen, ooglaseren betalen en geld overhouden kan op zich ook geen kwaadquote:Op donderdag 8 april 2010 12:32 schreef flipsen het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog nooit van Radio Decibel gehoord... Zie nu wel dat je met de nieuwe prijsvraag een Opel Aguila kan winnen. Ik doe dus niet mee, je zal er maar mee opgezadeld worden, brrrr. Misschien dat de volgende prijs één van de nieuwe individuele reizen naar Argentinië van die Argentinie-specialist is? Dát zou pas een leuke actie zijn
"no news is bad news"quote:Op donderdag 8 april 2010 12:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Over spam gesproken, hoe is het eigenlijk afgelopen met die verkiezing op Wereldwijzer?
Waarom krijg ik geen prijzen te zien als ik klik op 'vertrekdata en prijzen'quote:Op donderdag 8 april 2010 12:32 schreef flipsen het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog nooit van Radio Decibel gehoord... Zie nu wel dat je met de nieuwe prijsvraag een Opel Aguila kan winnen. Ik doe dus niet mee, je zal er maar mee opgezadeld worden, brrrr. Misschien dat de volgende prijs één van de nieuwe individuele reizen naar Argentinië van die Argentinie-specialist is? Dát zou pas een leuke actie zijn
Ik krijg dat wel te zien... maar ik wil geen auto huren in de klasse VW Gol, en zelfs een Golf is al wat kleinquote:Op donderdag 8 april 2010 13:01 schreef Blik het volgende:
[..]
Waarom krijg ik geen prijzen te zien als ik klik op 'vertrekdata en prijzen'
enige bedrag wat ik tegenkom is 670 euro voor excursies, meer nietquote:Op donderdag 8 april 2010 13:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik krijg dat wel te zien... maar ik wil geen auto huren in de klasse VW Gol, en zelfs een Golf is al wat klein
De andere radio decibel is alleen Limburg, denk dat je wel goed zitquote:Op donderdag 8 april 2010 13:13 schreef Vogue het volgende:
Hee, dat is raar. Er zijn blijkbaar 2 radio Decibels die beide hetzelfde logo hebben. De zender waar ik namelijk heb meegedaan heeft een totaal ander programma en ook een andere website: www.radio-decibel.fm. Haha, nu maar hopen dat ik mijn prijzen nog krijg!
BA is teveel met staken bezig de afgelopen tijd. Hoewel BA management er alles aan probeert te doen om toch zoveel mogelijk te vliegen blijf ik het liefste even weg. Als het over een jaar weer rustig is zal ik het weer gaan overwegen.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:46 schreef Vogue het volgende:
Vast wel, heb netjes een mail van ze gehad dus zal wel goed zitten
Wat is er mis met British Airways Individual?
En hebben de TRV'ers nog leuke weekendplannen?
Ik vond ze niet veel beter dan AA. Maar het is alweer jaren terug dat ik met ze vloog.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:58 schreef Vogue het volgende:
Leuk Fogel, ga je een dagje uit met de kids? Nee, ik ben nog in NL. Ik vlieg zaterdag. Met een Delta toestel, ben benieuwd, daar heb ik nog nooit mee gevlogen. Erger dan AA kan het niet zijn lijkt me.
Oeps... verbeterd inmiddelsquote:Op donderdag 8 april 2010 13:01 schreef Blik het volgende:
[..]
Waarom krijg ik geen prijzen te zien als ik klik op 'vertrekdata en prijzen'
huh, wat is dit?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen dank, graag gedaan!quote:
Als ze over een week of 2 maar niet gaan stakenquote:Op donderdag 8 april 2010 14:12 schreef Individual het volgende:
[..]
BA is teveel met staken bezig de afgelopen tijd. Hoewel BA management er alles aan probeert te doen om toch zoveel mogelijk te vliegen blijf ik het liefste even weg. Als het over een jaar weer rustig is zal ik het weer gaan overwegen.
Eigenlijk is mijn beef met de trolleydollies en nog meer met de vakbond.
Van het weekend moet ik mijn verhuizing plannen die maandag/dinsdag gaat beginnen.
Met de kinderen ja.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:58 schreef Vogue het volgende:
Leuk Fogel, ga je een dagje uit met de kids? Nee, ik ben nog in NL. Ik vlieg zaterdag. Met een Delta toestel, ben benieuwd, daar heb ik nog nooit mee gevlogen. Erger dan AA kan het niet zijn lijkt me.
quote:"We are not announcing any (new) strike action at the moment, and we do not have to until after April 8," a Unite spokesman told Reuters. "It very much remains a possibility."
SAW. Dat beviel beter dan vooraf gedacht, aangezien het best eventjes duurt en je (althans ik) een aantal keren moet overstappen (dan wel een behoorlijk bedrag aan een taxi moet spenderen). Uiteindelijk ging het allemaal soepel en makkelijk.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:46 schreef Thetallguy het volgende:
Vloog je naar Sabiha Gokcen (SAW) airport of het normale Istanbul (IST), k_man? En indien SAW, beviel het qua verbindingen naar de stad etc.?
Ik heb juist goede ervaringen nu met British Airways. Juist door de staking was het boordpersoneel van Gatwick juist erg attent waarschijnlijk. Overigens vond ik het ook goed opgelost door de scheiding in de luchthavens aan te brengen, zodat het niet op alle Londonse luchthaven een chaos zou worden. Nu was er duidelijk voor gekozen om sowieso alle vluchten op City door te laten gaan, vervolgens alles vanaf Gatwick (want minder kans op een vervangende vlucht) en daarna pas te schrappen in vluchten vanaf Heathrow.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:23 schreef Individual het volgende:
Ik zou de BA website maar goed in de gaten houden.
50 euro was het 3 jaar geleden vanuit Sultanahmet maar SAW. Ik was lekker cheap en had toen besloten om met OV te gaan, ging niet helemaal zonder problemen. Lopen door donkere wijk -> Tram -> Funicular -> Metro -> hopeloos verdwalen in een buitenwijk van Istanbul -> met hulp van enkele pauzerende chauffeurs op een lokale bus gezet -> vliegveldbus....quote:Op donderdag 8 april 2010 18:51 schreef k_man het volgende:
[..]
SAW. Dat beviel beter dan vooraf gedacht, aangezien het best eventjes duurt en je (althans ik) een aantal keren moet overstappen (dan wel een behoorlijk bedrag aan een taxi moet spenderen). Uiteindelijk ging het allemaal soepel en makkelijk.
Dat is dan blijkbaar Istanbul Ataturk Airportquote:Trip 2
From: Istanbul
To: Vienna International
Geen drieletterige code?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:58 schreef DutchTrain het volgende:
Hmm, mijn ticket zegt alleen
[..]
Dat is dan blijkbaar Istanbul Ataturk Airport
Nee, dat viel mij ook al op. Dat het er gewoon zo staat. Maar het is Austrian Airlines, inmiddels gevonden dat die naar Ataturk vliegen en dat ik daar naartoe de metro kan nemen.quote:
In mijn geval: een uurtje in de Havas-vliegveldtransferbus naar Taksim, lopen naar een andere kant van het plein, funicular van Taksim naar Kabatas, kwartiertje in de tram van Kabatas naar Sultanahmet, vijf minuten lopen naar hotel. Kosten: circa 8 euro. Simpel.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:32 schreef ETA het volgende:
[..]
50 euro was het 3 jaar geleden vanuit Sultanahmet maar SAW. Ik was lekker cheap en had toen besloten om met OV te gaan, ging niet helemaal zonder problemen. Lopen door donkere wijk -> Tram -> Funicular -> Metro -> hopeloos verdwalen in een buitenwijk van Istanbul -> met hulp van enkele pauzerende chauffeurs op een lokale bus gezet -> vliegveldbus....
De metro komt ook niet in Sultanahmet, dus da's ook niet alles. Zal wel korter duren dan vanaf SAW, maar ook met overstappen.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:17 schreef DutchTrain het volgende:
Nee, dat viel mij ook al op. Dat het er gewoon zo staat. Maar het is Austrian Airlines, inmiddels gevonden dat die naar Ataturk vliegen en dat ik daar naartoe de metro kan nemen.
Zeker aangezien je tussen de twee betreffende vliegvelden wel enige uren onderweg bent.quote:Normaal gesproken kom je er wel achter bij aankomst, maar in dit geval ga ik met de trein naar Istanbul en vlieg ik terug.
Zou toch een beetje vreemd zijn om op de verkeerde luchthaven te staan.
Dat ligt eraan ten opzichte van wat. Ten opzichte van taxis in Nederland wel, ten opzichte van het plaatselijke OV niet.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:22 schreef Fogel het volgende:
Taxis zijn ook vrij goedkoop (althans, een jaar een 3 geleden) daar.
OK OK, ik heb een verkeerd wereldbeeld omdat ik alles vergelijk met Noorwegen...quote:Op donderdag 8 april 2010 21:24 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat ligt eraan ten opzichte van wat. Ten opzichte van taxis in Nederland wel, ten opzichte van het plaatselijke OV niet.
Dus de rodeshirts hebben monniken ingezet als eerste linie (dat die zich daar voor lenen is natuurlijk al bizar), waarop de politie vrouwen inzette, omdat monniken geen vrouwen mogen aanraken.quote:Around 5.30 pm and before the riot forces making any move, thousands of red shirts beseiged the Police General Hospital, located next to the rally stage and adjacent to the Police headquarters.
In beseiging the hospital, the red shirts wanted to contain the riot forces deployed awaiting instruction inside the police compound.
A line of monks were seen leading as shield for the red shirts while a line of policewomen were deployed to deter the red shirts from advancing.
Under Buddhist disciplinary rules, monks are not allowed physical contacts with females.
Waar haal je het geld en de vrije tijd vandaan...?quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:47 schreef ETA het volgende:
zo zit je nog zonder reisplannen, en zo zit je weer druk aan het plannen.
Gisteren een korte 8-daagse trip richting Marokko geboekt, en vandaag kom ik een ongelofelijke aanbieding tegen van een expeditiecruise richting het Arctisch gebiedDe expeditiecruise gaat van Svalbard naar IJsland via Oost Groenland in 14 dagen. Meteen een optie op genomen, en nu even de rest uitzoeken
Mijn eerste search voor vliegtickets leverde een bedrag van 2k op.....
maar na wat verder gezoek blijkt het voor 500-700 te moeten kunnen, echter met een 8-urige overstap (of in CPH, of in Oslo). Ik ga even kijken of ik er misschien 1 dagje CPH/Oslo van kan maken op de heenweg. En dan nog even gaan bepalen hoe lang ik in reykjavik wil blijven en wat er te doen valt.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:38 schreef Gaoxing het volgende:
Ik moest zojuist, voor het eerst sinds tijden, echt lachen om ons lokale nieuws:
[..]
Dus de rodeshirts hebben monniken ingezet als eerste linie (dat die zich daar voor lenen is natuurlijk al bizar), waarop de politie vrouwen inzette, omdat monniken geen vrouwen mogen aanraken.
Only in Thailand.....
yepquote:
quote:Travel to Cambridge
Travel to Cambridge is possible by road, rail and air, though most visitors will arrive by road or rail. There is an airport on the outskirts of the city, however there is only one scheduled service, which is from Amsterdam. The nearest major airport is London Stansted, however most flights are to London Heathrow or London Gatwick. There is another nearby regional airport at London Luton. Hiring a car and driving is not recommended for those not used to driving in the UK. There are convenient bus services. It may be possible to meet a few visitors who require assistance if this is requested in advance.
From London Heathrow
a) Take the tube to Kings Cross (1 hour) and then train to Cambridge (45 mins). The fast train to Cambridge runs every 30 minutes. You will need to buy separate return tickets for the tube (about 5 pounds) and train (about 20 pounds).
b) There is a direct coach service to Cambridge (Jetlink). This runs every hour and costs 23 pounds. More details are available from Jetlink. Go to stop 18 at Terminal 4, or stop 9 at the central bus station. This is probably the easiest option.
c) If you hire a car leave Heathrow on the M4 westbound, take the first exit (Jn 4b) to join the M25 northbound at Jn 15. Follow the M25 to the M11 (Jn 27) and continue northbound to Cambridge. Leave at Jn 13 on the A1303 and turn right into Cambridge. Continue for about a mile until you come to a junction on your left, turn (crossing some speed bumps) and turn right at the top, following the signs to New Hall car park.
From London Gatwick
a) Take the Thameslink train to Kings Cross (1 hour?) and then train to Cambridge (45 mins). The fast train to Cambridge runs every 30 minutes. You should be able to buy a return ticket covering both trains at about 25 pounds. There is a Gatwick express to London Victoria, but this is more expensive and you will need to take the tube from Victoria to Kings Cross.
b) There is a direct coach service to Cambridge (Jetlink). This runs every hour and costs 30 pounds. More details are available from Jetlink. Go to South Terminal stop 8, or North Terminal stop 3.
c) If you hire a car leave Gatwick on the M23 northbound, continue to the end and join the M25 eastbound at Jn 7. Follow the M25 to the M11 (Jn 27) and continue northbound to Cambridge. Leave at Jn 13 on the A1303 and turn right into Cambridge. Continue for about a mile until you come to a junction on your left, turn (crossing some speed bumps) and turn right at the top, following the signs to New Hall car park.
From London Stansted
a) Take the train to Cambridge (45 mins). The cost is 13 pounds.
b) There is a direct coach service to Cambridge (Jetlink). This runs every hour and costs 11 pounds. More details are available from Jetlink. Go to bay 18.
c) If you hire a car leave Stansted on the M11 northbound to Cambridge. Leave at Jn 13 on the A1303 and turn right into Cambridge. Continue for about a mile until you come to a junction on your left, turn (crossing some speed bumps) and turn right at the top, following the signs to New Hall car park.
From London Luton
a) There is a direct coach service to Cambridge (Jetlink). This runs every hour and costs 13 pounds. More details are available from Jetlink. Go to stop B.
c) If you hire a car a map is advisable. Leave Luton on the A505 towards Hitchin, continue on the A505 through Baldock to Royston. Take the A10 towards Cambridge and join the M11 heading north just outside Cambridge. Leave at Jn 13 on the A1303 and turn right into Cambridge. Continue for about a mile until you come to a junction on your left, turn (crossing some speed bumps) and turn right at the top, following the signs to New Hall car park.
quote:
Volgens mij komt heel Europa dan in aanmerkingquote:Op zaterdag 10 april 2010 22:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zeg, als ik nou een weekje weg wil, zeg van 28 april tot en met 5 mei, en een ticket mag niet meer kosten dan ongeveer, bij benadering, 300 euro. En er moet wel wat te doen zijn in de omgeving.
Wat zouden jullie dan doen?
Owja, ik hou wel van warmte, maar niet van kou. En wel van muziek, eten, musea en niet langer dan een uur op het strand liggen.
Doe eens een gooi! Ik zat te denken aan een uitgebreide citytrip, dus een leuke stad met leuke dingen in de omgeving. Ik geloof dat New York de enige stad is waar ik een week ben geweest en waar ik me zo goed heb vermaakt, dat ik het nog niet zat was na 6 dagen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Volgens mij komt heel Europa dan in aanmerking
Ik kan het makkelijk een jaar uithouden in Granada maar als je echt een citytrip wil doen dan heb je het na 2,3 dagen wel gezien maar gelukkig is er op rij afstand ook de Alpujarras(bergen), El torcal(wederom bergen) Sevilla en Cordobaquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Doe eens een gooi! Ik zat te denken aan een uitgebreide citytrip, dus een leuke stad met leuke dingen in de omgeving. Ik geloof dat New York de enige stad is waar ik een week ben geweest en waar ik me zo goed heb vermaakt, dat ik het nog niet zat was na 6 dagen.
Istanbul natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zeg, als ik nou een weekje weg wil, zeg van 28 april tot en met 5 mei, en een ticket mag niet meer kosten dan ongeveer, bij benadering, 300 euro. En er moet wel wat te doen zijn in de omgeving.
Owja, ik hou wel van warmte, maar niet van kou. En wel van muziek, eten, musea en niet langer dan een uur op het strand liggen.
Ik heb al eens een talencursus gedaan van een week of 3 in Granada en een paar jaar later nog eens 2,5 week rondgereisd in Andalucia. Geloof dat ik er wel genoeg heb gezien.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik kan het makkelijk een jaar uithouden in Granada maar als je echt een citytrip wil doen dan heb je het na 2,3 dagen wel gezien maar gelukkig is er op rij afstand ook de Alpujarras(bergen), El torcal(wederom bergen) Sevilla en Cordoba
Vliegen op Malaga moet lukken voor 300 euro p.p. maar zal je wsl wel een auto moeten huren of de taxi pakken naar het busstation en dan de bus pakken
Istanbul! Ook al eens geweest, maar zou ik nog wel eens willen zien.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:10 schreef k_man het volgende:
[..]
Istanbul natuurlijk.
Mijn tripje duurde zes dagen (dus 4 volle dagen in de stad) en ik heb me geen moment verveeld. Ik had ook makkelijk meer dagen kunnen vullen. Vlucht kostte ¤ 150.
OK. De enige steden in Europa waar ik me (tot nog toe) een week kon (of zou kunnen) vermaken zijn Barcelona, Londen, Berlijn, Parijs en Istanbul. Misschien kun je voor die ¤ 500 ook ergens in Noord Afrika komen?quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Istanbul! Ook al eens geweest, maar zou ik nog wel eens willen zien.
Kan alleen geen betaalbare tickets vinden voor die periode.
Boedapest of Athene had ik ook al zitten bedenken. Bij Athene kan ik nog wel verzinnen wat er nog meer in de omgeving te zien is, of ik spring op een boot naar een eiland toe.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zou sws alleen ergens naartoe gaan waar je nog niet geweest bent maar genoeg keus lijkt me in Zuiderlijk Europa
Praag
Wenen
Boedapest
Rome
Barcelona
Athene
Istanbul
En nog veel meer en dat moet allemaal binnen het budget kunnen
Eens! Geweldig leuke steden idd. Ik zat ook al te denken aan Cairo, lijkt me ook wel mooi.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:17 schreef k_man het volgende:
[..]
OK. De enige steden in Europa waar ik me (tot nog toe) een week kon (of zou kunnen) vermaken zijn Barcelona, Londen, Berlijn, Parijs en Istanbul. Misschien kun je voor die ¤ 500 ook ergens in Noord Afrika komen?
Ben ik al geweest!quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Auto huren en naar Praag en Wenen gaan. Eventueel naar Auswitz of de bergen is dat jou ding is
Zou ook een goede kunnen zijn! Ik ga er eens over dromen, misschien dat ik grote inzichten krijg gedurende de nacht.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Boedapest en Bratislava dan met eventueel Krakow of zo?
Moskou en/of St. Petersburg?quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ben ik al geweest!
Zowel Praag, Wenen als Auschwitz.
Sorry.
We zouden na dit schooljaar verhuizen ja, maar ik geloof niet dat er iets gaat gebeuren. En misschien ook wel..... Geen idee eigenlijk, maar ik ga ervan uit dat we hier nog een jaar zijn. Gewoon, omdat ik ergens vanuit moet gaan.....quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Oew, dat klinkt naar Gao.
Blijven jullie nog lang in Thailand eigenlijk? Jullie zouden toch weer gaan verhuizen?
Van 28 april tot en met 5 mei is het Koninkrijk der Nederlanden denk ik precies wat je zoekt: er zijn op 30 april en 5 mei vele muziekfestivals, het is meestal rond de 20 graden, er kan overal typische Hollandse specialiteiten als haring, patat en kroketten gegeten worden en de musea behoren tot de betere van de wereld. En je kan tussen de bloembollenvelden doorfietsen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Sterkte daarquote:Op zondag 11 april 2010 05:14 schreef Gaoxing het volgende:
Geen idee eigenlijk, maar ik ga ervan uit dat we hier nog een jaar zijn. Gewoon, omdat ik ergens vanuit moet gaan.....
In London vieren we Nederlandsch Koninginnedag op de 17e al!quote:Op zondag 11 april 2010 10:16 schreef DutchTrain het volgende:
Van 28 april tot en met 5 mei is het Koninkrijk der Nederlanden denk ik precies wat je zoekt: er zijn op 30 april en 5 mei vele muziekfestivals, het is meestal rond de 20 graden, er kan overal typische Hollandse specialiteiten als haring, patat en kroketten gegeten worden en de musea behoren tot de betere van de wereld.
ehmm, neequote:Op zondag 11 april 2010 10:53 schreef Individual het volgende:
kijk ik er nu helemaal overheen of staat er nergens een datum op die site?
Gewoon elke dag om 2.15 kijken of Postman aan het optreden is.quote:
Kan je vast in de stemming komen!quote:Op zondag 11 april 2010 10:53 schreef Individual het volgende:
In London vieren we Nederlandsch Koninginnedag op de 17e al!
http://www.holland.com/uk/holland-house-london/event/
kijk ik er nu helemaal overheen of staat er nergens een datum op die site?
Ik denk dat het de oude wijze van beschrijven is. De marine werd in het Engels ook The Royal Netherlands Navy genoemd. Vind dat persoonlijk ook mooier dan Royal Dutch Navy, al bekt dat laatste wel lekkerder.quote:Op zondag 11 april 2010 11:25 schreef Individual het volgende:
Wel slecht van 'The Netherlands Board of Tourism' ...
Ik had het meer over dat er voor dit feestje geen datum te vinden is op hun site.quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:03 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik denk dat het de oude wijze van beschrijven is. De marine werd in het Engels ook The Royal Netherlands Navy genoemd. Vind dat persoonlijk ook mooier dan Royal Dutch Navy, al bekt dat laatste wel lekkerder.
Kon je de commotie bij 24 zien vanaf je werk rond 9u?quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:52 schreef Thetallguy het volgende:
Ook alweer een halfuurtje op AMS.
Nou nee, ik ga het wel combineren. Maar ben er nog niet uit waarmee ik het ga combineren.quote:
Goede keuze.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ga naar Boekarest heb ik besloten!
Correctie: het is het op één na grootste overheidsgebouw ter wereld.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Maar sowieso, wat zijn leuke steden daar in de buurt? Ik heb werkelijk geen idee! Ik wil gewoon het op 1 na grootste gebouw ter wereld zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |