abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79997453
Ah AirEurope ja Vliegen met A330s, en zijn een 'Skyteam Associate Airline', maw. geen volledig in SkyTeam geintegreerde airline. Maar of ze nou zoveel beter zijn dan Iberia durf ik ook niet te zeggen.
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  Moderator dinsdag 6 april 2010 @ 11:48:19 #102
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_79998533
quote:
Op maandag 5 april 2010 12:45 schreef DutchTrain het volgende:
In dat geval alvast gefeliciteerd met je 40e verjaardag
Dank je! Nog maar zes jaar en dan is het zover. Afgelopen 2 maart was ik trouwens 2000 dagen als mod van TRV in dienst.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_80001661
AirEurope heeft geen goede naam in Spanje, is een beetje vergelijkbaar met Easyjet en Ryanair. Staan bekend om hun vertragingen, maar daartegenover wel goedkope prijzen.

UIO alsnog gefeliciteerd met je verjaardag en met je 2034 dagen als TRV mod

Dat hotel ziet er wel gaaf uit Fogel!
  dinsdag 6 april 2010 @ 14:07:58 #104
62913 Blik
The one and Only!
pi_80003655
Voor het stukje Amsterdam - Madrid zou ik me niet zo'n zorgen maken over het toestel, dat is nog geen 3 uur vliegen
  dinsdag 6 april 2010 @ 14:21:46 #105
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_80004182
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 11:21 schreef Fogel het volgende:
Over hotels gesproken, dit hotel in Zaandam ziet er wel apart uit (stond vandaag in een Noorse netkrant)

[ afbeelding ]
Inderdaad bijzonder

Iemand nog een idee voor een romantisch hotel, regio Friesland/Drenthe/Groningen/Overijssel/Utrecht, met uitstekend (!!!) restaurant? Voor een paar dagen zonder kinderen?
  Moderator dinsdag 6 april 2010 @ 14:33:14 #106
45833 crew  Fogel
pi_80004609
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 14:21 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Inderdaad bijzonder

Iemand nog een idee voor een romantisch hotel, regio Friesland/Drenthe/Groningen/Overijssel/Utrecht, met uitstekend (!!!) restaurant? Voor een paar dagen zonder kinderen?
Het is dan wel in Limburg (grenzend aan Gelderland), maar is dit iets voor je? http://www.mookerheide.nl(...)aagsarrangement.html

Of als je echt heeeeel goed wil eten kan je bij de Librije terecht en hier overnachten http://www.librijeshotel.nl/
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  Moderator dinsdag 6 april 2010 @ 14:35:47 #107
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_80004704
Kon je daar in het noorden niet ergens in een vuurtoren overnachten?
Anders zijn er wel een paar hotelkastelen.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  dinsdag 6 april 2010 @ 14:44:35 #108
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_80004958
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 14:33 schreef Fogel het volgende:
Het is dan wel in Limburg (grenzend aan Gelderland), maar is dit iets voor je? http://www.mookerheide.nl(...)aagsarrangement.html

Of als je echt heeeeel goed wil eten kan je bij de Librije terecht en hier overnachten http://www.librijeshotel.nl/
Librije staat inderdaad op m'n lijstje, maar -heel stom- ik kwam daar als kind vaak in de buurt (m'n grootouders woonden in Zwolle en later daar in de buurt), en ik was altijd zo bang voor de gevangenis, waar nu het hotel in gevestigd is Ik zie me daar al nachtmerries hebben in m'n comfortabele Auping bed

Mookerheide is echt te ver weg
  dinsdag 6 april 2010 @ 14:54:18 #109
62913 Blik
The one and Only!
pi_80005228
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 14:44 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Librije staat inderdaad op m'n lijstje, maar -heel stom- ik kwam daar als kind vaak in de buurt (m'n grootouders woonden in Zwolle en later daar in de buurt), en ik was altijd zo bang voor de gevangenis, waar nu het hotel in gevestigd is Ik zie me daar al nachtmerries hebben in m'n comfortabele Auping bed

Je kunt ook in Campanile, Zwolle overnachten. Simpel hotel, maar je bespaart wel wat geld voor de LIbrije

(dat heb ik gedaan toen ik daar in september ging eten)
  Moderator dinsdag 6 april 2010 @ 16:08:53 #110
45833 crew  Fogel
pi_80008004
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 14:44 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Inderdaad niet fijn om flink veel te betalen voor een comfortabel bed en dan niet kunnen slapen wegens de historie van het pand...

Mookerheide te ver weg? Wat maken die 100km extra nou uit als je de halve wereld al over bent gekomen?
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_80009199
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 14:35 schreef UIO_AMS het volgende:
Kon je daar in het noorden niet ergens in een vuurtoren overnachten?
Anders zijn er wel een paar hotelkastelen.
je bedoelde deze => http://www.dekoperenhoogte.nl/ ?
  Moderator dinsdag 6 april 2010 @ 17:11:48 #112
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_80010439
Nee, meer iets als Landgoed De Klinze nabij Leeuwarden, of Hotel Jans in het zuidwesten van Friesland, of Landhotel Legemeer.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  dinsdag 6 april 2010 @ 17:31:56 #113
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_80011136
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 14:33 schreef Fogel het volgende:

[..]

Of iets voordeliger: Librijes Zusje zit naast het hotel en schijnt ook geweldig goed te zijn.
  dinsdag 6 april 2010 @ 18:16:29 #114
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_80012847
Zijn er charters in NL die direct naar Cuba gaan? Ik heb 1x een charter naar Gambia genomen en dat was een goede ervaring omdat het de enige manier was om direct te gaan en het was 3x goedkoper dan met 1 stop lijnvlucht.

Anders zou ik denken via Cancun of Mexico DF te gaan.
reset
  dinsdag 6 april 2010 @ 18:29:42 #115
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_80013334
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 14:54 schreef Blik het volgende:
Je kunt ook in Campanile, Zwolle overnachten. Simpel hotel, maar je bespaart wel wat geld voor de LIbrije

(dat heb ik gedaan toen ik daar in september ging eten)
Geloof het of niet, daar heb ik al een keer geslapen, toen we een feestje om de hoek hadden

Maar nee Blik, 1 keer per jaar 2 nachten zonder kinderen....... dat wordt geen Campanile
  dinsdag 6 april 2010 @ 18:39:12 #116
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_80013659
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 16:08 schreef Fogel het volgende:
Mookerheide te ver weg? Wat maken die 100km extra nou uit als je de halve wereld al over bent gekomen?
Die verwachtte ik al ja Maar ja, kindjes bij oma, en dat zijn ze niet zo gewend, enzo..... Zoonlief heeft nogal een vreemd gevoel voor tijd, die kan zomaar opeens besluiten dat het genoeg is geweest gesprekje twee jaar geleden, toen we voor het eerst 1 nacht weggingen:
"Wanneer komen jullie me nou ophalen"
"Na het eten, weet je nog?"
"Maar ik heb al gegeten"
"Ja liefje, dat heet ontbijt"

De Klinze is inderdaad leuk. Dit lijkt ook wel wat. Of toch de Librije, daar wil ik al zooo lang naartoe
pi_80014691
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 18:16 schreef Individual het volgende:
Zijn er charters in NL die direct naar Cuba gaan? Ik heb 1x een charter naar Gambia genomen en dat was een goede ervaring omdat het de enige manier was om direct te gaan en het was 3x goedkoper dan met 1 stop lijnvlucht.

Anders zou ik denken via Cancun of Mexico DF te gaan.
Dat is ook een goede optie ja, Martinair vliegt naar Havana en Varadero en Arkefly naar Varadero en Holguin. Ook gewoon los als lijnvlucht te boeken dus je hoeft nieteens perse een allin pakketje te kopen
  Moderator dinsdag 6 april 2010 @ 21:26:02 #118
45833 crew  Fogel
pi_80020370
Dilemma: volgende week ben ik in Leuven (wat ik een toffe stad vind) en de dag erna heb ik een vergadering in Brussel (wat ik een saaie stad vind)... zal ik in Leuven een hotel boeken of toch maar practisch in Brussel? Hoe is de Belgische spits?
pi_80020852
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 21:26 schreef Fogel het volgende:
Dilemma: volgende week ben ik in Leuven (wat ik een toffe stad vind) en de dag erna heb ik een vergadering in Brussel (wat ik een saaie stad vind)... zal ik in Leuven een hotel boeken of toch maar practisch in Brussel? Hoe is de Belgische spits?
Heb jij daar een auto dan?
Er gaan iig treinen genoeg, dus dat is het probleem niet.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_80021019
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 21:26 schreef Fogel het volgende:
Emile Mpenza vind ik een beetje over z'n top heen, Dembele doet het opzich wel aardig maar scoort niet heel erg veel voor een spits. Sonck is ook een beetje has-been. Dan heb je geloof ik nog Mirallas en Hazard, maar ik weet niet of dat het wel zal zijn.
Gelukkig voor ze komt Lukaku (Anderlecht) er nu eens aan
  Moderator dinsdag 6 april 2010 @ 21:40:16 #121
45833 crew  Fogel
pi_80021154
Huurauto, taxi of trein, weet ik nog niet. Maar in Belgie ontkom ik niet aan goed bier, dus een huurauto is niet zo'n goed idee misschien.
pi_80021334
Gewoon de trein pakken met een kwatier á 20 minuten speling
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator dinsdag 6 april 2010 @ 21:48:40 #123
45833 crew  Fogel
pi_80021564
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 21:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gewoon de trein pakken met een kwatier á 20 minuten speling
Van een hotel in Leuven naar de vergaderplek in Brussel of van een hotel in Brussel naar de vergaderplek in Brussel?
pi_80021630
Beide maar ik zou lekker in Leuven gaan zitten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_80023600
Fotootjes van de afgelopen twee weken online gezet
quote:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')