Wellicht niet de beste, maar zo'n fotosessie op bed doet het altijd goed.quote:
Hebben jullie eigenlijk geen local chair?quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:40 schreef Blik het volgende:
[..]
IUEC (google is your friend, het heeft niks te maken met elevators btw). Zal eens gaan rondneuzen op die site, het voorlopig voorgestelde programma vind ik erg saai. Helemaal als ik het vergelijk met wat we vorig jaar deden in Vancouver
Dat lijkt me IJsland.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:48 schreef Blik het volgende:
[ afbeelding ]
Hamvraag is natuurlijk, waar was dit!?
we organiseren altijd een separaat partnerprogramma voor de Nederlandse delegatie. Hebben natuurlijk contact met een bureau uit de omgeving, maar wil wel zelf ook met mooie ideeen komen. Planning is nu als volgt:quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hebben jullie eigenlijk geen local chair?
Maar wel van voor de crisisquote:
Luguber voorstel, maar je ziet in ieder geval wat anders dan de standaard tourist traps:quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:59 schreef Blik het volgende:
[..]
we organiseren altijd een separaat partnerprogramma voor de Nederlandse delegatie. Hebben natuurlijk contact met een bureau uit de omgeving, maar wil wel zelf ook met mooie ideeen komen. Planning is nu als volgt:
Dag 1: Washington DC Tour (National Mall etc.)
Dag 2: Exclusieve tour door Kreeger Museum
Dag 3: is nog open, krijgen we nog suggesties voor
Dank voor de inspiratie om weer eens een lemming te maken (origineel)quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:13 schreef Hik het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen ja...![]()
Schrok me te pletter toen ik een BH ging kopen vorige week...
Ik zat mij ook al heel even af te vragen hoe je in Argentinie aan Hertog Jan kwamquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:51 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dank voor de inspiratie om weer eens een lemming te maken (origineel)
what happened?quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:20 schreef k_man het volgende:
Vanwege juridische complicaties worden er door ondergetekende geen vakantiefoto's - of welke andere foto's dan ook - meer op dit forum geplaatst.
Volgens de voorwaarden heeft Fok een onbeperkt gebruiksrechts ten aanzien van foto's die gebruikers hier plaatsen. Met andere woorden: als je hier een foto plaatst, mag Fok daar alles mee doen wat men belieft. Op een kalender zetten, in een tijdschrift publiceren, als illustratie bij een nieuwsitem zetten, etc, etc. Dat is natuurlijk een volkomen bespottelijke voorwaarde en een reden waarom bijv diverse gebruikers in FOT geen eigen materiaal meer laten zien.quote:
quote:User verleent met plaatsing of op enigerlei wijze beschikbaar maken van berichten, teksten, foto’s en ander (audio)visueel materiaal, hieronder inbegrepen het plaatsen van hyperlinks naar voornoemd materiaal, een onbeperkt , onbegrensd en onvoorwaardelijk, niet-exclusief gebruiksrecht voor commerciële en niet-commerciële doeleinden van de door user geplaatste berichten, foto’s en ander (audio)visueel materiaal. Hieronder inbegrepen, maar niet beperkt tot, het citeren (quoten) van het volledige materiaal of delen ervan in andere berichten, het weergeven van het volledige materiaal of delen ervan aan bezoekers van alle domeinen van FOK!, en elk ander gebruik binnen de domeinen en subdomeinen van FOK!.
D'r komt straks geen heel voetbalteam uit hoor (hoop ikquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:58 schreef flipsen het volgende:
Cordoba, tijdens mijn eerste vakantie naar Argentinië.
[ afbeelding ]
Alvast voor Hik om te wennen
En, wat is de PM-oogst?quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:51 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dank voor de inspiratie om weer eens een lemming te maken (origineel)
Zal wel zo'n bestemming als Vietnam, Myanmar of Thailand zijn...quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:48 schreef Blik het volgende:
[ afbeelding ]
Hamvraag is natuurlijk, waar was dit!?
UIO-kalender!quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:41 schreef k_man het volgende:
[..]
Volgens de voorwaarden heeft Fok een onbeperkt gebruiksrechts ten aanzien van foto's die gebruikers hier plaatsen. Met andere woorden: als je hier een foto plaatst, mag Fok daar alles mee doen wat men belieft. Op een kalender zetten, in een tijdschrift publiceren, als illustratie bij een nieuwsitem zetten, etc, etc.
All yer pics are belong to Danny.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:01 schreef DutchTrain het volgende:
[ afbeelding ]
Ook nog maar eens wat nieuwe fotootjes erbij gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |