Je bent de "quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik wil ook wel laten laseren, maar ik durf nog niet zo goed.
Ik hoor iemand die marktonderzoek heeft verricht, wat is het verschil en waarom is lensimplantatie beter?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:56 schreef Vogue het volgende:
Ja, da's ook mijn probleem. Ik wil graag laten laseren, of beter nog lensimplantatie, maar het is zo godsgruwelijk duur. Zou dus mooi zijn als ik de prijsvraag win
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen met mijn uilenbrilquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:22 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik wist niet dat er zoveel blinden in de HTL rondhingen.
als ik nou heel klein schrijf, kunnen jullie dat dan lezen?
Menu bar > View > Text Size > Largestquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:22 schreef UIO_AMS het volgende:
Mijn braillescherm maakt geen onderscheid in verschillende tekengroottes.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:22 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat vindt mijn man dus ook. Hij zegt dat mensen veel mooier zijn als hij geen bril op heeft. Het is alleen zo vreselijk lastig als je ergens met 'm hebt afgesproken en hij heeft 'm niet opquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:36 schreef Hik het volgende:
Inmiddels zie ik op de lange afstand echt heel weinig, maar ergens vind ik het ook wel weer rustig zo.
Klinkt als een bijzonder compliment: 'Je bent veel mooier als ik mijn bril niet op heb'.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:37 schreef Gaoxing het volgende:
Dat vindt mijn man dus ook. Hij zegt dat mensen veel mooier zijn als hij geen bril op heeft. Het is alleen zo vreselijk lastig als je ergens met 'm hebt afgesproken en hij heeft 'm niet op
Ha, die Dreft (?) reclame...!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:04 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Klinkt als een bijzonder compliment: 'Je bent veel mooier als ik mijn bril niet op heb'.
Lief is 'ie he? Hoewel ik 'm het nog nooit over mij heb horen zeggen, natuurlijkquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:04 schreef DutchTrain het volgende:
Klinkt als een bijzonder compliment: 'Je bent veel mooier als ik mijn bril niet op heb'.
Je bril voorkwam een veroordeling? Sindsdien was je onherkenbaar?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:18 schreef ultra_ivo het volgende:
M'n bril was wel handig vlak voordat ik 18 werd. Scheelde me toch 9 maanden cel.
Oeh, hier zit een verhaal achter! Verklaar je nader?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:18 schreef ultra_ivo het volgende:
M'n bril was wel handig vlak voordat ik 18 werd. Scheelde me toch 9 maanden cel.
Ik gok op afgekeurd in plaats van dienstweigering.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:47 schreef Vogue het volgende:
[..]
Oeh, hier zit een verhaal achter! Verklaar je nader?
Mag je ook assistenten inhuren?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:57 schreef Vogue het volgende:
Vandaag is echt een goede dag! Ik heb mijn business credit card, mijn blackberry en laptop binnen, ding mee naar een gratis ooglaserbehandeling, en kreeg zojuist ook nog een vrijbrief om zovaak naar Latin America te kunnen reizen als ik denk dat nodig is. En ik heb Spanje als nieuwe klant erbij, dus daar zal ik ook nog wel eens gaan vertoeven dit jaar. Heerlijk, zulke dagen!
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:11 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik gok op afgekeurd in plaats van dienstweigering.
Je mag vast wel d'r handje vasthouden tijdens het ooglaseren.quote:
Bij (pseudo) religieuze redenen voor dienstweigering niet, als je je als gek wilde laten keuren door de dienstweigercommissie ook niet. Wilde je om (deels) politieke redenen weigeren dan restte alleen de cel. (Toendertijd zat dat op 9 maanden Nieuwersluis.)quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:12 schreef Vogue het volgende:
Ultra Ivo moest je vroeger de cel in als je niet in dienst wilde en goedgekeurd was?
Zou ik niet doenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:29 schreef DutchTrain het volgende:
Er gaat nu een telefoon op de lege check-in desk naast mij en er is verder niemand in de buurt. Moet ik die nu opnemen of heb ik nu teveel films gekeken?
Mwa... Voor lezen op afstand (presentaties enzo) en films moet ik echt mijn bril hebben (of heel dichtbij gaan zittenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:12 schreef Vogue het volgende:
Hik heb je er geen last van dat je in de verte niet goed ziet? Met autorijden, lezen enzo? Lijkt mij best lastig!
Ach, het is altijd fijn om een glas-vol houding te hebben ten aanzien van wazige vlekken...quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:12 schreef UIO_AMS het volgende:
En als ze nou niet zwaaiden, maar onbehoorlijke gebaren maakten met hun armen en handen?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:17 schreef UIO_AMS het volgende:
Ja, ik denk ook altijd wanneer een vrouw een middelvinger naar me opsteekt, dat ze dan heel subtiel met mij flirt.
Nee, op de site van Aeroflot niets kunnen vinden maar ik heb toch een soort van wantrouwen. Als ik bij ebookers in eerste instantie zoek krijg ik dezelfde tickets maar als ik op verder druk krijg ik te zien dat de stoelen al vol zitten. Beetje vreemd als Supersaver en Goleif ze nog wel aanbieden toch?quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:34 schreef Thetallguy het volgende:
Allebei redelijk grote scandinavische ticketverkopersNiks mis mee hoor, maar bij de airline zelf niet goedkoper kunnen vinden?
Wat doe jij allemaal dat dat kennelijk geregeld voorkomt?quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:17 schreef UIO_AMS het volgende:
Ja, ik denk ook altijd wanneer een vrouw een middelvinger naar me opsteekt, dat ze dan heel subtiel met mij flirt.
Dat is redelijk standaard in het Amsterdamse verkeer, k_man. De grootstedelijke mentaliteit zo je wilt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:52 schreef k_man het volgende:
Wat doe jij allemaal dat dat kennelijk geregeld voorkomt?
Ja. telefoon niet opgenomen en ben weer terug in het land met de bijna snelste overstap ooit op Gatwick. Koffer had het niet gehaald, maar is wel prettig dat die dan thuisbezorgd wordt en je er niet zelf mee de trein in hoeftquote:
Waar ik nu al twee keer natgeregend ben en het koud is, maar waar ik wel weer veel 'gezond' voedsel bij de AH heb weten te vinden na twee weken junkfood.quote:
bronquote:Passenger strike at Heathrow Airport
London’s central airport, notorious for its delays and recently hit by a British Airways strike, has ground to a halt for a whole new reason: a passenger strike. As officials struggled to contain the mass movement, started seemingly by a single act of recalcitrance at a baggage checkpoint, the entire airport became choked by passengers refusing to open laptops for inspection, taking off only one shoe, loading their pockets with change, and dancing backwards and forwards over security lines.
‘We’d been in the line for two hours,’ said Velma Wheelycase of Basingstoke, who had intended to fly to Thailand for a resort holiday. ‘My husband and I saw a young man who insisted on going through the x-ray machine with his baggage. He just lay down on the conveyer belt and went right through. There was a bit of an uproar, a bit of a kerfuffle, then all the people in the queue behind him followed suit. Then we saw the line next to us seize the stick detectory thing they run over your body. And they started frisking the guards.’
With a single ‘Wheeeeeeeee!’, Mrs Wheelycase took her turn on the x-ray conveyer belt and disappeared into the interior of the machine.
The strike spread in a wave-like movement throughout the airport. Passengers laid down on travellators and in jetways and flooded the food halls, where there was mockery of serving sizes and sharp criticism of the coffee.
In an age where the airline queue has become akin to the breadlines of Soviet Russia, it would appear there is a new revolution in town. Heathrow officials were unavailable for comment.
Alsof die landweg in Roemenie Heathrow moet voorstellen!quote:
Onder het mom van reisverzekering bedoel je? Het is een zakelijke trip, dus zou even moeten checken via die verzekeringquote:Op donderdag 1 april 2010 08:27 schreef Vogue het volgende:Dat had ik vorig jaar ook in Madrid. Ben je verzekerd Blik? Want ik heb het allemaal teruggehad, incl. kosten voor nieuwe pasjes, portemonnee en cash geld. Zelfs de extra kosten voor geld opnemen op een andere manier (ik had het op de rekening van een Spaanse vriend gestort via internetbankieren, en die heeft het voor mij gepind). Zo'n buitenlandse overschrijving kost 15 euro, maar zelfs dat heb ik teruggekregen. Wel even een politierapport opmaken, anders kan je het niet claimen.
Welkom terug DT
Ik ga vanavond naar Leuven! Morgen weer een dagje meekijken op de OK in het ziekenhuis daar.
Reisverzekeringen vergoeden over het algemeen geen geld, tenzij je daarvoor extra bent verzekerd. Owja, en je hebt je eigen risico van 75 of 100 euro.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:43 schreef Blik het volgende:
[..]
Onder het mom van reisverzekering bedoel je? Het is een zakelijke trip, dus zou even moeten checken via die verzekering
Gelukkig heb ik een aardige collega die alles voor me betaald.
Hé, het is dan Pasen. Zoiets doen wij niet op christelijke feestdagen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:25 schreef Vogue het volgende:
En zondag naar Amsterdam, kan ik weer ongegeneerd mijn middelvinger opsteken naar UIO in het verkeer
Ga het heel goed nakijken, zal waarschijnlijk via de reisverzekering van het werk moeten. Heb in ieder geval 2 uur bij de politie gezeten om aangifte te kunnen doen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:25 schreef Vogue het volgende:
Hmm, de reisverzekering die ik had, had geen eigen risico en gewoon een gelddekking tot 300 euro. Dat gold zowel voor zakelijke als personal trips. Ik zou het nog maar even goed nakijken, en toch voor de zekerheid een politierapport laten opmakenIk ben nu overgestapt op een andere omdat ik daar via mijn werk korting op krijg, en die heeft volgens mij dezelfde voorwaarden als mijn oude.
Over businesstrips gesproken, ik ben weer terug uit Leuven en gevloerd! Van 8 AM tot 7 PM aan één stuk in de OK. Kan geen oog meer zien en ga zo lekker languitMorgen in eigen land op pad naar den Bosch, ook leuk. En zondag naar Amsterdam, kan ik weer ongegeneerd mijn middelvinger opsteken naar UIO in het verkeer
Haha die heb ik ook bij mijn sultan kostuum gekocht. Ik heb nog foto's waar ik het kostuum draag in een shisha bar.quote:Op maandag 5 april 2010 12:50 schreef Hik het volgende:
Ook weer terug!![]()
Heerlijk weer gehad, gisteren zelfs met 23 graden met het zonnetje aan de vis gezeten. Vaders was ook onder de indruk van de stad en we hebben ons bezondigd aan de nodige baklava, keramieken schaaltjes (al dan niet handgemaakt) en zilveren sieraden (ow, en hele kleine leren slofjes...
). Raar om na zo'n lange tijd terug te zijn; het was schoner, georganiseerder, duurder en vooral veel toeristischer dan ik me herinnerde. Maar gelukkig waren de vis, sfeer en mensen nog net zo. Erg de moeite waard dus!
quote:
Niet zó klein (maat 18)...quote:Op maandag 5 april 2010 13:37 schreef Individual het volgende:
[..]
Haha die heb ik ook bij mijn sultan kostuum gekocht.
Iberia is geen code share met KLM toch?quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:58 schreef Thetallguy het volgende:
Is die KLM vlucht ook niet in combi met Iberia vanaf Madrid dan? Of ga je Cubana proberen
Van Madrid naar Havana is gewoon KLM zie ik. Van en naar Madrid is AirEurope (mij onbekend).quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:12 schreef Thetallguy het volgende:
Ze kunnen best codesharen op alleen de route naar Havana bijvoorbeeld. Zoveel airlines vliegen er nl. niet op MAD-HAVAls je op een ticketvergelijkingssite kijkt kan er dan best een KLM-Iberia combi uitrollen.
Hotel Meliá Barajas is bv al prima te doen voor een nacht en meen me te herinneren dat het niet zo duur is.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:05 schreef Vogue het volgende:
Eens met TTGNeem gewoon lekker een cheap hotelletje voor die paar uur. In de buurt van Barajas moet wel wat te vinden zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |