enige bedrag wat ik tegenkom is 670 euro voor excursies, meer nietquote:Op donderdag 8 april 2010 13:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik krijg dat wel te zien... maar ik wil geen auto huren in de klasse VW Gol, en zelfs een Golf is al wat klein
De andere radio decibel is alleen Limburg, denk dat je wel goed zitquote:Op donderdag 8 april 2010 13:13 schreef Vogue het volgende:
Hee, dat is raar. Er zijn blijkbaar 2 radio Decibels die beide hetzelfde logo hebben. De zender waar ik namelijk heb meegedaan heeft een totaal ander programma en ook een andere website: www.radio-decibel.fm. Haha, nu maar hopen dat ik mijn prijzen nog krijg!
BA is teveel met staken bezig de afgelopen tijd. Hoewel BA management er alles aan probeert te doen om toch zoveel mogelijk te vliegen blijf ik het liefste even weg. Als het over een jaar weer rustig is zal ik het weer gaan overwegen.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:46 schreef Vogue het volgende:
Vast wel, heb netjes een mail van ze gehad dus zal wel goed zitten
Wat is er mis met British Airways Individual?
En hebben de TRV'ers nog leuke weekendplannen?
Ik vond ze niet veel beter dan AA. Maar het is alweer jaren terug dat ik met ze vloog.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:58 schreef Vogue het volgende:
Leuk Fogel, ga je een dagje uit met de kids? Nee, ik ben nog in NL. Ik vlieg zaterdag. Met een Delta toestel, ben benieuwd, daar heb ik nog nooit mee gevlogen. Erger dan AA kan het niet zijn lijkt me.
Oeps... verbeterd inmiddelsquote:Op donderdag 8 april 2010 13:01 schreef Blik het volgende:
[..]
Waarom krijg ik geen prijzen te zien als ik klik op 'vertrekdata en prijzen'
huh, wat is dit?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen dank, graag gedaan!quote:
Als ze over een week of 2 maar niet gaan stakenquote:Op donderdag 8 april 2010 14:12 schreef Individual het volgende:
[..]
BA is teveel met staken bezig de afgelopen tijd. Hoewel BA management er alles aan probeert te doen om toch zoveel mogelijk te vliegen blijf ik het liefste even weg. Als het over een jaar weer rustig is zal ik het weer gaan overwegen.
Eigenlijk is mijn beef met de trolleydollies en nog meer met de vakbond.
Van het weekend moet ik mijn verhuizing plannen die maandag/dinsdag gaat beginnen.
Met de kinderen ja.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:58 schreef Vogue het volgende:
Leuk Fogel, ga je een dagje uit met de kids? Nee, ik ben nog in NL. Ik vlieg zaterdag. Met een Delta toestel, ben benieuwd, daar heb ik nog nooit mee gevlogen. Erger dan AA kan het niet zijn lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |