Ga er maar wel vanuit. Bijna alles uit Amerika wordt onderschept tegenwoordig.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:48 schreef Yi-Long het volgende:
Die FragranceX website ziet er zeer goed uit qua prijzen en 'free shipping'. Zat al een tijdje eraan te denken om Cartier Declaration te kopen, maar in NLse winkels vrij pittig aan de prijs(lees: reteduur), maar hier nog best betaalbaar
Komt zeker wel belasting overheen aan de grens!?
Ja, de jongens van FragranceX zetten de waarde van je pakketje altijd tot de dollarcent nauwkeurig op je pakketje, dus tot 22 euro is geen probleem, en boven 22 euro mag je hopen dat je geen belasting hoeft te betalen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:32 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Tot 22,00 Euro was toch belasting vrij?
Via Google Chrome doe ik via de omnibar altijd <X dollar in euro> en daar krijg ik netjes het antwoord uit.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:24 schreef G-NiLES het volgende:
V:Op welke site kan ik makkelijk en snel omrekenen hoeveel dollars mijn euro waard is?
A: Op XE.com vind je een calculator die je dat precies vertelt!
... of je installed een widget wanneer je W7 of Vista hebt, zodat je altijd een valuta-converter op je bureaublad hebt. Nu moet ik wel zeggen dat ik hem niet erg gebruikersvriendelijk vind, maar goed, dan hoef je tenminste niet eerst naar een site te gaanquote:Op donderdag 8 april 2010 17:25 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Via Google Chrome doe ik via de omnibar altijd <X dollar in euro> en daar krijg ik netjes het antwoord uit.
Scheelt weer een paar stappen
Ik heb zo'n 4, 5 keer bij fragrancex besteld en nog nooit bij hoeven te betalen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:48 schreef Yi-Long het volgende:
Die FragranceX website ziet er zeer goed uit qua prijzen en 'free shipping'. Zat al een tijdje eraan te denken om Cartier Declaration te kopen, maar in NLse winkels vrij pittig aan de prijs(lees: reteduur), maar hier nog best betaalbaar
Komt zeker wel belasting overheen aan de grens!?
Denk dat ik ze maar een mailtje ga sturenquote:Op zondag 18 april 2010 14:24 schreef UncleSam het volgende:
28 maart iets besteld op FragranceX, maar nog steeds niet ontvangen![]()
Mail je ook even voor mij? ik heb de 30e wat besteld.....quote:Op maandag 3 mei 2010 15:48 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Denk dat ik ze maar een mailtje ga sturen.
heeft bij mij 2.5 maand geduurd, dus ik zou even geduld hebben nog. en als je contact zoekt met die toko, krijg je standaard mail terug.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:48 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Denk dat ik ze maar een mailtje ga sturen.
Totdat ze het pakket openmaken en besluiten dat het meer waard is dan dat erop staatquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:57 schreef Eenskijken het volgende:
Op het pakketje stond ook niet de echte waarde, maar iets van 10 dollar oid, zodat je sowieso geen problemen met de douane krijgt. (ik was al onder de 22, maar better safe then sorry).
Met uggs kan je erop rekenen dat het een keertje fout gaat, met simpel bedrukte t-shirts kan er praktisch niks mis gaan (tenzij je er tientallen tegelijk besteld), aangezien de verkoopprijs al 6 dollar is, laat staan de inkoopprijs...quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:07 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Totdat ze het pakket openmaken en besluiten dat het meer waard is dan dat erop staatIk heb ooit eens uggs in de states gekocht, degene van wie ik ze kocht had erop gezet dat ze $70 waard waren. Ik kreeg toen een brief thuis, of ik even wilde vermelden wat de daadwerkelijke waarde was. Gelukkig was ik zo wijs om het juiste bedrag in te vullen, aangezien het pakket opgemaakt was.
Dus het is geen garantie dat het goed gaat als er een lager bedrag op staat
Thanksquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:04 schreef Eenskijken het volgende:
Je koppelt je paypal account aan je bankrekening, dan moet je een aantal dagen wachten op bevestigign (en 2 kleine bedragen storten) (dat heb je al gedaan zie ik). Als je dan wat bestelt, schiet paypal het bedrag voor, en dat wordt later dan door paypal van je bankrekening gehaald. Je hoeft er in principe dus geen geld op te zetten, dat wordt automatisch doorverstuurt.
Er stond niet op de doos dat het Uggs waren..quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:45 schreef Starman89 het volgende:
[..]
Met uggs kan je erop rekenen dat het een keertje fout gaat, met simpel bedrukte t-shirts kan er praktisch niks mis gaan (tenzij je er tientallen tegelijk besteld), aangezien de verkoopprijs al 6 dollar is, laat staan de inkoopprijs...
Ik heb nu gewoon 0,00 op mijn paypal rekening maar als ik met paypal wil betalen via engelse sites, vragen ze toch om een CC aangezien ik maar 0,00 op mijn paypal heb. Ik moet dus toch eerst geld naar mijn paypal overmaken lijkt het.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:04 schreef Eenskijken het volgende:
Je koppelt je paypal account aan je bankrekening, dan moet je een aantal dagen wachten op bevestigign (en 2 kleine bedragen storten) (dat heb je al gedaan zie ik). Als je dan wat bestelt, schiet paypal het bedrag voor, en dat wordt later dan door paypal van je bankrekening gehaald. Je hoeft er in principe dus geen geld op te zetten, dat wordt automatisch doorverstuurt.
Hoelang duurde het, en hoeveel was je nou precies kwijt voor hoeveel t-shirts?quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:57 schreef Eenskijken het volgende:
Heb mijn T-shirts binnenWas nogal een verrassing, want ik had geen mail gekregen dat ie verzonden was oid dus ik stond ook bijna op het punt om eens te mailen. Maar net binnengekomen, in super goede staat dus ben er heel blij mee.
Ietsje aan de grote kant ( L size) maar had ik ook wel verwacht, geen probleem eigenlijk, en de kwaliteit is erg goed! Valt me heel erg mee, de opdruk is duidelijk en het shirt is van goede kwaliteit stof gemaakt.
Op het pakketje stond ook niet de echte waarde, maar iets van 10 dollar oid, zodat je sowieso geen problemen met de douane krijgt. (ik was al onder de 22, maar better safe then sorry).
Kortom, ik ben erg tevreden met 6dollar tshirts, zeker voor herhaling vatbaar![]()
Is die 22 euro van de douane dan incl. verzendkostenquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:48 schreef Eenskijken het volgende:
3 Mei besteld, 12 mei binnen. Best wel snel dus. Ze zeggen dat ze binnen 1 a 2 dagen al de order versturen, maar dat kon ik niet checken, want ik heb verder nooit een mail gehad dat het was verzonden. Maakt ook niet uit verder, als het maar aankomt imo
Enne, 2 shirts waren 27 dollar incl verzenden (net onder de 22 euro dus), verzenden is dus duurder dan de shirts zelf. 1 shirt kost al 12 dollar verzenden, 2 kost 14-15 oid, dus je kan beter per 2 (of 3, maar dan is verzenden 18-19 dollar en zit je boven de maximale vrije invoerwaarde) bestellen.
Nee, excl. verzendkosten.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is die 22 euro van de douane dan incl. verzendkostenEn ik zie wel een paar vette shirts, ga eens een keer bestellen
Dan zou je er toch 4 kunnen bestellen zonder gepakt te worden? Door de wisselkoersquote:
ja dat bedoelde ik eigenlijk....quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:25 schreef Eenskijken het volgende:
Hoe willen ze dat controleren? Op het pakketje staat alleen de totale kosten (dus incl verzenden)
Is het geld al afgeschreven van je creditcard? Heb je al contact met ze opgenomen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:20 schreef AskBrad het volgende:
Iemand z'n pakketje van FragranceX al binnen die in 2010 wat heeft besteld?
ik nog niet en wacht toch al wel een maand of 2.
Betaald via paypal en het geld is al van m'n rekening af ja.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Is het geld al afgeschreven van je creditcard? Heb je al contact met ze opgenomen?
Bij mij ook inderdaad twee maanden later, nog steeds niets ontvangen.quote:Op zondag 18 april 2010 14:24 schreef UncleSam het volgende:
28 maart iets besteld op FragranceX, maar nog steeds niet ontvangen![]()
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:26 schreef MagischMannetje het volgende:
Heeft iemand al een keer een submission gedaan bij 6$ shirts?
Blijf het vreemd vinden dat het zo lang heeft moeten duren. Aan de andere kant zijn de prijzen daar wel ontzettend voordelig vergeleken bij de NLse afzetters, dus ik twijfel nog ik ik toch iets zal bestellen daar. Op zich heb ik toch geen haast ermee.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:07 schreef UncleSam het volgende:
Jaaaaaa eindelijk, mijn bestellling van FragranceX is binnen. Hoera meer dan twee maanden later.
Bij een value van $39 niets hoeven betalen qua douane ofzo.
Laat het design eens zien dan. Ben wel benieuwd naar wat voor kwaliteitseisen ze hebben, want zo fantastisch vond ik de designs op die site niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:38 schreef Norbert704 het volgende:
[..]
Ja ik, maar ze vonden hem niet mooi genoeg
Nou niet helemaal mee eens.. Als je 2 maanden moet wachten op een bestelling uit de VS heb je best wel recht op klagen.. Bij Ebay / PayPal hanteren ze, neem ik aan, niet voor niets een termijn van 40 of 45 dagen (niet zeker wat t nou is) om een klacht in te dienen voor je bestellingen. Dan mag je er wel vanuit gaan dat het binnen die periode bij jou had kunnen zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:10 schreef Eenskijken het volgende:
klagen over de verzend/leveringstijd vanuit andere werelddelen vind ik onnodig/overbodig. je weet vantevoren dat het lang (kan) gaa(n)(t) duren, dus je moet er ook niet op 'wachten'.
Ja had namelijk al wat ideetjes. Maar het hangt gewoon af wat de meeste stemmen krijgt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Laat het design eens zien dan. Ben wel benieuwd naar wat voor kwaliteitseisen ze hebben, want zo fantastisch vond ik de designs op die site niet.
HA! afgelopen week binnen gekregenquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:33 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Bij mij ook inderdaad twee maanden later, nog steeds niets ontvangen.
Ik bestel nooit meer iets bij die site.
Het is echt... (Toch??)quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:11 schreef Zero_Empathy het volgende:
ok mijn 5 cent toevoeging![]()
Ruim 1,5 maand geleden parfum besteld bij fragrancex.
Na een maand geld teruggeeist bij paypal en eergister kreeg ik eindelijk mijn geld terug.
Komt gister de parfum aan...![]()
Gelijk dus een mailtje gestuurd met mijn excuses aan fragrancex en het geld weer overgemaakt. waren ze wel blij mee![]()
Parfum zelf is prima! 75 ml is daar ruim 22 euro goedkoper dan in NL 50 ml.
Ruikt ook helemaal echt (heb de echte ook gehad).
Douane heeft er niet aan gezeten dus geen extra kosten betaald.
haha ja dat klopt.quote:
Nou ik heb op 12 mei een bestelling gedaan en die is ook nog niet aangekomen!quote:Op maandag 28 juni 2010 09:48 schreef Lunaflame het volgende:
Op 22 mei een bestelling gedaan bij FragranceX, op 24 mei is het door hun verstuurd en nu nog niks binnen. Ik heb al in het topic gelezen dat het soms erg lang kan duren, balen.
Ik had al 2 x eerder besteld en dat had ik na 2 weken al binnen, dus ging ervan uit dat het nu ook zo lekker snel zou gaan.
Ik heb FragranceX al gemaild en ze zeggen dat ik maar even moet afwachten, ik hoop ook niet dat ik moet bijbetalen.
Nou goed dat ik het weet, kan ik nog rustig even afwachten.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:18 schreef SietzeJBL het volgende:
[..]
Nou ik heb op 12 mei een bestelling gedaan en die is ook nog niet aangekomen!
Ik zal het je laten weten wanneer de mijne er is, dan kun jij er nog 2 weken bij optellen!
Ze zijn vandaag geweest!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 06:45 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Nou goed dat ik het weet, kan ik nog rustig even afwachten.
quote:Als de luchtjes die je bestelt per stuk meer dan 22-23 euro kosten, dan zou ik gewoon alles in 1x bestellen. Ten eerste heb je dan maar 1x de kans dat je inklaringskosten (Op maandag 25 oktober 2010 11:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben van plan om voor ruim ¤ 200,- luchtjes te bestellen bij FragranceX. De kans is erg hoog dat ik er dan door de doune wordt uitgepikt. Kan ik nu beter alle luchtjes los bestellen of alles in 1x?
quote:zoals hierboven gezegd: alle pakketjes onder de 22 euro gewoon los bestellenOp maandag 25 oktober 2010 11:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben van plan om voor ruim ¤ 200,- luchtjes te bestellen bij FragranceX. De kans is erg hoog dat ik er dan door de doune wordt uitgepikt. Kan ik nu beter alle luchtjes los bestellen of alles in 1x?
We zitten inmiddels al op deel 111: Chinese Webshop topic #111 - Gelukkig Chinees Nieuwjaar!quote:V:Mag ik ook iets vragen over een niet-Amerikaanse webshop?
A: Zolang het maar geen chinese betreft, zal het geen probleem zijn. Voor alle Chinese vragen verwijzen ze je graag door naar: Chinese Webshops topic #75 Hoezo had ik de lapo?
Nee niet meer gedaan. Rond kerst luchtje in NL gekocht met flinke kortingquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:10 schreef UncleSam het volgende:
Heb je nog besteld Morpheus en alles netjes aangekomen?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:37 schreef Starman89 het volgende:
FragranceX is helaas sinds kort gestopt met gratis verzenden.
Meerdere keren (naar volle tevredenheid) mijn luchtje besteld. Ging soms een maand / 6 weken overheen, maar het kwam wel altijd netjes en goed verpakt aan.
Ja, maar nu staat er weer wel 'Free shipping' terwijl er gisteren 'Duty/taxfree shipping' stondquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:43 schreef UncleSam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of woon jij niet in de EU?
Edit er staat "duty/tax free shipping". Niet "free shipping"
en bracht het wat op?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:57 schreef UncleSam het volgende:
Marktplaats staat er echt vol mee, ik heb een tijdje gehandeld in die dingen. Kocht ze op rommelmarkten enzo en verkocht ze weer door op Marktplaats.
Hopelijk heb je dat nu toch wel binnen.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:13 schreef bularax het volgende:
Wacht nu op een luchtje van fragrencex die besteld is in november...
Kickje..quote:Op maandag 24 januari 2011 00:19 schreef Starman89 het volgende:
Afgelopen week eindelijk mijn bestelling van 20 november binnen van 6dollarshirts.....!!!
- 20 november besteld
- 1 december verzonden
- 20 januari (!!!) ontvangen
2 maanden dus....
Wel blij met m'n shirts trouwens![]()
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Kwaliteit van polo-shirt is goed, alhoewel het wel van t-shirt stof is geproduceerd, en niet de stof van een écht polo-shirt (bijv. Tommy Hilfiger polo shirt).quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:23 schreef Tim21 het volgende:
[..]
Kickje..
Hoe is de kwaliteit van de shirts? Ik ben van plan ook te gaan bestellen, maar wil ze niet na een keer wassen weg gooien.
Hoe duur vallen ze nu uit per shirt, of per bestelling (net hoe het uitkomtquote:Op maandag 9 mei 2011 19:51 schreef GuitarJJ het volgende:
Gisteren 4 shirts ontvangen van 6dollarshirts. Ziet er goed uit en ze zitten fijn!Er zat tevens 10% korting bij voor mijn volgende bestelling!
Topsite!![]()
[ afbeelding ]
Ik had 4 shirts bij 6dollarshirts. 4 x 6 = 24 dollar. Daar kwam nog 26 dollar aan verzendkosten bovenop. Totaal dus 50 dollar, wat overeenkomt met 35 euro, voor 4 shirts.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:23 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Hoe duur vallen ze nu uit per shirt, of per bestelling (net hoe het uitkomt)
geen bericht van douane gehad dat je bij moest betalen?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:37 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ik had 4 shirts bij 6dollarshirts. 4 x 6 = 24 dollar. Daar kwam nog 26 dollar aan verzendkosten bovenop. Totaal dus 50 dollar, wat overeenkomt met 35 euro, voor 4 shirts.
Op internet zijn trouwens nog wat coupons te vinden. Die kun je natuurlijk proberen voor wat korting
quote:Op maandag 9 mei 2011 23:37 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ik had 4 shirts bij 6dollarshirts. 4 x 6 = 24 dollar. Daar kwam nog 26 dollar aan verzendkosten bovenop. Totaal dus 50 dollar, wat overeenkomt met 35 euro, voor 4 shirts.
Op internet zijn trouwens nog wat coupons te vinden. Die kun je natuurlijk proberen voor wat korting
edit: dus zo'n 8-9 euro per shirt
Vraagje voor beide sites. Zijn de verzendkosten per shirt of per bestelling?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:08 schreef GuitarJJ het volgende:
Nu trouwens ook de 2 shirts van smudged ontvangen. Ze zien er ditmaal wel goed uit!![]()
Owja, als er nog mensen shirts via smudged bestellen, gebruik dan de code 'RM' voor 10% korting.
Verzendkosten bij 6dollarshirts zijn per shirt/gewicht. Dus het bedrag gaat omhoog als je meer shirts besteld.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:04 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[..]
Vraagje voor beide sites. Zijn de verzendkosten per shirt of per bestelling?
En voor smudged: wat zijn daar überhaupt de verzendkosten (kan zo niets vinden op de site, of ik kijk er overheen)
ahhhquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:24 schreef G-NiLES het volgende:
- Kernwapens en munitie, speelgoedwapens en nepwapens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |