abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79737728
OP is nog under construction. ga vanmiddag ff verder

Het grote Amerikaanse webshops-topic!
Een nu al legendarische topicreeks met een overzicht van alle Amerikaanse webshops met kleding, luchtjes en eigenlijk alles wat in Amerika stukken goedkoper is dan in Nederland!

Welke webshops zijn er zoal?
Er zijn natuurlijk ontelbare webshops, maar een aantal springen eruit door bijvoorbeeld lage prijzen, gratis verzenden of bijzonder producten die niet snel in Nederland te krijgen zijn. Hieronder de bijdrage uit de vorige reeksen:

6 Dollar shirts

Een Amerikaanse webshop met diverse T-shirt voor $6 per stuk. Houd rekening met de verzendkosten!

Verzendkosten excl. T-shirts a $6 p/s:
1 T-shirt = $13.54
2 T-shirts = $15,64
3 T-shirts = $19.80

FragranceX

Webshop met beroemde luchtjes (Armani, D&G, Hugo Boss, etc.) die stukken goedkoper zijn dan in je lokale Douglas-winkel.

Groot voordeel: Gratis verzending! Let wel op dat je de Free coupon code gebruikt!

Play.com

OK, OK, weliswaar niet Amerikaans, maar daardoor zeker niet oninteressant...
Play.com is een site met een erg breed assortiment.
DVD, muziek, games, boeken, en kleding worden voor nop naar Nederland gestuurd.

Nadeel: Je kan er alleen met creditcard betalen.

Nog geen ervaringen:

http://www.axelmusic.com/ (Games, DVD's)
http://www.videogamesplus.ca/ (Games)
http://www.dvdboxoffice.com (DVD's)

Vraag en antwoord

V: Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
A: Dit verschilt per webshop. Over het algemeen zijn Amerikanen een stukje sneller (en maken minder fouten) dan onze Chinese vrienden. Mijn ervaringen tot nu toe zijn erg positief! Binnen een weekje ligt het hier allemaal op de deurmat! Dit zal uiteraard wat langer duren als je pakketje bij de douane terecht komt.

V: Hoe zit dat precies met de douane? Wat mag wel. en wat mag niet?
A: In principe mag je alles uit het buitenland naar Nederland halen, met uitzondering van:

- Liquide middelen (meer dan ¤ 10.000 contant geld en waarde papieren)
- Nagemaakte artikelen
- Bedreigde dier- en plantensoorten
- Dierlijke producten en levensmiddelen
- Planten, bloemen, groenten en fruit
- Kernwapens en munitie, speelgoedwapens en nepwapens
- Geneesmiddelen
- Verdovende middelen
- Cultuurgoederen (zoals kunst en antiek)

Als de waarde van je bestelling onder de 22 euro blijft, hoef je er geen belasting of invoerrechten over te betalen.Boven de 22 euro en tot de 150 euro moet je 19% BTW lappen over de waarde + de verzendkosten van je bestelling. Dit geldt uiteraard alleen als de douane je pakketje onderzoekt, en die kans is zeer klein (maar wel aanwezig). Boven de 150 euro krijg je er nog eens douanerechten bovenop. Hoeveel dit is, verschilt per artikel.

V: Wanneer weet ik of m'n pakketje al in Nederland is?
A: Als je een Track 'n Trace nummer van de webshop hebt, kan je bij TNT navragen of het pakketje al in Nederland is. Dit doe je door het volgende nummer te bellen: 058 2 333 333 en dan te kiezen voor optie 1, nog een keer optie 1 en dan optie 3. Je krijgt dan iemand aan de lijn die het graag voor je opzoekt.

V: Hoe moet ik betalen? (met dank aan RacerDKB voor uitleg!)
A: Voor het bestellen in een Amerikaanse webshop zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat ¤0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

V:Op welke site kan ik makkelijk en snel omrekenen hoeveel dollars mijn euro waard is?
A: Op XE.com vind je een calculator die je dat precies vertelt!

V:Mag ik ook iets vragen over een niet-Amerikaanse webshop?
A: Zolang het maar geen chinese betreft, zal het geen probleem zijn. Voor alle Chinese vragen verwijzen ze je graag door naar: Chinese Webshops topic #75 Hoezo had ik de lapo? -O-

V: Help, het topic is vol! Wat nu?
A: Maak gerust een nieuwe! Je staat altijd vrij om bij het openen van een nieuw topic de OP aan te passen!

Link naar vorige deel:

Amerikaanse webshops-topic #1 Beter goed gejat...

[ Bericht 91% gewijzigd door G-NiLES op 30-03-2010 11:47:33 ]
  dinsdag 30 maart 2010 @ 10:39:29 #2
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_79738148
Misschien kun je de link naar het nieuwe topic in de lapo zetten van het vorige deel? Lijkt me handig
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
pi_79738360
done
  dinsdag 30 maart 2010 @ 10:48:14 #4
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_79738425
Die FragranceX website ziet er zeer goed uit qua prijzen en 'free shipping'. Zat al een tijdje eraan te denken om Cartier Declaration te kopen, maar in NLse winkels vrij pittig aan de prijs(lees: reteduur), maar hier nog best betaalbaar

Komt zeker wel belasting overheen aan de grens!?
pi_79739197
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 10:48 schreef Yi-Long het volgende:
Die FragranceX website ziet er zeer goed uit qua prijzen en 'free shipping'. Zat al een tijdje eraan te denken om Cartier Declaration te kopen, maar in NLse winkels vrij pittig aan de prijs(lees: reteduur), maar hier nog best betaalbaar

Ga er maar wel vanuit. Bijna alles uit Amerika wordt onderschept tegenwoordig.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 11:14:18 #6
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_79739221
ff volgen
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 30 maart 2010 @ 11:28:25 #7
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_79739625
Even volgen inderdaad.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  dinsdag 30 maart 2010 @ 11:30:50 #8
281157 AskBrad
Heracles Almelo
pi_79739703
TeeVeauxPee!
ben benieuwd hoe het gaat met mijn bestelling bij FragranceX.
Heb een geurtje besteld van 21.67 euro.
I'm Back Again!
pi_79761116
Tot 22,00 Euro was toch belasting vrij?
pi_79768992
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 20:32 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Tot 22,00 Euro was toch belasting vrij?
Ja, de jongens van FragranceX zetten de waarde van je pakketje altijd tot de dollarcent nauwkeurig op je pakketje, dus tot 22 euro is geen probleem, en boven 22 euro mag je hopen dat je geen belasting hoeft te betalen.
  donderdag 8 april 2010 @ 17:21:27 #11
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  donderdag 8 april 2010 @ 17:25:43 #12
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_80090440
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 10:24 schreef G-NiLES het volgende:
V:Op welke site kan ik makkelijk en snel omrekenen hoeveel dollars mijn euro waard is?
A: Op XE.com vind je een calculator die je dat precies vertelt!
Via Google Chrome doe ik via de omnibar altijd <X dollar in euro> en daar krijg ik netjes het antwoord uit.
Scheelt weer een paar stappen
  donderdag 8 april 2010 @ 17:28:06 #13
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_80090545
Geen amerikaanse webshop maar een engelse: bookdepository.co.uk
Ze versturen per boek en de prijzen zijn lager dan bij amazon.com/co.uk
pi_80444893
28 maart iets besteld op FragranceX, maar nog steeds niet ontvangen
pi_80445011
komt door de aswolk
pi_80679264
Iemand al een bestelling van Fragrance binnen?
  zaterdag 24 april 2010 @ 23:54:50 #17
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_80682658
quote:
Op donderdag 8 april 2010 17:25 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Via Google Chrome doe ik via de omnibar altijd <X dollar in euro> en daar krijg ik netjes het antwoord uit.
Scheelt weer een paar stappen
... of je installed een widget wanneer je W7 of Vista hebt, zodat je altijd een valuta-converter op je bureaublad hebt. Nu moet ik wel zeggen dat ik hem niet erg gebruikersvriendelijk vind, maar goed, dan hoef je tenminste niet eerst naar een site te gaan
pi_80687685
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 10:48 schreef Yi-Long het volgende:

Ik heb zo'n 4, 5 keer bij fragrancex besteld en nog nooit bij hoeven te betalen.
pi_80971386
quote:
Op zondag 18 april 2010 14:24 schreef UncleSam het volgende:
Denk dat ik ze maar een mailtje ga sturen .
  maandag 3 mei 2010 @ 16:12:17 #20
281157 AskBrad
Heracles Almelo
pi_80972282
quote:
Op maandag 3 mei 2010 15:48 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Mail je ook even voor mij? ik heb de 30e wat besteld.....
I'm Back Again!
  maandag 3 mei 2010 @ 16:26:12 #21
72002 M-unit
Ajax Amsterdam
pi_80972831
quote:
Op maandag 3 mei 2010 15:48 schreef UncleSam het volgende:

[..]

heeft bij mij 2.5 maand geduurd, dus ik zou even geduld hebben nog. en als je contact zoekt met die toko, krijg je standaard mail terug.
pi_80984427
niemand interesse in een inkoopactie voor 6dollarshirts om verzendkosten te verlagen?
pi_80984474
Meh.. als je boven de 22 euro komt (meer dan 2 shirts) heb je sowieso het risico om bij te lappen ivm invoerrechten.
There are only 151 Pokémon.
pi_81000545
dat deel je dan ook met z'n allen
pi_81061480
Iemand weleens besteld bij 6dollar? Hoe lang duurt het ongeveer voordat ze iets verzenden en vanaf dan tot het aankomt?
pi_81128669
Teeveepee.
pi_81339184
Heb mijn T-shirts binnen Was nogal een verrassing, want ik had geen mail gekregen dat ie verzonden was oid dus ik stond ook bijna op het punt om eens te mailen. Maar net binnengekomen, in super goede staat dus ben er heel blij mee.

Ietsje aan de grote kant ( L size) maar had ik ook wel verwacht, geen probleem eigenlijk, en de kwaliteit is erg goed! Valt me heel erg mee, de opdruk is duidelijk en het shirt is van goede kwaliteit stof gemaakt.

Op het pakketje stond ook niet de echte waarde, maar iets van 10 dollar oid, zodat je sowieso geen problemen met de douane krijgt. (ik was al onder de 22, maar better safe then sorry).

Kortom, ik ben erg tevreden met 6dollar tshirts, zeker voor herhaling vatbaar
pi_81339593
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 13:57 schreef Eenskijken het volgende:

Op het pakketje stond ook niet de echte waarde, maar iets van 10 dollar oid, zodat je sowieso geen problemen met de douane krijgt. (ik was al onder de 22, maar better safe then sorry).

Totdat ze het pakket openmaken en besluiten dat het meer waard is dan dat erop staat Ik heb ooit eens uggs in de states gekocht, degene van wie ik ze kocht had erop gezet dat ze $70 waard waren. Ik kreeg toen een brief thuis, of ik even wilde vermelden wat de daadwerkelijke waarde was. Gelukkig was ik zo wijs om het juiste bedrag in te vullen, aangezien het pakket opgemaakt was.

Dus het is geen garantie dat het goed gaat als er een lager bedrag op staat
pi_81341932
Hoe werkt het nou precies met een paypal account. Ik heb er een aangevraagd en moet nu 2 kleine bedragen invoeren, vanaf mijn internetbankieren om mijn rekening te bevestigen. Dat is niet zo moeilijk.

Maar wat als ik straks wat wil bestellen bij bijvoorbeeld play of amazon ; moet ik dan eerst geld naar mijn paypal rekening storten?

En hoe werken die bedrijven? Qua, je voert zeg maar je paypal gegevens in, en je betaalt. Als ik de OP goed begrijp gaat het geld automatisch van je bank naar je paypal account in 2 dagen. Maar dat betekent dat het bedrijf, het geld niet meteen heeft, alleen paypal gegevens, hoe gaat dat met verzenden?

Bedankt alvast
pi_81342380
Je koppelt je paypal account aan je bankrekening, dan moet je een aantal dagen wachten op bevestigign (en 2 kleine bedragen storten) (dat heb je al gedaan zie ik). Als je dan wat bestelt, schiet paypal het bedrag voor, en dat wordt later dan door paypal van je bankrekening gehaald. Je hoeft er in principe dus geen geld op te zetten, dat wordt automatisch doorverstuurt.
pi_81344217
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:07 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Totdat ze het pakket openmaken en besluiten dat het meer waard is dan dat erop staat Ik heb ooit eens uggs in de states gekocht, degene van wie ik ze kocht had erop gezet dat ze $70 waard waren. Ik kreeg toen een brief thuis, of ik even wilde vermelden wat de daadwerkelijke waarde was. Gelukkig was ik zo wijs om het juiste bedrag in te vullen, aangezien het pakket opgemaakt was.

Dus het is geen garantie dat het goed gaat als er een lager bedrag op staat
Met uggs kan je erop rekenen dat het een keertje fout gaat, met simpel bedrukte t-shirts kan er praktisch niks mis gaan (tenzij je er tientallen tegelijk besteld), aangezien de verkoopprijs al 6 dollar is, laat staan de inkoopprijs...
pi_81344899
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 15:04 schreef Eenskijken het volgende:
Je koppelt je paypal account aan je bankrekening, dan moet je een aantal dagen wachten op bevestigign (en 2 kleine bedragen storten) (dat heb je al gedaan zie ik). Als je dan wat bestelt, schiet paypal het bedrag voor, en dat wordt later dan door paypal van je bankrekening gehaald. Je hoeft er in principe dus geen geld op te zetten, dat wordt automatisch doorverstuurt.
Thanks
pi_81345092
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 15:45 schreef Starman89 het volgende:

[..]

Met uggs kan je erop rekenen dat het een keertje fout gaat, met simpel bedrukte t-shirts kan er praktisch niks mis gaan (tenzij je er tientallen tegelijk besteld), aangezien de verkoopprijs al 6 dollar is, laat staan de inkoopprijs...
Er stond niet op de doos dat het Uggs waren..
pi_81345674
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 15:04 schreef Eenskijken het volgende:
Ik heb nu gewoon 0,00 op mijn paypal rekening maar als ik met paypal wil betalen via engelse sites, vragen ze toch om een CC aangezien ik maar 0,00 op mijn paypal heb. Ik moet dus toch eerst geld naar mijn paypal overmaken lijkt het.

EDIT : Bij sommige winkels werkt het wel. Thanks dus

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2010 16:34:50 ]
pi_81351539
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 13:57 schreef Eenskijken het volgende:
Heb mijn T-shirts binnen Was nogal een verrassing, want ik had geen mail gekregen dat ie verzonden was oid dus ik stond ook bijna op het punt om eens te mailen. Maar net binnengekomen, in super goede staat dus ben er heel blij mee.

Ietsje aan de grote kant ( L size) maar had ik ook wel verwacht, geen probleem eigenlijk, en de kwaliteit is erg goed! Valt me heel erg mee, de opdruk is duidelijk en het shirt is van goede kwaliteit stof gemaakt.

Kortom, ik ben erg tevreden met 6dollar tshirts, zeker voor herhaling vatbaar
Hoelang duurde het, en hoeveel was je nou precies kwijt voor hoeveel t-shirts?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_81354028
3 Mei besteld, 12 mei binnen. Best wel snel dus. Ze zeggen dat ze binnen 1 a 2 dagen al de order versturen, maar dat kon ik niet checken, want ik heb verder nooit een mail gehad dat het was verzonden. Maakt ook niet uit verder, als het maar aankomt imo

Enne, 2 shirts waren 27 dollar incl verzenden (net onder de 22 euro dus), verzenden is dus duurder dan de shirts zelf. 1 shirt kost al 12 dollar verzenden, 2 kost 14-15 oid, dus je kan beter per 2 (of 3, maar dan is verzenden 18-19 dollar en zit je boven de maximale vrije invoerwaarde) bestellen.
pi_81354512
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 19:48 schreef Eenskijken het volgende:
3 Mei besteld, 12 mei binnen. Best wel snel dus. Ze zeggen dat ze binnen 1 a 2 dagen al de order versturen, maar dat kon ik niet checken, want ik heb verder nooit een mail gehad dat het was verzonden. Maakt ook niet uit verder, als het maar aankomt imo

Enne, 2 shirts waren 27 dollar incl verzenden (net onder de 22 euro dus), verzenden is dus duurder dan de shirts zelf. 1 shirt kost al 12 dollar verzenden, 2 kost 14-15 oid, dus je kan beter per 2 (of 3, maar dan is verzenden 18-19 dollar en zit je boven de maximale vrije invoerwaarde) bestellen.
Is die 22 euro van de douane dan incl. verzendkosten En ik zie wel een paar vette shirts, ga eens een keer bestellen
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_81356316
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 19:58 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Is die 22 euro van de douane dan incl. verzendkosten En ik zie wel een paar vette shirts, ga eens een keer bestellen
Nee, excl. verzendkosten.
pi_81356385
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 20:33 schreef Starman89 het volgende:

[..]

Dan zou je er toch 4 kunnen bestellen zonder gepakt te worden? Door de wisselkoers
pi_81358367
quote:

[..]

You sure?
pi_81373734
quote:

[..]

inclusief!
pi_81374046
tvp voor shirts en stink
  donderdag 13 mei 2010 @ 20:06:19 #44
232329 Orlistat
I see fat people
pi_81392172
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 10:58 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

inclusief!
Exclusief!
pi_81393141
Hoe willen ze dat controleren? Op het pakketje staat alleen de totale kosten (dus incl verzenden)
  donderdag 13 mei 2010 @ 20:27:53 #46
235416 Norbert704
Gisteren, is niet vandaag
pi_81393227
De douane is niet zo streng. Ik ben nog nooit gepakt *afkloppen* met het invoeren van diverse illegale spullen en/of apparatuur van hoge waarde.
pi_81393247
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 20:25 schreef Eenskijken het volgende:
Hoe willen ze dat controleren? Op het pakketje staat alleen de totale kosten (dus incl verzenden)
ja dat bedoelde ik eigenlijk....
ze zetten meestal het 'afgerekende bedrag' erop.
  woensdag 19 mei 2010 @ 12:20:12 #48
281157 AskBrad
Heracles Almelo
pi_81618860
Iemand z'n pakketje van FragranceX al binnen die in 2010 wat heeft besteld?
ik nog niet en wacht toch al wel een maand of 2 .
I'm Back Again!
  woensdag 19 mei 2010 @ 12:29:43 #49
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_81619295
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 12:20 schreef AskBrad het volgende:
Iemand z'n pakketje van FragranceX al binnen die in 2010 wat heeft besteld?
ik nog niet en wacht toch al wel een maand of 2 .
Is het geld al afgeschreven van je creditcard? Heb je al contact met ze opgenomen?
  woensdag 19 mei 2010 @ 13:51:24 #50
281157 AskBrad
Heracles Almelo
pi_81623092
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 12:29 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Is het geld al afgeschreven van je creditcard? Heb je al contact met ze opgenomen?
Betaald via paypal en het geld is al van m'n rekening af ja.
nog geen contact met ze gehad eerlijk gezegd! komt mede doordat ik een beetje vergeten was dat ik 't besteld had haha.
I'm Back Again!
pi_81942189
quote:
Op zondag 18 april 2010 14:24 schreef UncleSam het volgende:
Bij mij ook inderdaad twee maanden later, nog steeds niets ontvangen.
Ik bestel nooit meer iets bij die site .
pi_81942596
14 mei een stapeltje shirts besteld via 6dollarshirts, mailtje gekregen ter bevestiging van wat ik besteld heb, verder niks meer gehoord. bestelling was wel 65 dollar, dus ik was me een beetje aan het voorbereiden op nog wat extra eventuele kosten voor het invoeren ervan.
Vandaag vond ik een brief in de bus dat het pakketje bij de buren was afgeleverd, dus meteen afgehaald en ze zijn mooi!
echt tegen alle verwachtingen in, binnen 2 weken al binnen
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_81943017
dat zijn dan wel heel wat shirts?
pi_81943120
5
maar bij het bedrag zitten ook verzendkosten en extra kosten voor damesshirts enzo..
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
  zaterdag 29 mei 2010 @ 12:26:37 #55
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_82057057
Heeft iemand al een keer een submission gedaan bij 6$ shirts?
  zaterdag 29 mei 2010 @ 13:21:24 #56
304185 highRr
hoi haha.
pi_82058375
Iemand een site voor me waar ik grote zonnebrillen voor mannen kan halen?
Grote, dikke zonnebril dus. Wel voor mannen svp.
alvast bedankt.

En trouwens de prijs mag niet hoger dan 30 euro zijn.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 14:53:42 #57
304185 highRr
hoi haha.
pi_82061073
kickje..
pi_82061897
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 12:26 schreef MagischMannetje het volgende:
Heeft iemand al een keer een submission gedaan bij 6$ shirts?

wat bedoel je hiermee?
  zaterdag 29 mei 2010 @ 16:26:33 #59
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_82063568
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 15:24 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

wat bedoel je hiermee?
Een eigen idee ingestuurd.
pi_82199244
Jaaaaaa eindelijk, mijn bestellling van FragranceX is binnen. Hoera meer dan twee maanden later .
Bij een value van $39 niets hoeven betalen qua douane ofzo.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 18:38:09 #61
235416 Norbert704
Gisteren, is niet vandaag
pi_82200380
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 16:26 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Een eigen idee ingestuurd.
Ja ik, maar ze vonden hem niet mooi genoeg
  dinsdag 1 juni 2010 @ 19:25:27 #62
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_82202537
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 18:07 schreef UncleSam het volgende:
Jaaaaaa eindelijk, mijn bestellling van FragranceX is binnen. Hoera meer dan twee maanden later .
Bij een value van $39 niets hoeven betalen qua douane ofzo.
Blijf het vreemd vinden dat het zo lang heeft moeten duren. Aan de andere kant zijn de prijzen daar wel ontzettend voordelig vergeleken bij de NLse afzetters, dus ik twijfel nog ik ik toch iets zal bestellen daar. Op zich heb ik toch geen haast ermee.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 19:26:12 #63
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_82202586
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 18:38 schreef Norbert704 het volgende:

[..]

Ja ik, maar ze vonden hem niet mooi genoeg
Laat het design eens zien dan. Ben wel benieuwd naar wat voor kwaliteitseisen ze hebben, want zo fantastisch vond ik de designs op die site niet.
pi_82215744
klagen over de verzend/leveringstijd vanuit andere werelddelen vind ik onnodig/overbodig. je weet vantevoren dat het lang (kan) gaa(n)(t) duren, dus je moet er ook niet op 'wachten'.
pi_82222578
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 23:10 schreef Eenskijken het volgende:
klagen over de verzend/leveringstijd vanuit andere werelddelen vind ik onnodig/overbodig. je weet vantevoren dat het lang (kan) gaa(n)(t) duren, dus je moet er ook niet op 'wachten'.
Nou niet helemaal mee eens.. Als je 2 maanden moet wachten op een bestelling uit de VS heb je best wel recht op klagen.. Bij Ebay / PayPal hanteren ze, neem ik aan, niet voor niets een termijn van 40 of 45 dagen (niet zeker wat t nou is) om een klacht in te dienen voor je bestellingen. Dan mag je er wel vanuit gaan dat het binnen die periode bij jou had kunnen zijn.
Normaal zijn producten met zo'n 20 á 25 dagen bij je, waar het ook vandaan moet komen. Tenminste dat is mijn ervaring..
  woensdag 2 juni 2010 @ 10:07:58 #66
240566 Chuck.Norris
CN counted to infinity.. Twice
pi_82224603
wel opletten met die 22¤ regel...
deze geldt niet alle artikelen

ik quote even

De alcoholische producten, parfums en toiletwaters evenals tabak en tabaksproducten zijn uitgesloten van de vrijstelling.

nuja als er neit opstaat wat er in zit, en de waarde is verwaarloosbaar kom je er wel door
When the Boogeyman goes to sleep every night, he checks his closet for Chuck Norris
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:41:22 #67
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_82242018
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 19:26 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Laat het design eens zien dan. Ben wel benieuwd naar wat voor kwaliteitseisen ze hebben, want zo fantastisch vond ik de designs op die site niet.
Ja had namelijk al wat ideetjes. Maar het hangt gewoon af wat de meeste stemmen krijgt.
  woensdag 2 juni 2010 @ 17:08:06 #68
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_82243288
Jammer van de eurokoers t.o.v. de dollar... mag lijen dat Gyros nu een stuk goedkoper wordt dan
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  maandag 7 juni 2010 @ 09:43:54 #69
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_82430789
Zou je je idee is een keer kunnen posten hier?
  maandag 7 juni 2010 @ 17:22:27 #70
281157 AskBrad
Heracles Almelo
pi_82451393
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 21:33 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Bij mij ook inderdaad twee maanden later, nog steeds niets ontvangen.
Ik bestel nooit meer iets bij die site .
HA! afgelopen week binnen gekregen .
I'm Back Again!
  woensdag 23 juni 2010 @ 15:11:24 #71
203407 Zero_Empathy
doet alles met beleg ;)
pi_83194470
ok mijn 5 cent toevoeging

Ruim 1,5 maand geleden parfum besteld bij fragrancex.
Na een maand geld teruggeeist bij paypal en eergister kreeg ik eindelijk mijn geld terug.
Komt gister de parfum aan...
Gelijk dus een mailtje gestuurd met mijn excuses aan fragrancex en het geld weer overgemaakt. waren ze wel blij mee

Parfum zelf is prima! 75 ml is daar ruim 22 euro goedkoper dan in NL 50 ml.
Ruikt ook helemaal echt (heb de echte ook gehad).
Douane heeft er niet aan gezeten dus geen extra kosten betaald.
Op zondag 1 maart 2009 @ 16:18 schreef beverton het volgende:
LEKKER RELLLUHHH ALLES KAPOT MAKUHNNNN
  woensdag 23 juni 2010 @ 15:24:54 #72
281157 AskBrad
Heracles Almelo
pi_83195007
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 15:11 schreef Zero_Empathy het volgende:
ok mijn 5 cent toevoeging

Ruim 1,5 maand geleden parfum besteld bij fragrancex.
Na een maand geld teruggeeist bij paypal en eergister kreeg ik eindelijk mijn geld terug.
Komt gister de parfum aan...
Gelijk dus een mailtje gestuurd met mijn excuses aan fragrancex en het geld weer overgemaakt. waren ze wel blij mee

Parfum zelf is prima! 75 ml is daar ruim 22 euro goedkoper dan in NL 50 ml.
Ruikt ook helemaal echt (heb de echte ook gehad).
Douane heeft er niet aan gezeten dus geen extra kosten betaald.
Het is echt... (Toch??)
I'm Back Again!
  woensdag 23 juni 2010 @ 15:41:44 #73
203407 Zero_Empathy
doet alles met beleg ;)
pi_83195743
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 15:24 schreef AskBrad het volgende:

[..]

Het is echt... (Toch??)
haha ja dat klopt.
sorry zit meer in chineze webtopics
pi_83195915
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 15:24 schreef AskBrad het volgende:

[..]

Het is echt... (Toch??)
so they say.

Niemand hier merkt enig verschil, dus zal wel echt zijn dan!
pi_83198411
Laatst bij 6dollarshirts het 'I Am The Walrus'-shirt besteld, kwam sneller dan verwacht binnen. Prima shirt voor een aardige prijs.
celebrate your money
  woensdag 23 juni 2010 @ 18:59:13 #76
203407 Zero_Empathy
doet alles met beleg ;)
pi_83204873
foto's:

pi_83388847
Op 22 mei een bestelling gedaan bij FragranceX, op 24 mei is het door hun verstuurd en nu nog niks binnen. Ik heb al in het topic gelezen dat het soms erg lang kan duren, balen.

Ik had al 2 x eerder besteld en dat had ik na 2 weken al binnen, dus ging ervan uit dat het nu ook zo lekker snel zou gaan.

Ik heb FragranceX al gemaild en ze zeggen dat ik maar even moet afwachten, ik hoop ook niet dat ik moet bijbetalen.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan.
pi_83414318
quote:
Op maandag 28 juni 2010 09:48 schreef Lunaflame het volgende:
Op 22 mei een bestelling gedaan bij FragranceX, op 24 mei is het door hun verstuurd en nu nog niks binnen. Ik heb al in het topic gelezen dat het soms erg lang kan duren, balen.

Ik had al 2 x eerder besteld en dat had ik na 2 weken al binnen, dus ging ervan uit dat het nu ook zo lekker snel zou gaan.

Ik heb FragranceX al gemaild en ze zeggen dat ik maar even moet afwachten, ik hoop ook niet dat ik moet bijbetalen.
Nou ik heb op 12 mei een bestelling gedaan en die is ook nog niet aangekomen!
Ik zal het je laten weten wanneer de mijne er is, dan kun jij er nog 2 weken bij optellen!
pi_83429308
quote:
Op maandag 28 juni 2010 20:18 schreef SietzeJBL het volgende:

[..]

Nou ik heb op 12 mei een bestelling gedaan en die is ook nog niet aangekomen!
Ik zal het je laten weten wanneer de mijne er is, dan kun jij er nog 2 weken bij optellen!
Nou goed dat ik het weet, kan ik nog rustig even afwachten.
pi_83545990
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 06:45 schreef Lunaflame het volgende:

[..]

Nou goed dat ik het weet, kan ik nog rustig even afwachten.
Ze zijn vandaag geweest!
Ik was niet thuis, maar er lag een briefje dat ze geweest waren en dat er kosten aan verbonden waren! Dat is dan wel weer jammer!

Dus nog een week of 2
pi_83606313
Vandaag het pakketje afgehaald, op een bestelling van 144 euro moest ik ruim 39 euro bij betalen, waarvan
27.36 aan btw en 12.50 aan inklaringskosten.
Zo gaat de lol van het bestellen in Amerika er wel vanaf.
Ik ga in ieder geval in bezwaar, hebben ze weer wat extra werk bij de TNT.
  zondag 4 juli 2010 @ 20:23:22 #82
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_83653381
Kan threadless ook in dit topic? Het is een t-shirt site met custom shirts. Zo af en toe een aanbieding waarbij alles 10$ kost. Verzenden kost altijd 10$ en duurt ongeveer anderhalve week.

threadless.com

Hier kun je de faq vinden:
http://www.threadless.com/help

Vragen? stel ze gerust...
  maandag 25 oktober 2010 @ 11:06:35 #83
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_87929455
Ik ben van plan om voor ruim ¤ 200,- luchtjes te bestellen bij FragranceX. De kans is erg hoog dat ik er dan door de doune wordt uitgepikt. Kan ik nu beter alle luchtjes los bestellen of alles in 1x?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  maandag 25 oktober 2010 @ 11:25:24 #84
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_87930082
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 11:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben van plan om voor ruim ¤ 200,- luchtjes te bestellen bij FragranceX. De kans is erg hoog dat ik er dan door de doune wordt uitgepikt. Kan ik nu beter alle luchtjes los bestellen of alles in 1x?
Als de luchtjes die je bestelt per stuk meer dan 22-23 euro kosten, dan zou ik gewoon alles in 1x bestellen. Ten eerste heb je dan maar 1x de kans dat je inklaringskosten ( :r ) mag gaan betalen (12,50), en ten tweede heb je minder kans dat 1 van de pakketjes niet aankomt. En misschien bij zo'n grote bestelling dat je met 'spoed' kunt laten bezorgen, zodat je niet zoals anderen hier heel lang op je pakje zit te wachten!?
pi_87930568
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 11:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
zoals hierboven gezegd: alle pakketjes onder de 22 euro gewoon los bestellen
en als je meer hebt, dan maar alles in 1x.

:)
pi_90839560
Heb je nog besteld Morpheus en alles netjes aangekomen?
pi_91151917
ik heb besteld maar helaas n naheffing van de douane gekregen :(
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
pi_91154466
quote:
V:Mag ik ook iets vragen over een niet-Amerikaanse webshop?
A: Zolang het maar geen chinese betreft, zal het geen probleem zijn. Voor alle Chinese vragen verwijzen ze je graag door naar: Chinese Webshops topic #75 Hoezo had ik de lapo? -O-
We zitten inmiddels al op deel 111: Chinese Webshop topic #111 - Gelukkig Chinees Nieuwjaar!
  dinsdag 11 januari 2011 @ 11:25:35 #89
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_91154543
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 16:10 schreef UncleSam het volgende:
Heb je nog besteld Morpheus en alles netjes aangekomen?
Nee niet meer gedaan. Rond kerst luchtje in NL gekocht met flinke korting :)
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_91182160
FragranceX is helaas sinds kort gestopt met gratis verzenden.

Meerdere keren (naar volle tevredenheid) mijn luchtje besteld. Ging soms een maand / 6 weken overheen, maar het kwam wel altijd netjes en goed verpakt aan.
pi_91182618
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 21:37 schreef Starman89 het volgende:
FragranceX is helaas sinds kort gestopt met gratis verzenden.

Meerdere keren (naar volle tevredenheid) mijn luchtje besteld. Ging soms een maand / 6 weken overheen, maar het kwam wel altijd netjes en goed verpakt aan.

Of woon jij niet in de EU?

Edit er staat "duty/tax free shipping". Niet "free shipping" :P
pi_91294901
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 21:43 schreef UncleSam het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Of woon jij niet in de EU?

Edit er staat "duty/tax free shipping". Niet "free shipping" :P
Ja, maar nu staat er weer wel 'Free shipping' terwijl er gisteren 'Duty/taxfree shipping' stond :?
pi_91337981
Hallo :W

Ik stel deze vraag in beide webshop-topics vanwege de brede vraag:
Ik zoek namelijk een échte zippo-aansteker. En voor zover ik heb rondgekeken op internet kan het daar goedkoper dan in de winkel. Ik kom ongeveer voor thuisbezorgd op minimaal 15-16 euro.

Dus mijn vragen:
- Weten jullie eventueel goedkoper?
- Eventuele ervaring?
- Of als je er zelf een hebt en je wil 'm kwijt voor een schappelijk bedrag :P

Alvast bedankt ^O^
pi_91340685
Marktplaats staat er echt vol mee, ik heb een tijdje gehandeld in die dingen. Kocht ze op rommelmarkten enzo en verkocht ze weer door op Marktplaats.
pi_91341809
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 21:57 schreef UncleSam het volgende:
Marktplaats staat er echt vol mee, ik heb een tijdje gehandeld in die dingen. Kocht ze op rommelmarkten enzo en verkocht ze weer door op Marktplaats.
en bracht het wat op? :D
Maar op marktplaats is de meerderheid nep, en als ze echt zijn zijn het gevallen die ik niet wil hebben, ik zoek gewoon een standaard ding zonder inscriptie.
pi_91756877
Nog een vraagje, weet iemand of Monoprice ook naar Nederland verstuurt en wat zoiets dan gaat kosten (afhankelijk van gewicht etc. natuurlijk).

Want ze hebben daar toch mooi & goed(koop) spul.

[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 23-01-2011 22:44:53 ]
  zondag 23 januari 2011 @ 22:41:00 #97
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_91776375
Tvp voor goedkope all stars :D! Ben namelijk al een tijdje op zoek...
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
pi_91781180
Afgelopen week eindelijk mijn bestelling van 20 november binnen van 6dollarshirts.....!!!

- 20 november besteld
- 1 december verzonden
- 20 januari (!!!) ontvangen

2 maanden dus....

Wel blij met m'n shirts trouwens :)

en

pi_91782793
Wacht nu op een luchtje van fragrencex die besteld is in november...
Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.
pi_93678190
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 01:13 schreef bularax het volgende:
Wacht nu op een luchtje van fragrencex die besteld is in november...
Hopelijk heb je dat nu toch wel binnen.

Ik heb gisteren ook maar weer eens wat besteld bij fragranceX, ben benieuwd hoe lang het gaat duren.
pi_93807586
Omg ik krijg net een pakket binnen van FragranceX met besteldatum november 2010 _O-

Ik had dat geld allang al teruggeclaimd en gekregen via PayPal.. nu twijfel ik of ik het niet toch zal overmaken naar ze..ik heb toch wel heel lang er op moeten wachten
pi_93808224
Wil binnenkort een luchtje bestellen dus even een tvp :P
pi_95738843
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2011 00:19 schreef Starman89 het volgende:
Afgelopen week eindelijk mijn bestelling van 20 november binnen van 6dollarshirts.....!!!

- 20 november besteld
- 1 december verzonden
- 20 januari (!!!) ontvangen

2 maanden dus....

Wel blij met m'n shirts trouwens :)

[ afbeelding ]

en

[ afbeelding ]
Kickje..
Hoe is de kwaliteit van de shirts? Ik ben van plan ook te gaan bestellen, maar wil ze niet na een keer wassen weg gooien.
pi_95742136
tshirt kwaliteit tot nu toe goed (maar nog maar 2x gewassen)
wel zuur,, ik had XXL genomen want ik dacht dat die maten bij de Amerikanen iets kleiner waren. Toen ik een jaar geleden in Frankrijk was paste ik namelijk niet eens XL en XXL hadden ze daar niet. Dus ik dacht Amerikaanse maten zullen wss ook wel wat kleiner zijn. Blijken ze dat niet te zijn. Dus eigenlijk veel te groot gekocht :S Nouja verder wel leuke shirts
pi_95744886
Hoe vallen ze dan? Zoals in Nederland of zelfs nog groter (bij usa denk ik altijd in reusachtig)?
pi_95745252
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 22:23 schreef Tim21 het volgende:

[..]

Kickje..
Hoe is de kwaliteit van de shirts? Ik ben van plan ook te gaan bestellen, maar wil ze niet na een keer wassen weg gooien.
Kwaliteit van polo-shirt is goed, alhoewel het wel van t-shirt stof is geproduceerd, en niet de stof van een écht polo-shirt (bijv. Tommy Hilfiger polo shirt).

Verder is de kwaliteit van het t-shirt naar de prijs --> redelijk lichte, dunne stof wat het na een aantal keer wassen toch nog wel goed staande houdt. Toch ben ik bang dat ik 'm na een jaartje weg kan gooien, maar dat zal de tijd uit moeten wijzen....

edit: De maten zijn trouwens gewoon gelijk aan de EU maten, dus je hoeft niet een maatje groter te bestellen ofzo
  woensdag 20 april 2011 @ 16:17:18 #107
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_95764857
Heb voor het eerst een 6dollarshirt gekocht Eigenlijk ¤17 incl. Maar als die bevalt koop er een stuk of tien :)
pi_95773600
Ik had mijne binnen 2 weken starman.. unlucky, dat het zo lang duurde.
pi_96561945
Gisteren 4 shirts ontvangen van 6dollarshirts. Ziet er goed uit en ze zitten fijn! :) Er zat tevens 10% korting bij voor mijn volgende bestelling!
Topsite! ^O^

Daarnaast nog 2 shirts via smudged.co.uk (nee, niet amerikaans) besteld. Ging me vooral om het Angry Birds-shirt! Echter hebben ze een onvolledig pakket met slecht afgewerkte shirts verstuurd. (scheef geprint, grote witte streep door het shirt, een stukje print niet verwijderd en een verkeerde maat!) Na een mailtje werd gratis een nieuw pakje verstuurd. Hopelijk is daar de kwaliteit wel goed van.

pi_96577584
quote:
99s.gif Op maandag 9 mei 2011 19:51 schreef GuitarJJ het volgende:
Gisteren 4 shirts ontvangen van 6dollarshirts. Ziet er goed uit en ze zitten fijn! :) Er zat tevens 10% korting bij voor mijn volgende bestelling!
Topsite! ^O^

[ afbeelding ]

Hoe duur vallen ze nu uit per shirt, of per bestelling (net hoe het uitkomt ;) )
pi_96578372
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 23:23 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Hoe duur vallen ze nu uit per shirt, of per bestelling (net hoe het uitkomt ;) )
Ik had 4 shirts bij 6dollarshirts. 4 x 6 = 24 dollar. Daar kwam nog 26 dollar aan verzendkosten bovenop. Totaal dus 50 dollar, wat overeenkomt met 35 euro, voor 4 shirts.

Op internet zijn trouwens nog wat coupons te vinden. Die kun je natuurlijk proberen voor wat korting ;)

edit: dus zo'n 8-9 euro per shirt
pi_96578412
quote:
99s.gif Op maandag 9 mei 2011 23:37 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Ik had 4 shirts bij 6dollarshirts. 4 x 6 = 24 dollar. Daar kwam nog 26 dollar aan verzendkosten bovenop. Totaal dus 50 dollar, wat overeenkomt met 35 euro, voor 4 shirts.

Op internet zijn trouwens nog wat coupons te vinden. Die kun je natuurlijk proberen voor wat korting ;)
geen bericht van douane gehad dat je bij moest betalen?
pi_96601620
Nu trouwens ook de 2 shirts van smudged ontvangen. Ze zien er ditmaal wel goed uit! :)

Owja, als er nog mensen shirts via smudged bestellen, gebruik dan de code 'RM' voor 10% korting.
pi_96617508
quote:
99s.gif Op maandag 9 mei 2011 23:37 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

edit: dus zo'n 8-9 euro per shirt
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:08 schreef GuitarJJ het volgende:
Nu trouwens ook de 2 shirts van smudged ontvangen. Ze zien er ditmaal wel goed uit! :)

Owja, als er nog mensen shirts via smudged bestellen, gebruik dan de code 'RM' voor 10% korting.
Vraagje voor beide sites. Zijn de verzendkosten per shirt of per bestelling?
En voor smudged: wat zijn daar überhaupt de verzendkosten (kan zo niets vinden op de site, of ik kijk er overheen :@ )
pi_96619148
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:04 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

[..]

Vraagje voor beide sites. Zijn de verzendkosten per shirt of per bestelling?
En voor smudged: wat zijn daar überhaupt de verzendkosten (kan zo niets vinden op de site, of ik kijk er overheen :@ )
Verzendkosten bij 6dollarshirts zijn per shirt/gewicht. Dus het bedrag gaat omhoog als je meer shirts besteld.

Bij smudged moest ik £3.95 (4.50 euro) betalen voor 2 shirts, erg goedkoop dus! Ik denk dat het daar gewoon een vast bedrag is.
pi_98560606
FragnanceX-bestelling binnen! Verder geen douanekosten hoeven te betalen o.i.d. :)
pi_106474420
Volgens mij is die couponcode free niet meer geldig?
pi_106479133
3 t's besteld bij 6dollart's voor 31 euro.
Iemand ervaring met levertijd?
Ze zitten super zo te zien, zie ik overal terug. En sommige zijn echhhttt genniiaaall.
pi_106479165
accept m wel, maar bij betaling moet je ineens wel verzendkosten betalen..
Life is like a Intermec, you never know what u gonna get.
pi_106501013
Leuk, binnenkort eens wat shirtjes scoren :)
pi_106501314
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2010 10:24 schreef G-NiLES het volgende:

- Kernwapens en munitie, speelgoedwapens en nepwapens

ahhh }:| mogen kernwapens niet? dat is toch weer een tegenvaller.

_O-
pi_106501906
maar zijn er ook nog andere webshops?
misschien elektronica?
pi_113781713
Een schopje voor een vraagje over redbubble.com
Vanmiddag ontdekt, een hoop leuk spul en dus wil ik wat bestellen. Enige ding is waar ik bang voor ben zijn de invoerkosten. Omdat ik niet weet welke vervoerder het naar mijn huis brengt en dus ook niet hoeveel invoerkosten dat wordt (PostNL heeft bijv. inklaringskosten van 12,50 terwijl DHL dat niet heeft), vraag ik me dus af of jullie ervaring met deze site hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')