Kickje..quote:Op maandag 24 januari 2011 00:19 schreef Starman89 het volgende:
Afgelopen week eindelijk mijn bestelling van 20 november binnen van 6dollarshirts.....!!!
- 20 november besteld
- 1 december verzonden
- 20 januari (!!!) ontvangen
2 maanden dus....
Wel blij met m'n shirts trouwens![]()
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Kwaliteit van polo-shirt is goed, alhoewel het wel van t-shirt stof is geproduceerd, en niet de stof van een écht polo-shirt (bijv. Tommy Hilfiger polo shirt).quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:23 schreef Tim21 het volgende:
[..]
Kickje..
Hoe is de kwaliteit van de shirts? Ik ben van plan ook te gaan bestellen, maar wil ze niet na een keer wassen weg gooien.
Hoe duur vallen ze nu uit per shirt, of per bestelling (net hoe het uitkomtquote:Op maandag 9 mei 2011 19:51 schreef GuitarJJ het volgende:
Gisteren 4 shirts ontvangen van 6dollarshirts. Ziet er goed uit en ze zitten fijn!Er zat tevens 10% korting bij voor mijn volgende bestelling!
Topsite!![]()
[ afbeelding ]
Ik had 4 shirts bij 6dollarshirts. 4 x 6 = 24 dollar. Daar kwam nog 26 dollar aan verzendkosten bovenop. Totaal dus 50 dollar, wat overeenkomt met 35 euro, voor 4 shirts.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:23 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Hoe duur vallen ze nu uit per shirt, of per bestelling (net hoe het uitkomt)
geen bericht van douane gehad dat je bij moest betalen?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:37 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ik had 4 shirts bij 6dollarshirts. 4 x 6 = 24 dollar. Daar kwam nog 26 dollar aan verzendkosten bovenop. Totaal dus 50 dollar, wat overeenkomt met 35 euro, voor 4 shirts.
Op internet zijn trouwens nog wat coupons te vinden. Die kun je natuurlijk proberen voor wat korting
quote:Op maandag 9 mei 2011 23:37 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ik had 4 shirts bij 6dollarshirts. 4 x 6 = 24 dollar. Daar kwam nog 26 dollar aan verzendkosten bovenop. Totaal dus 50 dollar, wat overeenkomt met 35 euro, voor 4 shirts.
Op internet zijn trouwens nog wat coupons te vinden. Die kun je natuurlijk proberen voor wat korting
edit: dus zo'n 8-9 euro per shirt
Vraagje voor beide sites. Zijn de verzendkosten per shirt of per bestelling?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:08 schreef GuitarJJ het volgende:
Nu trouwens ook de 2 shirts van smudged ontvangen. Ze zien er ditmaal wel goed uit!![]()
Owja, als er nog mensen shirts via smudged bestellen, gebruik dan de code 'RM' voor 10% korting.
Verzendkosten bij 6dollarshirts zijn per shirt/gewicht. Dus het bedrag gaat omhoog als je meer shirts besteld.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:04 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[..]
Vraagje voor beide sites. Zijn de verzendkosten per shirt of per bestelling?
En voor smudged: wat zijn daar überhaupt de verzendkosten (kan zo niets vinden op de site, of ik kijk er overheen)
ahhhquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:24 schreef G-NiLES het volgende:
- Kernwapens en munitie, speelgoedwapens en nepwapens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |