abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93807586
Omg ik krijg net een pakket binnen van FragranceX met besteldatum november 2010 _O-

Ik had dat geld allang al teruggeclaimd en gekregen via PayPal.. nu twijfel ik of ik het niet toch zal overmaken naar ze..ik heb toch wel heel lang er op moeten wachten
pi_93808224
Wil binnenkort een luchtje bestellen dus even een tvp :P
pi_95738843
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2011 00:19 schreef Starman89 het volgende:
Afgelopen week eindelijk mijn bestelling van 20 november binnen van 6dollarshirts.....!!!

- 20 november besteld
- 1 december verzonden
- 20 januari (!!!) ontvangen

2 maanden dus....

Wel blij met m'n shirts trouwens :)

[ afbeelding ]

en

[ afbeelding ]
Kickje..
Hoe is de kwaliteit van de shirts? Ik ben van plan ook te gaan bestellen, maar wil ze niet na een keer wassen weg gooien.
pi_95742136
tshirt kwaliteit tot nu toe goed (maar nog maar 2x gewassen)
wel zuur,, ik had XXL genomen want ik dacht dat die maten bij de Amerikanen iets kleiner waren. Toen ik een jaar geleden in Frankrijk was paste ik namelijk niet eens XL en XXL hadden ze daar niet. Dus ik dacht Amerikaanse maten zullen wss ook wel wat kleiner zijn. Blijken ze dat niet te zijn. Dus eigenlijk veel te groot gekocht :S Nouja verder wel leuke shirts
pi_95744886
Hoe vallen ze dan? Zoals in Nederland of zelfs nog groter (bij usa denk ik altijd in reusachtig)?
pi_95745252
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 22:23 schreef Tim21 het volgende:

[..]

Kickje..
Hoe is de kwaliteit van de shirts? Ik ben van plan ook te gaan bestellen, maar wil ze niet na een keer wassen weg gooien.
Kwaliteit van polo-shirt is goed, alhoewel het wel van t-shirt stof is geproduceerd, en niet de stof van een écht polo-shirt (bijv. Tommy Hilfiger polo shirt).

Verder is de kwaliteit van het t-shirt naar de prijs --> redelijk lichte, dunne stof wat het na een aantal keer wassen toch nog wel goed staande houdt. Toch ben ik bang dat ik 'm na een jaartje weg kan gooien, maar dat zal de tijd uit moeten wijzen....

edit: De maten zijn trouwens gewoon gelijk aan de EU maten, dus je hoeft niet een maatje groter te bestellen ofzo
  woensdag 20 april 2011 @ 16:17:18 #107
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_95764857
Heb voor het eerst een 6dollarshirt gekocht Eigenlijk ¤17 incl. Maar als die bevalt koop er een stuk of tien :)
pi_95773600
Ik had mijne binnen 2 weken starman.. unlucky, dat het zo lang duurde.
There are only 151 Pokémon.
pi_96561945
Gisteren 4 shirts ontvangen van 6dollarshirts. Ziet er goed uit en ze zitten fijn! :) Er zat tevens 10% korting bij voor mijn volgende bestelling!
Topsite! ^O^

Daarnaast nog 2 shirts via smudged.co.uk (nee, niet amerikaans) besteld. Ging me vooral om het Angry Birds-shirt! Echter hebben ze een onvolledig pakket met slecht afgewerkte shirts verstuurd. (scheef geprint, grote witte streep door het shirt, een stukje print niet verwijderd en een verkeerde maat!) Na een mailtje werd gratis een nieuw pakje verstuurd. Hopelijk is daar de kwaliteit wel goed van.

pi_96577584
quote:
99s.gif Op maandag 9 mei 2011 19:51 schreef GuitarJJ het volgende:
Gisteren 4 shirts ontvangen van 6dollarshirts. Ziet er goed uit en ze zitten fijn! :) Er zat tevens 10% korting bij voor mijn volgende bestelling!
Topsite! ^O^

[ afbeelding ]

Hoe duur vallen ze nu uit per shirt, of per bestelling (net hoe het uitkomt ;) )
pi_96578372
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 23:23 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Hoe duur vallen ze nu uit per shirt, of per bestelling (net hoe het uitkomt ;) )
Ik had 4 shirts bij 6dollarshirts. 4 x 6 = 24 dollar. Daar kwam nog 26 dollar aan verzendkosten bovenop. Totaal dus 50 dollar, wat overeenkomt met 35 euro, voor 4 shirts.

Op internet zijn trouwens nog wat coupons te vinden. Die kun je natuurlijk proberen voor wat korting ;)

edit: dus zo'n 8-9 euro per shirt
pi_96578412
quote:
99s.gif Op maandag 9 mei 2011 23:37 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Ik had 4 shirts bij 6dollarshirts. 4 x 6 = 24 dollar. Daar kwam nog 26 dollar aan verzendkosten bovenop. Totaal dus 50 dollar, wat overeenkomt met 35 euro, voor 4 shirts.

Op internet zijn trouwens nog wat coupons te vinden. Die kun je natuurlijk proberen voor wat korting ;)
geen bericht van douane gehad dat je bij moest betalen?
There are only 151 Pokémon.
pi_96601620
Nu trouwens ook de 2 shirts van smudged ontvangen. Ze zien er ditmaal wel goed uit! :)

Owja, als er nog mensen shirts via smudged bestellen, gebruik dan de code 'RM' voor 10% korting.
pi_96617508
quote:
99s.gif Op maandag 9 mei 2011 23:37 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

edit: dus zo'n 8-9 euro per shirt
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:08 schreef GuitarJJ het volgende:
Nu trouwens ook de 2 shirts van smudged ontvangen. Ze zien er ditmaal wel goed uit! :)

Owja, als er nog mensen shirts via smudged bestellen, gebruik dan de code 'RM' voor 10% korting.
Vraagje voor beide sites. Zijn de verzendkosten per shirt of per bestelling?
En voor smudged: wat zijn daar überhaupt de verzendkosten (kan zo niets vinden op de site, of ik kijk er overheen :@ )
pi_96619148
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:04 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

[..]

Vraagje voor beide sites. Zijn de verzendkosten per shirt of per bestelling?
En voor smudged: wat zijn daar überhaupt de verzendkosten (kan zo niets vinden op de site, of ik kijk er overheen :@ )
Verzendkosten bij 6dollarshirts zijn per shirt/gewicht. Dus het bedrag gaat omhoog als je meer shirts besteld.

Bij smudged moest ik £3.95 (4.50 euro) betalen voor 2 shirts, erg goedkoop dus! Ik denk dat het daar gewoon een vast bedrag is.
pi_98560606
FragnanceX-bestelling binnen! Verder geen douanekosten hoeven te betalen o.i.d. :)
pi_106474420
Volgens mij is die couponcode free niet meer geldig?
pi_106479133
3 t's besteld bij 6dollart's voor 31 euro.
Iemand ervaring met levertijd?
Ze zitten super zo te zien, zie ik overal terug. En sommige zijn echhhttt genniiaaall.
pi_106479165
accept m wel, maar bij betaling moet je ineens wel verzendkosten betalen..
Life is like a Intermec, you never know what u gonna get.
pi_106501013
Leuk, binnenkort eens wat shirtjes scoren :)
pi_106501314
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2010 10:24 schreef G-NiLES het volgende:

- Kernwapens en munitie, speelgoedwapens en nepwapens

ahhh }:| mogen kernwapens niet? dat is toch weer een tegenvaller.

_O-
pi_106501906
maar zijn er ook nog andere webshops?
misschien elektronica?
pi_113781713
Een schopje voor een vraagje over redbubble.com
Vanmiddag ontdekt, een hoop leuk spul en dus wil ik wat bestellen. Enige ding is waar ik bang voor ben zijn de invoerkosten. Omdat ik niet weet welke vervoerder het naar mijn huis brengt en dus ook niet hoeveel invoerkosten dat wordt (PostNL heeft bijv. inklaringskosten van 12,50 terwijl DHL dat niet heeft), vraag ik me dus af of jullie ervaring met deze site hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')