abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81061480
Iemand weleens besteld bij 6dollar? Hoe lang duurt het ongeveer voordat ze iets verzenden en vanaf dan tot het aankomt?
There are only 151 Pokémon.
pi_81128669
Teeveepee.
pi_81339184
Heb mijn T-shirts binnen Was nogal een verrassing, want ik had geen mail gekregen dat ie verzonden was oid dus ik stond ook bijna op het punt om eens te mailen. Maar net binnengekomen, in super goede staat dus ben er heel blij mee.

Ietsje aan de grote kant ( L size) maar had ik ook wel verwacht, geen probleem eigenlijk, en de kwaliteit is erg goed! Valt me heel erg mee, de opdruk is duidelijk en het shirt is van goede kwaliteit stof gemaakt.

Op het pakketje stond ook niet de echte waarde, maar iets van 10 dollar oid, zodat je sowieso geen problemen met de douane krijgt. (ik was al onder de 22, maar better safe then sorry).

Kortom, ik ben erg tevreden met 6dollar tshirts, zeker voor herhaling vatbaar
pi_81339593
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 13:57 schreef Eenskijken het volgende:

Op het pakketje stond ook niet de echte waarde, maar iets van 10 dollar oid, zodat je sowieso geen problemen met de douane krijgt. (ik was al onder de 22, maar better safe then sorry).

Totdat ze het pakket openmaken en besluiten dat het meer waard is dan dat erop staat Ik heb ooit eens uggs in de states gekocht, degene van wie ik ze kocht had erop gezet dat ze $70 waard waren. Ik kreeg toen een brief thuis, of ik even wilde vermelden wat de daadwerkelijke waarde was. Gelukkig was ik zo wijs om het juiste bedrag in te vullen, aangezien het pakket opgemaakt was.

Dus het is geen garantie dat het goed gaat als er een lager bedrag op staat
pi_81341932
Hoe werkt het nou precies met een paypal account. Ik heb er een aangevraagd en moet nu 2 kleine bedragen invoeren, vanaf mijn internetbankieren om mijn rekening te bevestigen. Dat is niet zo moeilijk.

Maar wat als ik straks wat wil bestellen bij bijvoorbeeld play of amazon ; moet ik dan eerst geld naar mijn paypal rekening storten?

En hoe werken die bedrijven? Qua, je voert zeg maar je paypal gegevens in, en je betaalt. Als ik de OP goed begrijp gaat het geld automatisch van je bank naar je paypal account in 2 dagen. Maar dat betekent dat het bedrijf, het geld niet meteen heeft, alleen paypal gegevens, hoe gaat dat met verzenden?

Bedankt alvast
pi_81342380
Je koppelt je paypal account aan je bankrekening, dan moet je een aantal dagen wachten op bevestigign (en 2 kleine bedragen storten) (dat heb je al gedaan zie ik). Als je dan wat bestelt, schiet paypal het bedrag voor, en dat wordt later dan door paypal van je bankrekening gehaald. Je hoeft er in principe dus geen geld op te zetten, dat wordt automatisch doorverstuurt.
pi_81344217
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:07 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Totdat ze het pakket openmaken en besluiten dat het meer waard is dan dat erop staat Ik heb ooit eens uggs in de states gekocht, degene van wie ik ze kocht had erop gezet dat ze $70 waard waren. Ik kreeg toen een brief thuis, of ik even wilde vermelden wat de daadwerkelijke waarde was. Gelukkig was ik zo wijs om het juiste bedrag in te vullen, aangezien het pakket opgemaakt was.

Dus het is geen garantie dat het goed gaat als er een lager bedrag op staat
Met uggs kan je erop rekenen dat het een keertje fout gaat, met simpel bedrukte t-shirts kan er praktisch niks mis gaan (tenzij je er tientallen tegelijk besteld), aangezien de verkoopprijs al 6 dollar is, laat staan de inkoopprijs...
pi_81344899
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 15:04 schreef Eenskijken het volgende:
Je koppelt je paypal account aan je bankrekening, dan moet je een aantal dagen wachten op bevestigign (en 2 kleine bedragen storten) (dat heb je al gedaan zie ik). Als je dan wat bestelt, schiet paypal het bedrag voor, en dat wordt later dan door paypal van je bankrekening gehaald. Je hoeft er in principe dus geen geld op te zetten, dat wordt automatisch doorverstuurt.
Thanks
pi_81345092
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 15:45 schreef Starman89 het volgende:

[..]

Met uggs kan je erop rekenen dat het een keertje fout gaat, met simpel bedrukte t-shirts kan er praktisch niks mis gaan (tenzij je er tientallen tegelijk besteld), aangezien de verkoopprijs al 6 dollar is, laat staan de inkoopprijs...
Er stond niet op de doos dat het Uggs waren..
pi_81345674
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 15:04 schreef Eenskijken het volgende:
Ik heb nu gewoon 0,00 op mijn paypal rekening maar als ik met paypal wil betalen via engelse sites, vragen ze toch om een CC aangezien ik maar 0,00 op mijn paypal heb. Ik moet dus toch eerst geld naar mijn paypal overmaken lijkt het.

EDIT : Bij sommige winkels werkt het wel. Thanks dus

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2010 16:34:50 ]
pi_81351539
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 13:57 schreef Eenskijken het volgende:
Heb mijn T-shirts binnen Was nogal een verrassing, want ik had geen mail gekregen dat ie verzonden was oid dus ik stond ook bijna op het punt om eens te mailen. Maar net binnengekomen, in super goede staat dus ben er heel blij mee.

Ietsje aan de grote kant ( L size) maar had ik ook wel verwacht, geen probleem eigenlijk, en de kwaliteit is erg goed! Valt me heel erg mee, de opdruk is duidelijk en het shirt is van goede kwaliteit stof gemaakt.

Kortom, ik ben erg tevreden met 6dollar tshirts, zeker voor herhaling vatbaar
Hoelang duurde het, en hoeveel was je nou precies kwijt voor hoeveel t-shirts?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_81354028
3 Mei besteld, 12 mei binnen. Best wel snel dus. Ze zeggen dat ze binnen 1 a 2 dagen al de order versturen, maar dat kon ik niet checken, want ik heb verder nooit een mail gehad dat het was verzonden. Maakt ook niet uit verder, als het maar aankomt imo

Enne, 2 shirts waren 27 dollar incl verzenden (net onder de 22 euro dus), verzenden is dus duurder dan de shirts zelf. 1 shirt kost al 12 dollar verzenden, 2 kost 14-15 oid, dus je kan beter per 2 (of 3, maar dan is verzenden 18-19 dollar en zit je boven de maximale vrije invoerwaarde) bestellen.
pi_81354512
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 19:48 schreef Eenskijken het volgende:
3 Mei besteld, 12 mei binnen. Best wel snel dus. Ze zeggen dat ze binnen 1 a 2 dagen al de order versturen, maar dat kon ik niet checken, want ik heb verder nooit een mail gehad dat het was verzonden. Maakt ook niet uit verder, als het maar aankomt imo

Enne, 2 shirts waren 27 dollar incl verzenden (net onder de 22 euro dus), verzenden is dus duurder dan de shirts zelf. 1 shirt kost al 12 dollar verzenden, 2 kost 14-15 oid, dus je kan beter per 2 (of 3, maar dan is verzenden 18-19 dollar en zit je boven de maximale vrije invoerwaarde) bestellen.
Is die 22 euro van de douane dan incl. verzendkosten En ik zie wel een paar vette shirts, ga eens een keer bestellen
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_81356316
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 19:58 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Is die 22 euro van de douane dan incl. verzendkosten En ik zie wel een paar vette shirts, ga eens een keer bestellen
Nee, excl. verzendkosten.
pi_81356385
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 20:33 schreef Starman89 het volgende:

[..]

Dan zou je er toch 4 kunnen bestellen zonder gepakt te worden? Door de wisselkoers
pi_81358367
quote:

[..]

You sure?
pi_81373734
quote:

[..]

inclusief!
pi_81374046
tvp voor shirts en stink
  donderdag 13 mei 2010 @ 20:06:19 #44
232329 Orlistat
I see fat people
pi_81392172
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 10:58 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

inclusief!
Exclusief!
pi_81393141
Hoe willen ze dat controleren? Op het pakketje staat alleen de totale kosten (dus incl verzenden)
  donderdag 13 mei 2010 @ 20:27:53 #46
235416 Norbert704
Gisteren, is niet vandaag
pi_81393227
De douane is niet zo streng. Ik ben nog nooit gepakt *afkloppen* met het invoeren van diverse illegale spullen en/of apparatuur van hoge waarde.
pi_81393247
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 20:25 schreef Eenskijken het volgende:
Hoe willen ze dat controleren? Op het pakketje staat alleen de totale kosten (dus incl verzenden)
ja dat bedoelde ik eigenlijk....
ze zetten meestal het 'afgerekende bedrag' erop.
  woensdag 19 mei 2010 @ 12:20:12 #48
281157 AskBrad
Heracles Almelo
pi_81618860
Iemand z'n pakketje van FragranceX al binnen die in 2010 wat heeft besteld?
ik nog niet en wacht toch al wel een maand of 2 .
I'm Back Again!
  woensdag 19 mei 2010 @ 12:29:43 #49
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_81619295
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 12:20 schreef AskBrad het volgende:
Iemand z'n pakketje van FragranceX al binnen die in 2010 wat heeft besteld?
ik nog niet en wacht toch al wel een maand of 2 .
Is het geld al afgeschreven van je creditcard? Heb je al contact met ze opgenomen?
  woensdag 19 mei 2010 @ 13:51:24 #50
281157 AskBrad
Heracles Almelo
pi_81623092
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 12:29 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Is het geld al afgeschreven van je creditcard? Heb je al contact met ze opgenomen?
Betaald via paypal en het geld is al van m'n rekening af ja.
nog geen contact met ze gehad eerlijk gezegd! komt mede doordat ik een beetje vergeten was dat ik 't besteld had haha.
I'm Back Again!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')