Totdat ze het pakket openmaken en besluiten dat het meer waard is dan dat erop staatquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:57 schreef Eenskijken het volgende:
Op het pakketje stond ook niet de echte waarde, maar iets van 10 dollar oid, zodat je sowieso geen problemen met de douane krijgt. (ik was al onder de 22, maar better safe then sorry).
Met uggs kan je erop rekenen dat het een keertje fout gaat, met simpel bedrukte t-shirts kan er praktisch niks mis gaan (tenzij je er tientallen tegelijk besteld), aangezien de verkoopprijs al 6 dollar is, laat staan de inkoopprijs...quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:07 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Totdat ze het pakket openmaken en besluiten dat het meer waard is dan dat erop staatIk heb ooit eens uggs in de states gekocht, degene van wie ik ze kocht had erop gezet dat ze $70 waard waren. Ik kreeg toen een brief thuis, of ik even wilde vermelden wat de daadwerkelijke waarde was. Gelukkig was ik zo wijs om het juiste bedrag in te vullen, aangezien het pakket opgemaakt was.
Dus het is geen garantie dat het goed gaat als er een lager bedrag op staat
Thanksquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:04 schreef Eenskijken het volgende:
Je koppelt je paypal account aan je bankrekening, dan moet je een aantal dagen wachten op bevestigign (en 2 kleine bedragen storten) (dat heb je al gedaan zie ik). Als je dan wat bestelt, schiet paypal het bedrag voor, en dat wordt later dan door paypal van je bankrekening gehaald. Je hoeft er in principe dus geen geld op te zetten, dat wordt automatisch doorverstuurt.
Er stond niet op de doos dat het Uggs waren..quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:45 schreef Starman89 het volgende:
[..]
Met uggs kan je erop rekenen dat het een keertje fout gaat, met simpel bedrukte t-shirts kan er praktisch niks mis gaan (tenzij je er tientallen tegelijk besteld), aangezien de verkoopprijs al 6 dollar is, laat staan de inkoopprijs...
Ik heb nu gewoon 0,00 op mijn paypal rekening maar als ik met paypal wil betalen via engelse sites, vragen ze toch om een CC aangezien ik maar 0,00 op mijn paypal heb. Ik moet dus toch eerst geld naar mijn paypal overmaken lijkt het.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:04 schreef Eenskijken het volgende:
Je koppelt je paypal account aan je bankrekening, dan moet je een aantal dagen wachten op bevestigign (en 2 kleine bedragen storten) (dat heb je al gedaan zie ik). Als je dan wat bestelt, schiet paypal het bedrag voor, en dat wordt later dan door paypal van je bankrekening gehaald. Je hoeft er in principe dus geen geld op te zetten, dat wordt automatisch doorverstuurt.
Hoelang duurde het, en hoeveel was je nou precies kwijt voor hoeveel t-shirts?quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:57 schreef Eenskijken het volgende:
Heb mijn T-shirts binnenWas nogal een verrassing, want ik had geen mail gekregen dat ie verzonden was oid dus ik stond ook bijna op het punt om eens te mailen. Maar net binnengekomen, in super goede staat dus ben er heel blij mee.
Ietsje aan de grote kant ( L size) maar had ik ook wel verwacht, geen probleem eigenlijk, en de kwaliteit is erg goed! Valt me heel erg mee, de opdruk is duidelijk en het shirt is van goede kwaliteit stof gemaakt.
Op het pakketje stond ook niet de echte waarde, maar iets van 10 dollar oid, zodat je sowieso geen problemen met de douane krijgt. (ik was al onder de 22, maar better safe then sorry).
Kortom, ik ben erg tevreden met 6dollar tshirts, zeker voor herhaling vatbaar![]()
Is die 22 euro van de douane dan incl. verzendkostenquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:48 schreef Eenskijken het volgende:
3 Mei besteld, 12 mei binnen. Best wel snel dus. Ze zeggen dat ze binnen 1 a 2 dagen al de order versturen, maar dat kon ik niet checken, want ik heb verder nooit een mail gehad dat het was verzonden. Maakt ook niet uit verder, als het maar aankomt imo
Enne, 2 shirts waren 27 dollar incl verzenden (net onder de 22 euro dus), verzenden is dus duurder dan de shirts zelf. 1 shirt kost al 12 dollar verzenden, 2 kost 14-15 oid, dus je kan beter per 2 (of 3, maar dan is verzenden 18-19 dollar en zit je boven de maximale vrije invoerwaarde) bestellen.
Nee, excl. verzendkosten.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is die 22 euro van de douane dan incl. verzendkostenEn ik zie wel een paar vette shirts, ga eens een keer bestellen
Dan zou je er toch 4 kunnen bestellen zonder gepakt te worden? Door de wisselkoersquote:
ja dat bedoelde ik eigenlijk....quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:25 schreef Eenskijken het volgende:
Hoe willen ze dat controleren? Op het pakketje staat alleen de totale kosten (dus incl verzenden)
Is het geld al afgeschreven van je creditcard? Heb je al contact met ze opgenomen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:20 schreef AskBrad het volgende:
Iemand z'n pakketje van FragranceX al binnen die in 2010 wat heeft besteld?
ik nog niet en wacht toch al wel een maand of 2.
Betaald via paypal en het geld is al van m'n rekening af ja.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Is het geld al afgeschreven van je creditcard? Heb je al contact met ze opgenomen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |