Bij mij ook inderdaad twee maanden later, nog steeds niets ontvangen.quote:Op zondag 18 april 2010 14:24 schreef UncleSam het volgende:
28 maart iets besteld op FragranceX, maar nog steeds niet ontvangen![]()
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:26 schreef MagischMannetje het volgende:
Heeft iemand al een keer een submission gedaan bij 6$ shirts?
Blijf het vreemd vinden dat het zo lang heeft moeten duren. Aan de andere kant zijn de prijzen daar wel ontzettend voordelig vergeleken bij de NLse afzetters, dus ik twijfel nog ik ik toch iets zal bestellen daar. Op zich heb ik toch geen haast ermee.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:07 schreef UncleSam het volgende:
Jaaaaaa eindelijk, mijn bestellling van FragranceX is binnen. Hoera meer dan twee maanden later.
Bij een value van $39 niets hoeven betalen qua douane ofzo.
Laat het design eens zien dan. Ben wel benieuwd naar wat voor kwaliteitseisen ze hebben, want zo fantastisch vond ik de designs op die site niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:38 schreef Norbert704 het volgende:
[..]
Ja ik, maar ze vonden hem niet mooi genoeg
Nou niet helemaal mee eens.. Als je 2 maanden moet wachten op een bestelling uit de VS heb je best wel recht op klagen.. Bij Ebay / PayPal hanteren ze, neem ik aan, niet voor niets een termijn van 40 of 45 dagen (niet zeker wat t nou is) om een klacht in te dienen voor je bestellingen. Dan mag je er wel vanuit gaan dat het binnen die periode bij jou had kunnen zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:10 schreef Eenskijken het volgende:
klagen over de verzend/leveringstijd vanuit andere werelddelen vind ik onnodig/overbodig. je weet vantevoren dat het lang (kan) gaa(n)(t) duren, dus je moet er ook niet op 'wachten'.
Ja had namelijk al wat ideetjes. Maar het hangt gewoon af wat de meeste stemmen krijgt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Laat het design eens zien dan. Ben wel benieuwd naar wat voor kwaliteitseisen ze hebben, want zo fantastisch vond ik de designs op die site niet.
HA! afgelopen week binnen gekregenquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:33 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Bij mij ook inderdaad twee maanden later, nog steeds niets ontvangen.
Ik bestel nooit meer iets bij die site.
Het is echt... (Toch??)quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:11 schreef Zero_Empathy het volgende:
ok mijn 5 cent toevoeging![]()
Ruim 1,5 maand geleden parfum besteld bij fragrancex.
Na een maand geld teruggeeist bij paypal en eergister kreeg ik eindelijk mijn geld terug.
Komt gister de parfum aan...![]()
Gelijk dus een mailtje gestuurd met mijn excuses aan fragrancex en het geld weer overgemaakt. waren ze wel blij mee![]()
Parfum zelf is prima! 75 ml is daar ruim 22 euro goedkoper dan in NL 50 ml.
Ruikt ook helemaal echt (heb de echte ook gehad).
Douane heeft er niet aan gezeten dus geen extra kosten betaald.
haha ja dat klopt.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |