Ohw, okey. Hoe kan ik daar het beste aan werken dan? Misschien dat ik daarom ook al een tijdje single ben?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:10 schreef Kluts het volgende:
Door de manier waarop jij post en wat je zegt, kom je nou niet echt communicatief over.
Waarschijnlijk heb jij het dus anders verwoord en sid at wat de aggressie opwekt. Doe er wat mee zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Precies dit!
En ik vind Sensation White dan weer leuk, haha!
Heel mooi verwoord, Ripley.
Ik kan het beamen. Maar gelukkig slaap ik in een groot bedquote:
Thanks.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:12 schreef Ripley het volgende:
Waarschijnlijk heb jij het dus anders verwoord en sid at wat de aggressie opwekt. Doe er wat mee zou ik zeggen.
dat maakt niet heel veel uit als je licht slaapt en hij snurkt als hij drank op heeftquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik kan het beamen. Maar gelukkig slaap ik in een groot bed
Mwah, ik ben niet degene bij wie je moet zijn voor advies over sociaal geaccepteerde posts.quote:Ohw, okey. Hoe kan ik daar het beste aan werken dan? Misschien dat ik daarom ook al een tijdje single ben?
Dat klopt, ik heb zondag op maandag ook heel onrustig geslapen en daar heeft mijn vriendje ook last van gehad.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:13 schreef stbabylon het volgende:
dat maakt niet heel veel uit als je licht slaapt en hij snurkt als hij drank op heeft
en niet stil kan liggen
Sowieso geldt er niet een bepaalde standaard van posten imo. Iedereen is anders.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:15 schreef Kluts het volgende:
Mwah, ik ben niet degene bij wie je moet zijn voor advies over sociaal geaccepteerde posts.
quote:Meest gehoorde klacht is het wegtrekken van de dekens door één der partners, wat door vier op de tien ondervraagden wordt genoemd.
Ik wens je daarbij veel plezierquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:15 schreef stbabylon het volgende:
Maar goed, andere meningen, andere smeningen, IK ga weer ernstig genieten van het festivalseizoen, lekker met het tentje in het zonnetje, biertje erbij en veel toffe live muziek beluisteren
Ik had het met de laatste meid waarmee ik samenwoonde best ernstig. Ik hield haar dan wel af en toe wakker met snurken, maar zij... ooooo, zijquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ben een ware meester in het inpikken van het dekbed.
Het is dat je brox al hebt...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:18 schreef Ripley het volgende:
ik slaap vaak zonder dekens of ik gebruik de dekens als een soort van knuffelrol. Dus ik vind het niet erg als de dekens gehogged worden
DAT is echt superirritant!quote:Ik ben een ware meester in het inpikken van het dekbed.
Als er iets erg is, is het wel samen in een tweepersoonsbed slapen met aparte dekens.quote:Daarom heb ik er ook meerdere.
Ik wist niet dat je bij me kwam slapen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:22 schreef Kluts het volgende:
Als er iets erg is, is het wel samen in een tweepersoonsbed slapen met aparte dekens.
Het was ook meer een opmerking dan opbouwende kritiek.quote:Ik wist niet dat je bij me kwam slapen?
True thatquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als er iets erg is, is het wel samen in een tweepersoonsbed slapen met aparte dekens.
Daarom juist.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:25 schreef Kluts het volgende:
Het was ook meer een opmerking dan opbouwende kritiek.
Even een crosspost. Het is toch niet heel slecht dat ik het zijn verdiende loon vind?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:27 schreef Godtje het volgende:
Het is niet volgens het rechtssysteem in dit land maar ik betrap mezelf er op dat ik het wel terecht vind.
Ik kan ze ook niet echt ongelijk geven,quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:29 schreef Godtje het volgende:
Kinderverkrachter in gevangenis ernistig mishandeld
[..]
Even een crosspost. Het is toch niet heel slecht dat ik het zijn verdiende loon vind?
Dat is juist lekkerquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kussen en knuffelen doe ik voor het slapen, als ik slaap slaap ik. Dus dan lig ik gewoon aan de andere kant van het bed waar ik ruimte hebquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:27 schreef Kluts het volgende:
Het is gewoon voorbijgaan aan de essentie van samen slapen.
Heb ooit een vriendje gehad die ook 2 dekens had. Op een ochtend was ik blij toe, hij was in slaap gevallen met zijn peuk, waardoor er gewoon een gat van 40 cm diameter in zijn deken zat.
De ENIGE reden om met aparte dekens te slapen. Verder is het vooral niet knus en knuffelproof.
Nee, dat is gewoon risico van het vak zeg maar.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:29 schreef Godtje het volgende:
Even een crosspost. Het is toch niet heel slecht dat ik het zijn verdiende loon vind?
Nee. Ik vind het eigenlijk ook wel lekker voor hem.quote:Even een crosspost. Het is toch niet heel slecht dat ik het zijn verdiende loon vind?
Ik lig het liefst tegen iemand aan en val knuffelend in slaap.quote:Kussen en knuffelen doe ik voor het slapen, als ik slaap slaap ik. Dus dan lig ik gewoon aan de andere kant van het bed waar ik ruimte heb
Hij zit al een straf uit voor wat hij gedaan heeft. Natuurlijk appelleert zoiets aan je oerinstincten maar als mensen eigen rechter gaan spelen is de balans zoek. Want mag een kinderverkrachter wel in elkaar egslagen worden en een gewone verkrachter niet? En wie beslist dat.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Twee dekensquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:31 schreef krengetje het volgende:
[..]
Dat is juist lekkerIk lig altijd raar verstrengeld in mn dekens dus het is noodzaak als de ander geen kou wilt lijden
Ik heb de neiging geheel schuin over het hele bed te liggen nu, omdat ik al zo lang alleen slaap!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:17 schreef Nouk84 het volgende:
Wegtrekken van de dekens doe ik niet, ik pak ze alleen terug
Ik ben het helemaal met je eens hoor, maar medelijden heb ik gewoonweg niet met hem.quote:Hij zit al een straf uit voor wat hij gedaan heeft. Natuurlijk appelleert zoiets aan je oerinstincten maar als mensen eigen rechter gaan spelen is de balans zoek. Want mag een kinderverkrachter wel in elkaar egslagen worden en een gewone verkrachter niet? En wie beslist dat.
Laten we straffen gewoon maar over laten aan de mensen die dat uit hoofde van hun beroep doen
Kijken wat jij zou doen als je een kind zou hebben en dat verkracht zou wordenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Laten we straffen gewoon maar over laten aan de mensen die dat uit hoofde van hun beroep doen
Ik zou de dader een Saw-achtige behandeling geven en ergens laten verdwijnen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:36 schreef krengetje het volgende:
[..]
Kijken wat jij zou doen als je een kind zou hebben en dat verkracht zou worden
Dat weet je nooit.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:36 schreef krengetje het volgende:
[..]
Recht in eigen handen nemen is nooit goed, ook niet als het je eigen kind is. Of het begrijpelijk is is iets anders. Als jij vindt dat het recht / de wet de dader niet goed genoeg gestraft heeft en je doet er zelf wat aan... dan moet je ook niet raar staan kijken als je zelf ook de bak in draait.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:36 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik zou hem echt flink laten lijden.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zou de dader een Saw-achtige behandeling geven en ergens laten verdwijnen.![]()
De "recht"spraak flikkert dit "slachtoffer van zijn omgeving" zo weer op straat.
Dat dus.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Recht in eigen handen nemen is nooit goed, ook niet als het je eigen kind is. Of het begrijpelijk is is iets anders.
Ik zou daar met liefde een paar jaar voor zitten.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Recht in eigen handen nemen is nooit goed, ook niet als het je eigen kind is. Of het begrijpelijk is is iets anders.
Ik had nog ge-edit snoepjepoepje!quote:
Zolang verkrachters, pedo's en moordenaars in onze "zogenaamd beschaafde" samenleving nog geen spuitje ontvangen door de "rechtsprekenden", is het recht in eigen handen nemen 'goed' vind ik. De enige mogelijkheid om van die kankerlijers af te komen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan leef je in de illusie dat het je een goed gevoel zou geven, it doesn'tquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:40 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik zou daar met liefde een paar jaar voor zitten.
Ik ben een happy single dus ik denk laat ik hier maar eens beginnen me posten !:)quote:
Volgens mij heb ik jou al eens ergens tegen gekomenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:41 schreef OuweBaas het volgende:
[..]
Ik ben een happy single dus ik denk laat ik hier maar eens beginnen me posten !:)
Misschien kunnen jullie samen een cel delen dan?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:40 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik zou daar met liefde een paar jaar voor zitten.
Nee want hij is dan doodquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie samen een cel delen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |