Ik ook, vooral na de massale braakneigingen bij platen als Tijdmachine.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:54 schreef ScottTracy het volgende:
Ik vind het nog steeds bijzonder opmerkelijk dat jullie zo enthousiast zijn over Licht Uit
Anders ik wel. Dat enthousiasme moet haast wel een collectieve 1 april-grap zijn.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:54 schreef ScottTracy het volgende:
Ik vind het nog steeds bijzonder opmerkelijk dat jullie zo enthousiast zijn over Licht Uit
Inderdaad... Nederlandse hiphop is nog NOOIT goed ontvangen in dit topic. Waarom nu ineens wel?quote:Op maandag 29 maart 2010 15:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ook, vooral na de massale braakneigingen bij platen als Tijdmachine.
Maar waarom al dat soort muziek over een kam scheren? Dat je Kings of Leon tof vind betekent toch ook niet automatisch dat je Kane leuk vind? Het zijn echt totaal andere nummers.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ook, vooral na de massale braakneigingen bij platen als Tijdmachine.
Wolkenquote:Op maandag 29 maart 2010 15:57 schreef alors het volgende:
Wolken en Broodje Bakpao werd hier ook gewaardeerd, in die richting zit Licht Uit meer dan Tijdmachine, wat ik overigens best een leuk nummer vind.
tofquote:Op maandag 29 maart 2010 15:58 schreef Sirolf het volgende:
Bohemian Rijsttafel staat nu op 3FM.NL!
http://www.3fm.nl/#/ajax/overlay/gemist/458
shitquote:Op maandag 29 maart 2010 16:06 schreef alors het volgende:
wtf, nu doet geen stream het meer in mijn wmp![]()
![]()
http://translationparty.com/#7048255quote:Op maandag 29 maart 2010 16:02 schreef Captain_Slow het volgende:
http://translationparty.com/#7048176![]()
Is niet per sé nodig, aangezien 'ie ook al op 3FM.nl staat.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:09 schreef naatje_1 het volgende:
Sirolf, die bohemian dinges komt toch wel op youtube
Lijkt me sterk hoor, aangezien dat totaal geen verschil zou mogen maken en NPO ICT daar ook totaal niet op let voor zover ik weet.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:10 schreef alors het volgende:
hoerige zooi, kan het zijn dat ze me hebben geblokeerd ofzo? JEDEN MUSS SILVERLIGHT ofzo???![]()
nou de wecam van de site doet het ook al niet
nee die werkt niet, en de silverlight stream ook nietquote:Op maandag 29 maart 2010 16:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Lijkt me sterk hoor, aangezien dat totaal geen verschil zou mogen maken en NPO ICT daar ook totaal niet op let voor zover ik weet.
http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb zou dus moeten werken.
Silverlight gebruikt dezelfde URL, dus dat kan kloppen dan.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:14 schreef alors het volgende:
[..]
nee die werkt niet, en de silverlight stream ook niet![]()
had ik meteen al geprobeerd, maar t zelfde.quote:
ik ben thuis, hiervoor deed ie het gewoon, eerst de hoge kwaliteitstream niet meer, dus toen nam ik de brakkewebcam.asx en later wilde die ook niet meer opnieuw, nadat ik em gestopt had.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Silverlight gebruikt dezelfde URL, dus dat kan kloppen dan.
Maar... zou het niet aan je internetverbinding kunnen liggen? Ben je niet op je werk/school waar een aantal poorten misschien zijn geblokkeerd? Probeer anders ook eens een dergelijke stream van een andere zender (Sky / Q-music / enz).
Balenquote:Op maandag 29 maart 2010 16:20 schreef alors het volgende:
[..]
had ik meteen al geprobeerd, maar t zelfde.
quote:[..]
ik ben thuis, hiervoor deed ie het gewoon, eerst de hoge kwaliteitstream niet meer, dus toen nam ik de brakkewebcam.asx en later wilde die ook niet meer opnieuw, nadat ik em gestopt had.
ik ga nu even andere streams proberen...
Je kent Nicolette Kluijver niet ofquote:Op maandag 29 maart 2010 16:25 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik begrijp dat er weer een of ander BNN sletje in de C&S show is?
Ik wist 't niet. Wat stomquote:Op maandag 29 maart 2010 16:27 schreef alors het volgende:
Ik wist dat ze neptieten had he! veel te dik en bol voor een tenger iemand als zij.
Ben ik nu idd achtergekomenquote:Op maandag 29 maart 2010 16:26 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Heb je het nou nog steeds niet begrepen? Q is bad for you
Ik wist het ook niet, maar ik dacht het altijd al, zag er gewoon onnatuurlijk uit.quote:
Iddquote:Op maandag 29 maart 2010 16:29 schreef ScottTracy het volgende:
Ik hoor allemaal details die ik niet wil horen
schaarhaar?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:31 schreef StephanL het volgende:
zulke grote borsten heeft ze niet, dus als je het niet weet. Ze zegt ook dat ze weinig schaarhaar heeft. Lijkt er op alsof haar lichaam niet helemaal ontwikkelt is.
al een andere DNS geprobeerd, zoals OpenDNS?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:30 schreef alors het volgende:
Nou op de laptop werkt de stream ook niet. Dus misschien is Ziggo grappig aan het zijn
Kijk hier maar bvquote:Op maandag 29 maart 2010 16:31 schreef StephanL het volgende:
zulke grote borsten heeft ze niet, dus als je het niet weet. Ze zegt ook dat ze weinig schaarhaar heeft. Lijkt er op alsof haar lichaam niet helemaal ontwikkelt is.
Dat snap ikquote:Op maandag 29 maart 2010 16:33 schreef StephanL het volgende:
[..]
ja nieuw woord voor schaamhaar, nee bedoelde schaamhaar
ja idd, mooie rondquote:Op maandag 29 maart 2010 16:34 schreef alors het volgende:
[..]
Kijk hier maar bv
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
typische neppers
Google heeft wel een toffe. 8.8.8.8 of 8.8.4.4quote:Op maandag 29 maart 2010 16:33 schreef gerbenp het volgende:
[..]
al een andere DNS geprobeerd, zoals OpenDNS?
wat is dat?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:33 schreef gerbenp het volgende:
[..]
al een andere DNS geprobeerd, zoals OpenDNS?
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:34 schreef alors het volgende:
[..]
Kijk hier maar bv
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
typische neppers
Opzich maakt het IP van de DNS-server weinig uit, maargoed.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Google heeft wel een toffe. 8.8.8.8 of 8.8.4.4
Deze is echt heel easy te onthoudenquote:Op maandag 29 maart 2010 16:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Opzich maakt het IP van de DNS-server weinig uit, maargoed.
Al maakt dit het natuurlijk wel makkelijker te onthouden.
die van opendns ken ik uit m'n kop, 208.67.222.222 en 208.67.220.220 van HetNet (anno nu: KPN) is het 195.168.1.34 en 195.168.1.66quote:Op maandag 29 maart 2010 16:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Deze is echt heel easy te onthoudenal is die van Planet ook nog wel te doen. Ach, als het maar werkt
Die van KPN gebruik ik al jaren (best goed). Zal die OpenDNS ook eens proberenquote:Op maandag 29 maart 2010 16:50 schreef gerbenp het volgende:
[..]
die van opendns ken ik uit m'n kop, 208.67.222.222 en 208.67.220.220 van HetNet (anno nu: KPN) is het 195.168.1.34 en 195.168.1.66
kan je heel goed instellen, je kan ook site's blokkeren en hij blokkeert ook al automatisch phising site's.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die van KPN gebruik ik al jaren (best goed). Zal die OpenDNS ook eens proberen
Bij jou ook? Ik zou em niet meer uitzetten als ik jou was dan.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:08 schreef Vinniiee het volgende:
Streams doen het nietalleen de webcam
GoedeMIDDAG btw
quote:Uit onderzoek blijkt dat het woord "hippopotomonstrosesquippedaliofobie" (angst voor lange woorden) vrijwel nooit wordt gelegd bij scabble.
Heb je ziggo?quote:Op maandag 29 maart 2010 17:22 schreef Vinniiee het volgende:
Hier ook ja. Webcam doet het nog, maar heb hem nog niet uitgezet
Moet straks wel, moet nog ff naar zo'n vage gast toe om z'n tuindeur vast te maken
De KinkFM stream doet het perfectquote:Op maandag 29 maart 2010 17:12 schreef alors het volgende:
[..]
Bij jou ook? Ik zou em niet meer uitzetten als ik jou was dan.
GoedeMIDDAGquote:Op maandag 29 maart 2010 18:38 schreef Bol_Wan het volgende:
goedeMIDDAG allen![]()
weer heerlijk wer hier
![]()
welke dan? met praatje plaatje?quote:Op maandag 29 maart 2010 18:53 schreef Pino112 het volgende:
Sluit de C&S-show maar mooi af met een kudtplaat.
Top gedaan Coen en Sander![]()
![]()
ik mag je muten Frans, dat mag ik toch zekerquote:
he bagger wat een geluk hebben jullie, ik zit hier in de regen (nou ja, ik zit droog maar buiten regent hetquote:Op maandag 29 maart 2010 19:15 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Het is hier bijna hetzelfde, de zon is nu net alleen half achter de wolken verdwenen
Ik vrees van wel...quote:Op maandag 29 maart 2010 19:22 schreef Captain_Slow het volgende:
Als Domien moet vertellen wat de populairste platen van de dag zijn, dan betekend dat nog niet dat hij ze moet draaien...
Maar kopen mensen nu werkelijk nog van die kut platen die al veel te vaak langs zijn gekomen op de radio?
onderschat nooooooit de domheid van de massaquote:Op maandag 29 maart 2010 19:22 schreef Captain_Slow het volgende:
Als Domien moet vertellen wat de populairste platen van de dag zijn, dan betekend dat nog niet dat hij ze moet draaien...
Maar kopen mensen nu werkelijk nog van die kut platen die al veel te vaak langs zijn gekomen op de radio?
Via itunes al 36 stuksquote:Op maandag 29 maart 2010 19:22 schreef Captain_Slow het volgende:
Dus als ik ff 50 keer een of andere plaat koopt waar niemand ooit van heeft gehoord dan komt die plaat op #1 in de MT5?quote:
kijk hier voor itunes top 100 met aantal downloads http://members.home.nl/hole88/itunes/nl.xml.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:30 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dus als ik ff 50 keer een of andere plaat koopt waar niemand ooit van heeft gehoord dan komt die plaat op #1 in de MT5?
zo ken ik er nog een paar, betekent nog niet dat de MH ineens geweldig wordquote:Op maandag 29 maart 2010 19:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb liever de megahit dan Frans Duijts hoor.
François Allemand of Franz Deutsch?quote:Op maandag 29 maart 2010 19:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb liever de megahit dan Frans Duijts hoor.
Als dat werkelijk de aantallen zijn op basis waarvan zo'n dag top-5 wordt samengesteld: meteen met die onzin stoppen. Als dát de smaak van héél Nederland moet voorstellenquote:Op maandag 29 maart 2010 19:30 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dus als ik ff 50 keer een of andere plaat koopt waar niemand ooit van heeft gehoord dan komt die plaat op #1 in de MT5?
Neuh... hij zal wel druk zijn met knoppen draaien en schuiven trekken.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:39 schreef alors het volgende:
Domien komt ook nooit meer buurten, is er iets voorgevallen?
Ik neem 't hem niet kwalijk. Wat een snobistisch ge-emmer over de Mega Top 5 hier weer zeg.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:39 schreef alors het volgende:
Domien komt ook nooit meer buurten, is er iets voorgevallen?
och.. dat krijgt Michiel ook over zich heen en die blijft gewoon komenquote:Op maandag 29 maart 2010 19:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik neem 't hem niet kwalijk. Wat een snobistisch ge-emmer over de Mega Top 5 hier weer zeg.
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik neem 't hem niet kwalijk. Wat een snobistisch ge-emmer over de Mega Top 5 hier weer zeg.
Die mazzelpik mag lekker backstage bij Pixar rondneuzen deze week samen met nog wat Pixar bloggers.quote:
van ons belastinggeld! dat dat kan in nederland!!quote:Op maandag 29 maart 2010 20:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Michiel is deze week op een snoepreisje naar de USA, de Pixar-studio's bezoeken.
Het zou ook wat meer kunnen zijn, ik maak die MT5 niet, maar zal wel zeker minder dan 500 zijn...quote:Op maandag 29 maart 2010 19:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als dat werkelijk de aantallen zijn op basis waarvan zo'n dag top-5 wordt samengesteld: meteen met die onzin stoppen. Als dát de smaak van héél Nederland moet voorstellen.
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:06 schreef alors het volgende:
[..]
van ons belastinggeld! dat dat kan in nederland!!
Och, ik haal ook jullie belastinggeld bij de publieke omroep weg hoor. Ik bouw die site ook niet voor niks.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:06 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij niet toch? Hij was toch uitgenodigd door Pixar? Of krijgen we binnenkort die Pixar-ellende op 3FM?quote:Op maandag 29 maart 2010 20:06 schreef alors het volgende:
[..]
kom, we pakken em!quote:Op maandag 29 maart 2010 20:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, ik haal ook jullie belastinggeld bij de publieke omroep weg hoor. Ik bouw die site ook niet voor niks hoor.
en waar baseer je dat op? (het is namelijk niet zo)quote:Op maandag 29 maart 2010 20:06 schreef alors het volgende:
[..]
Ik studeer ook op jullie belastinggeldquote:Op maandag 29 maart 2010 20:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, ik haal ook jullie belastinggeld bij de publieke omroep weg hoor. Ik bouw die site ook niet voor niks hoor.
dat noemen ze nou een grapje.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:11 schreef Maricha het volgende:
[..]
en waar baseer je dat op? (het is namelijk niet zo)
Bij mij hetzelfde... dus zullen we maar een ander onderwerp gaan aansnijden?quote:Op maandag 29 maart 2010 20:11 schreef alors het volgende:
[..]
Ik studeer ook op jullie belastinggeld![]()
Wat ik later zelf 3 keer zo hard mag terugbetalen, maarja
Welke 4 steden?quote:Op maandag 29 maart 2010 20:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij mij hetzelfde... dus zullen we maar een ander onderwerp gaan aansnijden?
Voorstel: Er zijn nog 4 steden over voor Serious Request, waar moet 'ie van jou naartoe?
sorry, dat is soms zo lastig aan teksten he ;-)quote:
Zwolle, Leiden, Nijmegen en Eindhovenquote:
Ah, Nijmegen dan voor mij! Of Zwolle, dat is ook nog te doen.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zwolle, Leiden, Nijmegen en Eindhoven
Zelf zou ik het 't liefste in Leiden zien, met Zwolle als goede tweede. Met de andere twee steden heb ik niet zoveel...
Eindhovenquote:Op maandag 29 maart 2010 20:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zwolle, Leiden, Nijmegen en Eindhoven
Zelf zou ik het 't liefste in Leiden zien, met Zwolle als goede tweede. Met de andere twee steden heb ik niet zoveel...
Eindhoven, inderdaad.quote:
wat maakt het uit, tis gewoon een concert, boeien dat het door twitter komtquote:Op maandag 29 maart 2010 20:48 schreef Captain_Slow het volgende:
ff naar Eindhoven voor een Twitterfeest
Morgen meteen maar even kopen, ondanks dat ik helemaal geen pindakaas lust!quote:
Ik neem aan dat je hem niet snapt?quote:Op maandag 29 maart 2010 20:48 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
wat maakt het uit, tis gewoon een concert, boeien dat het door twitter komt
dan denk ik van niet neequote:Op maandag 29 maart 2010 20:52 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je hem niet snapt?
ah, de afstand is het probleem.. even niet bij nagedacht omdat et voor mij vlakbij isquote:Op maandag 29 maart 2010 20:58 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Bedenk in welke zaal dat concert wordt gehouden en lees het dan opnieuw
Effenaar Eindhovenquote:Op maandag 29 maart 2010 20:59 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ah, de afstand is het probleem.. even niet bij nagedacht omdat et voor mij vlakbij is
ow haha, was dat et.. zo flauw dat ik het niet eens door hadquote:Op maandag 29 maart 2010 21:04 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Effenaar Eindhoven
Effenaar Eindhoven
Ja, ik weet dat ik soms nogal slechte grappen maak
Dit is echt lachen jaquote:
Hij stond in het voorprogramma van de afscheidstour van Johan, daar heb ik em al eens een paar nummertjes horen zingenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:13 schreef Vinniiee het volgende:
@alors: weer?![]()
Dit is ook een leuk nummer ja
Idd, Zwollequote:
quote:
Lol, dat kende ik nog nietquote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:20 schreef Pino112 het volgende:
Goedenavond
Jij woont in Friesland toch? Net zoals Marijke
Caro Emerald kan niet vaak genoeg gedraaid wordenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:25 schreef alors het volgende:
Even afkloppen, maar wat een fijne muziek bij 3v12 vandaag. Tenminste niet Anouk, Kane, Caro Emerald en al die dingen die je al 8000 keer gehoord hebt.
Nee.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Caro Emerald kan niet vaak genoeg gedraaid worden
In de zin van dat je haar beu bent?quote:
Ze wordt KAPOT gedraaid. En heb die nummers inmiddels sws wel gehoord.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In de zin van dat je haar beu bent?
Ik heb haar zaterdag live gezien... dat is een van de betere live-optredens die ik ooit heb gezien
In den beginne zijn het ook aardige nummers en ik ben er vast van overtuigd dan ze live heel leuk is. Maar die nummers worden echt helemaal aan gort gedraaid, net zo lang tot ze niet meer een luchtig melodietje zijn maar een chronische piep in je oren. Tis om te jankenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In de zin van dat je haar beu bent?
Ik heb haar zaterdag live gezien... dat is een van de betere live-optredens die ik ooit heb gezien
Die smileyquote:Op maandag 29 maart 2010 22:41 schreef Vinniiee het volgende:
Dat zal best kunnen, ik ben haar echt beu. Of ja, de mensen die de playlists samenstellenMoet dat nummer echt zo vaak gedraaid worden
Ik kan het serieus niet meer aanhoren
![]()
Tof nummer [ afbeelding ]
Ach, 538 heeft er maar 6 dus dit valt wel meequote:Op maandag 29 maart 2010 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Zij kan er niets aan doen dat 3FM maar 15 bands op de playlist heeft staan... wat avontuurlijker mag het allemaal wel
Goed, iedereen wist dat al 15 jaarquote:Op maandag 29 maart 2010 23:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.nu.nl/achterklap/2215515/ricky-martin-komt-kast.html
Nou, wat een nieuws.
Iddquote:Op maandag 29 maart 2010 23:31 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Goed, iedereen wist dat al 15 jaar
Ben toch benieuwd of dat wat gaat worden...quote:Op maandag 29 maart 2010 23:39 schreef TheVulture het volgende:
Slash.... daar heb ik wel zin in op Pinkpop
Ik had gisteren aan het eind van de middag ook hevig last van een mini-jetlag.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 07:02 schreef Sirolf het volgende:
* heeft het gevoel dat het nog steeds nacht is en wil het liefst terugkruipen in bed... maar zit al in de bus op weg naar het station...
De /radio3 en /live links zijn inderdaad foetsie. Blijkbaar vonden ze 2 maanden wel genoeg voor een overgangsperiode.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 07:48 schreef Sjowhan het volgende:
Moggeuh
Blijkbaar hebben ze een van de stream-links verwijderd (de http://www.omroep.nl/radio3/live64.asx) , ik krijg een foutmelding bij het starten.
Als iemand een direct linkje heeft naar de nieuwe stream, gaarne. Ik wil deze openen in Windows Media Player
Hij zegt al weken op twitter dat vannacht de laatste is en dat hij vanaf september weer ergens in de landelijke ether isquote:
Ah, okay! kan 'ie ook uit de OP worden gehaald..quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Hij zegt al weken op twitter dat vannacht de laatste is en dat hij vanaf september weer ergens in de landelijke ether is
Ah, hier ziet 't wat beter uitquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Alles goed? Hier is het trouwens grouw en grijs
Mr. DJ-opleiding Timo zit al op Twitter te roepen dat er vandaag waarschijnlijk meer nieuws bekend wordt gemaakt over de 3FM nacht.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:26 schreef themauster het volgende:
Vannacht de laatste Robbert-Janbetekent dat er 2 nieuwe nachtjocks komen
Precies hetzelfd probleem, maar dan met Winamp.Word er schijtziek van.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:25 schreef mutzenbacher het volgende:
Zit een beetje te hannesen met de stream van 3FM icm het progje Screamer Radio.
Deze stream schokt vreselijk de laatste tijd: http://shoutcast.omroep.nl:8104/listen.pls. De (nieuwe) http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm-bb wordt niet herkend door Screamer. Iemand tips?
Dat die stream schokt komt doordat hij volgens mij nogal overbelast is, omdat het tegenwoordig de default is op de website, in plaats van de Windows Media-stream.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:25 schreef mutzenbacher het volgende:
Zit een beetje te hannesen met de stream van 3FM icm het progje Screamer Radio.
Deze stream schokt vreselijk de laatste tijd: http://shoutcast.omroep.nl:8104/listen.pls. De (nieuwe) http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm-bb wordt niet herkend door Screamer. Iemand tips?
Oke thanks voor de info!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat die stream schokt komt doordat hij volgens mij nogal overbelast is, omdat het tegenwoordig de default is op de website, in plaats van de Windows Media-stream.
Een andere Shoutcast-stream is er niet echt, behalve de Uruzgan.FM-streams, maar die schakelen tussen 16 en 19 uur altijd naar een ander programma, dus da's ook niet echt een optie.
Voor als je toch nooit tussen 16 en 19 luistert:
http://shoutcast.omroep.nl:8076/listen.pls
http://shoutcast.omroep.nl:8228/listen.pls
http://backupstream.3fmfan.nl/listen.pls
Oh, en nog een 3FM-stream in AAC+ 64kbps: http://shoutcast.omroep.nl:8134/
O_A en Marc?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mr. DJ-opleiding Timo zit al op Twitter te roepen dat er vandaag waarschijnlijk meer nieuws bekend wordt gemaakt over de 3FM nacht.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 01:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zelfs midden in de nacht word je nog geterrorisseerd door die Caro Emerald![]()
![]()
quote:Queens of the Stone Age, Snow Patrol, Pendulum, Massive Attack, NOFX, The Specials, Placebo, The xx, All Time Low, Blood Red Shoes, Fat Freddy's Drop, OK GO, Thirty Seconds To Mars, Gentleman & The Evolution, Marina and the Diamonds, Staff Benda Bilili en Burning Spear.
Ik vind Stenders geweldig maar ik weet niet of het wel zo'n slimme keuze is voor een beginnende omroep om een dj te nemen die bijna altijd ziek thuis zitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |