ik mag je muten Frans, dat mag ik toch zekerquote:
he bagger wat een geluk hebben jullie, ik zit hier in de regen (nou ja, ik zit droog maar buiten regent hetquote:Op maandag 29 maart 2010 19:15 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Het is hier bijna hetzelfde, de zon is nu net alleen half achter de wolken verdwenen
Ik vrees van wel...quote:Op maandag 29 maart 2010 19:22 schreef Captain_Slow het volgende:
Als Domien moet vertellen wat de populairste platen van de dag zijn, dan betekend dat nog niet dat hij ze moet draaien...
Maar kopen mensen nu werkelijk nog van die kut platen die al veel te vaak langs zijn gekomen op de radio?
onderschat nooooooit de domheid van de massaquote:Op maandag 29 maart 2010 19:22 schreef Captain_Slow het volgende:
Als Domien moet vertellen wat de populairste platen van de dag zijn, dan betekend dat nog niet dat hij ze moet draaien...
Maar kopen mensen nu werkelijk nog van die kut platen die al veel te vaak langs zijn gekomen op de radio?
Via itunes al 36 stuksquote:Op maandag 29 maart 2010 19:22 schreef Captain_Slow het volgende:
Dus als ik ff 50 keer een of andere plaat koopt waar niemand ooit van heeft gehoord dan komt die plaat op #1 in de MT5?quote:
kijk hier voor itunes top 100 met aantal downloads http://members.home.nl/hole88/itunes/nl.xml.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:30 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dus als ik ff 50 keer een of andere plaat koopt waar niemand ooit van heeft gehoord dan komt die plaat op #1 in de MT5?
zo ken ik er nog een paar, betekent nog niet dat de MH ineens geweldig wordquote:Op maandag 29 maart 2010 19:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb liever de megahit dan Frans Duijts hoor.
François Allemand of Franz Deutsch?quote:Op maandag 29 maart 2010 19:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb liever de megahit dan Frans Duijts hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |