dat noemen ze nou een grapje.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:11 schreef Maricha het volgende:
[..]
en waar baseer je dat op? (het is namelijk niet zo)
Bij mij hetzelfde... dus zullen we maar een ander onderwerp gaan aansnijden?quote:Op maandag 29 maart 2010 20:11 schreef alors het volgende:
[..]
Ik studeer ook op jullie belastinggeld![]()
Wat ik later zelf 3 keer zo hard mag terugbetalen, maarja
Welke 4 steden?quote:Op maandag 29 maart 2010 20:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij mij hetzelfde... dus zullen we maar een ander onderwerp gaan aansnijden?
Voorstel: Er zijn nog 4 steden over voor Serious Request, waar moet 'ie van jou naartoe?
sorry, dat is soms zo lastig aan teksten he ;-)quote:
Zwolle, Leiden, Nijmegen en Eindhovenquote:
Ah, Nijmegen dan voor mij! Of Zwolle, dat is ook nog te doen.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zwolle, Leiden, Nijmegen en Eindhoven
Zelf zou ik het 't liefste in Leiden zien, met Zwolle als goede tweede. Met de andere twee steden heb ik niet zoveel...
Eindhovenquote:Op maandag 29 maart 2010 20:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zwolle, Leiden, Nijmegen en Eindhoven
Zelf zou ik het 't liefste in Leiden zien, met Zwolle als goede tweede. Met de andere twee steden heb ik niet zoveel...
Eindhoven, inderdaad.quote:
wat maakt het uit, tis gewoon een concert, boeien dat het door twitter komtquote:Op maandag 29 maart 2010 20:48 schreef Captain_Slow het volgende:
ff naar Eindhoven voor een Twitterfeest
Morgen meteen maar even kopen, ondanks dat ik helemaal geen pindakaas lust!quote:
Ik neem aan dat je hem niet snapt?quote:Op maandag 29 maart 2010 20:48 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
wat maakt het uit, tis gewoon een concert, boeien dat het door twitter komt
dan denk ik van niet neequote:Op maandag 29 maart 2010 20:52 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je hem niet snapt?
ah, de afstand is het probleem.. even niet bij nagedacht omdat et voor mij vlakbij isquote:Op maandag 29 maart 2010 20:58 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Bedenk in welke zaal dat concert wordt gehouden en lees het dan opnieuw
Effenaar Eindhovenquote:Op maandag 29 maart 2010 20:59 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ah, de afstand is het probleem.. even niet bij nagedacht omdat et voor mij vlakbij is
ow haha, was dat et.. zo flauw dat ik het niet eens door hadquote:Op maandag 29 maart 2010 21:04 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Effenaar Eindhoven
Effenaar Eindhoven
Ja, ik weet dat ik soms nogal slechte grappen maak
Dit is echt lachen jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |