Als dat werkelijk de aantallen zijn op basis waarvan zo'n dag top-5 wordt samengesteld: meteen met die onzin stoppen. Als dát de smaak van héél Nederland moet voorstellenquote:Op maandag 29 maart 2010 19:30 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dus als ik ff 50 keer een of andere plaat koopt waar niemand ooit van heeft gehoord dan komt die plaat op #1 in de MT5?
Neuh... hij zal wel druk zijn met knoppen draaien en schuiven trekken.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:39 schreef alors het volgende:
Domien komt ook nooit meer buurten, is er iets voorgevallen?
Ik neem 't hem niet kwalijk. Wat een snobistisch ge-emmer over de Mega Top 5 hier weer zeg.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:39 schreef alors het volgende:
Domien komt ook nooit meer buurten, is er iets voorgevallen?
och.. dat krijgt Michiel ook over zich heen en die blijft gewoon komenquote:Op maandag 29 maart 2010 19:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik neem 't hem niet kwalijk. Wat een snobistisch ge-emmer over de Mega Top 5 hier weer zeg.
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik neem 't hem niet kwalijk. Wat een snobistisch ge-emmer over de Mega Top 5 hier weer zeg.
Die mazzelpik mag lekker backstage bij Pixar rondneuzen deze week samen met nog wat Pixar bloggers.quote:
van ons belastinggeld! dat dat kan in nederland!!quote:Op maandag 29 maart 2010 20:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Michiel is deze week op een snoepreisje naar de USA, de Pixar-studio's bezoeken.
Het zou ook wat meer kunnen zijn, ik maak die MT5 niet, maar zal wel zeker minder dan 500 zijn...quote:Op maandag 29 maart 2010 19:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als dat werkelijk de aantallen zijn op basis waarvan zo'n dag top-5 wordt samengesteld: meteen met die onzin stoppen. Als dát de smaak van héél Nederland moet voorstellen.
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:06 schreef alors het volgende:
[..]
van ons belastinggeld! dat dat kan in nederland!!
Och, ik haal ook jullie belastinggeld bij de publieke omroep weg hoor. Ik bouw die site ook niet voor niks.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:06 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij niet toch? Hij was toch uitgenodigd door Pixar? Of krijgen we binnenkort die Pixar-ellende op 3FM?quote:Op maandag 29 maart 2010 20:06 schreef alors het volgende:
[..]
kom, we pakken em!quote:Op maandag 29 maart 2010 20:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, ik haal ook jullie belastinggeld bij de publieke omroep weg hoor. Ik bouw die site ook niet voor niks hoor.
en waar baseer je dat op? (het is namelijk niet zo)quote:Op maandag 29 maart 2010 20:06 schreef alors het volgende:
[..]
Ik studeer ook op jullie belastinggeldquote:Op maandag 29 maart 2010 20:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, ik haal ook jullie belastinggeld bij de publieke omroep weg hoor. Ik bouw die site ook niet voor niks hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |