Probeer Thomas dat maar eens snel aan te leren danquote:Op maandag 29 maart 2010 15:02 schreef leonieke het volgende:
Het lijkt alsof Thomas er al veel langer is dan nog maar 24 dagen. Vannacht wel een heel zware nacht gehad dus de kleinste man ligt te slapen (moet hij nog leren dat hij 's nachts moet slapen en overdag echt wel een tijd wakker mag blijven) en de grote man zit nu waarschijnlijk al doodmoe op het werk. En ik? Ik ben nog niet uit mijn pyjama geraakt
Wat? De lente?quote:Op maandag 29 maart 2010 15:03 schreef leonieke het volgende:
Een nieuw topicNu zal het vlugger gaan
Bwa, vannacht was toch geen gewone nacht: liep mijn man met Thomas rond omdat die zo zat te wenen en zat ik in de zetel mee te wenen omdat ik me echt geen raad meer wist. We hadden echt al alles geprobeerd.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
Probeer Thomas dat maar eens snel aan te leren dan
Ach, en zolang jij nog verlof hebt mag dat, toch?
Klinkt heavy!quote:Op maandag 29 maart 2010 15:12 schreef leonieke het volgende:
[..]
Bwa, vannacht was toch geen gewone nacht: liep mijn man met Thomas rond omdat die zo zat te wenen en zat ik in de zetel mee te wenen omdat ik me echt geen raad meer wist. We hadden echt al alles geprobeerd.
Hopelijk komende nacht een betere nacht.
dat is idd geen fijn nachtquote:Op maandag 29 maart 2010 15:12 schreef leonieke het volgende:
[..]
Bwa, vannacht was toch geen gewone nacht: liep mijn man met Thomas rond omdat die zo zat te wenen en zat ik in de zetel mee te wenen omdat ik me echt geen raad meer wist. We hadden echt al alles geprobeerd.
Hopelijk komende nacht een betere nacht.
Zolang er geen foto's van tijdens de geboorte gepost worden zal dat toch wel meevallenquote:
Die hebben we eigenlijk nietquote:Op maandag 29 maart 2010 15:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zolang er geen foto's van tijdens de geboorte gepost worden zal dat toch wel meevallen
Ik wilde niet met zo'n dooddoener aankomenquote:Op maandag 29 maart 2010 15:20 schreef leonieke het volgende:
Het zal er bij horen, zeker? (al kan ik dat nu zeggen, vannacht is het geen moment in mijn opgekomen dat het er misschien gewoon bij hoort. Het voeden duurt 's nachts altijd wel wat langer, maar afgelopen nacht was gewoon niet normaal)
Ik ben daar jammergenoeg zelf te nuchter voor en kom dus al zelf met zo'n dooddoener af. Ik weet ook niet wat er opeens met mij gebeurde vannacht. Normaalgezien kan ik wel wat verdragen, maar vannacht, na anderhalf uur huilen was ik op (en was het gooien met opmerkingen als: "maar mama ziet jou toch graag" (alsof hij dat al beseftquote:Op maandag 29 maart 2010 15:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik wilde niet met zo'n dooddoener aankomenMaar iedere ouder zal wel iets anders of juist soortgelijks meemaken (maar dat hoor je vast ook al wel in OUD)
In de tussentijd nog wilde avonturen plaats gevonden?quote:
Leonieke heeft een kindquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
In de tussentijd nog wilde avonturen plaats gevonden?
Nou dat is wel even een wilde actie jaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
Leonieke heeft een kindLijkt me vrij wild, toch?
Er is niet zoveel wilde actie aan voorafgegaan hoorquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
Leonieke heeft een kindLijkt me vrij wild, toch?
quote:
sper blog Quequote:Op donderdag 1 april 2010 00:52 schreef qu63 het volgende:
Mn blogje over Berlijn: http://www.svenahrens.nl/index.php/2010/03/30/615/berlijn-10.html
Neuh, niet alle foto'squote:Op donderdag 1 april 2010 01:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sper blog Que![]()
letterlijk alles erin gezet
dat weet ik natuurlijk niet maar het ziet er wel goed uitquote:
Laatste regel, voor meer foto's zie Flickr!quote:Op donderdag 1 april 2010 01:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat weet ik natuurlijk niet maar het ziet er wel goed uit
had ik al gezienquote:Op donderdag 1 april 2010 01:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
Laatste regel, voor meer foto's zie Flickr!
hetzelfde Ququote:
giertjequote:
ququote:
quote:
dan eet ik toch maar niets bij Ynskequote:
P. moet niet zeuren, hij moet geld binnen halen voor z'n gezin!quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:56 schreef leonieke het volgende:
De jongste telg begint net weer wakker te worden voor zijn laatste voeding van de dagHij is vandaag 6 weken en blijft natuurlijk véél te schattig
(maar ik ben bevooroordeeld
).
Met de rest van de familie gaat alles ook wel goed (al begint P. te vloeken dat zijn vakantie bijna voorbij is).
Alles goed met jou?
Mwoah, valt eigenlijk wel mee. Aalborg is eigenlijk een industriestadje (dus veel lelijke gebouwen) maar heeft wel een rijke historie. Verder lijkt het landschap wel een beetje op België eigenlijk, beetje heuvellig enzo.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:09 schreef leonieke het volgende:
Je gaat ook niet weg met school om te slapen héIs Denemarken mooi? Ben er nog nooit geweest
![]()
Je bedoelt dat ie maandag weer volledig aan het werk moet? Geen opbouwperiode?quote:En ah, hij zeurt voornamelijk omdat hij nu 2 weken vakantie heeft gehad en dat vanaf maandag volledig teruggeschroefd wordt (met dan volgende week zaterdag nog opendeurdag, dus een extra dag werken).
Beetje heuvels? Je bent hier nog nooit komen fietsen zeker?quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
Mwoah, valt eigenlijk wel mee. Aalborg is eigenlijk een industriestadje (dus veel lelijke gebouwen) maar heeft wel een rijke historie. Verder lijkt het landschap wel een beetje op België eigenlijk, beetje heuvellig enzo.
Idd, de paasvakantie is voorbij. En normaalgezien heeft hij donderdag een vrije dag maar nu donderdag moet hij dingen klaar zetten voor de opendeurdag van zaterdag.quote:[..]
Je bedoelt dat ie maandag weer volledig aan het werk moet? Geen opbouwperiode?
Zeg hormonster, doe eens ff rustigquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:18 schreef leonieke het volgende:
Beetje heuvels? Je bent hier nog nooit komen fietsen zeker?![]()
![]()
![]()
Nouja, komt ie wel meteen lekker in zn ritme!quote:Idd, de paasvakantie is voorbij. En normaalgezien heeft hij donderdag een vrije dag maar nu donderdag moet hij dingen klaar zetten voor de opendeurdag van zaterdag.
Zal voor mij ook weer raar zijn om weer constant alleen thuis te zitten (althans, toch zonder iemand die iets zinnigs tegen mij zegt).
Ze hebben daar alleen nog maar een kaartje gehad en een foto gezien ofzo?quote:Maar zaterdagnamiddag ga ik waarschijnlijk eens op bezoekThomas showen op het werk
quote:
Hmz, ik zal het hem zo zeggen (ivm it z'n ritme komen) eens zien hoe hij reageertquote:[..]
Nouja, komt ie wel meteen lekker in zn ritme!
(Nuttige toevoeging die laatste regel)
Kaartje, veel doopsuiker en sommige mensen een fotoquote:[..]
Ze hebben daar alleen nog maar een kaartje gehad en een foto gezien ofzo?
Succes dan de komende weekquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:33 schreef leonieke het volgende:
En de hormonen zijn al zo erg verminderd
![]()
[..]
Hmz, ik zal het hem zo zeggen (ivm it z'n ritme komen) eens zien hoe hij reageert![]()
(en ja, het stond er nogal stom zonder)
Ah, een aantal 'weten' dus wel wat meerquote:Kaartje, veel doopsuiker en sommige mensen een foto![]()
Een aantal collega's zijn wel al op bezoek geweest
Ja de tofste collega's hebben hem al bewonderdquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
Succes dan de komende week
[..]
Ah, een aantal 'weten' dus wel wat meer
Eieren verstoppen? Vieren jullie Pasen later dan ons ofzo? Of heeft dit niks met Pasen te maken?quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja de tofste collega's hebben hem al bewonderd![]()
Slaapwel![]()
Ik ga Thomas nog even eten geven (hij was terug in slaap gevallen) en dan ook mijn bed opzoeken. Morgen vanaf 14u bezoek en ik moet nog massa's dingen doen (boodschappen, chocolade-eieren verstoppen, ...)
whehehequote:Op zaterdag 17 april 2010 13:31 schreef qu63 het volgende:
We hebben trouwens ook het nieuws gehaald in Denemarken...
http://www.copenhagenize.(...)rk-in-bike-lane.html
Ququote:
Niet later nee, maar mijn zus ging normaalgezien met haar kinderen op pasen komen. Jongste zoon ziek. Dan ging ze vorig weekend komen: zij en haar man ziek. Dus komen ze vandaagquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
Eieren verstoppen? Vieren jullie Pasen later dan ons ofzo? Of heeft dit niks met Pasen te maken?
Nu zit ik inderdaad ook zo, maar toen stonden we meer zo:quote:
Waren jullie het echt?quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:31 schreef qu63 het volgende:
We hebben trouwens ook het nieuws gehaald in Denemarken...
http://www.copenhagenize.(...)rk-in-bike-lane.html
Ah, ik dacht alquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Niet later nee, maar mijn zus ging normaalgezien met haar kinderen op pasen komen. Jongste zoon ziek. Dan ging ze vorig weekend komen: zij en haar man ziek. Dus komen ze vandaagEn de kinderen moeten hun pasen nog krijgen en het is een vrij handig iets om ze bezig te houden
Mijn zus zei alleszins dat ze het wel tof gingen vinden. Dus: net eieren verstopt (op vrij duidelijke plaatsen weliswaar maar ze zijn nog maar 1 en 3 dus te moeilijk moet ik het ook niet maken
)
dat kan ik me goed voorstellenquote:
quote:
Topic was d00dquote:
Terug naar ZLimburgquote:
Waarom nou helemaal weer naar zo ver weg dan?quote:Op woensdag 21 april 2010 19:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
Terug naar ZLimburg
morgen laatste keer spul meenemen hier vanuit Utrecht, vandaag nog ff sporten en afscheid nemen.
omdat thuisquote:Op woensdag 21 april 2010 19:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
Waarom nou helemaal weer naar zo ver weg dan?
Dat klinkt wel goed jaquote:Op woensdag 21 april 2010 19:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
omdat thuis
appartementje met twee slaapkamers, woonkamer, balkon, berging, toilet, badkamer voor me alleen
Ik ben hier nu ook een beetje aan het rondzoeken, maar tot nu toe nog niet echt wat gevondenquote:
wat hier jaren duurt, was daar binnen n half uur geregeldquote:Op woensdag 21 april 2010 19:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik ben hier nu ook een beetje aan het rondzoeken, maar tot nu toe nog niet echt wat gevonden
Maar fijn voor je!
Das wel heul snel dan!quote:Op woensdag 21 april 2010 19:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat hier jaren duurt, was daar binnen n half uur geregeld
ging op inschrijfgesprek, kwartier later stond ik in de woning, nog 15 min later moest ik zeggen of ik wilde of niet
dank je
weer een record niet verbrokenquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:55 schreef Pheno het volgende:
We wilden het BeF record verbreken, komt er weer zo'n KSC-koekebakker langs
beffenquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:55 schreef Pheno het volgende:
We wilden het BeF record verbreken, komt er weer zo'n KSC-koekebakker langs
quote:
Vast. Is het saai in de KSC, dat men opeens hier moet komen? Ben ik daar weg zoals gewenst, komen ze weer aankachelen.quote:
jij bent hier toch ook maar zeldenquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vast. Is het saai in de KSC, dat men opeens hier moet komen? Ben ik daar weg zoals gewenst, komen ze weer aankachelen.
we proberen een topickaapquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vast. Is het saai in de KSC, dat men opeens hier moet komen? Ben ik daar weg zoals gewenst, komen ze weer aankachelen.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
we proberen een topickaap![]()
je bent wel gewenst in de ksc, maar niet weg hoor.
kom weer eens een bakkie doen
gehadquote:
Ik las even iets andersquote:
nou... beetje door huis heen tippelenquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Al betaalden ze met ontelbare diamanten en goud, dan nog niet.
Qutie.
Ik dacht aan trippen!quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Al betaalden ze met ontelbare diamanten en goud, dan nog niet.
Qutie.
Daar heb ik geen probleem mee.quote:
Ja ja, dat zeg je nu.quote:
Net zoveel als alle andere de laatste weekquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij bent hier toch ook maar zelden![]()
en hoe kom je d'r bij dat het gewenst is dat jij uit KSC weg blijft?
Jouw vertrek daar is helemaal niet gewenstquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weer naar Japan?quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:23 schreef Pheno het volgende:
Nog een dag, en dan een te druk weekend
Ik heb niet eens tijd om de rugzak in te pakken voor zondag en ik moet de yens weer bij elkaar zoeken
O? Was jij de volgende die ze "wegjaagden"?quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:22 schreef Pheno het volgende:
Net zoveel als alle andere de laatste week
De laatste reacties waren vrij duidelijk, vandaar. Maar goed, het zal me een zorg wezen, ik vermaak me prima.
niks van aan trekkenquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Net zoveel als alle andere de laatste week
De laatste reacties waren vrij duidelijk, vandaar. Maar goed, het zal me een zorg wezen, ik vermaak me prima.
Yup. Ik heb het alleen zo druk op het werk dat ik nauwelijk toekom aan de voorbereidingen. Ik heb bv maar gebeld naar Japan om een hostel te boeken, anders duurde het allemaal langer (heen en weer ge-email). Gelukkig spraken ze zonder dialectquote:
primaquote:
Coolquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yup. Ik heb het alleen zo druk op het werk dat ik nauwelijk toekom aan de voorbereidingen. Ik heb bv maar geled naar Japan om een hostel te boeken, anders duurde het allemaal langer (heen en weer ge-email). Gelukkig spraken ze zonder dialect
Goedquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
prima
en met jou en de kleine?
"volgende"? Geen idee. Ik lurk niet eens.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O? Was jij de volgende die ze "wegjaagden"?Ben je zo stout geweest pinguïnnetje?
hoe lang ga je naar japan pheno ?quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
"volgende"? Geen idee. Ik lurk niet eens.
Even eten maken en weer naar de stad, de laatste reisspullen kopen, want ik geloof dat ik mijn reisapotheek wat moet aanvullen
ik zou een wiegje kopen als ik jouw wasquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
GoedHij ligt momenteel op de buik van de papa te slapen
Wel handig, kan ik toch eventjes doen wat ik wil
![]()
Maar hij groeit goed, slaapt goed en eet goed
Daar wil meneer niet inquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zou een wiegje kopen als ik jouw was
Je zoon nu al aan de vrouw wensenquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
Daar wil meneer niet in![]()
Vreselijk eigenlijk dat hij niet in zijn park wil liggen. Ik blijf hopen dat als hij wat ouder is en zich met iets kan bezig houden dat het zal beteren.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
Daar wil meneer niet in![]()
Vreselijk eigenlijk dat hij niet in zijn park wil liggen. Ik blijf hopen dat als hij wat ouder is en zich met iets kan bezig houden dat het zal beteren.
Per jaar gaat me niet lukken, ik wil meer zien dan Japan. Al zal het dit jaar misschien de enige reis worden, maar daar staat begin volgend jaar dan wel iets voor over.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
CoolHoe lang ga je?
Een vriend van ons is ook helemaal verzot op JapanGaat verschillende keren per jaar
Oh, maar hij ziet ook wel andere landen ook. Ik snap nog altijd niet waar hij al dat verlof haaltquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Per jaar gaat me niet lukken, ik wil meer zien dan Japan. Al zal het dit jaar misschien de enige reis worden, maar daar staat begin volgend jaar dan wel iets voor over.
Mja, voor mij is dat nu niet zo erg. Ik ben toch nog thuis en het is dus grotendeels mijn "probleem". Maar vanaf 1 juni ga ik terug werken en gaat hij bij iemand anders zijn. Dus die zitten er dan ook wel mee opgescheept (al is het in juni vooral de papa of mijn schoonmoeder en die vinden dat allebei niet zo ergquote:
Mja, ik heb nu ook 11 weken over dit jaar, want ik neem nooit dagen op zonder weg te gaan. En vorig jaar ben ik al anderhalf maand weggeweestquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oh, maar hij ziet ook wel andere landen ook. Ik snap nog altijd niet waar hij al dat verlof haaltMaar hij mag ook overuren recupereren dus dat scheelt wel. Zijn principe is om tijdens elke vakantie in het buitenland te zitten (dus ook bij verlengde weekends van 4 dagen bv
)
Altijd handig meegenomenquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:48 schreef Pheno het volgende:
Oh, in de CAO staat max. 10 dagen meenemen. Maar ik ben erg goed in onderhandelen
niet verkeerd zeg....quote:
Wel leuk overal die pinguïn op de foto.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:19 schreef Symphonic het volgende:
niet verkeerd zeg....
Veel plezier alvast en de fotoreportage zien we natuurlijk op FOK! verschijnen
Zoals alle anderequote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
niet verkeerd zeg....
Veel plezier alvast en de fotoreportage zien we natuurlijk op FOK! verschijnen
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wel leuk overal die pinguïn op de foto.
Dat lijkt Ph. welquote:
nou word het toch echt tijd voor een brilletje symquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
verrek ik ize nu pas dat ze voor een helicopter zitten
Heb je Pheno überhaupt gespot op die fotoquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
verrek ik ize nu pas dat ze voor een helicopter zitten
die zal hij ook wel gemist hebbenquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb je Pheno überhaupt gespot op die foto?
die zag ik gelijk (als eerste)quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb je Pheno überhaupt gespot op die foto?
netjes hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:00 schreef qu63 het volgende:
Ben vorige week wezen fotograferen: http://www.flickr.com/photos/qu63/sets/72157623957774665/ Zelf geschoten en bewerkt! Knap he!
heel mooiquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:00 schreef qu63 het volgende:
Ben vorige week wezen fotograferen: http://www.flickr.com/photos/qu63/sets/72157623957774665/ Zelf geschoten en bewerkt! Knap he!
Ik ben ook absoluut geen fotograaf hoor!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:46 schreef leonieke het volgende:
Heel mooi hoor quIk vind het altijd zo mooi om foto's van het dierenpark te zien (althans foto's van mensen die echt foto's kunnen trekken, niet die van mij
).
Je fotografeert toch regelmatig?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik ben ook absoluut geen fotograaf hoor!
Was met een vriend en mocht zijn camera even lenen
Neequote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je fotografeert toch regelmatig?
Soit, ik heb er ook geen oog voor. Ik zie die mooie beelden niet, als het ware.
Ik sta nu ook al op tig fotos van japanners. De lengte maakt indruk. Of die rotkop, dat kan ook. Ben je in de bergen, wil er zo'n kleine van 12 met je op de fotoquote:
Een pinguin van 1.80 m is ook niet iets dat je dagelijks in het wild tegenkomtquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik sta nu ook al op tig fotos van japanners. De lengte maakt indruk. Of die rotkop, dat kan ook. Ben je in de bergen, wil er zo'n kleine van 12 met je op de foto
whehehequote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Een pinguin van 1.80 m is ook niet iets dat je dagelijks in het wild tegenkomt.
Zelfs zonder hakken ben ik langerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:00 schreef MPG het volgende:
[..]
ben jij zolangquote:
Tenminste, niet in de bergen in Japan.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:00 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:22 schreef Pheno het volgende:
Het kreng is 110 volt. Kan ik je verblijden met een sleutelhanger met het stationsgeluid van een van de stations in Tokio? Of een badhanddoek van zo'n bord, want die hebben ze ook in de winkels
In China hetzelfdequote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik sta nu ook al op tig fotos van japanners. De lengte maakt indruk. Of die rotkop, dat kan ook. Ben je in de bergen, wil er zo'n kleine van 12 met je op de foto
leoniekequote:Op maandag 24 mei 2010 12:39 schreef leonieke het volgende:
Goeiemiddag![]()
Alles goed met iedereen op deze pinkstermaandag?
klopt! morgen gaat het maar een graad of 12 worden en woensdag verwachten ze regenquote:Op maandag 24 mei 2010 13:48 schreef leonieke het volgende:
En ik denk dat we er moeten van genieten. Voor morgen geven ze blijkbaar al veel minder goed weer op
die weerverwachtingen kloppen idd nietquote:
Dat mag kloppen, ik ben waarschijnlijk zo'n 100 km van je vandaanquote:
Waar zit je wel?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat mag kloppen, ik ben waarschijnlijk zo'n 100 km van je vandaan
lekker he!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:11 schreef Bengeltje het volgende:
Het is hier 20 graden, vind het een heerlijke temperatuur.
Fijn om te horenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
lekker he!
Hi all!
ow! tis tof hierecht een goede beslissing
Ik vond het anders best lekker in het Vondelpark in Amsterdam vanmiddag!quote:Op maandag 24 mei 2010 13:48 schreef leonieke het volgende:
En ik denk dat we er moeten van genieten. Voor morgen geven ze blijkbaar al veel minder goed weer op
Ik luister nooit naar de weermensen, ze hebben toch nooit gelijk!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:10 schreef leonieke het volgende:
Ja, het was heel lekker weer vandaag, alleen beter dan dat ze hadden opgegeven
werk.quote:
gister wel jaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:10 schreef leonieke het volgende:
Ja, het was heel lekker weer vandaag, alleen beter dan dat ze hadden opgegeven
idd het regent hier en het is maar een graadje of 12quote:
gelukkig geen regen hierquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd het regent hier en het is maar een graadje of 12
We hebben weer wat briljants voor de bento in japan gekochtquote:
Hier is 't ook grijzig jaquote:
Bengels!quote:
dat is laatquote:
Rustig aan, dan breekt het lijntje nietquote:
we zijn al op pagina 5 in 2 maanden tijdquote:
middagquote:
esquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:39 schreef es70 het volgende:
Een rotschop.
Omdat ik daar zin in heb, toevallig.
Neuh, ik schop hooguit een topic, mensen nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
es![]()
![]()
![]()
zolang je mij niet schopt is het
quote:
Auw!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:39 schreef es70 het volgende:
Een rotschop.
Omdat ik daar zin in heb, toevallig.
Ja, hoor. Ik ben ondertussen ook al weer aan het werkquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:40 schreef es70 het volgende:
[..]![]()
Ah, comme ci, comme ça hè.
En met jou, al helemaal gewend aan 't moederen?
Awww, kusje d'r op dan maarquote:
mooi gemaaktquote:Op maandag 14 juni 2010 01:29 schreef qu63 het volgende:
Zaterdag in Den Haag wezen fotograferen: http://www.flickr.com/photos/qu63/sets/72157624267967228/
M'n nieuwe favo foto:
[ link | afbeelding ]
(klik voor groter)
nice zou m alleen wat bijsnijden zodat meeuw? niet zo centraal hangtquote:Op maandag 14 juni 2010 01:29 schreef qu63 het volgende:
Zaterdag in Den Haag wezen fotograferen: http://www.flickr.com/photos/qu63/sets/72157624267967228/
M'n nieuwe favo foto:
[ link | afbeelding ]
(klik voor groter)
Volgens mij is t ook een meeuw jaquote:Op maandag 14 juni 2010 14:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
nice zou m alleen wat bijsnijden zodat meeuw? niet zo centraal hangt
zonnekap in de weg gezeten?quote:Op maandag 14 juni 2010 14:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
Volgens mij is t ook een meeuw ja
Dat heb ik ook gedaan, maar dan is het verschil in blauwe lucht niet meer zo te zien, nu loopt het nog mooi van licht (in 't midden) naar donker (aan de buitenkant)
ququote:
Dus je hebt nu geen handen meer of heb je ze nog terug gekregen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:46 schreef qu63 het volgende:
Ik heb gisteren Brian May en Roger Taylor een handje gegeven!![]()
![]()
En ik heb hun handtekeningen gekregen!
Ik heb ze beide nog, en Brian en Roger ook!quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus je hebt nu geen handen meer of heb je ze nog terug gekregen?
Maar wel tof
Welke minuut ergens? Oh never mind, zie je al op 29 secquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:16 schreef qu63 het volgende:
Jeej! Ik ben op 'tv' te zien!
http://www.telegraaf.nl/v(...).html?sn=video_prive Tijdens het interview met John en Pia sta ik rechts, zwarte trui met gouden strepen
Bij bijna ieder shot van John en Pia ben ik te zienquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welke minuut ergens? Oh never mind, zie je al op 29 sec
Stalkerquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
Bij bijna ieder shot van John en Pia ben ik te zien
van wie dan welquote:
Leuk.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:20 schreef qu63 het volgende:
Bij bijna ieder shot van John en Pia ben ik te zien
Bengels! Altijd leuk!quote:
Warm en zonnig!quote:
Goldi.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
bengel :w
ik zag ineens dit topic in mijn AT omhoog komen
jij ook een fijn weekendquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goldi.![]()
![]()
Hij gaat zo wel weer naar beneden. Heb genoeg van internet.![]()
![]()
Fijn weekend alvast.
Nee! Zonnesteek!quote:
Belgje!quote:
Hier waait het nietquote:Op zondag 11 juli 2010 23:41 schreef leonieke het volgende:
Helemaal hetzelfdeAl is het fris windje dat nu door het huis waait wel heerlijk
Gaat snel he!quote:Op zondag 11 juli 2010 23:49 schreef leonieke het volgende:
Goed, goedZe zien allebei wel wat af door de warmte. Thomas heeft het zweten geërfd van philippe heb ik de indruk. Maar hij verandert zo snel. Morgen gaat hij normaal gezien voor de eerste keer groentepap eten
Sorry!quote:Op zondag 25 juli 2010 13:22 schreef leonieke het volgende:
Eeyyy... zo'n lawaaiGaat het niet, nee?
Hoi quAlles goed?
sssstttttttttttquote:
Bengels!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:32 schreef Bengeltje het volgende:
Ik keek de lijst in general na en kon geen lounge vinden.
Moet jij hier ook vaker langskomen natuurlijkquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:35 schreef Bengeltje het volgende:
Jullie moeten je wel niet meer zo verstoppen hoor.![]()
Belgje!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:37 schreef leonieke het volgende:
Maar je hebt ons teruggevonden hé en dat is het belangrijkste
Hoe gaat het met jou?
En hoi qu![]()
quote:
idd het weer is maar petquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:39 schreef leonieke het volgende:
Goed hoorAan het genieten van mijn verlof (dat zo vlug voorbij vliegt
)
Wel jammer dat het weer helemaal omgeslagen is. Maar ah, we maken er het beste van
Tot wanneer heb je nog verlof dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:39 schreef leonieke het volgende:
Goed hoorAan het genieten van mijn verlof (dat zo vlug voorbij vliegt
)
Wel jammer dat het weer helemaal omgeslagen is. Maar ah, we maken er het beste van
Dan mag je weer beginnen met voorbereidingen treffen voor het nieuwe schooljaar? En P. is natuurlijk al lang weer aan het werk?quote:
Voorbereidingen en inschrijvingen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dan mag je weer beginnen met voorbereidingen treffen voor het nieuwe schooljaar? En P. is natuurlijk al lang weer aan het werk?
Hij heeft gewoon langer verlof?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Voorbereidingen en inschrijvingen.
P. start pas de 23eAf en toe een dag
En dat terwijl jij toch wel de meeste inspanning geleverd hebt!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:21 schreef leonieke het volgende:
10 dagen vroeger in verlof en een week langer.
Zo'n luxeleven hebben die docenten
Qutie! What's happening? Buiten het feit dat je mayor van vanalles wordtquote:
Verder niet zo veelquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Qutie! What's happening? Buiten het feit dat je mayor van vanalles wordt.
Schiet dat zoeken naar een eigen plek al een beetje op?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
Verder niet zo veelIk zal die meldingen maar eens uitschakelen op FB
Of eigenlijk wel, druk met school en op zoek naar een eigen plek
Niet gaarder dan na langere tijd slecht slapen denk ik zoquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:31 schreef leonieke het volgende:
Hoe gaar kun je zijn na een avondje stappen?En dat terwijl we rond middernacht al thuis waren
Dat slecht slapen is hier inderdaad ook schering en inslag. En iedereen maar zeggen dat het normaal is met een baby. Laat die nu 's nachts 12u aan één stuk doorslapenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Schiet dat zoeken naar een eigen plek al een beetje op?
[..]
Niet gaarder dan na langere tijd slecht slapen denk ik zo.
Overal? Behalve FB heb ik er eigenlijk geen die ik echt gebruikquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:07 schreef Bengeltje het volgende:
Hey luitjes.
Zitten jullie ook al bij FB? Overal die profielen is dat niet wat veel?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:07 schreef Bengeltje het volgende:
Hey luitjes.
Ik heb geen baby die ik de schuld kan geven.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat slecht slapen is hier inderdaad ook schering en inslag. En iedereen maar zeggen dat het normaal is met een baby. Laat die nu 's nachts 12u aan één stuk doorslapen
Nope, geen pijn (gelukkig), ik val 'gewoon' niet in slaap omdat horizontaal schijnbaar een stand is die mijn hersens overuren laat draaienquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:59 schreef leonieke het volgende:
Hoe komt het? Pijn?
Maar het lijkt me verdomd kl*te. Kun je dan overdag wat bijslapen of lukt dat ook niet?
Neequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:19 schreef es70 het volgende:
Schiet dat zoeken naar een eigen plek al een beetje op?
Hyves, Facebook, twitter, fok..quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:07 schreef Bengeltje het volgende:
Hey luitjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |