nou... beetje door huis heen tippelenquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Al betaalden ze met ontelbare diamanten en goud, dan nog niet.
Qutie.
Ik dacht aan trippen!quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Al betaalden ze met ontelbare diamanten en goud, dan nog niet.
Qutie.
Daar heb ik geen probleem mee.quote:
Ja ja, dat zeg je nu.quote:
Net zoveel als alle andere de laatste weekquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij bent hier toch ook maar zelden![]()
en hoe kom je d'r bij dat het gewenst is dat jij uit KSC weg blijft?
Jouw vertrek daar is helemaal niet gewenstquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vast. Is het saai in de KSC, dat men opeens hier moet komen? Ben ik daar weg zoals gewenst, komen ze weer aankachelen.
Weer naar Japan?quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:23 schreef Pheno het volgende:
Nog een dag, en dan een te druk weekend
Ik heb niet eens tijd om de rugzak in te pakken voor zondag en ik moet de yens weer bij elkaar zoeken
O? Was jij de volgende die ze "wegjaagden"?quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:22 schreef Pheno het volgende:
Net zoveel als alle andere de laatste week
De laatste reacties waren vrij duidelijk, vandaar. Maar goed, het zal me een zorg wezen, ik vermaak me prima.
niks van aan trekkenquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Net zoveel als alle andere de laatste week
De laatste reacties waren vrij duidelijk, vandaar. Maar goed, het zal me een zorg wezen, ik vermaak me prima.
Yup. Ik heb het alleen zo druk op het werk dat ik nauwelijk toekom aan de voorbereidingen. Ik heb bv maar gebeld naar Japan om een hostel te boeken, anders duurde het allemaal langer (heen en weer ge-email). Gelukkig spraken ze zonder dialectquote:
primaquote:
Coolquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yup. Ik heb het alleen zo druk op het werk dat ik nauwelijk toekom aan de voorbereidingen. Ik heb bv maar geled naar Japan om een hostel te boeken, anders duurde het allemaal langer (heen en weer ge-email). Gelukkig spraken ze zonder dialect
Goedquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
prima
en met jou en de kleine?
"volgende"? Geen idee. Ik lurk niet eens.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O? Was jij de volgende die ze "wegjaagden"?Ben je zo stout geweest pinguïnnetje?
hoe lang ga je naar japan pheno ?quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
"volgende"? Geen idee. Ik lurk niet eens.
Even eten maken en weer naar de stad, de laatste reisspullen kopen, want ik geloof dat ik mijn reisapotheek wat moet aanvullen
ik zou een wiegje kopen als ik jouw wasquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
GoedHij ligt momenteel op de buik van de papa te slapen
Wel handig, kan ik toch eventjes doen wat ik wil
![]()
Maar hij groeit goed, slaapt goed en eet goed
Daar wil meneer niet inquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zou een wiegje kopen als ik jouw was
Je zoon nu al aan de vrouw wensenquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
Daar wil meneer niet in![]()
Vreselijk eigenlijk dat hij niet in zijn park wil liggen. Ik blijf hopen dat als hij wat ouder is en zich met iets kan bezig houden dat het zal beteren.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
Daar wil meneer niet in![]()
Vreselijk eigenlijk dat hij niet in zijn park wil liggen. Ik blijf hopen dat als hij wat ouder is en zich met iets kan bezig houden dat het zal beteren.
Per jaar gaat me niet lukken, ik wil meer zien dan Japan. Al zal het dit jaar misschien de enige reis worden, maar daar staat begin volgend jaar dan wel iets voor over.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
CoolHoe lang ga je?
Een vriend van ons is ook helemaal verzot op JapanGaat verschillende keren per jaar
Oh, maar hij ziet ook wel andere landen ook. Ik snap nog altijd niet waar hij al dat verlof haaltquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Per jaar gaat me niet lukken, ik wil meer zien dan Japan. Al zal het dit jaar misschien de enige reis worden, maar daar staat begin volgend jaar dan wel iets voor over.
Mja, voor mij is dat nu niet zo erg. Ik ben toch nog thuis en het is dus grotendeels mijn "probleem". Maar vanaf 1 juni ga ik terug werken en gaat hij bij iemand anders zijn. Dus die zitten er dan ook wel mee opgescheept (al is het in juni vooral de papa of mijn schoonmoeder en die vinden dat allebei niet zo ergquote:
Mja, ik heb nu ook 11 weken over dit jaar, want ik neem nooit dagen op zonder weg te gaan. En vorig jaar ben ik al anderhalf maand weggeweestquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oh, maar hij ziet ook wel andere landen ook. Ik snap nog altijd niet waar hij al dat verlof haaltMaar hij mag ook overuren recupereren dus dat scheelt wel. Zijn principe is om tijdens elke vakantie in het buitenland te zitten (dus ook bij verlengde weekends van 4 dagen bv
)
Altijd handig meegenomenquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:48 schreef Pheno het volgende:
Oh, in de CAO staat max. 10 dagen meenemen. Maar ik ben erg goed in onderhandelen
niet verkeerd zeg....quote:
Wel leuk overal die pinguïn op de foto.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:19 schreef Symphonic het volgende:
niet verkeerd zeg....
Veel plezier alvast en de fotoreportage zien we natuurlijk op FOK! verschijnen
Zoals alle anderequote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
niet verkeerd zeg....
Veel plezier alvast en de fotoreportage zien we natuurlijk op FOK! verschijnen
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wel leuk overal die pinguïn op de foto.
Dat lijkt Ph. welquote:
nou word het toch echt tijd voor een brilletje symquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
verrek ik ize nu pas dat ze voor een helicopter zitten
Heb je Pheno überhaupt gespot op die fotoquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
verrek ik ize nu pas dat ze voor een helicopter zitten
die zal hij ook wel gemist hebbenquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb je Pheno überhaupt gespot op die foto?
die zag ik gelijk (als eerste)quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb je Pheno überhaupt gespot op die foto?
netjes hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:00 schreef qu63 het volgende:
Ben vorige week wezen fotograferen: http://www.flickr.com/photos/qu63/sets/72157623957774665/ Zelf geschoten en bewerkt! Knap he!
heel mooiquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:00 schreef qu63 het volgende:
Ben vorige week wezen fotograferen: http://www.flickr.com/photos/qu63/sets/72157623957774665/ Zelf geschoten en bewerkt! Knap he!
Ik ben ook absoluut geen fotograaf hoor!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:46 schreef leonieke het volgende:
Heel mooi hoor quIk vind het altijd zo mooi om foto's van het dierenpark te zien (althans foto's van mensen die echt foto's kunnen trekken, niet die van mij
).
Je fotografeert toch regelmatig?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik ben ook absoluut geen fotograaf hoor!
Was met een vriend en mocht zijn camera even lenen
Neequote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je fotografeert toch regelmatig?
Soit, ik heb er ook geen oog voor. Ik zie die mooie beelden niet, als het ware.
Ik sta nu ook al op tig fotos van japanners. De lengte maakt indruk. Of die rotkop, dat kan ook. Ben je in de bergen, wil er zo'n kleine van 12 met je op de fotoquote:
Een pinguin van 1.80 m is ook niet iets dat je dagelijks in het wild tegenkomtquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik sta nu ook al op tig fotos van japanners. De lengte maakt indruk. Of die rotkop, dat kan ook. Ben je in de bergen, wil er zo'n kleine van 12 met je op de foto
whehehequote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Een pinguin van 1.80 m is ook niet iets dat je dagelijks in het wild tegenkomt.
Zelfs zonder hakken ben ik langerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:00 schreef MPG het volgende:
[..]
ben jij zolangquote:
Tenminste, niet in de bergen in Japan.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:00 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:22 schreef Pheno het volgende:
Het kreng is 110 volt. Kan ik je verblijden met een sleutelhanger met het stationsgeluid van een van de stations in Tokio? Of een badhanddoek van zo'n bord, want die hebben ze ook in de winkels
In China hetzelfdequote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik sta nu ook al op tig fotos van japanners. De lengte maakt indruk. Of die rotkop, dat kan ook. Ben je in de bergen, wil er zo'n kleine van 12 met je op de foto
leoniekequote:Op maandag 24 mei 2010 12:39 schreef leonieke het volgende:
Goeiemiddag![]()
Alles goed met iedereen op deze pinkstermaandag?
klopt! morgen gaat het maar een graad of 12 worden en woensdag verwachten ze regenquote:Op maandag 24 mei 2010 13:48 schreef leonieke het volgende:
En ik denk dat we er moeten van genieten. Voor morgen geven ze blijkbaar al veel minder goed weer op
die weerverwachtingen kloppen idd nietquote:
Dat mag kloppen, ik ben waarschijnlijk zo'n 100 km van je vandaanquote:
Waar zit je wel?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat mag kloppen, ik ben waarschijnlijk zo'n 100 km van je vandaan
lekker he!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:11 schreef Bengeltje het volgende:
Het is hier 20 graden, vind het een heerlijke temperatuur.
Fijn om te horenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
lekker he!
Hi all!
ow! tis tof hierecht een goede beslissing
Ik vond het anders best lekker in het Vondelpark in Amsterdam vanmiddag!quote:Op maandag 24 mei 2010 13:48 schreef leonieke het volgende:
En ik denk dat we er moeten van genieten. Voor morgen geven ze blijkbaar al veel minder goed weer op
Ik luister nooit naar de weermensen, ze hebben toch nooit gelijk!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:10 schreef leonieke het volgende:
Ja, het was heel lekker weer vandaag, alleen beter dan dat ze hadden opgegeven
werk.quote:
gister wel jaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:10 schreef leonieke het volgende:
Ja, het was heel lekker weer vandaag, alleen beter dan dat ze hadden opgegeven
idd het regent hier en het is maar een graadje of 12quote:
gelukkig geen regen hierquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd het regent hier en het is maar een graadje of 12
We hebben weer wat briljants voor de bento in japan gekochtquote:
Hier is 't ook grijzig jaquote:
Bengels!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |