netjes hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:00 schreef qu63 het volgende:
Ben vorige week wezen fotograferen: http://www.flickr.com/photos/qu63/sets/72157623957774665/ Zelf geschoten en bewerkt! Knap he!
heel mooiquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:00 schreef qu63 het volgende:
Ben vorige week wezen fotograferen: http://www.flickr.com/photos/qu63/sets/72157623957774665/ Zelf geschoten en bewerkt! Knap he!
Ik ben ook absoluut geen fotograaf hoor!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:46 schreef leonieke het volgende:
Heel mooi hoor quIk vind het altijd zo mooi om foto's van het dierenpark te zien (althans foto's van mensen die echt foto's kunnen trekken, niet die van mij
).
Je fotografeert toch regelmatig?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik ben ook absoluut geen fotograaf hoor!
Was met een vriend en mocht zijn camera even lenen
Neequote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je fotografeert toch regelmatig?
Soit, ik heb er ook geen oog voor. Ik zie die mooie beelden niet, als het ware.
Ik sta nu ook al op tig fotos van japanners. De lengte maakt indruk. Of die rotkop, dat kan ook. Ben je in de bergen, wil er zo'n kleine van 12 met je op de fotoquote:
Een pinguin van 1.80 m is ook niet iets dat je dagelijks in het wild tegenkomtquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik sta nu ook al op tig fotos van japanners. De lengte maakt indruk. Of die rotkop, dat kan ook. Ben je in de bergen, wil er zo'n kleine van 12 met je op de foto
whehehequote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Een pinguin van 1.80 m is ook niet iets dat je dagelijks in het wild tegenkomt.
Zelfs zonder hakken ben ik langerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:00 schreef MPG het volgende:
[..]
ben jij zolangquote:
Tenminste, niet in de bergen in Japan.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:00 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:22 schreef Pheno het volgende:
Het kreng is 110 volt. Kan ik je verblijden met een sleutelhanger met het stationsgeluid van een van de stations in Tokio? Of een badhanddoek van zo'n bord, want die hebben ze ook in de winkels
In China hetzelfdequote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik sta nu ook al op tig fotos van japanners. De lengte maakt indruk. Of die rotkop, dat kan ook. Ben je in de bergen, wil er zo'n kleine van 12 met je op de foto
leoniekequote:Op maandag 24 mei 2010 12:39 schreef leonieke het volgende:
Goeiemiddag![]()
Alles goed met iedereen op deze pinkstermaandag?
klopt! morgen gaat het maar een graad of 12 worden en woensdag verwachten ze regenquote:Op maandag 24 mei 2010 13:48 schreef leonieke het volgende:
En ik denk dat we er moeten van genieten. Voor morgen geven ze blijkbaar al veel minder goed weer op
die weerverwachtingen kloppen idd nietquote:
Dat mag kloppen, ik ben waarschijnlijk zo'n 100 km van je vandaanquote:
Waar zit je wel?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat mag kloppen, ik ben waarschijnlijk zo'n 100 km van je vandaan
lekker he!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:11 schreef Bengeltje het volgende:
Het is hier 20 graden, vind het een heerlijke temperatuur.
Fijn om te horenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
lekker he!
Hi all!
ow! tis tof hierecht een goede beslissing
Ik vond het anders best lekker in het Vondelpark in Amsterdam vanmiddag!quote:Op maandag 24 mei 2010 13:48 schreef leonieke het volgende:
En ik denk dat we er moeten van genieten. Voor morgen geven ze blijkbaar al veel minder goed weer op
Ik luister nooit naar de weermensen, ze hebben toch nooit gelijk!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:10 schreef leonieke het volgende:
Ja, het was heel lekker weer vandaag, alleen beter dan dat ze hadden opgegeven
werk.quote:
gister wel jaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:10 schreef leonieke het volgende:
Ja, het was heel lekker weer vandaag, alleen beter dan dat ze hadden opgegeven
idd het regent hier en het is maar een graadje of 12quote:
gelukkig geen regen hierquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd het regent hier en het is maar een graadje of 12
We hebben weer wat briljants voor de bento in japan gekochtquote:
Hier is 't ook grijzig jaquote:
Bengels!quote:
dat is laatquote:
Rustig aan, dan breekt het lijntje nietquote:
we zijn al op pagina 5 in 2 maanden tijdquote:
middagquote:
esquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:39 schreef es70 het volgende:
Een rotschop.
Omdat ik daar zin in heb, toevallig.
Neuh, ik schop hooguit een topic, mensen nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
es![]()
![]()
![]()
zolang je mij niet schopt is het
quote:
Auw!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:39 schreef es70 het volgende:
Een rotschop.
Omdat ik daar zin in heb, toevallig.
Ja, hoor. Ik ben ondertussen ook al weer aan het werkquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:40 schreef es70 het volgende:
[..]![]()
Ah, comme ci, comme ça hè.
En met jou, al helemaal gewend aan 't moederen?
Awww, kusje d'r op dan maarquote:
mooi gemaaktquote:Op maandag 14 juni 2010 01:29 schreef qu63 het volgende:
Zaterdag in Den Haag wezen fotograferen: http://www.flickr.com/photos/qu63/sets/72157624267967228/
M'n nieuwe favo foto:
[ link | afbeelding ]
(klik voor groter)
nice zou m alleen wat bijsnijden zodat meeuw? niet zo centraal hangtquote:Op maandag 14 juni 2010 01:29 schreef qu63 het volgende:
Zaterdag in Den Haag wezen fotograferen: http://www.flickr.com/photos/qu63/sets/72157624267967228/
M'n nieuwe favo foto:
[ link | afbeelding ]
(klik voor groter)
Volgens mij is t ook een meeuw jaquote:Op maandag 14 juni 2010 14:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
nice zou m alleen wat bijsnijden zodat meeuw? niet zo centraal hangt
zonnekap in de weg gezeten?quote:Op maandag 14 juni 2010 14:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
Volgens mij is t ook een meeuw ja
Dat heb ik ook gedaan, maar dan is het verschil in blauwe lucht niet meer zo te zien, nu loopt het nog mooi van licht (in 't midden) naar donker (aan de buitenkant)
ququote:
Dus je hebt nu geen handen meer of heb je ze nog terug gekregen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:46 schreef qu63 het volgende:
Ik heb gisteren Brian May en Roger Taylor een handje gegeven!![]()
![]()
En ik heb hun handtekeningen gekregen!
Ik heb ze beide nog, en Brian en Roger ook!quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus je hebt nu geen handen meer of heb je ze nog terug gekregen?
Maar wel tof
Welke minuut ergens? Oh never mind, zie je al op 29 secquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:16 schreef qu63 het volgende:
Jeej! Ik ben op 'tv' te zien!
http://www.telegraaf.nl/v(...).html?sn=video_prive Tijdens het interview met John en Pia sta ik rechts, zwarte trui met gouden strepen
Bij bijna ieder shot van John en Pia ben ik te zienquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welke minuut ergens? Oh never mind, zie je al op 29 sec
Stalkerquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
Bij bijna ieder shot van John en Pia ben ik te zien
van wie dan welquote:
Leuk.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:20 schreef qu63 het volgende:
Bij bijna ieder shot van John en Pia ben ik te zien
Bengels! Altijd leuk!quote:
Warm en zonnig!quote:
Goldi.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
bengel :w
ik zag ineens dit topic in mijn AT omhoog komen
jij ook een fijn weekendquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goldi.![]()
![]()
Hij gaat zo wel weer naar beneden. Heb genoeg van internet.![]()
![]()
Fijn weekend alvast.
Nee! Zonnesteek!quote:
Belgje!quote:
Hier waait het nietquote:Op zondag 11 juli 2010 23:41 schreef leonieke het volgende:
Helemaal hetzelfdeAl is het fris windje dat nu door het huis waait wel heerlijk
Gaat snel he!quote:Op zondag 11 juli 2010 23:49 schreef leonieke het volgende:
Goed, goedZe zien allebei wel wat af door de warmte. Thomas heeft het zweten geërfd van philippe heb ik de indruk. Maar hij verandert zo snel. Morgen gaat hij normaal gezien voor de eerste keer groentepap eten
Sorry!quote:Op zondag 25 juli 2010 13:22 schreef leonieke het volgende:
Eeyyy... zo'n lawaaiGaat het niet, nee?
Hoi quAlles goed?
sssstttttttttttquote:
Bengels!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:32 schreef Bengeltje het volgende:
Ik keek de lijst in general na en kon geen lounge vinden.
Moet jij hier ook vaker langskomen natuurlijkquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:35 schreef Bengeltje het volgende:
Jullie moeten je wel niet meer zo verstoppen hoor.![]()
Belgje!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:37 schreef leonieke het volgende:
Maar je hebt ons teruggevonden hé en dat is het belangrijkste
Hoe gaat het met jou?
En hoi qu![]()
quote:
idd het weer is maar petquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:39 schreef leonieke het volgende:
Goed hoorAan het genieten van mijn verlof (dat zo vlug voorbij vliegt
)
Wel jammer dat het weer helemaal omgeslagen is. Maar ah, we maken er het beste van
Tot wanneer heb je nog verlof dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:39 schreef leonieke het volgende:
Goed hoorAan het genieten van mijn verlof (dat zo vlug voorbij vliegt
)
Wel jammer dat het weer helemaal omgeslagen is. Maar ah, we maken er het beste van
Dan mag je weer beginnen met voorbereidingen treffen voor het nieuwe schooljaar? En P. is natuurlijk al lang weer aan het werk?quote:
Voorbereidingen en inschrijvingen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dan mag je weer beginnen met voorbereidingen treffen voor het nieuwe schooljaar? En P. is natuurlijk al lang weer aan het werk?
Hij heeft gewoon langer verlof?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Voorbereidingen en inschrijvingen.
P. start pas de 23eAf en toe een dag
En dat terwijl jij toch wel de meeste inspanning geleverd hebt!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:21 schreef leonieke het volgende:
10 dagen vroeger in verlof en een week langer.
Zo'n luxeleven hebben die docenten
Qutie! What's happening? Buiten het feit dat je mayor van vanalles wordtquote:
Verder niet zo veelquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Qutie! What's happening? Buiten het feit dat je mayor van vanalles wordt.
Schiet dat zoeken naar een eigen plek al een beetje op?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
Verder niet zo veelIk zal die meldingen maar eens uitschakelen op FB
Of eigenlijk wel, druk met school en op zoek naar een eigen plek
Niet gaarder dan na langere tijd slecht slapen denk ik zoquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:31 schreef leonieke het volgende:
Hoe gaar kun je zijn na een avondje stappen?En dat terwijl we rond middernacht al thuis waren
Dat slecht slapen is hier inderdaad ook schering en inslag. En iedereen maar zeggen dat het normaal is met een baby. Laat die nu 's nachts 12u aan één stuk doorslapenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Schiet dat zoeken naar een eigen plek al een beetje op?
[..]
Niet gaarder dan na langere tijd slecht slapen denk ik zo.
Overal? Behalve FB heb ik er eigenlijk geen die ik echt gebruikquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:07 schreef Bengeltje het volgende:
Hey luitjes.
Zitten jullie ook al bij FB? Overal die profielen is dat niet wat veel?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:07 schreef Bengeltje het volgende:
Hey luitjes.
Ik heb geen baby die ik de schuld kan geven.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat slecht slapen is hier inderdaad ook schering en inslag. En iedereen maar zeggen dat het normaal is met een baby. Laat die nu 's nachts 12u aan één stuk doorslapen
Nope, geen pijn (gelukkig), ik val 'gewoon' niet in slaap omdat horizontaal schijnbaar een stand is die mijn hersens overuren laat draaienquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:59 schreef leonieke het volgende:
Hoe komt het? Pijn?
Maar het lijkt me verdomd kl*te. Kun je dan overdag wat bijslapen of lukt dat ook niet?
Neequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:19 schreef es70 het volgende:
Schiet dat zoeken naar een eigen plek al een beetje op?
Hyves, Facebook, twitter, fok..quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:07 schreef Bengeltje het volgende:
Hey luitjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |