quote:
dat kost dan 4.50 E vieze afzettersquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:15 schreef Paaskonijn het volgende:
223, ik wil ze eigenlijk best eens lezen.
Meestal staat er niet meer dan een quote van je eigen, vaak dan inmiddels verwijderde, post.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:34 schreef -Datdus- het volgende:
En dan staat er in de helft even opletten etc.
Ik ben benieuwd wie daar 4.50 voor heeft betaald.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Meestal staat er niet meer dan een quote van je eigen, vaak dan inmiddels verwijderde, post.
FOK!fullabonnement ftw. Dan heb je sowieso onbeperkt toegang tot je notes.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:52 schreef jpg97 het volgende:
Ik ben benieuwd wie daar 4.50 voor heeft betaald.
Dat zijn 2 biertjes
Kan positief zijn maar komt echt in <1% van de gevallen voor.quote:Op zondag 11 juli 2010 02:17 schreef Anon4c het volgende:
Is een note altijd negatief ? Of kan het ook positief zijn ?
quote:Je hebt 89 notes gekregen van onze moderators.
quote:Op zondag 11 juli 2010 10:12 schreef o.us het volgende:
[..]
Leugenaar. Je hebt nog niet eens de helft man vrouw
Jij volgt mij ook overal heen he?quote:
Dat doe ik ook nooit. Sterker nog, ik zou niet eens weten of ik met een van mn andere accounts uberheupt notes hebquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:54 schreef sig000 het volgende:
Heb geen zin om ze van alle accounts op te tellen.
Op een maand tijd maar 4 notesquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Op een maand tijd maar 4 notes
Het moet niet gekker worden.
Ik denk dat een of andere kutnewbie er in die maand met mijn post minstens 25 had gehad
Zo vroeg al?quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:22 schreef vosss het volgende:
Ik ga overigens braaf naar bed nu. Slaap lekker
Wees er trots opquote:
quote:Je hebt 0 notes gekregen van onze moderators.
SWJ en relatiesquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:32 schreef BlazingV2 het volgende:
Als ik nou van SWJ die positieve note had gekregen... Ja, dan had ik hem misschien aan een vrouwtje geholpen
Dacht dat jij gebanned wasquote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:17 schreef nederland_kampioen het volgende:
Ik heb zoveel nootjes, dat ik er pindakaas van kan maken!
Geen idee?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:17 schreef Radio-silence het volgende:
Bij welke hoeveelheid notes mag je ze gratis bekijken?
Ik mag ze in elk geval nog niet gratis kijken en ik heb er nu 191quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:17 schreef Radio-silence het volgende:
Bij welke hoeveelheid notes mag je ze gratis bekijken?
Liegen over je aantal notesquote:
Lol. Maar dat broodje pindakaas is veel braver dan hij zich voordoet.quote:
Ik ben te lief voor je.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:47 schreef Drinky het volgende:
Ik heb er 41 ik snap niet waarom ik er niet meer krijg
En de rest van het mod team ook.quote:
Mooie fotosoep.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |