Vrouwen schijnen dat te hebben.....quote:
Oh, heet dat zo tegenwoordig...quote:Op maandag 29 maart 2010 09:30 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Heerlijk een dagje studeren bij mijn vriend
Dat noemde we vroeger toch anders.....quote:Op maandag 29 maart 2010 09:30 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Heerlijk een dagje studeren bij mijn vriend
Awwww.quote:Op maandag 29 maart 2010 10:08 schreef peterzx9r het volgende:
ff een weekend weg geweest
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Behoorlijke slechte morgen..quote:
Scherp.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:52 schreef Cryothic het volgende:
Lol, die lamp op achter de schutting... lijkt net alsof daar een robotvogel zit.
die 2 zwarte streepjes zo'n ogen, en het topje van de lamp zelf als snavel
quote:Op maandag 29 maart 2010 10:49 schreef Ronhui het volgende:
Goedemorgen Saam,
Is het alweer wintertijd? Ik wil mijn uurtje terug!
nee het is een ufoquote:Op maandag 29 maart 2010 11:52 schreef Cryothic het volgende:
Lol, die lamp op achter de schutting... lijkt net alsof daar een robotvogel zit.
die 2 zwarte streepjes zo'n ogen, en het topje van de lamp zelf als snavel
Dus u gaat meequote:Op maandag 29 maart 2010 09:45 schreef Puala het volgende:
* Puala aait Peter & Timmos
Ik ben vrijdag vrij
Ik zit nu je avatar voor het eerst goed te bekijken, geniaalquote:
Schaam jequote:Op maandag 29 maart 2010 12:22 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik zit nu je avatar voor het eerst goed te bekijken, geniaal![]()
Hahaquote:Op maandag 29 maart 2010 12:22 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik zit nu je avatar voor het eerst goed te bekijken, geniaal![]()
Moeilijk is dat hequote:Op maandag 29 maart 2010 12:27 schreef Kremers het volgende:
Ik heb zojuist een account op imagekind aangemaakt, even kijken of mijn shit te verkopen isAlleen nog evwn nadenken over de prijzen...
quote:
quote:
quote:
quote:
En dat moet ons dan tot de orde brengen...quote:
ohw.. dat gebeurd regelmatigquote:Op maandag 29 maart 2010 11:58 schreef -gt- het volgende:
[..]
![]()
lekker uurtje minder hoeven werken
mag vaker gebeuren![]()
Zelfs ik heb een note vanwege smilie-postsquote:Op maandag 29 maart 2010 12:51 schreef RonaldV het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En dat moet ons dan tot de orde brengen...
Had me even gebeldquote:Op maandag 29 maart 2010 13:24 schreef fFarl het volgende:
Het blijft 'grmbl' vandaag. Kreeg opeens de kans in de schoot geworpen om NU een modellenshoot te gaan doen in de bunkers bij Den Helder.
Moest ik 'nee' zeggen, omdat ik deze week al twee shoots heb. OWEE als de dames van donderdag en zondag durven af te zeggen!!!
Je kan je Flickr er aan hangen.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:26 schreef Cryothic het volgende:
Zit je aan een max van 2 per week dan?
(trouwens, best een interessante site, dat ImageKind)
iemand van hierquote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 13:12 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zelfs ik heb een note vanwege smilie-posts![]()
Kunnen we geen Note-aanvraag doen bij de Admins?![]()
Klopt, maar dat heb ik niet gedaanquote:
idd, m'n ouders wonen er om de hoek. Kom ik daar ook nog eens.quote:
Hoezo moet je een marketingplan hebben?quote:Op maandag 29 maart 2010 14:12 schreef Kremers het volgende:
[..]
Klopt, maar dat heb ik niet gedaanMijn foto's op flickr zijn niet groter dan 800px aan de grote zijde, en daar heb je niet zo heel veel aan. Ik upload ze in de volledige grote naar imagekind.
Is wel makkelijk op te zetten trouwensJe moet dan alleen wel een goed marketingplan hebben, anders verkoop je niets
Daar ga ik nu over nadenken.
Ja, of dacht je dat je foto's online gooien genoeg was om mensen je foto's te laten kopenquote:Op maandag 29 maart 2010 14:27 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Hoezo moet je een marketingplan hebben?
Om mensen naar je foto's te lokken?
Persoonlijk ga ik m'n prijzen laag houden. Als het successvol blijkt te zijn, kunnen ze altijd omhoog.
Dus je wil toch mee?quote:Op maandag 29 maart 2010 09:45 schreef Puala het volgende:
* Puala aait Peter & Timmos
Ik ben vrijdag vrij
Tofquote:Op maandag 29 maart 2010 22:13 schreef -Marjo- het volgende:
Ik kreeg vandaag een wellness arrangement kado![]()
Was een onwijs leuke verrassing...
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:21 schreef Kremers het volgende:
Nu zie ik pas hoe belangrijk het is om je monitor te kaliberen: Mac OS update heeft het standaardprofiel geladen en mijn zwart/wit foto's zien er werkelijk afgrijselijk uit
Je bent toch nog niet jarig?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:13 schreef -Marjo- het volgende:
Ik kreeg vandaag een wellness arrangement kado![]()
Was een onwijs leuke verrassing...
Volgens mij is dat morgenquote:
Ik zag het meteen, heb een wart/wit desktopachtetgrondquote:Op maandag 29 maart 2010 22:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik moet dat binnenkort ook weer eens doen
Arme Jijquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:49 schreef Netsplitter het volgende:
Morguh...
Zit nu pas aan m'n eerste bak koffie.....
Want? Studie?quote:
4 studentjes naast me in de trein die alles met het woordje kanker moesten begeleiden. Dus kanker leip, kanker vet, kanker dom etc. En daar kan ik me goed aan irriterenquote:
Jij ergert je teveelquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:58 schreef Puala het volgende:
[..]
4 studentjes naast me in de trein die alles met het woordje kanker moesten begeleiden. Dus kanker leip, kanker vet, kanker dom etc. En daar kan ik me goed aan irriteren
En klasgenoten die de ene na de andere domme vraag stellen mogen ook wel in het rijtje van irritaties![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:58 schreef Puala het volgende:
[..]
4 studentjes naast me in de trein die alles met het woordje kanker moesten begeleiden. Dus kanker leip, kanker vet, kanker dom etc. En daar kan ik me goed aan irriteren
En klasgenoten die de ene na de andere domme vraag stellen mogen ook wel in het rijtje van irritaties![]()
quote:
Dienstplicht.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:09 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat geK....er begint anders ook een enorm sociaal probleem te worden. Fatsoensnormen zijn er bij de jeugd totaal niet meer.
Tijd voor heropvoedingskampen voor dat soort jeugd.
Whehehe opaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:09 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat geK....er begint anders ook een enorm sociaal probleem te worden. Fatsoensnormen zijn er bij de jeugd totaal niet meer.
vanaf 16 jaar tot hun 22equote:
Ze zegt "Opa" tegen mijquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:14 schreef Chanty het volgende:
[..]
WheheheopaIk kwam een paar maanden geleden een citaat tegen in de literatuur van een monnik uit de middeleeuwen die het had over 'het gedrag van de jeugd van tegenwoordig'. Die problematiek is van alle tijden. Maar ben het ermee eens dat het gebruik van kanker als scheldwoord of wat dan ook gewoon asociaal is.
Voor de kenners:quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:09 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Lijkt me een strak plan.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
vanaf 16 jaar tot hun 22eEn dan wel met een Gunnery Sergeant Hartman als opvoeder.
Even he, het is niet enkel de jeugd die het doet. Als ik naar Vitesse ga en daar wordt door de tegenstander een goal gemaakt (wat dus vaak gebeurtquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:09 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Open deur..... mag niet schoppen.....quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Even he, het is niet enkel de jeugd die het doet. Als ik naar Vitesse ga en daar wordt door de tegenstander een goal gemaakt (wat dus vaak gebeurt).. dan roept de halve tribune het. Dus ook de volwassenen (18-40 jaar)..
In rotterdam/ den haag zijn er volgens mij genoeg mensen die het woord in elke zin minimaal twee maal gebruikenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Even he, het is niet enkel de jeugd die het doet. Als ik naar Vitesse ga en daar wordt door de tegenstander een goal gemaakt (wat dus vaak gebeurt).. dan roept de halve tribune het. Dus ook de volwassenen (18-40 jaar)..
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Open deur..... mag niet schoppen.....
* HMaster-II Door leeg kozijn loopt. Oh was dat die open deur, dat bij voetbalsupporters het IQ evenredig is als aantal doelpunten per wedstrijd. Bedoelde je dat kozijn?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Open deur..... mag niet schoppen.....
Gebeurd het ook.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:28 schreef Puala het volgende:
[..]
ik wed dat het bij Ajax/Feyenoord/Ado/Groningen/Roda net zo vaak gebeurt.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:28 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
* HMaster-II Door leeg kozijn loopt. Oh was dat die open deur, dat bij voetbalsupporters het IQ evenredig is als aantal doelpunten per wedstrijd. Bedoelde je dat kozijn?Ik begrijp het
Dat is wel mooiquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
![]()
![]()
Was het hopelijk wel waard.
Heb fotoklusje gedaan voor werk.
Hey... ben ook voetbalsupporterquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:28 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
* HMaster-II Door leeg kozijn loopt. Oh was dat die open deur, dat bij voetbalsupporters het IQ evenredig is als aantal doelpunten per wedstrijd. Bedoelde je dat kozijn?Ik begrijp het
Jemig, ik zou die man een tijdje onder controle zetten.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:50 schreef Puala het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)achting-dochter.html
Jaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:50 schreef Puala het volgende:
Moeilijk dit soort dingen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:50 schreef Puala het volgende:
Ik slaap de hele dag door.. ik mag dus alles gewoon doen.. handigquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:50 schreef Puala het volgende:
Je kan zo'n vent toch gewoon verplicht een week, of een maand in een gecontrolleerde situatie laten slapen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Moeilijk dit soort dingen.
Is hij echt schuldig of lijdt hij inderdaad aan die aandoening waardoor dit kon gebeuren.
Ik zou niet graag in de schoenen willen staan van de rechter......
Ja, dan laten we 'm slapen naast 20 opblaaspoppenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:14 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Je kan zo'n vent toch gewoon verplicht een week, of een maand in een gecontrolleerde situatie laten slapen?
Als het echt een aandoening/ziekte is, zal het niet 1x in de 50 jaar gebeuren, dan moet je het vaker merken.
Ze doen zo vaak onderzoek naar slaap-gedrag.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:14 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Je kan zo'n vent toch gewoon verplicht een week, of een maand in een gecontrolleerde situatie laten slapen?
Als het echt een aandoening/ziekte is, zal het niet 1x in de 50 jaar gebeuren, dan moet je het vaker merken.
Blijkbaar is het moeilijker dan gedacht om zoiets goed vast te kunnen stellen.quote:Deskundigen die de man onderzochten, sluiten niet uit dat dit waar is.
Dat zal vast wel gedaan zijn.. zo hoog schat ik de Belgische justitie ook nog wel in. Helaas baseren wij onze mening op het nieuwsberichtje van een paar regels en niet op alle punten uit het gevoerde procesquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:14 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Project"maatje" laten rennen voor z'n ballen neem ik aan???quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:22 schreef Puala het volgende:
Ik heb een document geschreven van tig bladzijdes.. kijkt mijn projectmaatje er een keer naar en hij delete 40%. Vervolgens kijkt de docent er naar en die zegt van nou ja dat hoofdstuk is niet echt nodig, maar het is wel handig, dus laat maar staan. Maar nee. Projectmaatje vind het toch nodig het deleten. Weg overige 20%.
conclusie: de volgende keer maakt meneer het maar mooi zelf
Nou ja, we waren tot dit project een goed duo. Maar nu zitten we met 4 ipv met zijn 2-en. En dat is baggerquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:36 schreef Cryothic het volgende:
jep, das het hele nadeel van project-matig-werken op school.
Ook altijd zo'n k*thekel aan gehad. Je werkt je uit de naad, sommige teamgenoten doen niks, andere klagen alleen, en omdat je als groep beoordeeld wordt, mag je blij zijn als je door mag met een 6...
Nee ik ga eerder voor de taktiek "rug bol maken en af laten glijden"quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Project"maatje" laten rennen voor z'n ballen neem ik aan???
Zeer verstandige en volwassen houding.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee ik ga eerder voor de taktiek "rug bol maken en af laten glijden"
* Puala doet rondedansjequote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:39 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zeer verstandige en volwassen houding.
Kom je er ook achter?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:00 schreef Cryothic het volgende:
tsk tsk tsk, een bolle rug is niet echt een verstandige houding he
damn, volgens mij woon ik echt in de verkeerde hoek van t land. Alle fotografische evenementen vinden plaats in het midden/zuiden van het land
Da's nooit verkeerdquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:11 schreef Puala het volgende:
Best erg. De docenten proberen ons bang te maken met super strakke deadlines, omdat ze ons klaar willen stomen voor het examen etc. Maar nu zijn we gewoon 9 dagen voor de deadline klaar met het project?
Relaxed toch?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:11 schreef Puala het volgende:
Best erg. De docenten proberen ons bang te maken met super strakke deadlines, omdat ze ons klaar willen stomen voor het examen etc. Maar nu zijn we gewoon 9 dagen voor de deadline klaar met het project?
Hier op school nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Relaxed toch?
Negen van de tien keer is het precies andersom namelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Hier op school niet![]()
Maar ik ben al bezig met de volgende. En die is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moeilijk zie ik al welDataoplag als in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Hmmmmquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:24 schreef Puala het volgende:
[..]
begrotingen/afspraken etc. Dus gewoon office bestandjes
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Hier op school niet![]()
Maar ik ben al bezig met de volgende. En die is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moeilijk zie ik al wel1) NAS / SAN / Fileserver / DatawharehouseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2) ja
3) ja
4) jaOp zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
Mjah, dat heel misschien ook nog. Maar ik verwacht het niet hoor. Ik kan in het hele document niets over mailen vindenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hmmmm
Ik zou daar namelijk ook mailarchives in kunnen zien enzo.
Nee, dat mag zo nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:29 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
1) NAS / SAN / Fileserver / Datawharehouse
2) ja
3) ja
4) ja
Holy shit zegquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, dat mag zo niet![]()
eerst schrijf je een plan van aanpak, dan je functioneel ontwerp. Als dat klaar is en goedgekeurd ga je je technisch ontwerp schrijven en je proeftuin realiseren. En als die dan goedgekeurd is mag je de rapportage schrijven om die 4 vragen te beantwoorden.
Ja. Dat snap ik ook wel. Maar een dergelijk proces doorlopen met dit soort stompzinnige vragen is duidelijk niet echt zinnig omdat mensen nu gewoon het hele zooitje gaan afraffelen en naar de eindconclusie, die ze echt 1 minuut na uitreiking van de opdracht al kunnen formuleren, gaan schrijven.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:11 schreef RonaldV het volgende:
Het gaat er om dat ze laten zien dat ze het proces kunnen doorlopen. Niet om het einddocument te schrijven
Niet op elke HBO, kan ik uit ervaring zeggen hoorquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Dat snap ik ook wel. Maar een dergelijk proces doorlopen met dit soort stompzinnige vragen is duidelijk niet echt zinnig omdat mensen nu gewoon het hele zooitje gaan afraffelen en naar de eindconclusie, die ze echt 1 minuut na uitreiking van de opdracht al kunnen formuleren, gaan schrijven.
En dan nog.....ik vraag me af of dit soort dingen op een MBO thuishoort. MBO is volgens mij uitvoerend en gericht op de praktische kant van de dingen, HBO is meer gericht op architectuur en dit soort denkwijzen.
Nou, ik ben er in vier jaar tijd mee dood gegooid.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:57 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Niet op elke HBO, kan ik uit ervaring zeggen hoor
Ik heb volgens mij nooit over dit soort vraagstukken na hoeven denken, laat staan een PvA of FO schrijven.
Nog twee dagen werken hierquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:38 schreef Ronhui het volgende:
is het al weekend?
Ben de week nu al zat...
Tsja, het is MBO ICT Beheerder. En ik denk dat een beheerder na denkt over de nieuwe situaties etc? Dus daar zou je dan documenten voor moeten schrijven hequote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Dat snap ik ook wel. Maar een dergelijk proces doorlopen met dit soort stompzinnige vragen is duidelijk niet echt zinnig omdat mensen nu gewoon het hele zooitje gaan afraffelen en naar de eindconclusie, die ze echt 1 minuut na uitreiking van de opdracht al kunnen formuleren, gaan schrijven.
En dan nog.....ik vraag me af of dit soort dingen op een MBO thuishoort. MBO is volgens mij uitvoerend en gericht op de praktische kant van de dingen, HBO is meer gericht op architectuur en dit soort denkwijzen.
Beheerders denken niet na over nieuwe situatiesquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:53 schreef Puala het volgende:
Tsja, het is MBO ICT Beheerder. En ik denk dat een beheerder na denkt over de nieuwe situaties etc? Dus daar zou je dan documenten voor moeten schrijven he![]()
quote:En ik heb vlak voor ik weg ging gehoord dat we hier ook nog een php opdracht bij krijgen, dus die zal dan wel idioot moeilijk zijn
Moet je nagaan hoe ik me voel hierquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:00 schreef Cryothic het volgende:
damn, volgens mij woon ik echt in de verkeerde hoek van t land. Alle fotografische evenementen vinden plaats in het midden/zuiden van het land
Niet alleen fotografische evenementenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:00 schreef Cryothic het volgende:
Hoera voor SDM..quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, dat mag zo niet![]()
eerst schrijf je een plan van aanpak, dan je functioneel ontwerp. Als dat klaar is en goedgekeurd ga je je technisch ontwerp schrijven en je proeftuin realiseren. En als die dan goedgekeurd is mag je de rapportage schrijven om die 4 vragen te beantwoorden.
Inderdaad.. Delfzijl FTW wat dat betrefd..quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:14 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Niet alleen fotografische evenementen
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:30 schreef Isdatzo het volgende:
Nou, ik ben er wel een voorstander van dat men goed leert documenteren eigenlijk.
In hoeverre daar in de praktijk iets van terecht komt is nog maar de vraag natuurlijk. Of in hoeverre men daadwerkelijk goed leert documenteren ook
.
Dat dusquote:Op woensdag 31 maart 2010 08:51 schreef Chanty het volgende:
Marjo gefeliciteerd met je 25ste verjaardag![]()
*eens isquote:Op woensdag 31 maart 2010 08:51 schreef Chanty het volgende:
Voor we thuis zijn zal het half tien zijn. Beestje mag vanavond heel zielig op de gang slapen. Ik wil eerst zeker weten dat hij vlovrij en zindelijk is dan mag hij ook de slaapkamer in. Dus hij kan verder weinig schade aanrichtenquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:53 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat wordt een gezellig avondje, en morge hopelijk niet teveel puin ruimen
Een goed Change Management systeem is zeer handig.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:16 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zit nu naar een niet-tof verhaal te luisteren over Change ManagementEen nog bureaucratischer proces dan we al hadden
Het kan echt
Heb een paar keer in en CAB mogen plaatsnemen... dan is het nog wel te behapstukken (lag misschien ook aan het bedrijf... maar Change Management is een voorbeeld van bureaucratie!quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:16 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zit nu naar een niet-tof verhaal te luisteren over Change ManagementEen nog bureaucratischer proces dan we al hadden
Het kan echt
Mee eens! Met beide zinnenquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Een goed Change Management systeem is zeer handig.
Maar dan moet het wel goed ingericht zijn.
Die hebben wij ook (geloof ik) maar da's dan op een global niveau geregeld. Een amerikaan kan dus zondr probleem een change afkeurenquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:19 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Heb een paar keer in en CAB mogen plaatsnemen...
Dan was dat Change Management niet goed ingericht.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:19 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Heb een paar keer in en CAB mogen plaatsnemen... dan is het nog wel te behapstukken (lag misschien ook aan het bedrijf... maar Change Management is een voorbeeld van bureaucratie!
Bij ons werd het voor europa bepaald.. en de CAB meetings waren eens in de twee weken, dus als je de dag er na een change zag, mocht je minimaal 2 weken wachten, maar meestal moest er wel weer extra info komen en dan kon je 4 weken wachten....quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die hebben wij ook (geloof ik) maar da's dan op een global niveau geregeld. Een amerikaan kan dus zondr probleem een change afkeuren
Heb ik ook niet zo'n last van hoorquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:43 schreef Kremers het volgende:
Mijn bubble spirit is vandaag met de post aangekomenEindelijk geen scheve horizons meer
Je kan natuurlijk ook overdrijven hequote:Op woensdag 31 maart 2010 14:00 schreef Kremers het volgende:
Ja, maar dan moet je elke keer alles gaan lopen rechtrekken. Handig als je zorgvuldig je foto kadert
Neuhquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook overdrijven he(ik heb trouwens ook zo'n ding in mijn tas zitten
)
Zolang je geen bijgeluiden produceert gaat dat best goedquote:
Dan krijgt "Shop till you drop" toch een hele andere uitlegquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zolang je geen bijgeluiden produceert gaat dat best goed
Nee ik was nog niet begonnen maar kon niet zo snel mijn broek weer optrekken EN de telefoon opnemenquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zolang je geen bijgeluiden produceert gaat dat best goed
Oei, dat is zeer klote.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:33 schreef Sarabi het volgende:
Damn ik heb geen salaris gekregen deze maand![]()
Kennelijk is er ergens iets misgegaan, niet handig dat het net in de maand is waarin ik ook mijn vakantie moet betalen
quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:51 schreef Chanty het volgende:
quote:
quote:
Dankjulliewel!!quote:
quote:
Ow wee als er geen foto's van gepost worden.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:17 schreef peterzx9r het volgende:
ik mag deze en volgende week nieuwe fietsen inrijden
ik begin met een kawa zx6r en ijdig met een triuph speet trple
Foto's??quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:10 schreef Chanty het volgende:
We hebben de reincarnatie van Bounty hier in huis gehaald, niet alleen qua uiterlijk maar ook in zijn doen en latenTotaal niet bang, liet meteen even zien hoe alles werkt (krabpaal, kattenbak, spelen), pruttelt vrolijk rond, echt een heerlijk beestje
Die komen nogquote:
Lekkere pluizenbol.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:15 schreef Chanty het volgende:
[..]
Die komen nogovermorgen als P mijn 50 mm terug heeft gegeven
Maar deze had ik zaterdag gemaakt toen we gingen kijken inclusief filmpje
FOT SC 157: Nederland fotografisch waterland
Wat een leuk beestjequote:Op woensdag 31 maart 2010 22:15 schreef Chanty het volgende:
[..]
Die komen nogovermorgen als P mijn 50 mm terug heeft gegeven
Maar deze had ik zaterdag gemaakt toen we gingen kijken inclusief filmpje
FOT SC 157: Nederland fotografisch waterland
Net op tijdquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:50 schreef RonaldV het volgende:
Zo, dat was de belastingGeld terugkrijgen is wel OK
Welnee, ik had nog meer dan een uur over!quote:
Wij hebben m vorig jaar ook een half uur voor de deadline ingestuurd maar dit jaar waren we er al in februari mee klaarquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:18 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Welnee, ik had nog meer dan een uur over!
Jazeker heb alle drie de afleveringen inmiddels gezienquote:Op donderdag 1 april 2010 09:20 schreef PdeHoog het volgende:
The Pacific is in premiere gegaan in Amerika drie weken geleden. Tot op heden is het best een waardige opvolger van Band of Brothers![]()
Na de tentamens ga ik eerst maar beginnen aan Band of Brothersquote:Op donderdag 1 april 2010 09:20 schreef PdeHoog het volgende:
The Pacific is in premiere gegaan in Amerika drie weken geleden. Tot op heden is het best een waardige opvolger van Band of Brothers![]()
Woensdag 7 April, 22:20quote:Op donderdag 1 april 2010 09:24 schreef Cryothic het volgende:
Binnenkort toch ook bij Veronica ofzo?
Zal wel weer om zo'n ommogelijke tijd zijn... zondag avond om 23:00 ofzo
quote:
Pssst...ik zeg verder niets, maareh.....er is ook een "uitzending gemist" hoorquote:
Ik twijfel nog of ik hem op tv ga kijken, lijkt mij een serie die perfect is voor blu-ray en 5.1 geluidquote:Op donderdag 1 april 2010 10:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Pssst...ik zeg verder niets, maareh.....er is ook een "uitzending gemist" hoornieuwsgroepen en zo
Hier komt de DVD-box jaquote:Op donderdag 1 april 2010 10:33 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik hem op tv ga kijken, lijkt mij een serie die perfect is voor blu-ray en 5.1 geluidZal alleen wel vrij prijzig gaan worden ben ik bang...
1x = 150kb/s (geen idee welke idioot dat verzonnen heeft).quote:Op donderdag 1 april 2010 10:40 schreef Cryothic het volgende:
nog ff een stom vraagje.
Ik wil een nieuw geheugenkaartje kopen voor de komende vakantie.
Ik heb nu een 8GB 133x kaartje.
Als ik een 16GB 133x kaartje koop, is die dan net zo snel?
m.a.w. heeft de snelheid (133x) iets te maken met de grootte?
Ik heb namelijk geen klachten over de snelheid van m'n huidige kaartje. Maar als het in verband staat met elkaar, en blijkt dat de 16GB maar de helft van de snelheid haalt, dan laat ik dat lekker zitten natuurlijk.
Als je 'm van mij wil 'kopen' moet je ff een pm sturen. HD natuurlijk.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:19 schreef Cryothic het volgende:
Ja, dat is waar.
Ach, ff wat dvd-rw's opzoeken, en dan nemen we het wel op ofzo.
Of ik wacht tot ie op dvd uitkomt
DVD??quote:Op donderdag 1 april 2010 10:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hier komt de DVD-box ja![]()
Dit met 5.1 moet helemaal geweldig worden. En prijzig....mwjah...soms mag dat wel
quote:
Whehehehehe....vast welquote:Op donderdag 1 april 2010 11:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja ik moet ook een nieuwe TV. Samen kopen krijgen we vast korting
Logisch natuurlijk.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Whehehehehe....vast welMaar eigenlijk stel ik die aankoop liever uit tot het niet langer kan. Ik wil eerst de 5D Mk II
Famous last wordsquote:Op donderdag 1 april 2010 11:51 schreef PdeHoog het volgende:
JeejEIN-DE-LIJK zit er iets mee
Een conversie waar de vorige beheerder me voor waarschuwde dat-ie wel eens een heel weekend kon lopen, gaat vermoedelijk maar 2,5 uur duren
Ja, maar je vergeet te melden dat het BugFixen het hele weekend gaat durenquote:Op donderdag 1 april 2010 11:51 schreef PdeHoog het volgende:
JeejEIN-DE-LIJK zit er iets mee
Een conversie waar de vorige beheerder me voor waarschuwde dat-ie wel eens een heel weekend kon lopen, gaat vermoedelijk maar 2,5 uur duren
Nouquote:
Nee hoorquote:Op donderdag 1 april 2010 12:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja, maar je vergeet te melden dat het BugFixen het hele weekend gaat duren
Mooie naam.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:30 schreef Chanty het volgende:
Onze kitten is een dame en kerngezond gelukkig. Wel te licht maar dat komt omdat ze waarschijnlijk wormpjes heeft. Verder is ze een grote knuffelkittenHebben haar Kiara genoemd
gefeliciteerd!quote:Op donderdag 1 april 2010 15:30 schreef Chanty het volgende:
Onze kitten is een dame en kerngezond gelukkig. Wel te licht maar dat komt omdat ze waarschijnlijk wormpjes heeft. Verder is ze een grote knuffelkittenHebben haar Kiara genoemd
Tofquote:Op donderdag 1 april 2010 15:30 schreef Chanty het volgende:
Wat een leuke naamquote:Op donderdag 1 april 2010 15:30 schreef Chanty het volgende:
Foto'squote:Op donderdag 1 april 2010 15:30 schreef Chanty het volgende:
jaja, PdeHoog: mijn 50 mm terug jaquote:
ik ook.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:43 schreef RonaldV het volgende:
* RonaldV zet het geld op die kleine (kleinere kans, maar hogere opbrengst!)
So cutequote:Op donderdag 1 april 2010 16:42 schreef Chanty het volgende:
Links in de hoek: Kiara, 590 gram
VS
Rechts in de hoek: Romey, 5200 gram
[ afbeelding ]
Let the battle begin
Zeur niet...je hebt nog een 17-50quote:
Mijn laptop viel een tijdje geleden telkens uit als ik iets zwaars ging draaien en de videokaart aan het werk moest. (bij een game bijvoorbeeld)quote:Op donderdag 1 april 2010 17:07 schreef Timmos het volgende:
Vandaag maar is een busje ''Dust remover'' gekocht.. Heb nog nooit zoveel stof uit een laptop zien komen.. In mn fan zat gewoon een ''prop'' stof
![]()
.. Raar om nu weer een geluidloze laptop te hebben
.. Meteen de camera's ook maar gedaan
quote:Op donderdag 1 april 2010 18:00 schreef Chanty het volgende:
[..]
ja en een 70-300 maar ik wil mijn 50 mm![]()
Of dat nou zo handig isquote:Op donderdag 1 april 2010 17:07 schreef Timmos het volgende:
Vandaag maar is een busje ''Dust remover'' gekocht.. Heb nog nooit zoveel stof uit een laptop zien komen.. In mn fan zat gewoon een ''prop'' stof
![]()
.. Raar om nu weer een geluidloze laptop te hebben
.. Meteen de camera's ook maar gedaan
Stof op mn sensor is weg, kamer ziet er schoon uit op wat stof na wat nog vast zit op die ''stof'' in de kamer, snap je?quote:Op donderdag 1 april 2010 18:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Of dat nou zo handig is.
Zolang 't stof mooi stil zit in de camera is er niks aan de hand, nu heb je 't allemaal los geblazen en zit het overal.
OMGquote:Op vrijdag 2 april 2010 02:42 schreef Timmos het volgende:
Zo.. Eindelijk is naar bed.. Over een 8 uur staan P
en Puala
hier al
![]()
Het is een goeie vrije dag jaquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:43 schreef HMaster-II het volgende:
Moggeh...
Iedereen klaar voor Goede Vrijdag?
Ik ga vandaag naar de koffiepotquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is een goeie vrije dag jaIk ga naar Breda, Zeeland en dan naar Zuid-Brabant
Toeslagquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:49 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik ga vandaag naar de koffiepot, serverruimte
en dan weer naar mijn bureau's
![]()
Met andere woorden...... Werken
welke toeslag???quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
quote:
Oeps dacht nog te veel als ambtenaarquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:26 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
welke toeslag???
Okee een bakje chocolade paashaasjes als bonus.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:46 schreef Erasmo het volgende:
[..]
[..]
Oeps dacht nog te veel als ambtenaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is a gift, that's why they call it 'the present'...
quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:44 schreef HMaster-II het volgende:zal er een paar voor je over laten
Een paar is twee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Hoiquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:27 schreef Ronhui het volgende:
Mogouh alle werkenden en gelukkigen die vandaag wel vrij zijn
quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:27 schreef Ronhui het volgende:
Mogouh alle werkenden en gelukkigen die vandaag wel vrij zijn
quote:
quote:
Heb je d'r iets met kleurstof gegeven of zo?quote:
Ik zou het niet meer weten. De laatste keer dat ik jonge katten in huis had was in 1991.quote:
Nee niet allequote:
Die laatste 10 secondenquote:
Ja de camera vindt ze reuze interessant, vanmiddag eens kijken wat ze van mijn 300 mm vindtquote:
Dat is wel beterquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:47 schreef Ronhui het volgende:
Krijg net te horen dat ik maandag rondje mee mag vliegen met mijn broertje. Die heeft paar maanden geleden zijn Brevet gehaald en mag nu rondvluchtjes maken met zijn familie. Kan je als grote broer toch trots zijn
Met de goede voorbereidingen kan je dan ook vliegen.. landen is allen wat minder goed geregeldquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:49 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat is wel beterMijn broertje heeft alleen zijn scootercertificaat
Wilde net zeggen: dat vraagt om foto'squote:Op vrijdag 2 april 2010 12:18 schreef -Marjo- het volgende:
Romey lijkt precies op onze DikkieDik![]()
En Kiara een beetje op Coconut![]()
Heb even geen foto bij de hand nu...
Grmphf.......stomme filmpjes....quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:14 schreef Chanty het volgende:
Nog 1 keer spammen met een filmpje
Romey en Kiara spelen voor het eerst samen![]()
Kiara weegt inmiddels 630 gram, ze is dus 40 gram aangekomen in 1,5 dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |