Ach dag.... 50 minuten en het was helemaal rond. Ik koop net zo snel trouwjurken als dat ik andere kleding shopquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:05 schreef RonaldV het volgende:
Ik hoor iemand die de op één na mooiste dag van haar leven gehad heeft
Het doet me eerlijk gezegd meteen denken aan de Ministry of Silly Walks...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:57 schreef RonaldV het volgende:
Dit zou ik nou nog wel eens willen fotograferen! Paki-Indian Border Closing Ceremony
Welk natuurgebied ga je teisteren?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 07:48 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhZo maar eens een dagje kikkers en aanverwante gaan schieten
Die is het al gewordenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gaat het die worden?
Wel een bijzondere jurk (en dit keer is 'bijzonder' iets positiefs)
Ja, stijlvol is wel het woord dat ik zochtquote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:46 schreef Chanty het volgende:
[..]
Die is het al gewordenHij is heeeeel gaaf. Heb ook foto's van mij in de jurk (wel nog iets te lang) maar die plaats ik liever maar niet, straks komen ze toch op de een of andere manier bij Rob terecht dat zou zonde zijn
Maar hij is idd bijzonder, ik wilde ook niet al te standaard, gewoon sexy en stijlvol.
Ik vind hem geweldig, en de verkoopsteer heeft gelijk: hij is helemaal 'jou'.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:46 schreef Chanty het volgende:
[..]
Die is het al gewordenHij is heeeeel gaaf. Heb ook foto's van mij in de jurk (wel nog iets te lang) maar die plaats ik liever maar niet, straks komen ze toch op de een of andere manier bij Rob terecht dat zou zonde zijn
Maar hij is idd bijzonder, ik wilde ook niet al te standaard, gewoon sexy en stijlvol.
Haha tnxquote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:17 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik vind hem geweldig, en de verkoopsteer heeft gelijk: hij is helemaal 'jou'.
Hahaha SOG!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:18 schreef Sarabi het volgende:
Wat is het rustig hier, iedereen druk aan het fotograferen?
Ik moet eigenlijk gaan studeren dus ga zo nog maar eens even hardlopen
Geen fotograferen maar foto's bewerken.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:18 schreef Sarabi het volgende:
Succes!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:27 schreef Chanty het volgende:
[..]
Hahaha SOG!
Ik ben wel aan het studeren
www.vivariumbeurs.nlquote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:34 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Welk natuurgebied ga je teisteren?
Neen, helaasquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:18 schreef Sarabi het volgende:
Ik moet eigenlijk gaan studeren dus ga zo nog maar eens even hardlopen
En? Gelukt?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:06 schreef Timmos het volgende:
[..]
Neen, helaas.. Zometeen maar is rondzoeken voor toffe locaties voor 2 april
Dat lijkt me heel tof, maar gaat me niet lukkenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:37 schreef taxibabe het volgende:
Mogguh...
Heb het al eerder gemeld hier, aangezien het dit weekend begint nog maar een keer.
Voor de liefhebbers van oude legervoertuigen:
http://www.libertycampdelden.nl/programma.html
Gent-Wevelgem?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:47 schreef RonaldV het volgende:
Zo heb je een shoot, en zo is het weer gecancelled. Ik heb de tip van taxibabe gekeken, maar dat is niet mijn ding. Heeft iemand nog een ander idee voor morgen?
Wel een stukkie fietsen he?quote:
als fotograaf hoef je alleen maar te kijken hoe de anderen fietsenquote:
Jaquote:
* PdeHoog kijkt rond.....quote:Op zondag 28 maart 2010 12:56 schreef L.no het volgende:
* L.no klopt aan bij de voordeur van de sc.
ehm.. is Isdatzo hier?
Hij is hier vaker dan bij onze sc.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog kijkt rond.....
NopeDie zien we niet zo veel, ondanks dat-ie mod is
quote:Op zondag 28 maart 2010 13:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Hij is hier vaker dan bij onze sc.Ik zie m al weken niet meer.
Ik hoop het.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]En hij is hier al amper
Jeetje.....zou-ie nog wel leven dan
Gezelligquote:
Zo erg is 't toch nietquote:Op zondag 28 maart 2010 13:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]En hij is hier al amper
Jeetje.....zou-ie nog wel leven dan
Overdrijven is my middle namequote:
Hoeveel wedden wequote:Op zondag 28 maart 2010 13:17 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, mij krijg je niet zomaar stuk natuurlijk.
Kan je ook af en toe bij ons hoi komen zeggen?quote:Op zondag 28 maart 2010 13:17 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, mij krijg je niet zomaar stuk natuurlijk.
Wehehe, ik mag jou wel.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Overdrijven is my middle name
[..]
Hoeveel wedden we![]()
Ducati 1198r oidquote:Op zondag 28 maart 2010 13:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Overdrijven is my middle name
[..]
Hoeveel wedden we![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |